Patch nám ve zkratce přináší více stromků (a to, že si příchodem patche 7.00 Valve talenty doslova vycucali z prstu a v mnoha případech nedávali absolutně smysl, rozebírat asi nemusíme), nějaké ty zvířátka do Captain's Módu a příležitostně menší boostiky, nerfíky a samozřejmě změny o hovně.
Reklama
iZdroj: DOTA2.cz
V hlavě našli velké hovno, měli všechno v malíčku. Děti moje, učte se. Zavřete knížky, sešity s úkoly dejte psovi a psací potřeby vyhoďte ven oknem. Máme zde patch 7.02. Na školu čas nezbývá.
Seznam změn v angličtině si můžete přečíst na dota2.com.
A Neficek začal omylom na nočnej prekladať duálne. Takže prakticky vznikli dva články - český a slovenský. Svoj nakoniec zmazal a z tohto ich článku spravil článok poriadny (bol to hnusný wall of text).
iZdroj: DOTA2.cz
NEUTRÁL AGGRO
Věže již neutočí na neutrální jednotky
Následující schopnosti nevyvolají aggro od neutrálních jednotek: Meat Hook (Pudge), Telekinesis (Rubick) a Toss (Tiny)
ZMěNY MAPY
Přidány stromy okolo Dire věží, aby zakryly znázornění teleportů hrdinů
Swapnutý druhý Ancient spot v džungli s medium Campem za stranu DIRE (změněny boxy pro spawn neutral creepů - jednodušší stackování)
Ward umístění na Dire straně nalevo od Ancientů již nedává vizi na runu před Roshanem
Zmenšen box pro spawn neutrálů z hard kempů na Dire straně
Posunut box pro spawn Ancientů v Dire sekundární jungle (ward na high ground nyní neblokuje daný kemp)
Posunut spawnbox Ancient kempu směrem dolů (dříve to byl Medium kemp) v druhé Dire džungli (takže wardení na High Ground nezablokuje kemp)
Opravena chyba, kdy Dire ancienti byli někdy při narození zaseknutí ve stromech
OSTATNÍ ZMĚNY
Studny jsou nyní zranitelné až po zničení jedné T3 věže (předtím to bylo po zničení všech T2 věží)
Satyr Trickster (neutral) - Zpomalení schopnosti Purge změněno z 100/80/60/40/20% po dobu 5s na 50/40/30/20/10%
Regen runa - má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
Aegis regen po expiraci - má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
Observer wardy - Nyní maji Fog of War simulator, který znázorňuje okolí, které warda dokáže odhalit (bere v potaz i stromy a terén)
Sentry wardy se nyní prodávají po 1ks za 100 zlaťáků (předtím to bylo po 2ks za 200)
Hemoroid (Lycan)přidán do Captains módu
iZdroj: DOTA2.cz
iZdroj: DOTA2.cz
Battle Fury - Rozsah zvýšen z 280 na 300
Battle Fury - Dosah zvýšen z 520 na 570
iZdroj: DOTA2.cz
Blademail - Spell lifesteal se nyní nevztahuje na vrácené poškození z Blademailu
iZdroj: DOTA2.cz
Bloodthorn - Colldown zvýšen z 11 na 13
iZdroj: DOTA2.cz
Dragon Lance - Obratnost snížena z 14 na 13
iZdroj: DOTA2.cz
Heaven's Halberd - Šance na Maim zvýšena z 24% na 35%
Heaven's Halberd - Cooldown snížen z 30 na 22s
iZdroj: DOTA2.cz
Helm of Dominator - všechny staty změněny z 6 na 4
Helm of Dominator - Při zabití ovládnutých creepů dostanete 125 zlaťáků
iZdroj: DOTA2.cz
Sange - Šance na Maim zvýšena z 24% na 30%
iZdroj: DOTA2.cz
Sange and Yasha - Šance na Greater Maim zvýšena z 30% na 35%
iZdroj: DOTA2.cz
Silver Edge - Poškození z Shadow Walk sníženo z 225 na 200
iZdroj: DOTA2.cz
Solar Crest - Brnění zvýšeno z 10 na 12
iZdroj: DOTA2.cz
Tome of Knowledge - za každý další použitý svitek získáte navíc 135 XP (předtím to bylo 100 XP)
iZdroj: DOTA2.cz
Body začínající na Level X se týkají změn talentových stromů.
iZdroj: DOTA2.cz
Abaddon:
Level 10: změněn z +15% XP na +20%XP
iZdroj: DOTA2.cz
Alchemist:
Level 15: změněn z +15 rychlost pohybu na +80 poškození z Unstable Concoction
Level 25 změněn z -4 brnění z Acid Spray na -5
iZdroj: DOTA2.cz
Ancient Apparition:
Level 15: změněn z +25 regenerace životů na +30
Level 15: změněn z +15 inteligence na -1s cooldown pro Ice Vortex
Level 20: změněn z -30s pro znovuoživení na -35s
iZdroj: DOTA2.cz
Antimage:
Level 10: změněn z +6 síly na +150 životů
Level 15: změněn z +250 životů na -1s cooldown u Blink
Level 25: změněn z -2s cooldown u Blink na -50s cooldown u Mana Void
iZdroj: DOTA2.cz
Arc Warden:
Level 10: změněn z +125 životů na +20 poškození z Flux
Level 15: změněn z +8 síly na +200 životů
iZdroj: DOTA2.cz
Axe:
Level 20: změněn z +30 rychlost pohybu na +35
iZdroj: DOTA2.cz
Bane:
Level 20: změněn z +35 rychlost pohybu na +75 snížení poškození z Enfeeble
Level 25: změněn z +120 snížení poškození z Enfeeblena +75 rychlost pohybu
iZdroj: DOTA2.cz
Batrider:
Level 15: změněn z +175 životů na +200
iZdroj: DOTA2.cz
Beastmaster:
Level 10: z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Level 15: z -30s z času oživení na -35s
Level 20: z +300 ke zdraví na +350
Level 25: z +175 poškození Wild Axes na +250
iZdroj: DOTA2.cz
Bloodseeker:
Level 10: z +5 brnění na +200 ke zdraví
Level 15: z +250 ke zdraví na +75 k poškození Blood Rite
Level 20: z -30s z času oživení na +14% k poškození schopností Rupture
iZdroj: DOTA2.cz
Bounty Hunter:
Scepter nyní také navyšuje trvání ministunu Shuriken Toss z 0.1 na 0.75
Level 10: z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Level 20: z +100 k poškození na +120 k poškození
Level 20: z 8% k síle kouzel na +75 k poškození Shuriken Toss
Level 25: z +20% k uhýbání na +25%
iZdroj: DOTA2.cz
Brewmaster:
Fire Spirit nyní má rozvržený pohyb (prochází přes jednotky)
Level 10: změněn z +25 k rychlosti útoku na +30
Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 Thunder Clap poškození
Level 20: změněn z -25s času oživení na -35s
Level 25: změněno brnění Primal Spirit z 14 na +20
iZdroj: DOTA2.cz
Bristleback:
Quill Spray: maximální poškození změněno z 450 na 550
Viscous Nasal Goo Scepter dosah změněn z 700 na 750
Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +4 Max Goo sečtení
Level 20: změněn z -30s času oživení na -35s
Level 25: změněn z +4 k sečtení Max Goo na +20 Quill Stack poškození
iZdroj: DOTA2.cz
Broodmother:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +25%
Level 10: změněn z +10 k obratnosti na +60 Spawn Spiderling poškození
Level 15: změněn z +7 k brnění na +250 ke zdraví
Level 20: změněn z +300 ke zdraví na +8 k poškození útoky pavoučků
iZdroj: DOTA2.cz
Centaur:
Level 10: změněn z +30 poškození na +35
iZdroj: DOTA2.cz
Chaos Knight:
Level 10: změněn z +7 k inteligenci na +8
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
iZdroj: DOTA2.cz
Chen:
Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
Level 15: změněn z +25% k síle kouzel na -10s cooldown Test of Faith
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
iZdroj: DOTA2.cz
Clinkz:
Level 15: změněn z +12 k síle na +15
iZdroj: DOTA2.cz
Clockwerk:
Level 15: změněn z +40 poškození na +50
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Rocket Flare
iZdroj: DOTA2.cz
Crystal Maiden:
Level 10: změněn z +50 poškození na +60
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
Level 25: změněn z +200 poškození Crystal Novy na +250
iZdroj: DOTA2.cz
Dark Seer:
Rychlost pohybu snížena z 300 na 295
Manacost Ion Shellu změněna z 70/90/110/130 na 100/110/120/130
Level 15: změněn z +90 k poškození na +120
Level 20: změněn z +25 k inteligenci na +75 Vacuum AoE
