
Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
Máme tu 400MB patch plný novinek. Jedná se hlavně o změny pro vyvážení hry v podobě aktualizace 6.85 díky nimž se můžeme na Frankfurt Majoru těšit na trošku jinou Dotu, než jsme viděli v posledních měsících.
Krom 6.85 změn tu jsou i různé úpravy herního klienta (nová úvodní stránka, automatické přiřazování do chatu s lidmi podle lokality, ...), opravy chyb, atd.
Přehled změn
- změna desingu domovské stránky Dota
- zlepšen výběr jednotek
- záložka Hrdinové vás nyní pošle přímo na mřížku s hrdiny
- vylepšeno propojení hráčských příkazů. To zabrání ztrátě požadavku při špatných síťových podmínkách - vysoký packet loss
- opravení různých problémů s pamětí a zredukována celková velikost přidělené paměti
- hráči jsou při spuštění automaticky přiřazeni k nejbližšímu kanálu
- na hlavní stránce byl přidán panel zobrazující vaše poslední odehrané zápasy
- na hlavní stránce byl přidán panel zobrazující hru, která je nejvíce sledovaná
- přidáno uživatelské rozhraní pro team management
- přidán příkaz chatu /flip v lobby hrách
- opravení herních serverů, které nevyhodnotily správně opuštění hry
- zlepšení snímkové frekvence obrazu na některých specifických hardwarech
- mapa: zlepšení jižního okraje mapy a juke cest (volně přeloženo jako únikové cesty)
- mapa: opraveno blokování Dire Ancient kempu
- mapa: opravení Roshanovy agrese, pokud za ním wardujete kopec
- mapa: opraven malý bug, který způsoboval kolizi u sochy Dire v severní části řeky
- mapa: opraveny wardovací cliffy, které hrdinům umožňovali hledání cesty pomocí blinku
- opravena chyba, kdy návrat z demo módu mohl způsobit nenasazení zkoušených setů
- opravení chyby, která nastala, pokud jste byli na obrazovce s výzbrojí hrdiny a zvolili jste položku "About" a poté jste přešli na globální obrazovku s výzbrojí (jako jsou např. kurýři). To mohlo nesprávně zobrazit obrazovku "About" namísto itemů
- na stránku o detailech itemu přidán styl odemykání
- sety, které vlastníte, se nyní také zobrazí na seznamu na obrazovce s výzbrojí
- opraven lokalizační problém s názvy balíčků na obrazovce s výzbrojí
- opravení min Techiesů, které při detonaci řádně nezmizely
- opravení chyby, díky které nefungovala klávesa pro pořízení screenshotů
- opravení pádu hry, který nastal při hře za Treanta
- opravení pádu hry, který mohlo způsobit příhlášení kamaráda v době, kdy jste se připojovali do hry
- opraven pád hry, který nastal při pokládání ward
- sníženo využití paměti videa při nahrávání Steam avataru
- opravena chyba, která bránila změně slotu v profilu na nastavení trofeje
- Windows OpenGL: opravena chyba, kde gamma nebyla při ukončení obnovena
- Workshop Tools: vybrání nositelné arcany v dodatečných pohledech itemů nyní zobrazí arcana model v nástroji a ve hře
(na překladu se podílel skautik)
Aktualizace 6.85
Oficiální stránka aktualizace v angličtině
Obecné změny
- Purge již nedává bonusové poškození přivolaným jednotkám
- Na katapulty nyní působí kouzla stejně jako na ostatní creepy
- Katapulty nyní mají 80% odolnost vůči magii
