Patch 2.9.: Dota 2 Reborn již brzy v hlavním klientu
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 2.9.: Dota 2 Reborn již brzy v hlavním klientu

Patch 2.9.: Dota 2 Reborn již brzy v hlavním klientu

Skaut

Skaut

2. 9. 2015 12:22
Reklama

Na oficiálním blogu Valve píše o tom, že již v následujících týdnech se dočkáme přesunutí celé Reborn verze Doty 2 do hlavního klienta hry. Už tedy zádný source 1, bude jen nová Dota 2 znovuzrozená v source 2 enginu. Ale ještě než se tak stane, máme tu zatím patche k oboum verzím hry. 85MB patch v hlavní verzi přináší hlavně nové předměty do obchodu. Za to trošku větší 5.8GB patch v Reborn přináší v sobě trošku více novinek a tím připravuje Reborn k oficiálnímu spuštění.

Dota 2 Reborn patch:

Anglický přehled změn

  • Přidána plná podpora pro 64bitového Dota klienta
  • Snížené (vylepšené) zpoždění zpracování vstupu (prodleva mezi stlačením klávesy a vykonáním dané akce)
  • Itemy v inventáři nyní můžou být označeny klávesovými zkratkami (1-8) umožňující lepší filtrovací možnosti
  • Podpora souboru Autoexec.cfg
  • Začalo vydávání komunitou vytvořených uživatelských módů na dedikovaných serverech společnosti Valve
  • Všechen obsah ze Source 1 (itemy, balíky se zvuky atd.) běží nyní i na Source 2
  • V uživatelských módech byla navýšena maximální velikost mapy, nyní podporuje 32k na každé ose (2x více na každé ose)
  • V panelu nastavení byly přidány možnosti pro OpenMic
  • Byly opraveny bugy týkající se kontrolování skupin (nekorektní nahrávání a uložení)
  • Bindy pro tlačítka myši se nyní zobrazují korektně v dialogovém okně nastavení
  • Byl povolen (přidán) panel All hero challenge (přístupný přes profil)
  • Opraveny další případy, kde se mohly globální itemy stát nenačítané (neobjevily se ve hře)
  • Zlepšena rychlost nahrávání hrdiny v různých módech
  • Vylepšen čas, který byl třeba k provedení základního updatu při připojení na herní server
  • Přidáno nastavení možnosti kontroly, zda je konzola povolená či nikoliv
  • Přidána možnost Force right-click attack v Nastavení
  • Přidány možnosti nastavení mlhy pro pozorovatele (přidány možnosti plynulého přesouvání/scrollování do nastavení
  • Přidány podobizny do panelu Itemy
  • Weather effect default items se jeví korektně
  • Opraveny různé pády hry
  • Přepracováno to, jak jsou odesílány projektily ze serveru, nedochází k tak velkým ztrátám paketů (odolnější packet-loss)
  • Opravena chyba způsobující příliš dlouhé odpojování ze serveru (server nestihl vyhodnotit hráče jako odpojeného)
  • Opraveny různé chyby Voice chatu
  • Oprava nemožnosti vstupu do hry po té, co byl automaticky vybrán hrdina v módu Ranked All pick
  • Opraven vzácný případ, kdy kombinování itemů mohlo způsobit zničení obou itemů namísto jejich kombinace
  • Seznam přátel je nyní seřazen korektně
  • Opravena chyba, kdy se při pokusu o sledování hry někdy nedokončilo načítání hry
  • Umožnění editace karty profilu z vlastní profilové stránky
  • Opraveny některé případy, kdy částice nebyly zničeny korektně
  • Opraveny některé případy, kdy částice efektu modelů blikaly, například Tuskovy Ice shards (střepy)
  • Visagovi Familiarové nyní zobrazují jejich okolní částice
  • Oprava: Scepterem upgradnutý Demonic Purge může být refreshnutý ("Fixed Scepter upgraded Demonic Purge being refreshable")
  • Winter's Curse (Winter Wyvern) a Reaper's Scythe (Necrophos) nezabrání Skeletonovu King Reincarnation s Aghanim's upgrade
  • Opraveny některých případů, kdy snaha o očištění neviditelnosti mohlo způsobit blikání (vizualizace)
  • Zlepšení výběru boxů na Winter Wyverně
  • Opravy některých případů, kdy příchozí zvuk mohl ovlivnit audio, i když byl zvuk nastaven na nulu
  • Oprava chyby reconnectu do hry během ARDM
  • Zlepšení výkonu renderování na hlavním panelu itemů
  • Přidána skriptovací funkce SendCustomMessageToTeam
  • Bindy AddCommand jsou nyní mezi dvěma hrami vyčištěny
  • Implementace player_chat game eventu ("Implemented the player_chat game events")
  • PhysicalArmorBaseValue a BaseMagicalResistanceValue jsou nyní síťové
  • Opravena chyba, kdy nastavení určité vlastnosti pomocí JavaScriptu mohlo ovlivnit další nastavení (např. nastavení panel.style.x mohlo ovlivnit panel.style.y)
  • Přidána schopnost určit velikost nové dlaždice mřížky nebo změnit velikost existující dlaždice mřížky
  • Přidáno filtrování stínů pro sfm světla, řiditelné pomocí shadowFilterSize control
  • Přidáno DepthBias a SlopeScaleDepthBias kontrolující SFM světla
  • Přidána ambientIntensity control pro SFM světla
  • Navýšení maximálního SFM svěgla na 32 (maximum shadow světla je stále 16)
  • Realizace ambient occlusion pro SFM
  • Workshop tools jsou nyní uvedeny jako volitelné DLC

 

zdroj: dota2.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama