Patch 12.9.: Oprava bugů a malé změny s truhlami
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 12.9.: Oprava bugů a malé změny s truhlami

Patch 12.9.: Oprava bugů a malé změny s truhlami

Skaut

Skaut

12. 9. 2015 15:06
Reklama

Další den je tady a já s malým zpožděním přináším další informace o dnešním patchi, který opravuje další chyby a přináší malé změny s truhlami.

 

  • opraven bug, který mohl zabránit hře v navázání síťového připojení
  • obnovena tolerance Reborn matchmakingu na normální úroveň
  • opraveny některé pády klienta
  • skóre týmu bylo změněno na počet zabití vaším týmem a nebude počítat se sebevraždami nepřátel nebo jejich smrtí zaviněnou neutrály
  • opravena chyba, kdy podobizny mohly obsahovat extra modely k ní připojené
  • oprava chyby, kdy jste mohli mít chybný model kurýra, pokud jste změnili kurýra po vstupu do hry
  • opraveno ovlivňování herních statistik uživatelskými módy
  • replacement effigy reforgers will be granted to all players who used a reforger since Tuesday
  • opravena chyba, kde se itemy zbrojnice mohly ukazovat vícekrát v kontextovém menu profilu
  • opravena chyba, kde se itemy nezobrazily správně v prohlížecím panelu při zápasu s boty
  • opraven problém v nastavení UI bindů pro 5x4 a 4x3 displeje
  • zlepšení panelu přátel, kde se zobrazí váš stav bez nutnosti jej rozšířit
  • truhly: přidáno tlačítko "Koupit na trhu" pokud není možné truhlu zakoupit přímo
  • truhly: možnost seřadit truhly byla nahrazena filtrem "Dostupné", "Neotevřené" a "Všechny"
  • truhly: načítací obrazovky nyní používají vysoké rozlišení grafiky spíše než ikony
  • truhly: značení velmi vzácných a extrémně vzácných itemů tak, aby se daly rozpoznat od normálních itemů
  • truhly: přidán zvláštní panel popisující to, jak truhly fungují
  • Linux: opravena chyba, kde se minimapa nezobrazovala při nastavení jazyka "Turečtina"
  • Custom games: místa kde se objevují neutrálové už budou kontrolovat všechny zvuky s daným jménem, které je spouští, pokud mají stejné jméno a ne jen ten první (Custom Games: Neutral spawners will now check all trigger volumes with the target name instead of only the first one)

 

Přehled změn v angličtině

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama