Obecné změny
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Obecné změny

Obecné změny

Skaut

Skaut

1. 11. 2017 17:18

Obsáhlá textová část této aktualizace. Co všechno se změnilo v mechanikách hry? A co v mapě? Pro veškeré podrobnosti jste zde na správném místě.

Reklama
Reklama

 DRAFTING 

 
 
  • Pořadí draftu v All pick je nyní: A-BB-AA-BB-AA-B
  • Každý den je automaticky vybráno 10 hrdinů jako bonusových - po vybrání daného hrdiny dostane zdarma Mango. To nemůže být prodáno.
  • Náhodné vybrání hrdiny již nadále není doprovázeno bonusovými zlaťáky. Místo toho lze získat navíc Iron branch.
  • Odstraněna možnost opakovaného výběru (repick)
 
 

 LANING 

 
  • Prostřední linka již nemá dodatečného creepa.
  • Creepové se nyní potkávají blíže na safelane
  • Zkušenosti z denyů udělených nepřátelům (hráč je zabit) sníženo ze 70 % na 25 %
  • Zkušenosti z denyů získaných denyerem sníženy z 30 % na 25 %
  • Neutrálové zabíjející creepy z linky jsou jsou považovány za totéž, jako kdyby byli zabíjeni nepřátelskými creepy. Nejedná se o deny, dává plné zkušenosti. Musíte sami denyinout creepa, abyste popřeli dávání zkušeností.
  • Zkušenosti za celou vlnu creepů (4 creepové) zvýšeny z 210 na 240
  1. Creepové utočící na blízko: zvýšení ze 40 na 57
  2. Creepové útočící na dálku: sníženo z 90 na  (výsledek obou změn je 240)
  • Zlaťáky za creepa utočícího na blízko zvýšeny o 4
  • Zlaťáky za creepa utočícího na dálku zvýšeny o 12 (celkové zlaťáky za vlnu zvýšeny o 24)
  • První zrození neutrálů změněno z 30. sekundy na 1. minutu.
  • Základní zkušenosti za zabití hrdiny (non assist portion) pro 1. - 5. level sníženy ze 100/120/140/160/180 na 30/60/90/120/150 (Stále získáte extra zkušenosti z asistencí
  • Rozsah zkušeností zvýšen z 1 300 na 1 500
  • Zkušenosti nutné k přechodu z prvního na druhý level sníženy z 240 na 200
  • Zkušenosti nutné k přechodu z druhého na třetí level zvýšeny z 360 na 400
  • Zdraví Tier 1 věže zvýšeny z 1 400 na 1 600
  
 
 

 TOWN PORTAL SCROLLS 

  
  • Hrdinové nyní začínají hru s teleportem. Teleportu začíná cooldown po startu hry
 
 

 SVATYNĚ A GLYPH 

 
  • Odstraněny Svatyně z báze (nahrazeny doplňujícími budovami)
  • Při zapnutí Glyphu nyní dochází také k ochraně creepů.
  
 

 CREEPOVÉ 

 
  • Extra siege creep se nyní rodí ve 30. minutě namísto 40. minuty
  • Zdraví siege creepa zvýšeno o 50
  • Opravena extra lane creeps rodící se o minutu později (15/30/40/45 pro melee/melee/range/melee)
  • Vylepšování creepů z linek je nyní omezeno velikostí megacreepů (dříve se mohlo stát u her delších čtyř hodin, že creepové se stali silnějšími než megacreepové)
 
 
 
 

 MECHANIKA BRNĚNÍ 

 
  • Vzorce pro brnění upraveny z 0.06*brnění/(1+0.06*brnění) na 0.05*brnění/(1+0.05*brnění)
  • Brnění za obratnost upraveno z 1/7 na 1/6
  • Brnění Tier 1 věže zvýšeno ze 14 na 17
  • Brnění Tier 2&3 věže zvýšeno z 16 na 19
  • Brnění Tier 4 věže zvýšeno z 24 na 29
  • Základní brnění Roshana zvýšeno z 15 na 18
  • Brnění doplňujích budov zvýšeno z 12 na 14
  • Brnění Svatyně zvýšeno z 20 na 24
  • Brnění Trůnu zvýšeno z 15 na 18
  • Brnění Melee baráků zvýšeno z 15 na 18
  • Brnění Range baráků zvýšeno z 10 na 12 (tyto změny udržují rovnost mezi celkovým snížením poškození budov před výše uvedenou změnou vzorce)
 
