Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
Máme tu 400MB patch plný novinek. Jedná se hlavně o změny pro vyvážení hry v podobě aktualizace 6.85 díky nimž se můžeme na Frankfurt Majoru těšit na trošku jinou Dotu, než jsme viděli v posledních měsících.
Krom 6.85 změn tu jsou i různé úpravy herního klienta (nová úvodní stránka, automatické přiřazování do chatu s lidmi podle lokality, ...), opravy chyb, atd.
            
	
Přehled změn
- změna desingu domovské stránky Dota
 - zlepšen výběr jednotek
 - záložka Hrdinové vás nyní pošle přímo na mřížku s hrdiny
 - vylepšeno propojení hráčských příkazů. To zabrání ztrátě požadavku při špatných síťových podmínkách - vysoký packet loss
 - opravení různých problémů s pamětí a zredukována celková velikost přidělené paměti
 - hráči jsou při spuštění automaticky přiřazeni k nejbližšímu kanálu
 - na hlavní stránce byl přidán panel zobrazující vaše poslední odehrané zápasy
 - na hlavní stránce byl přidán panel zobrazující hru, která je nejvíce sledovaná
 - přidáno uživatelské rozhraní pro team management
 - přidán příkaz chatu /flip v lobby hrách
 - opravení herních serverů, které nevyhodnotily správně opuštění hry
 - zlepšení snímkové frekvence obrazu na některých specifických hardwarech
 - mapa: zlepšení jižního okraje mapy a juke cest (volně přeloženo jako únikové cesty)
 - mapa: opraveno blokování Dire Ancient kempu
 - mapa: opravení Roshanovy agrese, pokud za ním wardujete kopec
 - mapa: opraven malý bug, který způsoboval kolizi u sochy Dire v severní části řeky
 - mapa: opraveny wardovací cliffy, které hrdinům umožňovali hledání cesty pomocí blinku
 - opravena chyba, kdy návrat z demo módu mohl způsobit nenasazení zkoušených setů
 - opravení chyby, která nastala, pokud jste byli na obrazovce s výzbrojí hrdiny a zvolili jste položku "About" a poté jste přešli na globální obrazovku s výzbrojí (jako jsou např. kurýři). To mohlo nesprávně zobrazit obrazovku "About" namísto itemů
 - na stránku o detailech itemu přidán styl odemykání
 - sety, které vlastníte, se nyní také zobrazí na seznamu na obrazovce s výzbrojí
 - opraven lokalizační problém s názvy balíčků na obrazovce s výzbrojí
 - opravení min Techiesů, které při detonaci řádně nezmizely
 - opravení chyby, díky které nefungovala klávesa pro pořízení screenshotů
 - opravení pádu hry, který nastal při hře za Treanta
 - opravení pádu hry, který mohlo způsobit příhlášení kamaráda v době, kdy jste se připojovali do hry
 - opraven pád hry, který nastal při pokládání ward
 - sníženo využití paměti videa při nahrávání Steam avataru
 - opravena chyba, která bránila změně slotu v profilu na nastavení trofeje
 - Windows OpenGL: opravena chyba, kde gamma nebyla při ukončení obnovena
 - Workshop Tools: vybrání nositelné arcany v dodatečných pohledech itemů nyní zobrazí arcana model v nástroji a ve hře
 
(na překladu se podílel skautik)
Aktualizace 6.85
Oficiální stránka aktualizace v angličtině
Obecné změny
- Purge již nedává bonusové poškození přivolaným jednotkám
 - Na katapulty nyní působí kouzla stejně jako na ostatní creepy
 - Katapulty nyní mají 80% odolnost vůči magii
 - Ancient creep Thunderhide má novou schopnost: War Drums Aura - dává okolním jednotkám +15 rychlost útoku a +15% poškození
 - Ancient creep Black Drake má novou schopnost: Dragonhide Aura - dává okolním jednotkám +2 brnění (sčítá se)
 - Ancient draci mají o 2 méně brnění
 - Break nyní přeruší i tyto pasivní schopnosti: Nethertoxin, Tidebringer, Essence Aura, Hunter in the Night, Poison Sting a pasivní schopnosti neutrálních creepů
 
