Overwatch systém byl vylepšen
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Overwatch systém byl vylepšen

Overwatch systém byl vylepšen

Shovelmeister

Shovelmeister

16. 2. 2021 14:02

Systém Overwatch, který umožňuje zkušeným hráčům rozhodovat, zda se nahlášení hráči skutečně provinili, dostal v posledním updatu nová vylepšení.

Reklama

Vývojáři z Valve zareagovali na požadavky komunity a do systému přidali několik malých vylepšení. Hráči považovali za nutné, aby věděli, jaký rank má nahlášený hráč a případně jakou hraje roli.

Přesně to bylo do systému přidáno. Dozorci nyní vidí hráčovu dovednostní skupinu a i jeho roli, pokud hraje příslušný mód. Díky tomu se může lépe rozhodnout, zda podezřelý hráč kazil hru nebo feedoval.

Overwatch systém byl vylepšen
i Zdroj: DOTA2.cz

Hráč může být nahlášen během hry v pěti různých kategoriích, a to vícekrát:

  1. Hacking (používání nedovoleného softwaru, makra na klávesnici)
  2. Feeding (úmyslné umírání)
  3. Podezřelý pohyb (podezření na stream sniping)
  4. Zneužití schopností (používání nevhodných kouzel, například rušení spojeneckých teleportů za Tinyho)
  5. Griefing (neplnění svých herních povinností, toxicita)

Zároveň je potřeba uvést, před jak dlouhou dobou se hráč provinil (právě teď/před minutou/před pěti minutami).Overwatch systém poté vytvoří krátké klipy, které ukáže dozorcům, na jejichž základě rozhodnou.

Nahlášení za zneužití komunikace se i nadále odesílají až po konci hry.

Pokud nahlásíte jednoho hráče ve hře vícekrát, spotřebujete tím pouze jeden žeton nezávisle na počtu nahlášení. Nové žetony dostávají hráči každý týden a po nahlášení, které se ukázalo jako smysluplné.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama