Patch 2.6.: Změny z 6.81b
Máme tu nový patch se změnami 6.81b, které zase trošku změní styl hraní Doty. Přeložený přehled všech změn si můžete přečíst v tomto článku.
Compendium
- Compendium odměna vydána: Daily Hero Challenge
- Compendium odměna vydána: Alternate Voice Vote
- Compendium odměna vydána: Model Update Vote
- Přidané zvukové efekty k Dragon Knight's Kindred of the Iron Dragon Immortal
- Přidané zvukové efekty k Death Prophet's Fluttering Mortis Immortal
- Upravený Hellborn Grasp Upheaval vizuální efekt se nezobrazoval správně
- Upravený Vici Gaming gem způsoboval padání doty
6.81b změny
Hrdinové
Ancient Apparition
* Ice Vortex slow snížen z 18/22/26/30% na 15/20/25/30%
Batrider
* Sticky Napalm bonus damage je teď poloviční proti non-hero jednotkám
Bounty Hunter
* Shadow Walk zvýšená doba trvání z 15/20/25/30 na 20/25/30/35
Doom
* Devour změněn manacost z 60/50/40/30 na 60
Drow Ranger
* Gust odhození má zvýšené trvání z 0.5 na 0.6/0.7/0.8/0.9
Earthshaker
* Turn rate zlepšen z 0.6 na 0.9
* Echo Slam's prvotní Damage, Echo Search, Echo Damage AOE zvýšeno z 525, 550, 500 na 575, 575, 575
Elder Titan
* Echo Stomp damage zvýšena z 80/85/90/95 na 80/90/100/110
Enigma
* Midnight Pulse zvýšena doba trvání z 8 na 11
Invoker
* Forged Spirits 33% magic resistance odstraněna
* Cold Snap damage předělána předtím dával instantně 60 dmg po použití a dalších 30 dmg za hity, a teď dává cold snap dmg podle lvlu quasu
* Deafening Blast's Disarm je teď zrušen, pokud je použita magic imunita (repel, BKB etc…)
Juggernaut
* Omnislash damage za jeden skok je zvýšená z 175-250 na 200-225
* Základní čas útoku se zlepšil z 1.5 na 1.4
Leshrac
* Pulse Nova damage zvýšená z 66/100/144 na 80/120/160 (s aghanimem z 100/150/200 na 100/160/220)
Lina
* Light Strike Array délka stunu zvýšena z 1.6 na 1.6/1.7/1.8/1.9
Lycan
* Howl délka trvání snížena z 12 na 10
* Howl bonus damage snížena z 20/30/40/50 na 14/26/38/50
Mirana
* Sacred Arrow minimální délka stunu snížena z 0.5 na 0.01 (maximum délka stunu je stále 5 sekund)
* Sacred Arrow minimální damage snížena o 40 (maximální damage je stále 190/280/370/460)
Ogre Magi
* Multicast's passive manacost na Fireblast je snížen z 30/70/110 na 20/40/60
* Bloodlust teď může být použit na magicky imunní spojence
Omniknight
* Degen Aura slow zvýšen z 7/14/21/28% na 10/18/26/34%
Phantom Assassin
* Phantom Strike bonusová attack speed zvýšena z 100 na 130
Queen of Pain
* Shadow Strike cast range je zvýšena z 435 na 450/475/500/525
Riki
* Smoke Screen cooldown je snížen z 13 na 11
Skywrath Mage
* Ancient Seal zesílení magického poškození po použití na určitý target se zvětšil z 18/24/30/36% na 30/35/40/45%
Slardar
* Bash bonus damage zvýšen z 40/60/80/100 na 60/80/100/120
Treant Protector
* Leech Seed damage za jeden puls snížen z 24/36/48/60 na 15/30/45/60
Tusk
* Snowball cooldown snížen z 21 na 21/20/19/18
* Walrus Punch cooldown snížen z 30/24/18 na 25/20/15
Undying
* Zvětšení růstu inteligence za level z 2.0 na 2.5
Windranger
* Focus Fire manacost snížen z 150 na 75/100/125
Zeus
* Lightning Bolt zvýšena doba trvání visionu a truesgihtu z 3 na 4.5
* Lightning Bolt po použití na místo se zvýšila oblast, kterou uvidíte z 250 na 325
Předměty
Mjollnir
* Recept nyní už nestojí 600 ale 900
* Static Charge doba trvání snížena z 20 na 15