- Ancient creep Thunderhide má novou schopnost: War Drums Aura - dává okolním jednotkám +15 rychlost útoku a +15% poškození
- Ancient creep Black Drake má novou schopnost: Dragonhide Aura - dává okolním jednotkám +2 brnění (sčítá se)
- Ancient draci mají o 2 méně brnění
- Break nyní přeruší i tyto pasivní schopnosti: Nethertoxin, Tidebringer, Essence Aura, Hunter in the Night, Poison Sting a pasivní schopnosti neutrálních creepů
Hrdinové
Abaddon
- Cooldown Mist Coil snížen z 5s na 4.5s
- Přesměrováné poškození schopnosti Borrowed Time s Aghanimem zvýšeno z 35% na 50%
Alchemist
- Poškození Acid Spray zvýšeno z 12/16/20/24 na 15/20/25/30
- Bonus z bounty runy pomocí schopnosti Greevil's Greed zvýšeno z 4x na 5x
Ancient Apparition
- Dosah zakouzlení Cold Feet zvýšen z 700 na 700/800/900/1000
Anti-Mage
- Vzdálenost Blinku změněna z 1000/1075/1150/1150 na 925/1000/1075/1150
- Stun Mana Void změněn z 0.1/0.2/0.3 na 0.15
Bane
- Cooldown Enfeeble změněn z 10s na 8s
- Spotřeba many Brain Sap snížena z 100/125/150/175 na 70/100/130/160
- Opravena chyba, kdy Fiend's Grip někdy nedával True Sight nad cílem
Batrider
- Poškození Flamebreak sníženo z 50/s na 25/30/35/40/s
- Doba trvání poškození Flamebreak zvýšeno z 1/2/3/4 na 3/4/5/6
- Přidán Aghanim's Scepter: Flaming Lasso chytí cíl společně s dalším nejbližším spojeneckým hrdinou v dosahu 400. Druhý cíl je uvázán k prvnímu. Lasso také způsobuje 100 poškození/s
Bloodseeker
- Škálování Thirstu změněno z 100%->25% na 75%->25%
- Léčení Bloodrage sníženo z 25% na 19/21/23/25%
Bounty Hunter
- Track nyní dává vizi jenom cílového hrdiny, ne jeho okolí
- Bonusové zlato pro spojence z Tracku sníženo z 50/100/150 na 40/80/120
Brewmaster
- Storm z Primal Split: Rozsah Dispel Magic zvýšen z 200 na 600
- Storm z Primal Split: Cooldown Dispel Magic snížen z 8s na 6s
- Earth z Primal Split: Cooldown Hurl Boulder snížen z 7s na 5s
Bristleback
- Práh poškození pasivky Quill Spray snížen z 250 na 230
Centaur Warrunner
- Bonusové poškození ze síly z Return zvýšeno z 26/34/42/50% na 30/42/54/66%
Chaos Knight
- Chaos Strike nyní sníží brnění cíle o 5 na 8s, těsně předtím než udělí kritické poškození
- Kritické poškození Chaos Strike sníženo z 150/200/250/300% na 125/175/225/275%
Chen
- Zesílení poškození/zpomalení Penitence zvýšeno z 14/18/22/26% na 15/20/25/30%
- Spotřeba many Test of Faith (Damage) snížena z 175 na 90/100/110/120
- Cooldown Test of Faith (Damage) snížen z 24 na 16
Clinkz
- Cooldown Strafe snížen z 45/40/35/30s na 40/35/30/25s
Crystal Maiden
- Cooldown Crystal Nova snížen z 15s na 13s
Dark Seer
- Základní inteligence snížena o 2
Dazzle
- Spotřeba many Poison Touch snížena z 100/115/130/145 na 100
Death Prophet
- Počet duchů z Exorcism zvýšen z 6/13/21 na 8/14/21
Disruptor
- Cooldown Thunder Strike snížen z 16s na 12/11/10/9s
- Thunder Strike nyní dává vizi jen nad cílem
Doom
- Poškození/léčení Scorched Earth zvýšeno z 12/18/24/30 na 12/24/36/48
- Cooldown LVL? Death snížen z 8 na 7
Dragon Knight
- Doba trvání Breathe Fire debuffu zvýšena z 8s na 11s
Drow Ranger
- Bonusové poškození z Precision Aury zvýšeno z 18/24/30/36% na 20/26/32/38%
- Cooldown Precision Aury snížen z 120 na 100
Earthshaker
- Poškození Fissure sníženo z 125/175/225/275 na 110/160/210/260
Earth Spirit
- Stone Remnant nyní lze dvojklikem položit před sebe
Elder Titan
- Rozsah Echo Stompu zvýšen z 475 na 500
- Spotřeba many Ancestral Spirit změněna z 110 na 80/90/100/110
- Poškození za creepa z Ancestral Spirit zvýšeno z 3/6/9/12 na 6/9/12/15
- Natural Order aura sticky duration increased from 0.5 to 1.0
Enchantress
- Počet bludiček Nature's Attendants zvýšen z 3/5/7/9 na 4/6/8/10
- Impetus už není modifikátor útoku
Enigma
- Doba trváná zakouzlení Midnight Pulse snížen z 0.2s na 0.1s
- Rozsah Midnight Pulse snížen z 600 na 550
- Rozsah Black Hole zvýšen z 400 na 420
Gyrocopter
- Poškození za raketu z Rocket Barrage sníženo z 8/13/18/23 na 7/12/17/22 (celkové poškození 240/390/540/690 -> 210/360/510/660)
- Zpomalení z Call Down již neprochází přes imunitu vůči magii
Huskar
- Odolnost vůči magii za stack Berserker's Blood Magic Resistance snížena z 4/5/6/7 na 3/4/5/6
Invoker
- Růst inteligence za úroveň zvýšen z 3.2 na 4.0
- Bonusová rychlost/poškození Alacrity zvýšen z 20->80 na 30->90
- Aghanim nyní přidává ještě jednu bonusovou úroveň do quas, wex a exort a zvyšuje o úroveň účinost všech kouzel
- Deafening Blast na nejvyšší úrovni má nyní normální zaměřování
Jakiro
- Ohnivá vlna Dual Breath se nyní pohybuje stejnou rychlostí jako ledová: z 850 na 1050
- Poškození Dual Breath zvýšeno z 16/26/56/76 na 20/40/60/80
- Dosah Ice Path zvýšen z 1100 na 1200
Juggernaut
- Poškození Blade Fury zvýšeno z 80/100/120/140 na 80/105/130/155
Keeper of the Light
- Snížení cooldownu Chakra Magic zvýšeno z 1/2/3/4 na 2/3/4/5
-
i Zdroj: DOTA2.cz
- Poškození z Tidebringer zvýšeno z 15/30/45/60 na 20/35/50/65
- Dosah zakouzlení X Marks the Spot změněno z 350/550/750/1000 na 400/600/800/1000
- Cooldown X Marks the Spot změněn z 19/16/13/10 na 26/20/14/8
- Doba vyvolávání Ghost Ship snížena z 0.4 na 0.3
Legion Commander
- Základní poškození zvýšeno o 4
- Cooldown Overwhelming Odds snížen z 18 na 15
- Doba vyvolávání Press The Attack snížena z 0.3s na 0.2s
- Opravena chyba, kdy Legion Commander po Duelu někdy útočila na okolní jednotky místo na soupeře v Duelu
Leshrac
- Základní poškození sníženo o 4
- Dosah skoku Lightning Storm snížen z 650 na 475
- Poškození Lightning Storm sníženo z 80/140/200/260 na 50/100/150/200
Lich
- Sacrifice už nerozděluje zkušenosti mezi nepřátele
- Rychlost projektilu Chain Frost zvýšena z 750 na 850
- Zpomalení útoků z Chain Frost zvýšeno z 20 na 30
Lifestealer
- Cooldown Rage snížen z 19 na 16
- Infest a Control lze nyní použít na ancient creepy
Lina
- Poškození Light Strike Array sníženo z 120/160/200/240 na 80/120/160/200
- Poškození Laguna Blade damage sníženo z 450/675/950 na 450/650/850
Lion
- Finger of Death s Aghanimem: Rozsah poškození zvýšen z 200 na 300
Lone Druid
- Cooldown Summon Spirit Bear snížen z 180/160/140/120 na 120
- Bonusové poškození z Battle Cry zvýšeno z 60/90/120 na 90/120/150
- Bonusové brnění z Battle Cry zvýšeno z 6/12/18 na 10/15/20