Hrdinové
Abaddon
- Cooldown Mist Coil snížen z 5s na 4.5s
 - Přesměrováné poškození schopnosti Borrowed Time s Aghanimem zvýšeno z 35% na 50%
 
Alchemist
- Poškození Acid Spray zvýšeno z 12/16/20/24 na 15/20/25/30
 - Bonus z bounty runy pomocí schopnosti Greevil's Greed zvýšeno z 4x na 5x
 
Ancient Apparition
- Dosah zakouzlení Cold Feet zvýšen z 700 na 700/800/900/1000
 
Anti-Mage
- Vzdálenost Blinku změněna z 1000/1075/1150/1150 na 925/1000/1075/1150
 - Stun Mana Void změněn z 0.1/0.2/0.3 na 0.15
 
Bane
- Cooldown Enfeeble změněn z 10s na 8s
 - Spotřeba many Brain Sap snížena z 100/125/150/175 na 70/100/130/160
 - Opravena chyba, kdy Fiend's Grip někdy nedával True Sight nad cílem
 
Batrider
- Poškození Flamebreak sníženo z 50/s na 25/30/35/40/s
 - Doba trvání poškození Flamebreak zvýšeno z 1/2/3/4 na 3/4/5/6
 - Přidán Aghanim's Scepter: Flaming Lasso chytí cíl společně s dalším nejbližším spojeneckým hrdinou v dosahu 400. Druhý cíl je uvázán k prvnímu. Lasso také způsobuje 100 poškození/s
 
Bloodseeker
- Škálování Thirstu změněno z 100%->25% na 75%->25%
 - Léčení Bloodrage sníženo z 25% na 19/21/23/25%
 
Bounty Hunter
- Track nyní dává vizi jenom cílového hrdiny, ne jeho okolí
 - Bonusové zlato pro spojence z Tracku sníženo z 50/100/150 na 40/80/120
 
Brewmaster
- Storm z Primal Split: Rozsah Dispel Magic zvýšen z 200 na 600
 - Storm z Primal Split: Cooldown Dispel Magic snížen z 8s na 6s
 - Earth z Primal Split: Cooldown Hurl Boulder snížen z 7s na 5s
 
Bristleback
- Práh poškození pasivky Quill Spray snížen z 250 na 230
 
Centaur Warrunner
- Bonusové poškození ze síly z Return zvýšeno z 26/34/42/50% na 30/42/54/66%
 
Chaos Knight
- Chaos Strike nyní sníží brnění cíle o 5 na 8s, těsně předtím než udělí kritické poškození
 - Kritické poškození Chaos Strike sníženo z 150/200/250/300% na 125/175/225/275%
 
Chen
- Zesílení poškození/zpomalení Penitence zvýšeno z 14/18/22/26% na 15/20/25/30%
 - Spotřeba many Test of Faith (Damage) snížena z 175 na 90/100/110/120
 - Cooldown Test of Faith (Damage) snížen z 24 na 16
 
Clinkz
- Cooldown Strafe snížen z 45/40/35/30s na 40/35/30/25s
 
Crystal Maiden
- Cooldown Crystal Nova snížen z 15s na 13s
 
Dark Seer
- Základní inteligence snížena o 2
 
Dazzle
- Spotřeba many Poison Touch snížena z 100/115/130/145 na 100
 
Death Prophet
- Počet duchů z Exorcism zvýšen z 6/13/21 na 8/14/21
 
Disruptor
- Cooldown Thunder Strike snížen z 16s na 12/11/10/9s
 - Thunder Strike nyní dává vizi jen nad cílem
 
Doom
- Poškození/léčení Scorched Earth zvýšeno z 12/18/24/30 na 12/24/36/48
 - Cooldown LVL? Death snížen z 8 na 7
 
Dragon Knight
- Doba trvání Breathe Fire debuffu zvýšena z 8s na 11s
 
Drow Ranger
- Bonusové poškození z Precision Aury zvýšeno z 18/24/30/36% na 20/26/32/38%
 - Cooldown Precision Aury snížen z 120 na 100
 
