Dota (1) 6.78 je venku!
IceFrog po dlouhé době vydává novou aktualizaci Dota 1 mapy. Přeložený přehled změn si můžete přečíst v tomto článku.
6.78, nová verze Doty je na světě! Přináší spoustu zajímavých změn, jako je předělaný CM (kapitánský) mód, tedy počet picků a banů, což by mělo přinést opět více taktizování, no profesionální sféry. IceFrog znovu odměňuje agresivní hru dalšími změnami odměn za zabíjení ve více lidech, prodlužuje buyback, urychluje dosáhnutí 11. lvlu, poupravuje lasthitování věží a samozřejmě mění celou metagame za pomocí změn hrdinů a předmětů. Bude zajímavé sledovat jak moc se změní hra poté, až budou změny přeneseny do Doty 2.
Na oslavu jsem vám pololenošsky přeložil changelog, lidi kteří neumí anglicky by neměli mít problém z něho všechno vyčíst, ale protože jsem si furt do hlavy nezafixoval, jak že všechno oficiálně ve hře překládáme, možná najdete nějaké rozpory s češtinou ve hře (a s pravidlama češtiny a zdravého rozumu všeobecně). Dovolil jsem si taky vynechat všechny změny, které se netýkají Doty 2. Na případné nejasnosti se ptejte.
Hrdinové
Axe
- Counter Helix cooldown snížen z 0.65/0.6/0.55/0.5 na 0.55/0.5/0.45/0.4
Ancient Apparition
- Ice Vortex cooldown snížen z 6 na 5
- Ice Blast minimální rozsah zvýšen z 225 na 275
- Přidána schopnost Aghanim’s Scepter
>>>Ice Blast trvání zvýšeno z 8/9/10 na 17
Batrider
- Vize snížena z 1800/800 na 1400/800
- Flamebreak manacost zvýšen z 80/100/120/140 na 140
Beastmaster
- Greater Hawk čas mizení do neviditelnosti snížen z 5 na 4
Bloodseeker
- Blodseekerův Thirst teď navíc dává 3/4/5/6 armor pokud je aktivní
- Bloodrage napřed cíl dispelne (shodí všechny buffy a debufy), než aplikuje svůj buff
- Rupture poškození je nyní typu “ztráta HP”
>>>To znamená že celé poškození jde teď i skrz jednotky immuní vůči magii (BKB apod.)
Bounty Hunter
- Track manacost z 70/60/50 na 50
Bristleback
- Quill Spray paměť předchozích hitů zvýšena z 10 na 14 sekund
Broodmother
- Incapacitating Bite šance na minutí z 10/20/30/40% na 30/40/50/60%
- Spawn Spiderlings počet jednotek zvýšen z 1/2/3/3 na 1/2/3/4
Centaur Warrunner (Centaur Warchief)
- Přidán do CM (Kapitánský mód)
Clinkz
- Strafe cooldown snížen z 60/50/40/30 na 45/40/35/30
Clockwerk (Clockwerk Goblin)
- Power Cogs už neodstrkují jednotky immuní vůči magii (BKB apod.)
Crystal Maiden
- Brilliance Aura regenerace many zvýšena z 0.5/1/1.5/2 na 1/1.5/2/2.5
- Freezing Field rozsah výbuchů zvýšen z 215 na 230
- Aura Freezing Fieldu s Aghanimem (redukce rychlosti útoků) zvýšena z -20 na -50
Dark Seer
- Vacuum cooldown zvýšen z 22 na 24
Dazzle
- Shadow Wave počet cílů zvýšen z 3/3/4/5 na 3/4/5/6
- Shallow Grave teď může být použit i na spojece immuní vůči magii (BKB apod.)
