Midas Mode: Zúčastněné týmy věnují vyhrané peníze na charitu
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Midas Mode: Zúčastněné týmy věnují vyhrané peníze na charitu

Midas Mode: Zúčastněné týmy věnují vyhrané peníze na charitu

Flam1ngo

Flam1ngo

18. 11. 2017 21:08

Na probíhajícím turnaji Midas Mode padlo zajímavé rozhodnutí a nové pravidlo. Po domluvě se zúčastněnými týmy, se organizátoři rozhodli, že všechny peníze, které vydělají hráči na této akci budou věnovány na charitu. Kolektivy si sami určí do jaké organizace z předem daného výběru poputují peníze.

Reklama

Super hry a skvělou podívanou nám nabízí nevšední turnaj Midas Mode, kde osmička pozvaných týmu bojuje o skromných 60 000 $, které poputují na charitu. Za tímto nápadem stojí organizátoři turnaje v čele s SirActionSlacks, nápad, kterého radostně podpořily všechny zúčastněné celky. Kluby si mohou vybrat, komu přesně chtějí věnovat finanční částku. V budoucnu prý takových turnajů bude mnohem více. Kdy, kde a jak? To se dozvíme již velmi brzy.

Midas Mode: Zúčastněné týmy věnují vyhrané peníze na charitu
i Zdroj: DOTA2.cz

Dotaři budou vybírat mezi těmito nabízenými organizacemi, které následovně věnují vyhranou částku, která bude záležet jen na tom, jaké místo obsadí vítězné týmy. Podívejme se tedy, kdo se pro co rozhodl:

 

  • Evil Geniuses - Dětská nemocnice (Oakland)
  • Immortals - Dětská nemocnice (Los Angeles)
  • Mid or Feed - ADHD Solutions, pomoc lidem s nemocí a poruchou (ADHD)
  • Natus Vincere - UNICEF, mezinárodní dětský fond OSN
  • OG - Make-A-Wish International, splnění dětských přání. přání, která mají těžce a smrtelně nemocné děti
  • OpTic Gaming - Dětské medicínské centrum
  • Team Liquid - Dětská onkologická klinika №57357 v Káhiře (Egypt)
  • VGJ Storm - Centrum rodiného života
 

Celkový prize pool zábavného turnaje Midas Mode:

 

  • 60 000 $
 

Midas Mode:: Rozdělení prize money:

 

  • 1. místo - 18 000 $
  • 2. místo - 7 500 $
  • 3. místo - 4 500 $

Zdroj: cybersport.ru

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama