7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
Už s jistotou můžeme říct, že Valve vydá zanedlouho po megapatchi také menší balance patche. První přistál na našich klientech dnes.
Budovy |
* Backdoor Protection: redukce poškození zvýšena z 25 % na 40 %
Předměty |
Cena receptu snížena z 1750 na 1675
Mask of Madness
Redukce brnění zvýšena ze 6 na 7
Battle Fury
Poškození sníženo z 50 na 45
Meteor Hammer
Poškození za sekundu sníženo z 60/115 na 50/90 (budovy/jednotky)
Nyní dává nárazově 75/150 poškození (budovy/jednotky)
Hdrinové |
Anti Mage
- Přírůstek síly snížen z 1.5 na 1.3
- Základní inteligence snížena z 15 na 12
- Spell Shield snížen z 26/34/42/50 % na 20/30/40/50 %
- Level 15 změněn z Blink Uncontrollable Illusion na +15 k obratnosti
- Level 20 změněn z +10 ke statům na Blink Uncontrollable Illusion
- Level 25 snížen z +30 % Spell Shield na +25 %
- Talent s iluzí: příchozí poškození zvýšeno z 250 % na 300 %
- Oprava talentu s iluzí, která mohla být umístěna uvnitř vašeho hrdiny
Bane
- Level 10 Talent změněn z Enfeeble kradení poškození na +100 Cast Range
- Level 15 Talent změněn z +150 Cast Range na Enfeeble krade poškození
Beastmaster
- Wild Axes manacost zvýšen z 60/65/70/75 na 80
- Level 20 Talent snížen z +120 Wild Axes poškození na +100
- Boar poškození snížen z 20/30/40/50 na 16/24/32/40
Dark Willow
- Bramble maze nyní dává poškození v 0.5 vteřinových intervalech
- Bedlam cooldown změněn z 20 na 40/30/20
- Bedlam poškození sníženo ze 75/150/225 na 60/140/220
- Cursed Crown cast range snížen z 800 na 600
Dragon Knight
- Level 15 Talent změněn z +40 % k získávání zkušeností na +35 poškození
Drow
- Level 20 Talent zvýšen z +1.5s trvání Gust na +2s
- Precision aura snížena z 20/26/32/38% na 16/22/28/34%
Lone Druid
- Obnovování zdraví Spirit Beara zvýšeno z 2/3/4/5 na 4/5/6/7
Medusa
- Přírůstek síly snížen z 1.95 na 1.5
- Level 10 Talent zvýšen z 10 % k uhýbání na +12 %
- Level 15 Talent zvýšen z 10 % Mystic Snake kradení many na +15 %
- Level 20 Talent zvýšen z +2s k trvání Stone Gaze na +2.5s
- Split Shot poškození sníženo z 35/50/65/80% na 30/45/60/75%
Mirana
- obratnost změněna z 20 + 3.6 na 18 + 3.2
Morphling
- Obnoven v Kapitánském módu in Captain's Mode
- Adaptive Strike (obratnost) minimální násobič poškození zvýšen z 0.25 na 0.5
- Adaptive Strike (obratnost) maximální násobič poškození zvýšen z 0.5/1.0/1.5/2.0 na 1.0/1.5/2.0/2.5
- Adaptive Strike (síla) minimální stun zvýšen z 0.25 na 0.5
- Attribute Shift: bonusová obratnost a síla zvýšena z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
- Level 10 Talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +300 dosah Waveform
- Level 25 Talent změněn z +800 dosah Waveform na 2 nabití Waveform
Kunkka
- Level 25 Talent snížen ze 4 Ghost Ships na 3
Pangolier
- Swashbuckle nyní změní vaše poškození na 24/42/60/78, neuděluje tedy jen fyzického poškození jako nezávislý nuke (to znamená, že uvedené množství nyní může procnout lifesteal, kritické útoky atd.)