Level 20: změněn z +12 k síle na +10% k redukci cooldownů
Level 25: změněn z +12% k redukci cooldownů na +25 k síle
Level 25: změněn z +70 k poškození Ion Shell na +80
iZdroj: DOTA2.cz
Dazzle:
Level 15: změněn z +40 k poškození na +60
iZdroj: DOTA2.cz
Death Prophet:
Level 10: změněn z +7 k síle na +8% k odolnosti vůči magii
Level 15: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na -1s cooldownu Crypt Swarm
Level 15: změněn z +75 Cast Range na +100
iZdroj: DOTA2.cz
Disruptor:
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na -3s cooldownu Kinetic Field
Level 20: změněn z 15% redukce cooldownů na +400 ke zdraví
iZdroj: DOTA2.cz
Doom:
Level 10: změněn z +8 k inteligenci na +80 Devour bonusové zlaté
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +250
Level 15: změněn z +6 k brnění na +15 k poškození/léčení schopností Scorched Earth
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Level 20: změněn z +65 poškození na +35 Doom DPS
iZdroj: DOTA2.cz
Dragon Knight:
Level 10: změněn z +6 k síle na 7
Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +35%
Level 25: změněn z +50 k rychlosti pohybu na +60
iZdroj: DOTA2.cz
Drow:
Level 25: změněn z +350 ke vzdálenosti Gust/Knockback na +400
iZdroj: DOTA2.cz
Earth Spirit:
Level 25: změněn z -35s času oživení na -45s
iZdroj: DOTA2.cz
Earthshaker:
Základní obnovování zdraví změněno z 0.25 na 0.75
Level 20: změněn z +10% k síle kouzel na +40 k poškození Echem
Level 25: změněn z +500 ke zdraví na +600 ke zdraví
iZdroj: DOTA2.cz
Elder Titan:
Natural Order: AoE změněna z 325 na 350
Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30 k poškození Echo Snamp
Level 25: změněn z +80 útok hrdiny Astral Spiritem na +100
iZdroj: DOTA2.cz
Ember Spirit:
Root nyní znemožní aktivaci Fire Remnanta
Level 10: změněn z 15% k síle kouzel na 12%
iZdroj: DOTA2.cz
Enchantress:
Level 10: změněn z +5 ke všem zkušenostem na +6
Level 10: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
Level 15: změněn z +40 k poškození na +50
Level 15: změněn z +8s k trvání Nature's Attendants na +10
Level 20: změněn z -30s času oživení na +60 Unnauchable Slow
Level 25: změněn z +25 k inteligenci na -50 času oživení
Level 25: změněn z +10 bludiček Nature's Attendants na +12
iZdroj: DOTA2.cz
Enigma:
Level 20: změněn z -30s času oživení na -40s
iZdroj: DOTA2.cz
Faceless Void:
Level 10: změněn z +5 k síle na +7
iZdroj: DOTA2.cz
Gyrocopter:
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +200
Level 15: změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
Level 20: změněn z +25 k rychlosti pohybu na +35
iZdroj: DOTA2.cz
Huskar:
Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +5 Burning Spears DPS
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
iZdroj: DOTA2.cz
Invoker:
Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30%
Level 25: změněn z -15s cooldownu Tornáda na -18s
iZdroj: DOTA2.cz
Io:
Level 25: změněn z -40s času oživení na -50s
iZdroj: DOTA2.cz
Jakiro:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Level 15: změněn z +250 ke zdraví na +25 k poškození schopností Dual Breath Burn
iZdroj: DOTA2.cz
Juggernaut:
Zničení Healing Wardy nyní dává 25 zlatých
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175 ke zdraví
Level 15: změněn z +6 k brnění na 7
iZdroj: DOTA2.cz
Keeper of the Light:
Level 10: změněn z +6 k síle na +7
Level 25: změněn z +300 Cast Range na +400
iZdroj: DOTA2.cz
Kunkka:
Vzdálenost Tidebringer Cleave změněna z 675/750/825/900 na 650/800/950/1100
Radius Tidebringer Cleave změněn z 450/500/550/600 na 500/550/600/650
Level 10: změněn z +150 k maně na +40 poškození Torrentem
Level 10: změněn z +20 k poškození na +25
Level 25: změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +35%
iZdroj: DOTA2.cz
Legion Commander:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
iZdroj: DOTA2.cz
Leshrac:
Level 15: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
Level 20: změněn z +12 k síle na +15
iZdroj: DOTA2.cz
Lich:
Level 15: změněn z +100 Cast Range na +125
Level 15: změněn z +5 ke všem zkušenostem na -3s coldownu Frost Blast
Level 25: změněn z +25 Frost Armor Structure Armor na +35
iZdroj: DOTA2.cz
Lifestealer:
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
iZdroj: DOTA2.cz
Lina:
Level 10: změněn z +20 poškození na -25s času oživení
Level 10: změněn z +250 k maně na +60 k poškození schopností Light Strike Array
Level 15: změněn z -30s času oživení na +40 poškození
iZdroj: DOTA2.cz
Lion:
Level 10: změněn z 175 ke zdraví na -25s času oživení
Level 15: změněn z -30s času oživení na +80 k poškození Earth Spike
iZdroj: DOTA2.cz
Lone Druid:
Level 10: změněn z +200 k dosahu útoku na +175
Level 15: změněn z +65 k poškození na +55
Level 20: změněno brnění Spirit Beara z +7 na +12
Level 20: změněn z -50s času oživení na -40s
iZdroj: DOTA2.cz
Luna:
Základní poškození útokem sníženo o 6
Lunar Blessing: bonus k nočnímu vidění změněn z 1000 na 250/500/750/1000
Level 10: změněn z +4 k brnění na +15 k rychlosti pohybu
iZdroj: DOTA2.cz
Lycan:
Přidán do Kapitánského módu
Přírůstek obratnosti změněn z 1.5 na 1.0
Howl: manacost změněna z 30 na 40
Level 15: změněn z -20s času oživení na -25s
iZdroj: DOTA2.cz
Magnus:
Level 15: změněn z +50 k poškození na +12 k síle
Level 20: změněn z +15 k síle na +15% k poškození Empower/Cleave
Level 20: změněn z +20 k pohybu na +40
iZdroj: DOTA2.cz
Medusa:
Level 10: změněn z +10 k inteligenci na +12
Level 15: změněn z 10% k uhýbání na 15%
Level 20: změněn z +15 k obratnosti na +1 cíl Split Shotu
Level 20: změněn z +500 k maně na +600
iZdroj: DOTA2.cz
Meepo:
Základní brnění sníženo o 2
Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
iZdroj: DOTA2.cz
Mirana:
Level 20: změněn z +8 k brnění na -4s Sacred Arrow cooldown
Level 20: změněn z +40 poškození na +50 poškození
iZdroj: DOTA2.cz
Monkey King:
Základní brnění sníženo o 3
Jingu Mastery bonus k poškození změněn z 80/120/160/200 na 75/100/125/150
Jingu Mastery lifesteal změněn z 20/30/40/50% na 15/30/45/60%
Wukong's Command již nepokračuje při reinkarnování
Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Jingu Mastery
Level 20: změněn z +15 k síle na 20% k odolnosti vůči magii
Level 25: změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +25 k síle
iZdroj: DOTA2.cz
Morphling:
Level 25: změněn z +30% poškození Replicate na +50%
iZdroj: DOTA2.cz
Naga Siren:
Level 15: změněn z 15% uhýbání na -3s Ensnare cooldown
iZdroj: DOTA2.cz
Nature's Prophet:
Level 10: změněn z +20 k poškození na +30
Level 10: změněn ze +175 ke zdraví na +225 ke zdraví
Level 20: změněn z +8 k brnění na +10
iZdroj: DOTA2.cz
Necrophos:
Přírůstek obratnosti změněn změněn z 1.7 na 1.2
Rychlost pohybu změněna z 290 na 285
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
iZdroj: DOTA2.cz
Night Stalker:
Level 25: změněn z -6s Crippling Fear cooldown na -8s
iZdroj: DOTA2.cz
Nyx Assassin:
Level 15: změněn z +10 k síle na +50 Impale poškození
Level 15: změněn z +25 k obratnosti na +12% k odolnosti vůči magii
Level 20: změněn z +15% k odolnosti vůči magii na +40 k obratnosti
iZdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi:
Růst inteligence změněn z 2.4 na 2.0
Level 15: změněn z +40 k poškození na +50
iZdroj: DOTA2.cz
Omniknight:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
iZdroj: DOTA2.cz
Oracle:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
iZdroj: DOTA2.cz
Outworld Devourer:
Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275 ke zdraví