Death Prophet
- Rychlost pohybu snížen z 285 na 280
- Silence rozsah zvýšen z 200/275/350/350 na 350
- Witchcraft bonus k rychlosti pohybu zvýšen z 4/8/12/16% na 5/10/15/20%
Disruptor
- Thunder Strike z 3 úderů během 4 sekund na 4 údery během 6 sekund
- Thunder Strike poškození každého úderu sníženo z 50/75/100/125 na 40/60/80/100
- Thunder Strike rozsah zvýšen z 200 na 240
Doom (Doom Bringer)
- Doom teď vyřazuje i následující pasivní schopnosti: Feast, Backtrack, Dispersion, Juxtapose, Bristleback a Blood Bath
- Předěláno trvání s Aghanimem
>>>Doom s Aghanimem nezačne odpočítávát trvání doomu, dokud je cíl v rozsahu 550 jednotek kolem Dooma
Dragon Knight
- Corrosive Breath (pasivnís chopnost lvl 1 draka) se teď přenáší i na druhou úroveň (DPS)
Drow Ranger
- Trueshot Aura zvýšena z 14/18/22/26% na 16/20/24/28%
Earthshaker
- Rychlost otáčení vylepšena z 0.4 na 0.6
- Fissure dosah zvýšen z 1200 na 1300
- Echo Slam teď považuje iluze za hrdiny
>>>Toto ovlivňuje u upgrade Aghanimum, protože ten počítá extra poškození za každého hrdinu kolem.
Enchantress
- Aghanim's Scepter bonus k dosahu útoků zvýšen z 165 na 190
Enigma
- Malefice trochu přeďělán
Old Malefice:
==============
trvání: 2/4/4/6 (1/2/2/3 tiky)
poškození: 40/40/65/65 (poškození dohromady: 40/80/130/195)
Stun trvání: 1
Nový Malefice:
==============
trvání: 6 (3 tiky)
poškození: 25/40/55/70 (poškození dohromady: 75/120/165/210)
Stun trvání: 0.25/0.5/0.75/1
Timbersaw (Goblin Shredder)
- Základní Strength (síla) zvýšena o 3
- Růst INT (inteligence) zvýšen z 1.8 na 2.4
- Chakram počáteční manacost předělán z 125/150/175 na 75/125/175
- Chakram rychlost pohybu zvýšena z 800 na 900
Gyrocopter
- Flak Cannon cooldown zvýšen z 20 na 30
Huskar
- Základní Strength (síla) zvýšena o 3
- Burning Spears DPS (poškození za sekundu) zvýšeno z 4/8/12/16 na 5/10/15/20
- Life Break HP cost (kolik to ubere Huskarovi) zvýšeno z 35/30/25% na 40/35/30%
- Berserker's Blood předělán
Starý Berserker's Blood:
----------------------
Huskar cítí každou svoji ránu a čerpá z té bolesti, zvyšuje mu rychlost útoků a poškození za každých 7% chybících život. První bonus začíná při plném zdraví.
Rychlost útoků: 3/6/9/12 zvýšení rychlosti útoků za stack
Poškození: 2/4/6/8 poškození za stack
Nový Berserker's Blood:
----------------------
Huskar cítí každou svoji ránu a čerpá z té bolesti, zvyšuje mu rychlost útoků a odolnost vůči magii za každých 7% chybících život. První bonus začíná při plném zdraví.
Odolnost vůči magii: 4/5/6/7% odolnosti vůči magii za stack
Rychlost útoků: 8/12/16/20 za stack
>>>Odstraněn z CM (Kapitanský mód)
Invoker
- Alacrity manacost snížen z 100 na 75
- Ghost Walk zpomalení zvýšeno z 20/23/26/30/33/36/40 na 20/25/30/35/40/45/50
- Ghost Walk cooldown snížen z 60 na 35
- Tornado poškození předěláno z 70+(Wex+Quas)*20 na 70+(2*Wex+Quas)*15
Io
- Spirits už neposkytují vizy, kromě chvíle kdy se rozbijí o nepřátelského hrdinu.
- Overcharge hp/mp cost zvýšeno z 3.5% na 4.5%
Juggernaut
- Omnislash už neskáče na Tombestone Zombies
Keeper of the Light
- Base Strength snížen o 2
Kunkka
- Ghost Ship poškození zvýšeno z 300/400/500 na 350/450/550
- X Marks The Spot manacost snížen z 80/90/100/110 na 80
- X Marks The Spot vize z 1000 letající na 400 zemní vizi
Lich
- Chainfrost počet odrazů zvýšen z 7 na 10
Lifestealer
- Open Wounds dosah schopnosti snížen z 600 na 200/300/400/500
Lina (Lina Inverse)
- Dosah útoků zvýšen z 625 na 635
Lion
- Mana Drain přerušení a dosah schopnosti vylepšeno o 100 (750/1100 -> 850/1200)
- Finger of Death cooldown s Aghanimem snížen z 160/100/40 na 100/60/20
Lone Druid
- Spirit Bear ztrácí HP, pokud má na sobě aktivní Armlet
- Spirit Bear odměna za zabití zvýšena ze 100 na 300
Lycan (Lycanthrope)
- Armor zvýšen o 1 (armor v účku je stejný jako předtím)
Magnataur
- Reverse Polarity poškození sníženo z 150/225/300 na 50/125/200
Medusa
- Snane Gaze předěláno
Old Snane Gaze:
===============
Jakákoliv jednotka otočena na Medusu má svoji rychlost útoků a pohybu sníženou o 100%. Dispelne nepřátelské jednotky a udílí 500/1000/1500 poškození iluzím a přivolaným (summon) jednotkám.