 
 

 struktury báze 

 
  • Odstraněno obnovování zdraví Tier 4 věže (předtím měla 3)
  • Obnovování zdraví Trůnu zvýšeno z 3 na 8
  
 

 ZMĚNY MAPY 

  • Přepracována prostřední linka Dirů (po obou stranách se nyní může chodit podél hran tak, abyste nebyli zasaženi)
  • Upraveny prostřední rampy tak, aby byly užší
  • Přemístěny Svatyně prostřední linky k hlavní ploše lesa
  • Prohozeny offlane Svatyně s Bounty runami
  • Upraven terén offlinky, aby byly širší
  • Přemístěny Bounty runy primární jungle blíže k ploše kempu (blíže k rampám řeky)
  • Přepracována plocha jungle Dirů u safelinky
  • Upraven hard camp safelinky (primárně pullovatelný k offlince nebo k propojení s malým kempem
  • Odstraněna jedna rampa procházející lesem blízko k safelinkám
  • Odtraněny následující místa pro wardy: Radiant Ancient/Roshan, spoadní runa Radiant, hlavní les Dirů (poblíž kempu Ancientů)
  • Provedeny různé úpravy stromů a průhledů.
  • Lehce posunuta PowerUp runa nahoru řekou
  • Upravena rampa v lese Dirů u safelinky tak, aby byla užší. 
  • Přehozeny střední a těžké kempy v hlavním lese (těžký kemp je nyní nejblíže prostřední Tier 2 věži)
  • Upravena pozice předních stromů u malého pull kempu Radiantů
  • Zmenšena velikost rampy jdoucí od safelinky Radiantů lesem ze strany offlinky Dirů 
  • Lehce zmenšena velikost rampy jdoucí pod Tajný obchod Radiantů
  • Lehce upravena pozice těžkého kempu Radiantů
  • Posunuta rampa (lehce doprava) u offlinky Dirů (ta, která se připojuje na těžký kemp u safelinky Radiantů)
  • Těžký kemp Radiantů (poblíž prostřední Tier 2 věže) již není v jámě
  • Malé úpravy v rozmístění stromů, ramp a terénů nad a kolem hlavního lesa Dirů
  
 

 ROSHAN 

 
  • Třetí zabití Roshana nyní doprovází spadnutí jednorázově použitelného Refresher Orbu. Cooldown je nezávislý na klasickém Refresher Orbu. 
 
 
 

 ČAS OŽIVENÍ 

  •  Čas oživení hrdinů pro úrovně 1 - 5 změněn z 8/10/12/14/16 na 5/7/9/13/16
  
 

 AGGRO NEUTRÁLŮ 

 
  • Neutrálové nyní v noci spí. Nemají žádný dosah aggra během spánku.
  • Odstraněny speciální výjimky aggra pullování neutrálů u hrdinů (Chaos Knight, Earth Spirit, Morphling, Pudge, Clockwerk, Rubick a Tiny)
  • Neutrals lane creep aggro je nyní založeno na tom, ve kterém spawn boxu se právě creepové nacházejí (povoleno pro klasické pullování ze safe/offlinky)
 
 

 KAPITÁNSKÝ MÓD 

 
  • Kapitánský mód má nyní jeden extra ban navíc v první fázi (6 banů celkem v celém módu)
 
 

 ILUZE 

 
  • Iluze nyní dávají Roshanovi o 80 % poškození méně namísto instantní smrti při útoku na něj.
  • Iluze nyní čerpají obnovu zdraví a many
  • Roshanovo poškození Slam zvýšeno ze 70+5/min na 70+8/min
 
 
 

 FONTÁNA 

 
  • Poškození fontány zvýšeno ze 190-199 na 220-240
  • Obnovování many zvýšeno ze 4 % bodů many na +14 many/sekundu na 6 %
 
 

 NET WORTH 

 
 
  • New worth Ranking faktor (kolik dostane nejbohatší a nejchudší hráč za asistenci) změněn z 0.75->1.25 na 0.7->1.3
 
 

 HEX 

  
  • Hex již nemůže být dispellnut 
 
 

 UI 

 
  •  
  • Přidána indikace přes inventář, která zobrazuje Mute
  • Přidána nová možnost přerušení vyvolávaných schopností
 
 

 UNIKÁTNÍ MODIFIKÁTORY ÚTOKU 

 
 
  • Odstaněny zbývající unikátní modifikátory útoku
  • Lifesteal již nadále není unikátní modifikátor útoku (sčítá se aditivně)
  • Arcane Orb již nadále není unikátní modifikátor útoku 
  • Mana Break již nadále není unikátní modifikátor útoku (nesčítá se s Diffusal Bladem)
 
 

 JINÉ ZMĚNY 

 
 
  • Odstraněny restrikce skákání(?) pro Rubicka, Magnuse, Dark Seera atd.
  • Odstraněny volné přístupy na hrany terénu pro Pudge a Vengeful Spirit
  • Roshan se nyní zlepšuje každou minutu namísto 4 minut (bonusy se změnily tak, aby zůstaly stejné)
  • Opraveny zdroje magixkého poškození, jejichž útoky prošly Pipe, Hood, Flame Guardem či jiným druhem ochrany bariérou
  • Vylepšena čitelnost počtu na ikonkách buffů
  • Hrdinové s turn ratem 0.4 byli vylepšeni na 0.5 (Mirana, Puck, Razor, Shadow Shaman, Tidehunter, Witch Doctor, Warlock, Beastmaster, Veno, Wraith King, Viper, Clinkz, Enchantress, Spectre, Spirit Breaker, Lone Druid, Elder Titan, Oracle a Winter Wyvern)
  • Nyní můžete vidět také hodnoty obnovy many u nepřátelských hrdinů (dříve šly vidět pouze hodnoty zdraví)
  • Runa regenerace změněna ze 100/67 bodů zdraví/many na 6 % max HP/MP bodů zdraví/many
 
 

 SCHOPNOSTI NEUTRÁLŮ 

 
  • Neutral Centaur War Stomp cast point snížen z 0.5 na 0.4
  • Neutral Centaur War Stomp mana cost snížen z 100 na 50
  • Neutral Furbolg Thunder Clap cast point snížen z 0.5 na 0.4
  • Neutral Furbolg Thunder Clap mana cost snížen z 100 na 50
  • Neutral Wildkin Tornado cast point snížen z 0.75 na 0.4
  • Neutral Soulstealer Mana Burn cast point snížen z 0.5 na 0.3
  • Neutral Prowler Shaman Desecrate cast point snížen z 0.9 na 0.4
  • Neutral Thunder Lizard Slam cast point increased z 0 na 0.3
  • Neutral Dark Troll Warlord Ensnare cast point snížen z 0.5 na 0.3
  • Neutral Dark Troll Warlord Ensnare mana cost snížen z 150 na 75
  • Neutral Dark Troll Warlord Raise Dead cast point snížen z 0.5 na 0.3
  • Neutral Harpy Storm Chain Lightning cast point snížen z 0.5 na 0.3
  • Přidán projektil pro Dark Troll Warlord Ensnare
  • Neutral Purge nyní pracuje na jednotkách v cyklóně
  • Neutral Cloak aura na hrdinech zmenšena z 5% to 10%
 
 

 Změny atributů 

 

Atributy hrdinů

  
  • Za každý bod inteligence získáváte 12 místo 11 bodů many
  • Rychlost pohybu všech agility hrdinů sníženy o pět 
  • Atributy síla, obratnost a inteligence nyní dávají speciální výhodu hrdinovi (k +1 poškození)

Výhody

  • Síla dává: +0.15 % status resitance (snižuje délku trvání efektů jako jsou umlčení, stun, odzbrojení, root...; pro DPS debuffy se zpomalením se krátí pouze doba zpomalení, množství obdrženého poškození zůstává nezměněno
  • Obratnost dává: +0.06 % k rychlosti pohybu
  • Inteligence dává: +0.15 k magic resistance

Shrnutí atributů

 Síla

+ 20 zdraví

+ 0.7 % navýšení obnovování zdraví

+ 1 poškození (výhoda)
+ 0.15 % status resistance (výhoda)

Obratnost

+1/6 brnění
+1 rychlost útoku
+1 poškození (výhoda)
+ 0.06 % rychlost pohybu (výhoda)

Intelignce

+ 12 mana
+ 2.0 % zesílení obnovy many
+ 0.07 % zesílení spellů
+ 1 poškození
+ 0.15 % magic resistance
 
 

 
 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

DOTA2.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým DOTA2.cz