Luna
- Růst síly za úroveň zvýšen z 1.9 na 2.2
- Cooldown Eclipse snížen z 160/150/140 na 140
- Eclipse s Aghanimem: Počet paprsků zvýšen z 6/10/14 na 6/12/18
Lycan
- Růst síly za úroveň zvýšen z 2.75 na 3.0
- Šance na kritické poškození z Shapeshift zvýšena z 30% na 30/35/40%
Magnus
- Cooldown Empower snížen z 12s na 8s
Medusa
- Poškození a odcizení many za skok Mystic Snake zvýšeno z 25% na 35%
Mirana
- Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 2.75 na 3.3
- Rozsah hledání cíle pro druhou hvězdu ze Starstorm zvýšen z 325 na 425
Morphling
- Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 3 na 3.4
- Poškození Adaptive Strike změněno z 20/40/60/80 na 50/60/70/80
- Hybrid již neskrývá Morphlinga nebo neomezuje jeho použití, když je Replicate venku
- Hybridi jsou pro nepřátele vizuálně rozeznatelní
Naga Siren
- Poškození Rip Tide damage změněno z 130/160/190/220 na 100/140/180/220
- Song of the Siren s Aghanimem: Léčení zvýšeno z 6% na 8%
Nature's Prophet
- Doba vyvolání Sproutu sníženo z 0.5s na 0.35s
- Spotřeba many Sproutu sníženo z 100/120/140/160 na 70/90/110/130
- Rychlost pohybu stromečků z Nature's Call zvýšena z 300 na 325
- Vize stromečků z Nature's Call Treants snížena z 1200 na 1000
- Základní poškození Greater Treantů sníženo z 1.75 na 1.0
- Wrath of Nature Aghanim's Scepter: Nyní aplikuje 4s buff na zasažené nepřátele. Jestliže tito nepřátelé do 4s zemřou, narodí se extra Greater Treant
Necrophos
- Poškození Death Pulse zvýšeno z 75/125/200/275 na 125/175/225/275
- Heartstopper Aura již nepůsobí na ancient creepy
- Regenerace životů ze Sadist zvýšena z 1/2/3/4 na 1/2/3/6
- Regenerace many ze Sadist zvýšena z 2/4/6/10 na 2/4/6/12
Night Stalker
- Základní regenerace životů zvýšena z 0.25 na 2
Nyx Assassin
- Cooldown Burrow Impale snížen z 9s na 7s
- Bonusový dosah Burrow Impale a Mana Burn zvýšen z 50% na 75%
- Doba trvání Vendetty zvýšena z 25/35/50s na 40/50/60s
Ogre Magi
- Základní brnění zvýšeno o 1
- Bonusová rychlost útoků z Bloodlust zvýšeno z 20/30/40/50 na 30/40/50/60
- Bloodlust lze použít na věže
- Opravena chyba, kdy Multicast Bloodlust nepůsobil na okolní jednotky s magickou imunitou
Omniknight
- Doba vyvolání Purification sníženo z 0.4s na 0.25s
- Degen Aura stickiness reduced from 2 to 1
Oracle
- Doba vyvolávání Fortune's End snížena z 0.3s to 0s
- Dosah vyvolání Fortune's End zvýšeno z 650 na 850
- Rozsah Fortune's End zvýšen z 215 na 300
- Poškození Fortune's End změněno z 75/150/225/300 na 90/120/150/180
- Cooldown Fortune's End změněn z 12 na 15/12/9/6
- Fate's Edict již nenavyšuje přicházající nemagické poškození
- Fate's Edict má nyní normální chování Purge
- Cooldown Purifying Flames snížen z 2.5 na 2.25
Outworld Devourer
- Růst síly za úroveň zvýšen z 1.85 na 2.3
- Sanity's Eclipse nyní odstraní 40% z maximální many zasaženého cíle
- Odstranění many Sanity's Eclipse již neprochází přes imunitu vůči magii
- Dosah vyvolání Sanity's Eclipse zvýšen z 600/650/700 na 700
- Dosah vyvolání Sanity's Eclipse cast již nelze zvýšit Aghanimem
Phantom Assassin
- Stifling Dagger nyní na zasažený cíl aplikuje efekty jako z normálních útoků
- Blur již nemá 0.75s prodlevu
Phantom Lancer
- Růst obratnosti za úroveň snížen 3 na 2.6
- Doba vyvolání Doppelganger zvýšena z 0s na 0.1s
Phoenix
- Poškození/s podle maximálních životů ze Sun Ray zvýšeno z 1/2/3/4% na 1.25/2.5/3.75/5%
Puck
- Rychlost pohybu Illusory Orbu zvýšena z 600 na 650
- Cooldown Illusory Orbu snížen z 12s na 11s
- Cooldown Dream Coilu snížen z 85s to 75s
Pudge
- Poškození z Rotu změněno z 35/60/85/110 na 30/60/90/120
- Zpomalení pohybu z Rotu zvýšeno z 20/22/24/26% na 27%
Pugna
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 320 na 330
- Nether Ward lze nyní položit na místo v dosahu 150ti bodů (dvojklikem se položí před sebe)
- Poškození/odcizení životů za sekundu z Life Drain zvýšeno z 150/185/220 na 150/200/250
Queen of Pain
- Poškození Sonic Wave sníženo z 290/390/490 na 290/380/470 (s Aghanimem poškození sníženo z 325/450/575 na 325/440/555)
Razor
- Static Link nyní krade poškození po celou dobu trvání místo každé sekundy
Riki
- Regenerace životů z Permanent Invisibility zvýšena z 4/5/6/7 na 6/8/10/12
Sand King
- Caustic Finale debuff expire damage increased from 30% to 50%
- Caustic Finale debuff slow increased from 20% to 25%
Shadow Demon
- Coodlwon Shadow Poison snížen z 2.75 na 2.5
Shadow Shaman
- Cooldown Shackles snížen z 16 na 10
- Celkové poškození Shackles zvýšeno z 120/160/160/200 na 120/180/240/300
Silencer
- Opravena chyba, kdy Last Word debuff nemohl být purgnutý
Skywrath Mage
- Cooldown Concussive Shot snížen z 20/18/16/14s na 18/16/14/12s
- Mystic Flare již nerozděluje poškození s hrdiny imunními vůči magii
Slardar
- Sprint nyní umožňuje phase pohyb (může procházet přes jiné jednotky)
- Cooldown Sprintu snížen z 23 na 17
- Doba trvání Sprintu snížena z 16 na 12
Sniper
- Prodleva Shrapnelu snížena z 1.4s na 1.2s
Spectre
- Desolate nyní působí na všechny jednotky, které jsou osamoceny
- Dispersion nyní odráží poškození před redukcí a odráží ho jako stejný týp poškození, jak přišlo
Spirit Breaker
- Greater Bash nyní funguje na základě PRDu
Storm Spirit
- Spotřeba many Static Remnantu zvýšena z 70/80/90/100 na 100
- Vize Static Remnantu snížena z 800 na 600
- Základní spotřeba Ball Lightning zvýšena z 15 + 7% na 30 + 8%
Sven
- Základní inteligence zvýšena o 2
- Poškození z Great Cleave zvýšeno z 20/35/50/65 na 30/42/54/66%
Techies
- Miny při zničení již nebouchnou
- Miny lze zničit Queeling Blade/Battle Fury
- Za zničení miny nyní nepřítel dostane 10g
- Cooldown a spotřeba many Land Mines snížena o 50%
- Poškození Land Mines sníženo o 50%
- Land Mines lze nyní na mapě položit neomené množství
- Land Mines a Stasis Traps již neblokují kempy neutrálních creepů
- Land Mines již nelze položit přesně na sebe
Terrorblade
- Dočasně odstraněn z Captain's Mode
- Reflection nyní působní na viditelné všechny nepřátelské hrdiny v rozsahu 900
- Rychlost útoků a pohybu z Reflection snížena z 60% na 25%
- Cooldown Reflection změněn z 22/18/14/10 na 22/20/18/16
- Iluze z Conjure Image jsou nyní pro nepřátele rozeznatelné
- Doba vyvolání Conjure Image snížena z 0.5s na 0.15s
- Metamorphosis má nyní auru o rozsahu 900 bodů, která změní všechny Terrorbladovi iluze na stejnou formu
- Dosah vyvolání Sunder zvýšen z 325 na 550
- Minimální % životů pro Sunder zvýšeno z 20 na 25%
Tidehunter
- Redukce brnění z Gush zvýšena z 2/3/4/5 na 3/4/5/6
Timbersaw
- Cooldown Whirling Death snížen z 8 na 6
Tinker
- Doba vyvolávání Rearmu snížena z 3/2/1s na 3/1.5/0.75s
Tiny
- Základní síla zvýšena z 24 na 26
- Základní inteligence zvýšena z 14 na 17
Treant Protector
- Spotřeba many Leech Seed snížena z 140 na 100/110/120/130
Troll Warlord
- Rychlost útoků za stack z Fervor zvýšena z 16/22/28/34 na 20/25/30/35
Tusk
- Spotřeba many Ice Shards zvýšena z 90 na 100/105/110/115
- Maximální doba vyvolání Snowballu snížena z 4s na 3s
- Frozen Sigil již neprochází přes imunitu vůči magii
- Walrus Kick s Aghanimem nyní dává 200 poškození
Undying
- Aghanim's Scepter již nevylepšuje Flesh Golem
- Aghanim's Scepter nyní zvyšuje odcizení síly Decay z 4 na 10
- Poškození zombíků z Tombstone sníženo z 41 na 35
- Pro zničení Tombstonu je nyní třeba přesný počet útok: 3/4/5/7 od hrdinů (6/8/10/14 od creepů)
- Soul Rip nyní může vyléčit Tombstonu 1/2/3/4 životů
Ursa
- Růst síly za úroveň snížena z 2.9 na 2.7
- Cooldown Earthshocku snížen z 6s na 5s
- Násobitel fury swipes z Enrage snížen z 1.5/2/2.5 na 1.5/1.75/2
- Cooldown Enrage snížen z 50/45/40 na 50/40/30
Vengeful Spirit
- Růst obratnosti za úroveň zvýšena z 2.8 na 3.3
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 295 na 300
Venomancer
- Poškození Poison Sting zvýšeno z 5/10/15/20 na 6/12/18/24
- Poison Sting nyní působí normálně na iluze
- Poškození/s z Poison Nova damage sníženo z 36/58/81 na 30/55/80 (Aghanim's Scepter poškození/s zvýšeno z 58/81/108 na 60/85/110)
- Doba trvání Poison Nova zvýšena z 12/14/15/16 na 16
Viper
- Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 2.5 na 2.9
- Zpomalení z Corrosive Skin již neprochází přes imunitu vůči magii
Visage
- Rozsah působení Stone Formy Familiarů Form zvýšen z 325 na 340
Warlock
- Golemy již nelze zničit pomocí Purge
Weaver
- Spotřeba many The Swarm změněna z 100 na 70/80/90/100
- Cooldown The Swarm snížen z 36/33/30/27 na 35/30/25/20
Winter Wyvern
- Winter's Curse již nepůsobí na okolní jednotky s imunitou vůči magii
Witch Doctor
- Poškození Death Ward zvýšeno z 60/90/120 na 60/105/150
- Death Ward na 3. úrovni již nepřeskakuje
Wraith King
- Základní poškození zvýšeno o 7
- Vampiric Aura již nezobrazuje léčící efekt, když není Wraith King viditelný pro nepřátele
- Reincarnation Aghanim's Scepter: Oddálení smrti spojence zvýšeno z 5s na 7s
- Reincarnation Aghanim's Scepter: Wraith aura pro spojence je nyní aktivní i v momentě, když se Wraith King oživuje pomocí Reincarnation
Předměty
- Následující předměty se nyní chovají jako Bottle (lze normálně použít na sebe a pomocí CTRL + klik lze použít na spojence): Clarity Potion, Mango, Healing Salve
Aegis of the Immortal
- Aegis nyní poskytuje dočasnou vizi (při reinkarnaci) v oblasti smrti, podobně jako je tomu u Wraith Kinga.