iZdroj: DOTA2.cz
Phantom Assassin:
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
iZdroj: DOTA2.cz
Phantom Lancer:
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +75 k poškození Spirit Lance
iZdroj: DOTA2.cz
Phoenix:
Level 15: změněn z +12 k síle na +50 Fire Spirits DPS
iZdroj: DOTA2.cz
Puck:
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +15% k odolnosti vůči magii
Level 20: změněn z +20% k odolnosti vůči magii na -3s cooldownu Waning Rift
Level 20: změněn z +8% k síle kouzel na +10%
iZdroj: DOTA2.cz
Pudge:
rychlost pohybu snížena z 285 na 280
Oprava: Meat Hook občas přistál na cíli za tvým hrdinou (někdy to vyžadovalo otočení se na dismember, "requiring you to sometimes turn to dismember")
Level 20: změněn z -35s k času oživení na -40s
iZdroj: DOTA2.cz
Pugna:
Level 15: změněn z +10 k síle na +12
Level 20: změněn z +10 ke všem statistikám na +0.5 k poškození Netherward za manu
Level 20: změněn z +100 Cast Range na +150
Level 25: změněn z +100 k požkození Nether Blast na +125
iZdroj: DOTA2.cz
Queen of Pain:
Level 10: změněn z +5 k síle na +6
Level 25: změněn z +35 k inteligenci na -3s cooldownu Shadow Strike
iZdroj: DOTA2.cz
Razor:
Level 15: změněn z +5 brnění na +130 k poškození schopností Unstable Current
Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275
iZdroj: DOTA2.cz
Riki:
Level 15: změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +30%
iZdroj: DOTA2.cz
Rubick:
Level 10: změněn z +50 k poškození na +60
iZdroj: DOTA2.cz
Sand King:
Level 10: změněn z +200 k maně na +10% k odolnosti vůči magii
Level 15: změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +50 Sand Snarm DPS
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na -30s času oživení
iZdroj: DOTA2.cz
Shadow Demon:
Disruption: obdržené poškození iluzí změněno z 200% na 300%
Level 25: změněn z -1s Shadow Poison cooldown na -6s Soul Catcher cooldown
iZdroj: DOTA2.cz
Shadow Fiend:
Level 20: změněn z 15% k uhýbání na 15% k lifestealu
iZdroj: DOTA2.cz
Shadow Shaman:
Level 15: změněn z +20% přírůstku zkušeností na 30%
iZdroj: DOTA2.cz
Silencer:
Level 25: změněn z +20% Curse Slow na +25%
iZdroj: DOTA2.cz
Skywrath Mage:
Level 15: změněn z +50 k poškození na +75
Level 15: změněn z +60 zlatých/min. na +90
iZdroj: DOTA2.cz
Slardar:
Trvání stunu Slithereen Crush změněno z 1.6/1.9/2.2/2.5 na 1.5/1.75/2/2.25
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +225
iZdroj: DOTA2.cz
Slark:
Rychlost pohybu snížena z 305 na 300
Level 15: změněn z +10 k síle na +15
Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +10% redukce cooldownů
iZdroj: DOTA2.cz
Sniper:
Level 10: změněn z +4 k regeneraci many na +5
iZdroj: DOTA2.cz
Spectre:
Level 20: změněn z +12 k síle na +15
iZdroj: DOTA2.cz
Spirit Breaker:
Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
iZdroj: DOTA2.cz
Storm Spirit:
Level 15: změněn z +175 ke zdraví na +200
Level 20: změněn z +7 brnění na +8
iZdroj: DOTA2.cz
Sven:
Level 25: změněn z -5s Snarm Hammer cooldown na -6s
iZdroj: DOTA2.cz
Techies:
Proximity Mines bounty zvýšeno z 30 na 50
Level 15: změněn z +25% přírůstku zkušeností na +30%
Level 25: změněn z +25% redukce cooldownů na +20%
iZdroj: DOTA2.cz
Templar Assassin:
Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275
iZdroj: DOTA2.cz
Terrorblade:
Level 15: změněn z +175 ke zdraví na +200
Level 20: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
iZdroj: DOTA2.cz
Tidehunter:
Level 15: změněn z +30% přírůstku zkušeností na +35%
Level 25: změněn z -5 brnění Gush na -6
iZdroj: DOTA2.cz
Timbersaw:
Level 10: změněn z +10% přírůstku zkušeností na +20%
Level 15: změněn z +15 k inteligenci na +20
Level 20: změněn z +125 Cast Range na +150
iZdroj: DOTA2.cz
Tinker:
Level 10: změněn z +5 brnění na +6
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +225 ke zdraví
iZdroj: DOTA2.cz
Tiny:
Level 10: změněn z +10 k inteligenci na +12
Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
iZdroj: DOTA2.cz
Treant Protector:
Zpomalení Leech Seedem změněno z 28% na 22/24/26/28%
Nature's Guise Bash trvání změněno z 0.7/1.2/1.7/2.2 na 0.4/1.0/1.6/2.2
Bonus k pohybu Nature's Guise změněn z 16/22/28/34% na 10/18/26/34%
Level 20: změněn z +65 k poškození na +90
iZdroj: DOTA2.cz
Troll Warlord:
Level 10 změněn z +6 k síle na +7
Level 20: změněn z +300 ke zdraví na +350
iZdroj: DOTA2.cz
Tusk:
Level 10: změněn z +20% přírůstku zkušeností na +35%
Level 10: změněn z +30 poškození na +35
Level 15: změněn z +15 k síle na +150 poškození Snowballem
Level 20: změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
Level 25: změněn z +500 ke zdraví na +700
iZdroj: DOTA2.cz
Underlord:
Rychlost pohybu snížena z 305 na 290
Atrophy Aura: redukce poškození změněna z 10/20/30/40% na 4/16/28/40%
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +35 k rychlosti pohybu
Level 20: změněn z +100 Cast Range na +125
Level 20: změněn z +50 k rychlosti útoku na +60
iZdroj: DOTA2.cz
Undying:
Level 15: změněn z +30% k přírůstku zkušeností na +35%
Level 20: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
Level 20: změněn z +10 ke všem statistikám na +50 k poškození Tombstone Zombie
Level 25: změněn z +40 k poškození Tombstone Zombie na -2s cooldownu schopnosti Decay
Level 25: změněn z +12 brnění na +15
iZdroj: DOTA2.cz
Ursa:
Level 10: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
iZdroj: DOTA2.cz
Vengeful Spirit:
Level 20: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +35
Level 20: změněn z +50 poškození na +65
iZdroj: DOTA2.cz
Venomancer:
Level 15 změněn z +175 ke zdraví na +200
iZdroj: DOTA2.cz
Viper:
Level 10: změněn z +125 ke zdraví na +150
iZdroj: DOTA2.cz
Visage:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +25%
Level 10: změněn z +60 zlatých/min. na +90
Level 20: změněn z -30s čas oživení na -40s
Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +300
iZdroj: DOTA2.cz
Warlock:
Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na -4s Shadow Word cooldown
Level 15: změněn z +125 Cast Range na +150
iZdroj: DOTA2.cz
Weaver:
Základní poškození sníženo o 2
Poškození The Swarm změněno z 20 na 14/16/18/20
Level 25: změněn z +20% k odolnosti vůči magii na +25%
iZdroj: DOTA2.cz
Windranger:
Poškození Powershot změněno z 120/220/320/420 na 180/260/340/420
Powershot cooldown změněn z 9 na 12/11/10/9
Windrun: AoE zpomalení změněno z 300 na 325
Manacost Windrun změněna z 100 na 75
Level 10: změněn z +15 poškození na +25% zpomalení Windrun
Level 15: změněn z +16 k inteligenci na +20 k inteligenci
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +40 k rychlosti pohybu
Level 20: změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +20%
Level 20: změněn z +12% k síle kouzel na +15%
Level 25: změněn z -5s cooldownu Powershot na -6s
iZdroj: DOTA2.cz
Winter Wyvern:
Level 10: změněn z +5 k síle na +6
iZdroj: DOTA2.cz
Witch Doctor:
Level 10: změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +25%
Level 15: změněn z +75 k poškození na +90
Level 15: změněn z -35s čas oživení na -40s
iZdroj: DOTA2.cz
Wraith King:
Level 10: změněn z +8 k inteligenci na +10
Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +50 Wraithfire Blast DPS
iZdroj: DOTA2.cz
Zeus:
Scepter: interval úderu změněn z 2.5 na 2.25
Scepter: cooldown změněn z 50 na 40 sekund
Scepter: trvání změněno z 50 na 40 sekund
Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
Reklama
Reklama
Komentáře
Nejsi přihlášený(á)
Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.