Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
Patch nám ve zkratce přináší více stromků (a to, že si příchodem patche 7.00 Valve talenty doslova vycucali z prstu a v mnoha případech nedávali absolutně smysl, rozebírat asi nemusíme), nějaké ty zvířátka do Captain's Módu a příležitostně menší boostiky, nerfíky a samozřejmě změny o hovně.
V hlavě našli velké hovno, měli všechno v malíčku. Děti moje, učte se. Zavřete knížky, sešity s úkoly dejte psovi a psací potřeby vyhoďte ven oknem. Máme zde patch 7.02. Na školu čas nezbývá.
Seznam změn v angličtině si můžete přečíst na dota2.com.
Na překladu se velkým dílem podílel Skautik.
A Neficek začal omylom na nočnej prekladať duálne. Takže prakticky vznikli dva články - český a slovenský. Svoj nakoniec zmazal a z tohto ich článku spravil článok poriadny (bol to hnusný wall of text).
NEUTRÁL AGGRO
- Věže již neutočí na neutrální jednotky
- Následující schopnosti nevyvolají aggro od neutrálních jednotek: Meat Hook (Pudge), Telekinesis (Rubick) a Toss (Tiny)
ZMěNY MAPY
- Přidány stromy okolo Dire věží, aby zakryly znázornění teleportů hrdinů
- Swapnutý druhý Ancient spot v džungli s medium Campem za stranu DIRE (změněny boxy pro spawn neutral creepů - jednodušší stackování)
- Ward umístění na Dire straně nalevo od Ancientů již nedává vizi na runu před Roshanem
- Zmenšen box pro spawn neutrálů z hard kempů na Dire straně
- Posunut box pro spawn Ancientů v Dire sekundární jungle (ward na high ground nyní neblokuje daný kemp)
- Posunut spawnbox Ancient kempu směrem dolů (dříve to byl Medium kemp) v druhé Dire džungli (takže wardení na High Ground nezablokuje kemp)
- Opravena chyba, kdy Dire ancienti byli někdy při narození zaseknutí ve stromech
OSTATNÍ ZMĚNY
- Studny jsou nyní zranitelné až po zničení jedné T3 věže (předtím to bylo po zničení všech T2 věží)
- Satyr Trickster (neutral) - Zpomalení schopnosti Purge změněno z 100/80/60/40/20% po dobu 5s na 50/40/30/20/10%
- Regen runa - má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
- Aegis regen po expiraci - má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
- Observer wardy - Nyní maji Fog of War simulator, který znázorňuje okolí, které warda dokáže odhalit (bere v potaz i stromy a terén)
- Sentry wardy se nyní prodávají po 1ks za 100 zlaťáků (předtím to bylo po 2ks za 200)
- Hemoroid (Lycan)přidán do Captains módu
- Battle Fury - Rozsah zvýšen z 280 na 300
- Battle Fury - Dosah zvýšen z 520 na 570
- Blademail - Spell lifesteal se nyní nevztahuje na vrácené poškození z Blademailu
- Bloodthorn - Colldown zvýšen z 11 na 13
- Dragon Lance - Obratnost snížena z 14 na 13
- Heaven's Halberd - Šance na Maim zvýšena z 24% na 35%
- Heaven's Halberd - Cooldown snížen z 30 na 22s
- Helm of Dominator - všechny staty změněny z 6 na 4
- Helm of Dominator - Při zabití ovládnutých creepů dostanete 125 zlaťáků
- Sange - Šance na Maim zvýšena z 24% na 30%
- Sange and Yasha - Šance na Greater Maim zvýšena z 30% na 35%
- Silver Edge - Poškození z Shadow Walk sníženo z 225 na 200
- Solar Crest - Brnění zvýšeno z 10 na 12
- Tome of Knowledge - za každý další použitý svitek získáte navíc 135 XP (předtím to bylo 100 XP)
Body začínající na Level X se týkají změn talentových stromů.