Trvá 5 sekund. Rychlost útoků a pohybu je pomalu získávána zpátky.
Úhel pohledu: 75
rozsah: 800
CD: 140/100/60
Manacost: 200/100/0
Poznámka: Pokud je jednotka zasíhnuta, má na sobě negativní buff po celou dobu trvání, nezávisle na tom kam se potom otočí.
Snane Gaze:
============
Jakákoliv jednotka otočena na Medusu bude mít své rychlosti útoku, pohybu a otáčení snížené o 50% dokud schopnost neskončí. Pokud se budou na medusu dívat dohromady 2 sekundy, přemění se na kámen.
Kamenné jednotky nemohou nic dělat, mají 100% odolnost vůči magii a dostavají bonusové poškození z fyzických útoků.
Úhel pohledu: 85
Gaze trvání: 6 sekundy
Trvání zkamenění: 3 sekundy
Bonusové poškození z fyzíckých útoků: 30/40/50%
rozsah: 1000
CD: 90
Manacost: 200
Poznámka: Zabíjí iluze
>>>Odstraněna z CM
Meepo
- Základní odolnost vůči magii zvýšena z 25% na 35%
Mirana
- Elune's Arrow teď udílí navíc až 100 poškození, podle toho jak dlouho šipka letěla.
- Moonlight Shadow cooldown snížen z 160/140/120 na 140/120/100
- Starfall si vybere nový cíl pro druhou hvězdu, pokud první cíl umře dřív než hvězda stačí dopadnout.
Morphling
- Základní rychlost útoků (BAT) vylepšeno z 1.7 na 1.6
Naga Siren
- Rip Tide cooldown předěláno z 19/16/13/10 na 10
Necrolyte
- Pokud jednotka umře během efektu Reaper’s Scythe, zapíše se kill Necrolytovi.
- Reaper's Scythe s Aghanimem způsobuje, že cíl se poté nemůže vykoupit (buyback).
Nerubian Assassin
- Mana Burn sání a poškození sníženo z 5x Int na 3.5/4/4.5/5x
- Mana Burn manacost předěláno z 130/120/110/100 na 100
Nightstalker
- Hunter in the Night rychlost útoků předělána z 30/45/60/75 na 45/55/65/75 (rychlost pohybu zůstává 20/25/30/35)
Outworld Destroyer (Obsidian Destroyer)
- Movement speed zvýšeno z 310 na 315
Ogre Magi
- Ignite DPS zvýšeno z 26/32/38/44 na 26/34/42/50
Omniknight
- Přidán Aghanim's Scepter
>>>Guardian Angel se stane globálním a působí i na budovy (včetne regenerace)
Brewmaster (Pandaren Brewmaster)
- Primal Split s Aghanimem teď získává schopnost Drunken Brawler z hlavní pandy
- Fire Panda (ohnivá) - už se jí nezvyšuje poškození s Aghanimem
>>>Díky Drunken Brawleru teď má zhruba stejné poškození
Phantom Assassin
- Blur na úrovni 4 evasion (vyhýbání-kéžbychsipamatovaljakjsemtopřekládal) zvýšeno z 35% na 40%
Phantom Lancer
- Spirit Lance, Dopplewalk, Juxtapose a Phannam Edge - sníženo poškození iluzí z 25% na 20%
Pudge
- Flesh Heap bonus k STR (síle) zvýšen z 0.9/1.2/1.5/1.8 na 1/1.5/2/2.5
Pugna
- Nether Blast poškození budovám zvýšeno z 33% na 50%
