Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.16

Patch 7.16

Skaut

Skaut

27. 5. 2018 20:06

Čtvrtek nebo neděle, patch je tady!

Reklama

  

OBECNÉ ZMĚNY

 

Následující patche budou zpravidla zaměřeny na balancování hry v rámci přípravy na The International. Budou vydávány další doplňující patche, které jsou naplánovány primárně kolem posledního Majoru a kvalifikací na TI. Po skončení The Internationalu je očekáváno, že patche budou vydávány v první polovině nové sezóny v delších periodách.

 

Zlato získané týmem pomocí Bounty run sníženo ze 40 + 3/min na 40 + 2/min

Snížena rychlost pohybu u následujících talentů:

  • Bane úroveň 20: 75->65
  • Beastmaster úroveň 10: 30 -> 25
  • Bounty Hunter úroveň 10: 30 -> 25
  • Clockwerk úroveň 10: 25 -> 20
  • Dark Willow úroveň 15: 40 -> 35
  • Gyrocopter úroveň 20: 50->45
  • Legion Commander úroveň 20: 60->50
  • Leshrac úroveň 15: 40->30
  • Lifestealer úroveň 15: 35 -> 30
  • Nature's Prophet úroveň 10: 40 -> 35
  • Nightstalker úroveň 20: 50 -> 45
  • Oracle úroveň 20: 75 -> 65
  • Outworld Devourer úroveň 15: 40 -> 35
  • Sand King úroveň 10: 30 -> 25
  • Shadow Demon úroveň 15: 40 -> 35
  • Shadow Fiend úroveň 15: 35->30
  • Techies úroveň 20: 75 -> 60
  • Zeus: úroveň 15: 40 -> 30

 

Zvýšena základní regenerace zdraví na 1.75 pro následující hrdiny obratnosti: Anti-Mage, Arc Warden, Clinkz, Drow Rang er, Meepo, Pangolier, Phantom Assassin, Templar Assassin, Troll Warlord, Vengeful Spirit

Zdraví kasáren pro boj zblízka zvýšeno z 1800 na 2000

Poškození útoku Roshana zvýšeno v čase z 2.5/min na 4/min

 

  

PŘEDMĚTY

 

 


Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Blades of Attack

  • Cena zvýšena z 420 na 430

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bottle

  • Oprava - bounty runy se nedaly při plné lahvi uschovat
 
Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enchanted Mango
  • Regenerace zdraví snížena z 0.6 na 0.5

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Hand of Midas

  • Cooldown snížen z 100 na 95

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Moon Shard

  • Rychlost útoku zvýšena z 130 na 140

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Nullifier

  • Rychlost projektilu snížena z 900 na 750

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Rod of Atos

  • Cena receptu snížena z 1100 na 1000 

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sentry Ward

  • Trvání zvýšeno ze 4 na 6 minut

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Shadow Amulet

  • Cena zvýšena ze 1300 na 1400

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Silver Edge

  • Cena receptu snížena ze 700 na 600

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Skull Basher

  • Cena receptu snížena z 1150 na 1000

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Vladmir's Offering

  • Regenerace many zvýšena z 0.65 na 1.0

 

   

HRDINOVÉ

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Alchemist

  • Greevil's Greed násobič bounty run zvýšen z 3 na 3.5

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Anti Mage

  • Základní attack rate zlepšen z 1.45 na 1.4

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Arc Warden

  • Základní poškození zvýšeno o 2
  • Magnetic Field manacost snížen z 80/90/100/110 na 50/70/90/110

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bane

  • Trvání Enfeeble sníženo z 14/16/18/20 na 8/12/16/20

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bloodseeker

  • Talent na úrovni 10 zvýšen z +4 brnění na +8 brnění
  • Talent na úrovni 20 zvýšen z +14% Rupture poškození na +18%
 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bristleback

  • Talent na úrovni 25 zvýšen z +20 poškození za sečtení Warpath na +30

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Broodmother

  • Zdraví Spiderlings zvýšeno z 250 na 280

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Centaur Warrunner

  • Základní poškození zvýšeno o 4
  • Hoof Stomp: manacost snížen z 130 na 115/120/125/130

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Chaos Knight

  • Základní inteligence zvýšena o 2

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clinkz

  • Inteligence zvýšena z 16 + 1.55 na 18 + 1.7
  • Vyhnutí se projektilům již není omezeno jejich počtem

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clockwerk

  • Power Cogs: manacost zvýšen z 50/60/70/80 na 80

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Crystal Maiden

  • Arcane Aura: vlastní regenerace many zvýšena z 1.3/2.2/3.1/4.0 na 1.6/2.4/3.2/4.0
  • Základní poškození zvýšeno o 2 
 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dark Willow