Earthshaker
- Poškození Fissure sníženo z 125/175/225/275 na 110/160/210/260
 
Earth Spirit
- Stone Remnant nyní lze dvojklikem položit před sebe
 
Elder Titan
- Rozsah Echo Stompu zvýšen z 475 na 500
 - Spotřeba many Ancestral Spirit změněna z 110 na 80/90/100/110
 - Poškození za creepa z Ancestral Spirit zvýšeno z 3/6/9/12 na 6/9/12/15
 - Natural Order aura sticky duration increased from 0.5 to 1.0
 
Enchantress
- Počet bludiček Nature's Attendants zvýšen z 3/5/7/9 na 4/6/8/10
 - Impetus už není modifikátor útoku
 
Enigma
- Doba trváná zakouzlení Midnight Pulse snížen z 0.2s na 0.1s
 - Rozsah Midnight Pulse snížen z 600 na 550
 - Rozsah Black Hole zvýšen z 400 na 420
 
Gyrocopter
- Poškození za raketu z Rocket Barrage sníženo z 8/13/18/23 na 7/12/17/22 (celkové poškození 240/390/540/690 -> 210/360/510/660)
 - Zpomalení z Call Down již neprochází přes imunitu vůči magii
 
Huskar
- Odolnost vůči magii za stack Berserker's Blood Magic Resistance snížena z 4/5/6/7 na 3/4/5/6
 
Invoker
- Růst inteligence za úroveň zvýšen z 3.2 na 4.0
 - Bonusová rychlost/poškození Alacrity zvýšen z 20->80 na 30->90
 - Aghanim nyní přidává ještě jednu bonusovou úroveň do quas, wex a exort a zvyšuje o úroveň účinost všech kouzel
 - Deafening Blast na nejvyšší úrovni má nyní normální zaměřování
 
Jakiro
- Ohnivá vlna Dual Breath se nyní pohybuje stejnou rychlostí jako ledová: z 850 na 1050
 - Poškození Dual Breath zvýšeno z 16/26/56/76 na 20/40/60/80
 - Dosah Ice Path zvýšen z 1100 na 1200
 
Juggernaut
- Poškození Blade Fury zvýšeno z 80/100/120/140 na 80/105/130/155
 
Keeper of the Light
- Snížení cooldownu Chakra Magic zvýšeno z 1/2/3/4 na 2/3/4/5
 
- 
Kunkkai Zdroj: DOTA2.cz
 - Poškození z Tidebringer zvýšeno z 15/30/45/60 na 20/35/50/65
 - Dosah zakouzlení X Marks the Spot změněno z 350/550/750/1000 na 400/600/800/1000
 - Cooldown X Marks the Spot změněn z 19/16/13/10 na 26/20/14/8
 - Doba vyvolávání Ghost Ship snížena z 0.4 na 0.3
 
Legion Commander
- Základní poškození zvýšeno o 4
 - Cooldown Overwhelming Odds snížen z 18 na 15
 - Doba vyvolávání Press The Attack snížena z 0.3s na 0.2s
 - Opravena chyba, kdy Legion Commander po Duelu někdy útočila na okolní jednotky místo na soupeře v Duelu
 
Leshrac
- Základní poškození sníženo o 4
 - Dosah skoku Lightning Storm snížen z 650 na 475
 - Poškození Lightning Storm sníženo z 80/140/200/260 na 50/100/150/200
 
Lich
- Sacrifice už nerozděluje zkušenosti mezi nepřátele
 - Rychlost projektilu Chain Frost zvýšena z 750 na 850
 - Zpomalení útoků z Chain Frost zvýšeno z 20 na 30
 
Lifestealer
- Cooldown Rage snížen z 19 na 16
 - Infest a Control lze nyní použít na ancient creepy
 
Lina
- Poškození Light Strike Array sníženo z 120/160/200/240 na 80/120/160/200
 - Poškození Laguna Blade damage sníženo z 450/675/950 na 450/650/850
 
Lion
- Finger of Death s Aghanimem: Rozsah poškození zvýšen z 200 na 300
 
Lone Druid
- Cooldown Summon Spirit Bear snížen z 180/160/140/120 na 120
 - Bonusové poškození z Battle Cry zvýšeno z 60/90/120 na 90/120/150
 - Bonusové brnění z Battle Cry zvýšeno z 6/12/18 na 10/15/20
 
Luna
- Růst síly za úroveň zvýšen z 1.9 na 2.2
 - Cooldown Eclipse snížen z 160/150/140 na 140
 - Eclipse s Aghanimem: Počet paprsků zvýšen z 6/10/14 na 6/12/18
 
Lycan
- Růst síly za úroveň zvýšen z 2.75 na 3.0
 - Šance na kritické poškození z Shapeshift zvýšena z 30% na 30/35/40%
 
Magnus
- Cooldown Empower snížen z 12s na 8s
 
Medusa
- Poškození a odcizení many za skok Mystic Snake zvýšeno z 25% na 35%
 
Mirana
- Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 2.75 na 3.3
 - Rozsah hledání cíle pro druhou hvězdu ze Starstorm zvýšen z 325 na 425
 
Morphling
- Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 3 na 3.4
 - Poškození Adaptive Strike změněno z 20/40/60/80 na 50/60/70/80
 - Hybrid již neskrývá Morphlinga nebo neomezuje jeho použití, když je Replicate venku
 - Hybridi jsou pro nepřátele vizuálně rozeznatelní
 
Naga Siren
- Poškození Rip Tide damage změněno z 130/160/190/220 na 100/140/180/220
 - Song of the Siren s Aghanimem: Léčení zvýšeno z 6% na 8%
 
Nature's Prophet
- Doba vyvolání Sproutu sníženo z 0.5s na 0.35s
 - Spotřeba many Sproutu sníženo z 100/120/140/160 na 70/90/110/130
 - Rychlost pohybu stromečků z Nature's Call zvýšena z 300 na 325
 - Vize stromečků z Nature's Call Treants snížena z 1200 na 1000
 - Základní poškození Greater Treantů sníženo z 1.75 na 1.0
 - Wrath of Nature Aghanim's Scepter: Nyní aplikuje 4s buff na zasažené nepřátele. Jestliže tito nepřátelé do 4s zemřou, narodí se extra Greater Treant
 
Necrophos
- Poškození Death Pulse zvýšeno z 75/125/200/275 na 125/175/225/275
 - Heartstopper Aura již nepůsobí na ancient creepy
 - Regenerace životů ze Sadist zvýšena z 1/2/3/4 na 1/2/3/6
 - Regenerace many ze Sadist zvýšena z 2/4/6/10 na 2/4/6/12
 
Night Stalker
- Základní regenerace životů zvýšena z 0.25 na 2
 
Nyx Assassin
- Cooldown Burrow Impale snížen z 9s na 7s
 - Bonusový dosah Burrow Impale a Mana Burn zvýšen z 50% na 75%
 - Doba trvání Vendetty zvýšena z 25/35/50s na 40/50/60s
 
Ogre Magi
- Základní brnění zvýšeno o 1
 - Bonusová rychlost útoků z Bloodlust zvýšeno z 20/30/40/50 na 30/40/50/60
 - Bloodlust lze použít na věže
 - Opravena chyba, kdy Multicast Bloodlust nepůsobil na okolní jednotky s magickou imunitou
 
Omniknight
- Doba vyvolání Purification sníženo z 0.4s na 0.25s
 - Degen Aura stickiness reduced from 2 to 1
 
Oracle
- Doba vyvolávání Fortune's End snížena z 0.3s to 0s
 - Dosah vyvolání Fortune's End zvýšeno z 650 na 850
 - Rozsah Fortune's End zvýšen z 215 na 300
 - Poškození Fortune's End změněno z 75/150/225/300 na 90/120/150/180
 - Cooldown Fortune's End změněn z 12 na 15/12/9/6
 - Fate's Edict již nenavyšuje přicházající nemagické poškození
 - Fate's Edict má nyní normální chování Purge
 - Cooldown Purifying Flames snížen z 2.5 na 2.25
 
Outworld Devourer
- Růst síly za úroveň zvýšen z 1.85 na 2.3
 - Sanity's Eclipse nyní odstraní 40% z maximální many zasaženého cíle
 - Odstranění many Sanity's Eclipse již neprochází přes imunitu vůči magii
 - Dosah vyvolání Sanity's Eclipse zvýšen z 600/650/700 na 700
 - Dosah vyvolání Sanity's Eclipse cast již nelze zvýšit Aghanimem
 
