Patch 2.6.: Změny z 6.81b
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 2.6.: Změny z 6.81b

Patch 2.6.: Změny z 6.81b

eXistence

eXistence

Máme tu nový patch se změnami 6.81b, které zase trošku změní styl hraní Doty. Přeložený přehled všech změn si můžete přečíst v tomto článku.


Compendium

- Compendium odměna vydána: Daily Hero Challenge

- Compendium odměna vydána: Alternate Voice Vote

- Compendium odměna vydána: Model Update Vote

- Přidané zvukové efekty k Dragon Knight's Kindred of the Iron Dragon Immortal

- Přidané zvukové efekty k Death Prophet's Fluttering Mortis Immortal

- Upravený Hellborn Grasp Upheaval vizuální efekt se nezobrazoval správně

- Upravený Vici Gaming gem způsoboval padání doty

 

 

 

 

6.81b změny

 

Hrdinové

 

Ancient Apparition

* Ice Vortex slow snížen z 18/22/26/30% na 15/20/25/30%

 

Batrider

* Sticky Napalm bonus damage je teď poloviční proti non-hero jednotkám

 

Bounty Hunter

* Shadow Walk zvýšená doba trvání z 15/20/25/30 na 20/25/30/35

 

Doom

* Devour změněn manacost z 60/50/40/30 na 60

 

Drow Ranger

* Gust odhození má zvýšené trvání z 0.5 na 0.6/0.7/0.8/0.9

 

Earthshaker

* Turn rate zlepšen z 0.6 na 0.9

* Echo Slam's prvotní Damage, Echo Search, Echo Damage AOE zvýšeno z 525, 550, 500 na 575, 575, 575

 

Elder Titan

* Echo Stomp damage zvýšena z 80/85/90/95 na 80/90/100/110

 

Enigma

* Midnight Pulse zvýšena doba trvání z 8 na 11

 

Invoker

* Forged Spirits 33% magic resistance odstraněna

* Cold Snap damage předělána předtím dával instantně 60 dmg po použití a dalších 30 dmg za hity, a teď dává cold snap dmg podle lvlu quasu

* Deafening Blast's Disarm je teď zrušen, pokud je použita magic imunita (repel, BKB etc…)

 

Juggernaut

* Omnislash damage za jeden skok je zvýšená z 175-250 na 200-225

* Základní čas útoku se zlepšil z 1.5 na 1.4

 

Leshrac

* Pulse Nova damage zvýšená z 66/100/144 na 80/120/160 (s aghanimem z 100/150/200 na 100/160/220)

 

Lina

* Light Strike Array délka stunu zvýšena z 1.6 na 1.6/1.7/1.8/1.9

 

Lycan

* Howl délka trvání snížena z 12 na 10

* Howl bonus damage snížena z 20/30/40/50 na 14/26/38/50

 

Mirana

* Sacred Arrow minimální délka stunu snížena z 0.5 na 0.01 (maximum délka stunu je stále 5 sekund)

* Sacred Arrow minimální damage snížena o 40 (maximální damage je stále 190/280/370/460)

 

Ogre Magi

* Multicast's passive manacost na Fireblast je snížen z 30/70/110 na 20/40/60

* Bloodlust teď může být použit na magicky imunní spojence

 

Omniknight

* Degen Aura slow zvýšen z 7/14/21/28% na 10/18/26/34%

 

Phantom Assassin

* Phantom Strike bonusová attack speed zvýšena z  100 na 130

 

Queen of Pain

* Shadow Strike cast range je zvýšena z 435 na 450/475/500/525

 

Riki

* Smoke Screen cooldown je snížen z 13 na 11

 

Skywrath Mage

* Ancient Seal zesílení magického poškození po použití na určitý target se zvětšil z 18/24/30/36% na 30/35/40/45%

 

Slardar

* Bash bonus damage zvýšen z 40/60/80/100 na 60/80/100/120

 

Treant Protector

* Leech Seed damage za jeden puls snížen z 24/36/48/60 na 15/30/45/60

 

Tusk

* Snowball cooldown snížen z 21 na 21/20/19/18

* Walrus Punch cooldown snížen z 30/24/18 na 25/20/15

 

Undying

* Zvětšení růstu inteligence za level z 2.0 na 2.5

 

Windranger

* Focus Fire manacost snížen z 150 na 75/100/125

 

Zeus

* Lightning Bolt zvýšena doba trvání visionu a truesgihtu z 3 na 4.5

* Lightning Bolt po použití na místo se zvýšila oblast, kterou uvidíte z 250 na 325

 

 

Předměty

 

Mjollnir

* Recept nyní už nestojí 600 ale 900

* Static Charge doba trvání snížena z 20 na 15

 

 


Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google