- Shield Crash redukce poškození zvýšena z 8/10/12/14 na 9/12/15/18%
- Shield Crash nyní způsobuje, že se budete pohybovat vpřed o 225 jednotek (lze překročit terén (nejspíš hrany))
- Rolling Thunder má nyní 1.2s cast time místo 1.2s vyvolávání
- Rolling Thunder rychlost otáčení zvýšena z 105/110/115 na 120
- Rolling Thunder rychlost zvýšena z 550/575/600 na 600
- Rolling Thunder: rychlost je nyní opravená
- Rolling Thunder poškození zvýšeno z 200/250/300 na 200/275/350
- Oprava: útoky Swashbuckle neovlivňovaly jednotky imunní vůči kouzlům
- Level 25 Talent zvýšen z -12s Rolling Thunder na -16s
Riki
- Level 15 Talent zvýšen z -4s cooldown na Smokescreen na -5s
- Základní obratnost snížena z 34 na 30
Spirit Breaker
- Cooldown na Netherstrike změněn z 80/70/60 na 100/80/60
Sven
- God's Strength snížena z 12/24/36 na 10/20/30
- Level 25 Talent zvýšen z -8s cooldown na Snarmhammeru na -9s
Templar Assassin
- Level 10 Talent zvýšen z +200 ke zdraví na +250
- Psionic Traps bonusové poškození zvýšeno ze 100/125/150 na 175/250/325
Tiny
- Základní síla zvýšena o 4
- Tree Grab cooldown změněn z 40/32/24/16 na 15
- Tree Grab splash poškození ze 70 % na 100 %
- Tree Grab bonus k poškození zvýšen z 25% na 30%
- Tree Grab počet útoků zvýšen z 2/3/4/5 na 2/3/4/6
- Grow attack redukce rychlosti změněna z -30 na -20/25/30
- Tossed bonus k poškození zvýšen z 20% na 30%
- Level 10 Talent zvýšen z +25 poškození na +30
- Level 10 Talent zvýšen z +15% Magic Resistance na +20%
Vengeful Spirit
- Trvání iluze vytvořené po smrti sníženo z 7 na 6
- Základní poškození sníženo o 3
Visage
- Poškození Familiarů zvýšeno z 25/40/55 na 30/45/60
Patch 8. 11.
- Opravena chyba, kdy vstup hráče nemusel být registrován. Pokud se vám stanou další takové případy, prosím poskytněte ID zápasu a čas.
- Opraven talent Backtrack, docházelo k disablu Breakem.
- Oprava chyby, kdy při odpojení hráčů nedocházelo k přidání teleportu na začátku hry.
- Tree Toss může být nyní bodově zaměřen (dopadne na první jednotku cestou)
- Oprava X Marks The Spot: při použití schopnosti na sebe samého docházelo k redukování vlastní status resistencí (ta obecně pracuje pouze na debuffech nepřátel)
- Oprava Stormboltu: trvale se snižoval status rezistencí v závislosti na jednotkách v AoE
Patch 9. 11.
- Opravena chyba, kdy bonusové Mango šlo prodat po postavení Magic Wand
- Opravena rychlost pohybu "kurýra" (350 -> 380) u Monkey Kingova Mischiefu
- Opraven čas transformace True Form
- Opraven talent Lifesteal, docházelo k disablu Breakem.
- Denní bonusoví hrdinové se nyní zobrazují v hlavním menu
- Přidána indikace trvání pro Astral Imprisonment a Disruption
- Opravena chyba v módu All Random Death Match: docházelo k přidání teleportu do vašeho inventáře po každé smrti
- Různé opravy chyb ve Workshopu
- Opravena regrese (?) s herolists.txt v custom hrách
- Přidána podpora pro přepisování konstant síly, obratnosti a inteligence odvozených statistik v custom hrách.
Patche 10. 11.
- Turbo: Možnost kupovat věci kdekoliv byla změněna na vylepšené kurýry: bleskově rychlé, nezranitelné a automatické.
- UI: Jak bylo dříve ohlášeno při představení Panoramy, kompletně jsme dokončili odstranění Scaleform, který již nebude dostupný v Dotě. Tato platforma jako taková již byla zastaralá. Podpora pouze jednoho UI frameworku bude vylepšením pro celkovou stabilitu hry a využití paměti.
- Oprava: Heartpiercer HUD ukazoval, že hrdina měl stále bonusové brnění, i když jej neměl.
- Oprava: při použití Bladefury šlo použít Omnislash.
- Turbo: oprava zrození kurýra - nyní se narodí společně s creepy, namísto při startu hry.
- Turbo: kurýr nyní automaticky doručí zásilku po dvou vteřinách namísto pěti
Zdroj: Blog Dota 2 updates