- Decrepify teď může být použit i na tombstone
Razor
- Eye of the Snarm trvání zvýšeno z 20/25/30 na 30
- Eye of the Snarm interval úderů snížen z 0.75/0.65/0.55 na 0.7/0.6/0.5 (s Aghanimem na 0.55/0.45/0.35)
- Unstable Current bonus k rychlosti pohybu zvýšen z 3/6/9/12% na 4/8/12/16%
Riki (Rikimaru)
- Permanent Invisibility čas mizení snížen z 3/2.25/1.5 na 3/2/1
Sand King
- Vylepšeno trvání kdy zůstává Sand King neviditelným při přerušení Sand Storm z 0.3/0.6/0.9/1.5 na 1.5
- Sand Storm má teď plynulejší interval poškození (1->0.5, dohrmady zůstává poškození stejné)
Shadow Demon
- Základní Intelligence snížena o 3
- Shadow Poison teď nedává vizi kolem cílů s debuffem
>>>Stále odhaluje to kde jde schopnost, ale dřív se debuff uchytil na jednotky a kolem těch bylo 10 sekund vidět - tato vize už neplatí
Shadow Fiend
- Requiem of Souls zpomalení předěláno z 15/20/25% na 20%
- Requiem of Souls redukce poškození zvýšena z 15/20/25% na 50%
Shadow Shaman
- Mass Serpent Wards s aghanimem poškození zvýšeno z 53-59/74-79/94-100 na 85-90/105-110/125-130
>>>Základní verze má teď taky trochu vyrovnanější poškození z 39-43/54-58/69-73 na 40-45/55-60/70-75
Silencer
- Global Silence teď působí i na spící jednotky
- Přidána schopnost Aghanimu pro silencera
>>>Aplikuje momentální úroven Curse of the Silent na všechny jednotky a prodlužuje trvání schopnosti o jednu sekundu.
Skeleton King
- Reincarnation zpomalení teď platí i na rychlost útoků
- Reincarnation zpomaluje okamžitě, namísto toho aby čekalo na reinkarnaci
- Critical Strike předěláno
Mortal Strike:
===============
Je složeno z pasivní a aktivní části. Pasivní dává šanci na kritický úder (zásah w/e). Může být použita aktivně a na chvíli ukrást HP z nepřátelského hrdiny. Pokud je aktivně použita, kritické údery jsou vyřazeny dokud neskončí trvání ukradených HP.
Passive Crit poškození: 1.25/1.75/2.25/2.75
Passive Crit šance: 15%
HP sání(kradení): 20% z Max (Nezabíjí)
Drain trvání: 7
dosah schopnosti: 550
Manacost: 30
Cooldown: 25
Poznámka: Toto neovlivňuje max hp, jenom dočasně vysaje a pak vrátí.
Slardar
- Bash poškození typ z magical na physical
- Sprint cooldown snížen z 40 na 28
Sniper
- Shrapnel rozsah zvýšen z 360 na 400
Spirit Breaker
- Charge of Darkness teď automaticky udělá Greater Bash na cíl.
>>>Namísto toho aby působil jen na ty, skrz které běží, tak teď bude působit i na cíl.
Část Charge of Darkness - Greater Bash - funguje i skrz BKB, protože klasický Greater Bash jde skrz BKB.
Storm Spirit
- Electric Vortex cooldown snížen z 20 na 21/20/19/18
Elder Titan (Tauren Chieftain)
- Ancestral Spirit typ vize z letající na zemní
- Natural Order aura zvýšeno z 20/40/60/80% na 25/50/75/100%
Tidehunter
- Ravage rozsah předěláno z 825/925/1025 na 1025
Tiny
- Toss cooldown sníženo z 10 na 9
- Nyní lze zacílit Toss i na runy
Treant Protector
- Leech Seed zpomalení zvýšeno z 24% na 28%
- Leech Seed - efekt léčení už nekončí při tom, když umře cíl
Troll Warlord
- Battle Trance cooldown zvýšen z 20 na 30
- Battle Trance trvání sníženo z 10 na 7
Tuskarr
- Snowball cooldown snížen z 24 na 21
Undying
- Soul Rip dosah schopnosti zvýšen z 650 na 750
Ursa Warrior
- Fury Swipes trvání zvýšeno z 6 na 15
Vengeful Spirit
- Strength zvýšeno z 16 + 2.3 na 18 + 2.6
- Nether Swap dosah schopnosti předěláno z 600/900/1200 na 650/925/1200
Venomancer
- Poison Sting trvání zvýšeno z 6/7/8/9 na 6/8/10/12
Viper
- Corrosive Skin teď působí na jakýkoliv druh poškození, ne jen na klasické “rightclicky”
- Viper Strike se nedá sundat Dark Pactem nebo Kraken Shellem
Witch Doctor
- Death Ward dosah schopnosti předěláno z 300/350/400 na 400
- Maledict dosah schopnosti zvýšeno z 400 na 525
Předměty
Drum of Endurance (Ancient Janggo of Endurance)
- Cena receptu zvýšena z 750 na 800
Armlet of Mordiggian
- HP regen snížen z 8 na 7
Assault Cuirass
- Aura která přidává armor se odteď stackuje s jinými předměty
>>>To znamená že funguje s předměty jako je Vladmir's Offering
Black King Bar
- Imunia vůči magii má teď 6tý stupen degradace
>>>Takže se při každém použití degraduje, až se dostane na 4 sekundové trvání a 50 cooldown. Předtím šlo mít nejníž 5 sekund trvání a 55 cooldown.
Blade Mail
- Armor zvýšen z 5 na 6
- cooldown Damage Return (aktivní schopnost - vrací poškození) sníženo z 22 na 17
Bloodstone
- Počáteční charge zvýšeny z 6 na 8
- Může být aktivováno a okamžitě zabije nositele
>>>Což znamená že se můžete obětovat a vyléčit tak okolí, což se normálně stává až když umřete. 300 sekund cooldown. Pro aktivaci musí být použito na zem, aby se neaktivoval omylem.
Bottle
- Pokud je prázdná, kurýr se s ní pohybuje o 30% pomaleji
Courier
- Courier už neblokuje neutrální kempy
- Courier Speed Burst z 100% na 50% bonus rychlosti pohybu (stále dosahuje maximální rychlosti)
>>>Změna kvůli prázdné lahvi, nijak neovlivní rychlost kurýra pokud láhev nemá.
Dagon
- Cena receptu snížena z 1300 na 1250
Dust of Appearance
- Stackuje se v inventáři
- Zpomaluje neviditelné hrdiny o 10%
Ethereal Blade
- Zvýšeno trvání pokud je použito na sebe nebo spojence o 4 sekundy
Eul's Scepter of Divinity
- Bonus k rychlosti pohybu zvýšen z 30 na 35
Force Staff
- Cena receptu snížena z 1000 na 900
Gem of True Sight
- Gem se už nedá zničit
- Cena zvýšena z 700 na 850
Headress of Rejuvenation
- Rozsah Regeneration Aury zvýšen z 500 na 750 (teď má stejný rozsah jako Mekansm při použití)
Blink Dagger (Kelen's Blink Dagger)
- Cooldown snížen z 14 na 12
Linken's Sphere
- Cooldown snížen z 20 na 17
Shadow Blade (Lothar's Edge)
- poškození sníženo z 30 na 22
Medallion of Courage
- dosah schopnosti zvýšen z 800 na 1000
Mekansm
- Rozsah Regeneration Aury zvýšen z 500 na 750 (teď má stejný rozsah jako při použití)
Buckler (Nathrezim Buckler)
- Rozsah Armor bonusu (aktivní část) zvýšen z 700 na 750 (teď má stejný rozsah jako Mekansm při použití)
Necronimicon
- Warrior a Archer mají změněný typ armoru z “Heavy” na “Hero”
>>>To znamená že dostávají trošku menší poškození od creepů, ale stejné od hrdinů
Null Talisman
- Cena receptu snížena z 145 na 135
Observer Ward
- Počáteční stack v obchodě teď začíná na 1 namísto 2 (maximální stack je pořád 2)
Quelling Blade
- Nyní lze pouřít na Observer nebo Sentry wardu a udělí ji 100 poškození (wardy mají 200 životů)
- dosah schopnosti zvýšen z 100 na 350
Radiance
- Burn poškození zvýšeno z 45 na 50
Sange and Yasha
- Malé úpravy atributů
Old:
=====
+16 Agility
+16 Strength
+15 rychlost útoků
+15% Maim šance
+12 poškození
+12% rychlost pohybu
Nový:
=====
+16 Agility
+16 Strength
+16 rychlost útoků
+16% Maim šance
+16 poškození
+12% rychlost pohybu
Sentry Ward
- Sentry Wards rozsah snížen z 950 na 800
Shadow Amulet
- Fade time (doba zneviditelnění) snížena z 2.6 na 2.4
Shiva's Guard
- Rozsah Shiva's Guard aury snížena z 1000 na klasických 900
- Shiva's Guard redukce rychlosti útoků zvýšena z -30 na -40
Desolator (Stygian Desolator)
- Corruption armor redukce zvýšeno z 6 na 7
Veil of Discord
- Discord rozsah zvýšen z 550 na 600
Hra a úpravy
CM (Kapitánský mód)
* Bany v CM změněny z 2/3 na 2/2/1
* Picky v CM změněny z 3/2 na 2/2/1
* Upravny časy banů/picků/záložních časů v CM
Starý Captain's Mode:
===================
Team 1: Ban [40 sec]
Team 2: Ban [40 sec]
Team 1: Ban [40 sec]
Team 2: Ban [40 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 2: Pick
Team 1: Pick [40 sec]
Team 1: Pick
Team 2: Pick [40 sec]
Team 1: Ban [50 sec]
Team 2: Ban [50 sec]
Team 1: Ban [50 sec]
Team 2: Ban [50 sec]
Team 1: Ban [50 sec]
Team 2: Ban [50 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Celkový čas Picků/Banů: 780 (nepočítan záložní čas)
Záložní čas: 90 sekund (pro každý tým)
Nový Captain's Mode:
====================
Team 1: Ban [30 sec]
Team 2: Ban [30 sec]
Team 1: Ban [30 sec]
Team 2: Ban [30 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Ban [30 sec]
Team 1: Ban [30 sec]
Team 2: Ban [30 sec]
Team 1: Ban [30 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Team 2: Ban [30 sec]
Team 1: Ban [30 sec]
Team 2: Pick [40 sec]
Team 1: Pick [40 sec]
Celkový čas Picků/Banů: 700 (nepočítan záložní čas)
Reserve Time: 110 sekund (pro každý tým)
* Deny XP a Bonus XP/Gold rozsah je teď stejný jako klasický XP rozsah (1000->1200)
* XP bonus za 4 hrdiny změněn z 15+6*Level na 20+5*level
* XP bonus za 5 hrdinů změněn z 10+5*Level na 15+4*level
* Level 11 XP požadavek snížen z 6500 na 6000
* Level 12 XP požadavek zvýšen z 7700 na 8200
* Goldy za ukončení spree změněny z 50->400 (3x->10x) na 75->600
* Buy back (vykoupení) cooldown zvýšen z 5 na 6 minut
* Armor věží T1 a T2 zvýšen z 18 na 20
* Věže už nemají různé hodnoty odměn, pokud je zničí creepy nebo hrdinové, odteď dává stejný počet reliable (spolehlivých) goldů všem hračům, stejně jako kdyby to dřív zabili creepové.
* Hrdiný který dá last hit věži dostane 100-200 bonusových goldů. Toto NIJAK neovlivní odměnu pro zbytek týmu.
Dříve když dal někdo lasthit věži:
- Tým nedostal žádnou odměnu
- Spojenci dostali trochu méně goldů
Now:
- Spojenci dostanou stejný počet, nehledě na tom kdo věž lasthitne
- Hrdina který lasthitne věž teď dostane zhruba stejně goldů jako v předchozí verzi
* Backdoor protection (ochrana před backdoorem) teď také snižuje přichozí poškození o 25%
* Siege units (katapulty) HP zvýšeno z 500 na 550
>>>Teď T1 věž musí vždy dát 4 hity aby ho zničila, předtím musela dát někdy 3 a někdy 4
* Pokud repicknete náhodného hrdinu, vrátí to hrdinu do poolu z kterého si ostatní vybírají.
* Swapnutí náhodného hrdiny teď stojí člověka které ho randomnul 100 goldů
+ Spousta bug fixů, které se Doty 2 netýkají, my máme svoji várku bugů :)
zdroj: playdota.com