Bloodstone
- Doba respawnu snížena ze 4 za nabití na 3 za nabití
- Bloodstone již nesnižuje počet ztracených zlaťáků při smrti
- Bloodstone již neuděluje viditelnost/nezískává zkušenosti z místa smrti nositele
Bottle
- Obnovování životů/many sníženo z 135/70 na 110/70
Crimson Guard
- Cena receptu snížena z 825 na 600
Diffusal Blade
- Cooldown Purge snížen z 8s na 0s
Drum of Endurance
- Rychlost útoků z Aktivního buffu zvýšena z 20 na 25
Dust of Appearance
- Cooldown snížen z 60s na 30s
Enchanted Mango
- Cena snížena z 150 na 125
- Dosah vyvolání zvýšen z 250 na 400
Ethereal Blade
- Cooldown Ether Blast snížen z 30s na 20s
Eul's Scepter of Divinity
- Dosah vyvolání Cyclone snížen z 700 na 575
Guardian Greaves
- Cooldown Mend snížen z 45s to 40s
Glimmer Cape
- Prodleva zmizení z Glimmer zvýšena z 0.4s na 0.6s
- Glimmer buff lze nyní purgnout
- Odolnost vůči magii z Glimmer buffu snížena z 55% na 45%
- Dosah vyvolání Glimmer buffu snížen z 900 na 800
- Spotřeba many Glimmer buffu snížena z 130 na 110
- Vizuální efekt při vyvolání Glimmeru je nyní více vidět
Heart of Tarrasque
- Regenerace životů za sekundu zvýšena z 3.25% na 4%
Heaven's Halberd
- Lze nyní rozebrat
Helm of the Dominator
- Dominované jednotky, které mají méně jak 1400 životů, dostanou přesně 1400 životů
Helm of Iron Will
- Cena snížena z 950 na 900
Lotus Orb
- Spotřeba many Echo Shell snížena z 100 na 75
- Cooldown Echo Shell snížen z 17 na 15
Manta Style
- Cooldown Mirror Image (range/melee) snížen z 50/35 na 45/30
- Spotřeba many Mirror Image snížena z 165 na 125
Medallion of Courage
- Již nepůsobí na jednotky imunní vůči magii
- Roshanovi snižuje brnění jen o polovinu
Solar Crest
- Šance na úhyb a minutí sníženy z 30% na 25%
- Již nepůsobí na jednotky imunní vůči magii
- Roshanovi snižuje brnění jen o polovinu
Mjollnir
- Počet cílů, které mohou blesky zasáhnout zvýšen z 8 na 12
Moon Shard
- Již nevyžaduje recept
Necronomicon
- Počet životů Necronomicon Warriora a Archera zvýšen z 600/700/800 na 700/800/900
Octarine Core
- Opravena interakce s Guardian Greaves
Pipe of Insight
- Insight Aura nyní působí i na nositele
Phase Boots
- Doba trvání Phase snížena z 3.6 seconds na 2.5 seconds
- Bonusová rychlost pohybu z Phase zvýšena z 16% na 24% pro melee hrdiny, 20% pro ranged hrdiny
Power Treads
- Rychlost útoků snížena z 30 na 25
Quelling Blade
- Cooldown Chopu snížen z 5s na 4s (platí i pro Battle Fury)
Radiance
- Cena receptu snížena z 1425 na 1350
Scythe of Vyse
- Cooldown snížen z 35 na 30
Town Portal Scroll
- Cena snížena z 100 na 75
Ring of Health
- Cena snížena z 875 na 850
Void Stone
- Cena snížena z 875 na 850
Veil of Discord
- Cena receptu snížena z 1100 na 900