i
		Zdroj: DOTA2.cz
	
Patch 18. 2.: Winter Treasure IV & Shanghai Major Compendium
Máme tu velkej gigovej patch, který krom různých úprav a oprav přináší také aktualizaci do Winter Battle Passu. Dorazila čtvrtá Winter Treasure truhla, z které můžete získat sety na několik hrdinů. Dále s blížícím se Shanghai Majorem bylo doplněno Compendium, kde už jsou další informace a i možnost předpovídání výsledků, za které dostanete body do Battle Passu. Připomínáme, že skupinová část Shanghai Majoru se hraje 25.-.28.2. a hlavní část 2.-6.3.
Seznam změn
- Redukováno množství paměti užívané hrou
 - Opraven vzácný bug, kde hra nemusela být zobrazena živě na game listu DotaTV
 - Opraveny různé chyby se záznamy, které byly nedostupné do doby, než byl klient restartován
 - Oprava: trenéři někdy sázeli neúmyslně
 - Zvýšen framerate a sníženo užití paměti ve Zbrojnici
 - Oprava vyskakovacího okna s výsledky turnajových zápasů, kde někdy byli přehození picknutí hrdinové mezi týmy
 - Opravena chyba, kde změna oblečení hrdiny v pickovací fázi mohla zastavit animaci hrdiny
 - Terrorbladeovy itemy s přivlastněnými detaily masek jsou nyní ovlivněny gemem, barvou arcany a texturami
 - Přidány defaultní okolní efekty Terrobladeových zbraní
 - Přidány Savage Roar animace pro Lone Druidovy Spirit Beary.
 - Opravení modelu Timbersawa - zobrazení uživatelského Reactive Armor.
 - Opraveny různé chyby s kurýrem (např. úpravy hitboxů, oprava aktivity "haste", ...)
 - Zvuky Jakira a Ogre Magiho jsou nyní sledovány zleva a zprava (pozn.: "pan left and right", teď nenalézám vhodné české slovo)
 - Několik úprav sfx - zvuky mohou být nyní slyšitelné pro nepřátele poté, co vyjdou z Fog of War (jako Illusory Orb, Stone Gaze, Ghost Ship apod.)
 - Opravena chyba se zvukem Glimpse, která způsobila, že byl přehrán velmi hlasitě
 - Zakázání Helpu
 - Disable Help nyní brání Io Relocate a ne Tetheru. (*- Disable Help now prevents Io's Relocate and not Tether)
 - Všechny hráčem ovládané jednotky (vše kromě hrdinů) nyní při pathfindingu respektují limity Fog of War
 - Upravení pathfindingu, které omezuje nadměrné ustupování
 - *- Quit confirmation popups no longer stack
 - Efekty Cliknzova Skeleton Walk a Tiskova Walrus Punch nejsou vyslány z poslední známé pozice castera, pokud jsou ve Fog of war (*- Clinkz's Skeleton Walk and Tusk's Walrus Punch effects no longer play at the caster's last known position when they are in fog of war)
 - *- Fixed Arc Warden's Tempest Double health cost being damage rather than a proper hp cost
 - Oprava: minimapa skákala zpátky na levou stranu obrazovky, pokud jste změnili rozlišení s minimapou zobrazenou na pravé straně
 
Workshop tools
- Přidána podpora pro editací více typů příloh při zveřejnění itemu
 - Přidána schopnost pro zvolení hloubky mlhy na vodních materiálech
 - Opravena chyba, kde překrytí nepracovaly správně na zmenšených modelech
 - Ve workshopu byly povoleny okolní efekty pro Terrorbladeovu zbraň
 - *- Made map compile respect smoothing angle and edge hardness between tiles
 
Noví hrdinové ve Workshopu Doty
- Arc Warden
 - Shadow Fiend
 - Winter Wyvern
 - Zeus
 - Undying
 
Workshop soubory hrdinů aktualizované na Source 2
- Broodmother and Spiderling
 - Lina
 - Omniknight
 - Pugna a Nether Ward
 - Sniper
 
Přidání ability itemů do Workshopu
- Terrorblade Demon
 - Clockwerk Cog
 
Nové a aktualizované Workshop Reference files mohou být staženy z http://www.dota2.com/workshop/requirements
Zdroj: Dota store, Dota 2 Blog