  • Bedlam cooldown snížen z 40/35/30 na 30
  • Trvání Bedlam zvýšeno z 4 na 5

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dazzle

  • Přírůtek síly zvýšen z 2.15 na 2.3
  • Počet cílů Poison Touch změněn z 4/5/6/7 na 2/4/6/8
  • Poison Touch: cooldown snížen z 35/30/25/20 na 27/24/21/18

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Death Prophet

  • Základní rychlost pohybu snížena z 310 na 305
  • Spirit Siphon: manacost zvýšen z 70/65/60/55 na 70
  • Talent na úrovni 10 snížen z +50 poškození na 40

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Disruptor

  • Thunder Strike: cooldown zvýšen z 12/11/10/9 na 15/13/11/9

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Doom

  • Infernal Blade: základní poškození sníženo z 25/30/35/40 na 25
  • Scorched Earth: rychlost pohybu snížena z 14% na 11/12/13/14%

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dragon Knight

  • Základní rychlost pohybu snížena z 285 na 280
  • Elder Dragon Form: bonus k rychlosti pohybu zvýšen z 25 na 30

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Drow Ranger

  • Základní poškození zvýšeno o 4

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Earthshaker

  • Základní brnění zvýšeno o 1

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enchantress

  • Základní síla zvýšena o 1
  • Enchantress: Nature's Attendants: manacost snížen z 140 na 110/120/130/140

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enigma

  • Demonic Conversion Eidolon: odměna při konverzi snížena z 29 na 23
 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Gyrocopter

  • Call Down: poškození první střely sníženo z 200/275/350 na 150/250/350
  • Talent na úrovni 10 snížen z +25 poškození na +20

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Huskar

  • Life Break: zvýšen z 34/38/42% na 34/39/44%
  • Inner Vitality: manacost snížen z 170 na 140/150/160/170
  • Inner Vitality: základní regenerace zvýšena z 10 na 12

  

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Invoker

  • Invoke: manacost odstraněn
 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Io

  • Základní rychlost pohybu snížena z 290 na 280
  • Talent na úrovni 15 snížen z +90 poškození Spiritů na +75
  • Talent na úrovni 20 změněn z Automatického útoku na cíl spojené jednotky na +20 k regeneraci zdraví
  • Talent na úrovni 25 změněn z +50 k regeneraci zdraví na Automatický útok na cíl spojené jednotky

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Kunkka

  • Talent na úrovni 25 změněn z +50% Tidebringer Cleave na -1.5s Tidebringer Cooldown

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Leshrac

  • Základní inteligence snížena o 2 (základní poškození nezměněno)
  • Lightning Storm: cast range snížen z 800 na 650/700/750/800

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lich

  • Chain Frost: poškození zvýšeno z 280/370/460 na 300/400/500 (Scepter: z 370/460/550 na 400/500/600)

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lycan

  • Přírůtek inteligence snížen z 1.55 na 1.4
  • Shapeshift kritický úder snížen ze 160/180/200% na 150/175/200%

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Magnus

  • Vzdálenost Empower cleave zvýšena ze 460 na 625 (odpovídá Battle Fury)
  • Empower cleave: radius konce zvýšen z 240 na 330 (odpovídá Battle Fury)

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Meepo

  • Earthbind: rychlost projektilu zvýšena z 857 na 900
  • Earthbind nyní plně ovlivňuje neviditelné jednotky

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Mirana

  • Leap: rychlost útoku zvýšena z 40/60/80/100 na 60/80/100/120
  • Mirana: Trvání Moonlight Shadow zvýšeno z 15 na 18 sekund

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Monkey King

  • Wukong's Command: Brnění zvýšeno z 8/14/20 na 12/18/24

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Necrophos

  • Attack point zlepšen z 0.53 na 0.4
  • Základní poškození zvýšeno o 2
  • Obnova many za stack u Death Pulse z 2/2.25/2.5/2.75 na 2.25/2.5/2.75/3

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Night Stalker

  • Void nadále neaplikuje během dne ministun
  • Darkness nadále nepřátelům nenastavuje vizi na stanovené množství
  • Darkness nyní redukuje vizi nepřátelům o 25 % (budovy nejsou ovlivněny)

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ogre Magi

  • Šance na Multicast 2x z 40/50/60 na 60/60/60%
  • Šance na Multicast 3x z 0/20/25% na 0/30/30%
  • Šance na Multicast 4x z 0/0/12.5% na 0/0/15%
  • Talent na úrovni 10 zvýšen z +60 zlatých/min na +90

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Pangolier

  • Talent na úrovni 15 změněn z +30 rychlost útoku na +2s trvání Rolling Thunder 
  • Pangolier: Talent na úrovni 20 zlepšen z +30 Swashbuckle poškození na +40
  • Pangolier: Talent na úrovni 25 zlepšen z -16s Rolling Thunder Cooldown na -35

