i
Zdroj: DOTA2.cz
Patch 2.9.: Dota 2 Reborn již brzy v hlavním klientu
Na oficiálním blogu Valve píše o tom, že již v následujících týdnech se dočkáme přesunutí celé Reborn verze Doty 2 do hlavního klienta hry. Už tedy zádný source 1, bude jen nová Dota 2 znovuzrozená v source 2 enginu. Ale ještě než se tak stane, máme tu zatím patche k oboum verzím hry. 85MB patch v hlavní verzi přináší hlavně nové předměty do obchodu. Za to trošku větší 5.8GB patch v Reborn přináší v sobě trošku více novinek a tím připravuje Reborn k oficiálnímu spuštění.
Dota 2 Reborn patch:
- Přidána plná podpora pro 64bitového Dota klienta
- Snížené (vylepšené) zpoždění zpracování vstupu (prodleva mezi stlačením klávesy a vykonáním dané akce)
- Itemy v inventáři nyní můžou být označeny klávesovými zkratkami (1-8) umožňující lepší filtrovací možnosti
- Podpora souboru Autoexec.cfg
- Začalo vydávání komunitou vytvořených uživatelských módů na dedikovaných serverech společnosti Valve
- Všechen obsah ze Source 1 (itemy, balíky se zvuky atd.) běží nyní i na Source 2
- V uživatelských módech byla navýšena maximální velikost mapy, nyní podporuje 32k na každé ose (2x více na každé ose)
- V panelu nastavení byly přidány možnosti pro OpenMic
- Byly opraveny bugy týkající se kontrolování skupin (nekorektní nahrávání a uložení)
- Bindy pro tlačítka myši se nyní zobrazují korektně v dialogovém okně nastavení
- Byl povolen (přidán) panel All hero challenge (přístupný přes profil)
- Opraveny další případy, kde se mohly globální itemy stát nenačítané (neobjevily se ve hře)
- Zlepšena rychlost nahrávání hrdiny v různých módech
- Vylepšen čas, který byl třeba k provedení základního updatu při připojení na herní server
- Přidáno nastavení možnosti kontroly, zda je konzola povolená či nikoliv
- Přidána možnost Force right-click attack v Nastavení
- Přidány možnosti nastavení mlhy pro pozorovatele (přidány možnosti plynulého přesouvání/scrollování do nastavení
- Přidány podobizny do panelu Itemy
- Weather effect default items se jeví korektně
- Opraveny různé pády hry
- Přepracováno to, jak jsou odesílány projektily ze serveru, nedochází k tak velkým ztrátám paketů (odolnější packet-loss)
- Opravena chyba způsobující příliš dlouhé odpojování ze serveru (server nestihl vyhodnotit hráče jako odpojeného)
- Opraveny různé chyby Voice chatu
- Oprava nemožnosti vstupu do hry po té, co byl automaticky vybrán hrdina v módu Ranked All pick
- Opraven vzácný případ, kdy kombinování itemů mohlo způsobit zničení obou itemů namísto jejich kombinace
- Seznam přátel je nyní seřazen korektně
- Opravena chyba, kdy se při pokusu o sledování hry někdy nedokončilo načítání hry
- Umožnění editace karty profilu z vlastní profilové stránky
- Opraveny některé případy, kdy částice nebyly zničeny korektně
- Opraveny některé případy, kdy částice efektu modelů blikaly, například Tuskovy Ice shards (střepy)
- Visagovi Familiarové nyní zobrazují jejich okolní částice
- Oprava: Scepterem upgradnutý Demonic Purge může být refreshnutý ("Fixed Scepter upgraded Demonic Purge being refreshable")
- Winter's Curse (Winter Wyvern) a Reaper's Scythe (Necrophos) nezabrání Skeletonovu King Reincarnation s Aghanim's upgrade
- Opraveny některých případů, kdy snaha o očištění neviditelnosti mohlo způsobit blikání (vizualizace)
- Zlepšení výběru boxů na Winter Wyverně
- Opravy některých případů, kdy příchozí zvuk mohl ovlivnit audio, i když byl zvuk nastaven na nulu
- Oprava chyby reconnectu do hry během ARDM
- Zlepšení výkonu renderování na hlavním panelu itemů
- Přidána skriptovací funkce SendCustomMessageToTeam
- Bindy AddCommand jsou nyní mezi dvěma hrami vyčištěny
- Implementace player_chat game eventu ("Implemented the player_chat game events")
- PhysicalArmorBaseValue a BaseMagicalResistanceValue jsou nyní síťové
- Opravena chyba, kdy nastavení určité vlastnosti pomocí JavaScriptu mohlo ovlivnit další nastavení (např. nastavení panel.style.x mohlo ovlivnit panel.style.y)
- Přidána schopnost určit velikost nové dlaždice mřížky nebo změnit velikost existující dlaždice mřížky
- Přidáno filtrování stínů pro sfm světla, řiditelné pomocí shadowFilterSize control
- Přidáno DepthBias a SlopeScaleDepthBias kontrolující SFM světla
- Přidána ambientIntensity control pro SFM světla
- Navýšení maximálního SFM svěgla na 32 (maximum shadow světla je stále 16)
- Realizace ambient occlusion pro SFM
- Workshop tools jsou nyní uvedeny jako volitelné DLC
zdroj: dota2.com