Abaddon:
- Level 10: změněn z +15% XP na +20%XP
Alchemist:
- Level 15: změněn z +15 rychlost pohybu na +80 poškození z Unstable Concoction
- Level 25 změněn z -4 brnění z Acid Spray na -5
Ancient Apparition:
- Level 15: změněn z +25 regenerace životů na +30
- Level 15: změněn z +15 inteligence na -1s cooldown pro Ice Vortex
- Level 20: změněn z -30s pro znovuoživení na -35s
Antimage:
- Level 10: změněn z +6 síly na +150 životů
- Level 15: změněn z +250 životů na -1s cooldown u Blink
- Level 25: změněn z -2s cooldown u Blink na -50s cooldown u Mana Void
Arc Warden:
- Level 10: změněn z +125 životů na +20 poškození z Flux
- Level 15: změněn z +8 síly na +200 životů
Axe:
- Level 20: změněn z +30 rychlost pohybu na +35
Bane:
- Level 20: změněn z +35 rychlost pohybu na +75 snížení poškození z Enfeeble
- Level 25: změněn z +120 snížení poškození z Enfeeblena +75 rychlost pohybu
Batrider:
- Level 15: změněn z +175 životů na +200
Beastmaster:
- Level 10: z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
- Level 15: z -30s z času oživení na -35s
- Level 20: z +300 ke zdraví na +350
- Level 25: z +175 poškození Wild Axes na +250
Bloodseeker:
- Level 10: z +5 brnění na +200 ke zdraví
- Level 15: z +250 ke zdraví na +75 k poškození Blood Rite
- Level 20: z -30s z času oživení na +14% k poškození schopností Rupture
Bounty Hunter:
- Scepter nyní také navyšuje trvání ministunu Shuriken Toss z 0.1 na 0.75
- Level 10: z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
- Level 20: z +100 k poškození na +120 k poškození
- Level 20: z 8% k síle kouzel na +75 k poškození Shuriken Toss
- Level 25: z +20% k uhýbání na +25%
Brewmaster:
- Fire Spirit nyní má rozvržený pohyb (prochází přes jednotky)
- Level 10: změněn z +25 k rychlosti útoku na +30
- Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 Thunder Clap poškození
- Level 20: změněn z -25s času oživení na -35s
- Level 25: změněno brnění Primal Spirit z 14 na +20
Bristleback:
- Quill Spray: maximální poškození změněno z 450 na 550
- Viscous Nasal Goo Scepter dosah změněn z 700 na 750
- Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +4 Max Goo sečtení
- Level 20: změněn z -30s času oživení na -35s
- Level 25: změněn z +4 k sečtení Max Goo na +20 Quill Stack poškození
Broodmother:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +25%
- Level 10: změněn z +10 k obratnosti na +60 Spawn Spiderling poškození
- Level 15: změněn z +7 k brnění na +250 ke zdraví
- Level 20: změněn z +300 ke zdraví na +8 k poškození útoky pavoučků
Centaur:
- Level 10: změněn z +30 poškození na +35
Chaos Knight:
- Level 10: změněn z +7 k inteligenci na +8
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Chen:
- Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
- Level 15: změněn z +25% k síle kouzel na -10s cooldown Test of Faith
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
Clinkz:
- Level 15: změněn z +12 k síle na +15
Clockwerk:
- Level 15: změněn z +40 poškození na +50
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Rocket Flare
Crystal Maiden:
- Level 10: změněn z +50 poškození na +60
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
- Level 25: změněn z +200 poškození Crystal Novy na +250
Dark Seer:
- Rychlost pohybu snížena z 300 na 295
- Manacost Ion Shellu změněna z 70/90/110/130 na 100/110/120/130
- Level 15: změněn z +90 k poškození na +120
- Level 20: změněn z +25 k inteligenci na +75 Vacuum AoE
- Level 20: změněn z +12 k síle na +10% k redukci cooldownů
- Level 25: změněn z +12% k redukci cooldownů na +25 k síle
- Level 25: změněn z +70 k poškození Ion Shell na +80
Dazzle:
- Level 15: změněn z +40 k poškození na +60
Death Prophet:
- Level 10: změněn z +7 k síle na +8% k odolnosti vůči magii
- Level 15: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na -1s cooldownu Crypt Swarm
- Level 15: změněn z +75 Cast Range na +100
Disruptor:
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na -3s cooldownu Kinetic Field
- Level 20: změněn z 15% redukce cooldownů na +400 ke zdraví
Doom:
- Level 10: změněn z +8 k inteligenci na +80 Devour bonusové zlaté
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +250
- Level 15: změněn z +6 k brnění na +15 k poškození/léčení schopností Scorched Earth
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
- Level 20: změněn z +65 poškození na +35 Doom DPS
Dragon Knight:
- Level 10: změněn z +6 k síle na 7
- Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +35%
- Level 25: změněn z +50 k rychlosti pohybu na +60
Drow:
- Level 25: změněn z +350 ke vzdálenosti Gust/Knockback na +400
Earth Spirit:
- Level 25: změněn z -35s času oživení na -45s
Earthshaker:
- Základní obnovování zdraví změněno z 0.25 na 0.75
- Level 20: změněn z +10% k síle kouzel na +40 k poškození Echem
- Level 25: změněn z +500 ke zdraví na +600 ke zdraví
Elder Titan:
- Natural Order: AoE změněna z 325 na 350
- Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30 k poškození Echo Snamp
- Level 25: změněn z +80 útok hrdiny Astral Spiritem na +100
Ember Spirit:
- Root nyní znemožní aktivaci Fire Remnanta
- Level 10: změněn z 15% k síle kouzel na 12%
Enchantress:
- Level 10: změněn z +5 ke všem zkušenostem na +6
- Level 10: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
- Level 15: změněn z +40 k poškození na +50
- Level 15: změněn z +8s k trvání Nature's Attendants na +10
- Level 20: změněn z -30s času oživení na +60 Unnauchable Slow
- Level 25: změněn z +25 k inteligenci na -50 času oživení
- Level 25: změněn z +10 bludiček Nature's Attendants na +12
Enigma:
- Level 20: změněn z -30s času oživení na -40s
Faceless Void:
- Level 10: změněn z +5 k síle na +7
Gyrocopter:
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +200
- Level 15: změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
- Level 20: změněn z +25 k rychlosti pohybu na +35
Huskar:
- Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +5 Burning Spears DPS
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
Invoker:
- Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30%
- Level 25: změněn z -15s cooldownu Tornáda na -18s
Io:
- Level 25: změněn z -40s času oživení na -50s
Jakiro:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
- Level 15: změněn z +250 ke zdraví na +25 k poškození schopností Dual Breath Burn
Juggernaut:
- Zničení Healing Wardy nyní dává 25 zlatých
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175 ke zdraví
- Level 15: změněn z +6 k brnění na 7
Keeper of the Light:
- Level 10: změněn z +6 k síle na +7
- Level 25: změněn z +300 Cast Range na +400
Kunkka:
- Vzdálenost Tidebringer Cleave změněna z 675/750/825/900 na 650/800/950/1100
- Radius Tidebringer Cleave změněn z 450/500/550/600 na 500/550/600/650
- Level 10: změněn z +150 k maně na +40 poškození Torrentem
- Level 10: změněn z +20 k poškození na +25
- Level 25: změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +35%
Legion Commander:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Leshrac:
- Level 15: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
- Level 20: změněn z +12 k síle na +15
Lich:
- Level 15: změněn z +100 Cast Range na +125
- Level 15: změněn z +5 ke všem zkušenostem na -3s coldownu Frost Blast
- Level 25: změněn z +25 Frost Armor Structure Armor na +35
Lifestealer:
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
Lina:
- Level 10: změněn z +20 poškození na -25s času oživení
- Level 10: změněn z +250 k maně na +60 k poškození schopností Light Strike Array
- Level 15: změněn z -30s času oživení na +40 poškození
Lion:
- Level 10: změněn z 175 ke zdraví na -25s času oživení
- Level 15: změněn z -30s času oživení na +80 k poškození Earth Spike
Lone Druid:
- Level 10: změněn z +200 k dosahu útoku na +175
- Level 15: změněn z +65 k poškození na +55
- Level 20: změněno brnění Spirit Beara z +7 na +12
- Level 20: změněn z -50s času oživení na -40s
Luna:
- Základní poškození útokem sníženo o 6
- Lunar Blessing: bonus k nočnímu vidění změněn z 1000 na 250/500/750/1000
- Level 10: změněn z +4 k brnění na +15 k rychlosti pohybu
Lycan:
- Přidán do Kapitánského módu
- Přírůstek obratnosti změněn z 1.5 na 1.0
- Howl: manacost změněna z 30 na 40
- Level 15: změněn z -20s času oživení na -25s
Magnus:
- Level 15: změněn z +50 k poškození na +12 k síle
- Level 20: změněn z +15 k síle na +15% k poškození Empower/Cleave
- Level 20: změněn z +20 k pohybu na +40
Medusa:
- Level 10: změněn z +10 k inteligenci na +12
- Level 15: změněn z 10% k uhýbání na 15%
- Level 20: změněn z +15 k obratnosti na +1 cíl Split Shotu
- Level 20: změněn z +500 k maně na +600
Meepo:
- Základní brnění sníženo o 2
- Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
Mirana:
- Level 20: změněn z +8 k brnění na -4s Sacred Arrow cooldown
- Level 20: změněn z +40 poškození na +50 poškození
Monkey King:
- Základní brnění sníženo o 3
- Jingu Mastery bonus k poškození změněn z 80/120/160/200 na 75/100/125/150
- Jingu Mastery lifesteal změněn z 20/30/40/50% na 15/30/45/60%
- Wukong's Command již nepokračuje při reinkarnování
- Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Jingu Mastery
- Level 20: změněn z +15 k síle na 20% k odolnosti vůči magii
- Level 25: změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +25 k síle
Morphling:
- Level 25: změněn z +30% poškození Replicate na +50%
Naga Siren:
- Level 15: změněn z 15% uhýbání na -3s Ensnare cooldown
Nature's Prophet:
- Level 10: změněn z +20 k poškození na +30
- Level 10: změněn ze +175 ke zdraví na +225 ke zdraví
- Level 20: změněn z +8 k brnění na +10
Necrophos:
- Přírůstek obratnosti změněn změněn z 1.7 na 1.2
- Rychlost pohybu změněna z 290 na 285
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Night Stalker:
- Level 25: změněn z -6s Crippling Fear cooldown na -8s
Nyx Assassin:
- Level 15: změněn z +10 k síle na +50 Impale poškození
- Level 15: změněn z +25 k obratnosti na +12% k odolnosti vůči magii
- Level 20: změněn z +15% k odolnosti vůči magii na +40 k obratnosti
Ogre Magi:
- Růst inteligence změněn z 2.4 na 2.0
- Level 15: změněn z +40 k poškození na +50
Omniknight:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Oracle:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Outworld Devourer:
- Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275 ke zdraví
Phantom Assassin:
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Phantom Lancer:
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +75 k poškození Spirit Lance
Phoenix:
- Level 15: změněn z +12 k síle na +50 Fire Spirits DPS
Puck:
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
- Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +15% k odolnosti vůči magii
- Level 20: změněn z +20% k odolnosti vůči magii na -3s cooldownu Waning Rift
- Level 20: změněn z +8% k síle kouzel na +10%
Pudge:
- rychlost pohybu snížena z 285 na 280
- Oprava: Meat Hook občas přistál na cíli za tvým hrdinou (někdy to vyžadovalo otočení se na dismember, "requiring you to sometimes turn to dismember")
- Level 20: změněn z -35s k času oživení na -40s
Pugna:
- Level 15: změněn z +10 k síle na +12
- Level 20: změněn z +10 ke všem statistikám na +0.5 k poškození Netherward za manu
- Level 20: změněn z +100 Cast Range na +150
- Level 25: změněn z +100 k požkození Nether Blast na +125
Queen of Pain:
- Level 10: změněn z +5 k síle na +6
- Level 25: změněn z +35 k inteligenci na -3s cooldownu Shadow Strike
Razor:
- Level 15: změněn z +5 brnění na +130 k poškození schopností Unstable Current
- Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275
Riki:
- Level 15: změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +30%
Rubick:
- Level 10: změněn z +50 k poškození na +60
Sand King:
- Level 10: změněn z +200 k maně na +10% k odolnosti vůči magii
- Level 15: změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +50 Sand Snarm DPS
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na -30s času oživení
Shadow Demon:
- Disruption: obdržené poškození iluzí změněno z 200% na 300%
- Level 25: změněn z -1s Shadow Poison cooldown na -6s Soul Catcher cooldown
Shadow Fiend:
- Level 20: změněn z 15% k uhýbání na 15% k lifestealu
Shadow Shaman:
- Level 15: změněn z +20% přírůstku zkušeností na 30%
Silencer:
- Level 25: změněn z +20% Curse Slow na +25%
Skywrath Mage:
- Level 15: změněn z +50 k poškození na +75
- Level 15: změněn z +60 zlatých/min. na +90
Slardar:
- Trvání stunu Slithereen Crush změněno z 1.6/1.9/2.2/2.5 na 1.5/1.75/2/2.25
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +225
Slark:
- Rychlost pohybu snížena z 305 na 300
- Level 15: změněn z +10 k síle na +15
- Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +10% redukce cooldownů
Sniper:
- Level 10: změněn z +4 k regeneraci many na +5
Spectre:
- Level 20: změněn z +12 k síle na +15
Spirit Breaker:
- Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Storm Spirit:
- Level 15: změněn z +175 ke zdraví na +200