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phantom Assassin

  • Blur je nyní spouštěn pouze u reálných hrdinů
  • Blur je nyní spouštěn u neviditelných jednotek a jednotek imunních proti kouzlům

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phantom Lancer

  • Doppelganger nadále nemůže být kouzlen, pokud je hrdina rooten (zakořeněn)

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phoenix

  • Poškození Fire Spiritů zvýšeno z 10/30/50/70 na 20/40/60/80

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Pudge

  • Meat Hook: cooldown zvýšen z 14/13/12/11 na 17/15/13/11 
  • Meat Hook: poškození zvýšeno z 90/180/270/360 na 150/220/290/360

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Pugna

  • Nether Ward poškození za manu zvýšeno z 1/1.25/1.5/1.75 na 1.25/1.5/1.75/2.0

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Queen of Pain

  • Talent na úrovni 25 zlepšen z 20s blok kouzel na 15s 

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Riki

  • Základní regenerace zdraví zvýšena z 1.5 na 3.0
  • Blink Strike nyní může být použit na jednotky imunní vůči kouzlům
  • Tricks of the Trade cooldown zvýšen z 40/35/30 na 50/45/40 
  • Cloak and Dagger zpoždění přechodu zvýšeno z 6/5/4/3 na 7.5/6/4.5/3

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sand King

  • Zpomalení Caustic Finale sníženo z 30% na 21/24/27/30%

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Shadow Fiend

  • Talent na úrovni 20 změněn z +20% k uhýbání na +2 poškození za duši
  • Talent na úrovni 25 změněn z +3 poškození za duši na -5 Presence Aura

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Silencer

  • Last Word: cooldown snížen z 30/24/18/12 na 28/22/16/10
  • Arcane Curse: poškození zvýšeno z 14/22/30/38 na 16/24/32/40

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slardar

  • Bash of the Deep: poškození zvýšeno z 60/80/100/120 na 80/100/120/140

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slark

  • Pounce: poškození sníženo z 40/80/120/160 na 30/60/90/120

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sniper

  • Noční vize zvýšena z 1100 na 1400 

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Spirit Breaker

  • Základní regenerace zdraví zvýšena z 1 na 1.5

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sven

  • Talent na úrovni 20 zvýšen z -5s Storm Hammer Cooldown na -6s
  • Sven: Talent na úrovni 25 zvýšen z +0.75s Storm Hammer trvání stunu na +1.25s
 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tiny

  • Tree Grab: bonus k poškození budov zvýšen z 60/80/100/120% na 90/120/150/180%
  • Tree Throw: poškození zvýšeno z 100 na 130%

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Treant Protector

  • Základní inteligence zvýšena o 3

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tusk

  • Ice Shards: cooldown zvýšen z 21/18/15/12 na 23/20/17/14

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Undying

  • Soul Rip: manacost snížen z 100/110/120/130 na 80/95/110/125

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ursa

  • Talent na úrovni 15 změněn z -1s Earthshock Cooldown na +25s Fury Swipes Reset Time
  • Talent na úrovni 20 změněn z +25s Fury Swipes Reset Time na +12 poškození Fury Swipes 
  • Talent na úrovni 25 změněn z +14 Fury Swipes poškození na Enrage dává 80% Status Resistance

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Vengeful Spirit

  • Magic Missile: cooldown snížen z 13/12/11/10 na 10
  • Wave of Terror: manacost snížen z 40 na 25/30/35/40

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Weaver

  • Shukuchi: Poškození zvýšeno z 75/100/125/150 na 80/110/140/170

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Windranger

  • Opraveny nějaké chyby týkající se útoků Windranger během Focus Fire

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Winter Wyvern

  • Zpomalení Splinter Blast zvýšeno z 25% na 30%
  • Splinter Blast: manacost snížen z 120/130/140/150 na 90/110/130/150

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Wraith King

  • Mortal Strike: nyní nemá šanci zabít creepa
  • Mortal Strike nyní dává nabití skeletonům za každé 2 nepřátelské jednotky, které zabijete
  • Mortal Strike: počet skeletonů změnen z 4/5/6/7 na 2/4/6/8
  • Mortal Strike: odměna za skeletony snížena z 15/15 XP/Gold na 5/5
  • Mortal Strike: manacost snížen z 75 na 30/45/60/75

 

Patch 7.16
i Zdroj: DOTA2.cz
 Zeus

  • Základní poškození zvýšeno o 5
  • Přírůtek síly snížen z 2.6 na 2.3
  • Arc Lightning: poškození změněno z 85/100/115/145 na 70/95/120/145
  • Lightning Bolt: cast range zvýšen z 700 na 700/750/800/850
  • Lightning Bolt: poškození zvýšeno z 100/175/275/350 na 125/200/275/350
 

 

Zdroj: Blog Dota 2

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama