Overwatch systém byl vylepšen
Systém Overwatch, který umožňuje zkušeným hráčům rozhodovat, zda se nahlášení hráči skutečně provinili, dostal v posledním updatu nová vylepšení.
Vývojáři z Valve zareagovali na požadavky komunity a do systému přidali několik malých vylepšení. Hráči považovali za nutné, aby věděli, jaký rank má nahlášený hráč a případně jakou hraje roli.
Přesně to bylo do systému přidáno. Dozorci nyní vidí hráčovu dovednostní skupinu a i jeho roli, pokud hraje příslušný mód. Díky tomu se může lépe rozhodnout, zda podezřelý hráč kazil hru nebo feedoval.
Hráč může být nahlášen během hry v pěti různých kategoriích, a to vícekrát:
- Hacking (používání nedovoleného softwaru, makra na klávesnici)
- Feeding (úmyslné umírání)
- Podezřelý pohyb (podezření na stream sniping)
- Zneužití schopností (používání nevhodných kouzel, například rušení spojeneckých teleportů za Tinyho)
- Griefing (neplnění svých herních povinností, toxicita)
Zároveň je potřeba uvést, před jak dlouhou dobou se hráč provinil (právě teď/před minutou/před pěti minutami).Overwatch systém poté vytvoří krátké klipy, které ukáže dozorcům, na jejichž základě rozhodnou.
Nahlášení za zneužití komunikace se i nadále odesílají až po konci hry.
Pokud nahlásíte jednoho hráče ve hře vícekrát, spotřebujete tím pouze jeden žeton nezávisle na počtu nahlášení. Nové žetony dostávají hráči každý týden a po nahlášení, které se ukázalo jako smysluplné.