- Level 20: změněn z +7 brnění na +8
Sven:
- Level 25: změněn z -5s Snarm Hammer cooldown na -6s
Techies:
- Proximity Mines bounty zvýšeno z 30 na 50
- Level 15: změněn z +25% přírůstku zkušeností na +30%
- Level 25: změněn z +25% redukce cooldownů na +20%
Templar Assassin:
- Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
- Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275
Terrorblade:
- Level 15: změněn z +175 ke zdraví na +200
- Level 20: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
Tidehunter:
- Level 15: změněn z +30% přírůstku zkušeností na +35%
- Level 25: změněn z -5 brnění Gush na -6
Timbersaw:
- Level 10: změněn z +10% přírůstku zkušeností na +20%
- Level 15: změněn z +15 k inteligenci na +20
- Level 20: změněn z +125 Cast Range na +150
Tinker:
- Level 10: změněn z +5 brnění na +6
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +225 ke zdraví
Tiny:
- Level 10: změněn z +10 k inteligenci na +12
- Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Treant Protector:
- Zpomalení Leech Seedem změněno z 28% na 22/24/26/28%
- Nature's Guise Bash trvání změněno z 0.7/1.2/1.7/2.2 na 0.4/1.0/1.6/2.2
- Bonus k pohybu Nature's Guise změněn z 16/22/28/34% na 10/18/26/34%
- Level 20: změněn z +65 k poškození na +90
Troll Warlord:
- Level 10 změněn z +6 k síle na +7
- Level 20: změněn z +300 ke zdraví na +350
Tusk:
- Level 10: změněn z +20% přírůstku zkušeností na +35%
- Level 10: změněn z +30 poškození na +35
- Level 15: změněn z +15 k síle na +150 poškození Snowballem
- Level 20: změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
- Level 25: změněn z +500 ke zdraví na +700
Underlord:
- Rychlost pohybu snížena z 305 na 290
- Atrophy Aura: redukce poškození změněna z 10/20/30/40% na 4/16/28/40%
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +35 k rychlosti pohybu
- Level 20: změněn z +100 Cast Range na +125
- Level 20: změněn z +50 k rychlosti útoku na +60
Undying:
- Level 15: změněn z +30% k přírůstku zkušeností na +35%
- Level 20: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
- Level 20: změněn z +10 ke všem statistikám na +50 k poškození Tombstone Zombie
- Level 25: změněn z +40 k poškození Tombstone Zombie na -2s cooldownu schopnosti Decay
- Level 25: změněn z +12 brnění na +15
Ursa:
- Level 10: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
Vengeful Spirit:
- Level 20: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +35
- Level 20: změněn z +50 poškození na +65
Venomancer:
- Level 15 změněn z +175 ke zdraví na +200
Viper:
- Level 10: změněn z +125 ke zdraví na +150
Visage:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +25%
- Level 10: změněn z +60 zlatých/min. na +90
- Level 20: změněn z -30s čas oživení na -40s
- Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +300
Warlock:
- Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
- Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na -4s Shadow Word cooldown
- Level 15: změněn z +125 Cast Range na +150
Weaver:
- Základní poškození sníženo o 2
- Poškození The Swarm změněno z 20 na 14/16/18/20
- Level 25: změněn z +20% k odolnosti vůči magii na +25%
Windranger:
- Poškození Powershot změněno z 120/220/320/420 na 180/260/340/420
- Powershot cooldown změněn z 9 na 12/11/10/9
- Windrun: AoE zpomalení změněno z 300 na 325
- Manacost Windrun změněna z 100 na 75
- Level 10: změněn z +15 poškození na +25% zpomalení Windrun
- Level 15: změněn z +16 k inteligenci na +20 k inteligenci
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +40 k rychlosti pohybu
- Level 20: změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +20%
- Level 20: změněn z +12% k síle kouzel na +15%
- Level 25: změněn z -5s cooldownu Powershot na -6s
Winter Wyvern:
- Level 10: změněn z +5 k síle na +6
Witch Doctor:
- Level 10: změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +25%
- Level 15: změněn z +75 k poškození na +90
- Level 15: změněn z -35s čas oživení na -40s
Wraith King:
- Level 10: změněn z +8 k inteligenci na +10
- Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +50 Wraithfire Blast DPS
Zeus:
- Scepter: interval úderu změněn z 2.5 na 2.25
- Scepter: cooldown změněn z 50 na 40 sekund
- Scepter: trvání změněno z 50 na 40 sekund
- Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175