Phantom Assassin
- Stifling Dagger nyní na zasažený cíl aplikuje efekty jako z normálních útoků
 - Blur již nemá 0.75s prodlevu
 
Phantom Lancer
- Růst obratnosti za úroveň snížen 3 na 2.6
 - Doba vyvolání Doppelganger zvýšena z 0s na 0.1s
 
Phoenix
- Poškození/s podle maximálních životů ze Sun Ray zvýšeno z 1/2/3/4% na 1.25/2.5/3.75/5%
 
Puck
- Rychlost pohybu Illusory Orbu zvýšena z 600 na 650
 - Cooldown Illusory Orbu snížen z 12s na 11s
 - Cooldown Dream Coilu snížen z 85s to 75s
 
Pudge
- Poškození z Rotu změněno z 35/60/85/110 na 30/60/90/120
 - Zpomalení pohybu z Rotu zvýšeno z 20/22/24/26% na 27%
 
Pugna
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 320 na 330
 - Nether Ward lze nyní položit na místo v dosahu 150ti bodů (dvojklikem se položí před sebe)
 - Poškození/odcizení životů za sekundu z Life Drain zvýšeno z 150/185/220 na 150/200/250
 
Queen of Pain
- Poškození Sonic Wave sníženo z 290/390/490 na 290/380/470 (s Aghanimem poškození sníženo z 325/450/575 na 325/440/555)
 
Razor
- Static Link nyní krade poškození po celou dobu trvání místo každé sekundy
 
Riki
- Regenerace životů z Permanent Invisibility zvýšena z 4/5/6/7 na 6/8/10/12
 
Sand King
- Caustic Finale debuff expire damage increased from 30% to 50%
 - Caustic Finale debuff slow increased from 20% to 25%
 
Shadow Demon
- Coodlwon Shadow Poison snížen z 2.75 na 2.5
 
Shadow Shaman
- Cooldown Shackles snížen z 16 na 10
 - Celkové poškození Shackles zvýšeno z 120/160/160/200 na 120/180/240/300
 
Silencer
- Opravena chyba, kdy Last Word debuff nemohl být purgnutý
 
Skywrath Mage
- Cooldown Concussive Shot snížen z 20/18/16/14s na 18/16/14/12s
 - Mystic Flare již nerozděluje poškození s hrdiny imunními vůči magii
 
Slardar
- Sprint nyní umožňuje phase pohyb (může procházet přes jiné jednotky)
 - Cooldown Sprintu snížen z 23 na 17
 - Doba trvání Sprintu snížena z 16 na 12
 
Sniper
- Prodleva Shrapnelu snížena z 1.4s na 1.2s
 
Spectre
- Desolate nyní působí na všechny jednotky, které jsou osamoceny
 - Dispersion nyní odráží poškození před redukcí a odráží ho jako stejný týp poškození, jak přišlo
 
Spirit Breaker
- Greater Bash nyní funguje na základě PRDu
 
Storm Spirit
- Spotřeba many Static Remnantu zvýšena z 70/80/90/100 na 100
 - Vize Static Remnantu snížena z 800 na 600
 - Základní spotřeba Ball Lightning zvýšena z 15 + 7% na 30 + 8%
 
Sven
- Základní inteligence zvýšena o 2
 - Poškození z Great Cleave zvýšeno z 20/35/50/65 na 30/42/54/66%
 
Techies
- Miny při zničení již nebouchnou
 - Miny lze zničit Queeling Blade/Battle Fury
 - Za zničení miny nyní nepřítel dostane 10g
 - Cooldown a spotřeba many Land Mines snížena o 50%
 - Poškození Land Mines sníženo o 50%
 - Land Mines lze nyní na mapě položit neomené množství
 - Land Mines a Stasis Traps již neblokují kempy neutrálních creepů
 - Land Mines již nelze položit přesně na sebe
 
Terrorblade
- Dočasně odstraněn z Captain's Mode
 - Reflection nyní působní na viditelné všechny nepřátelské hrdiny v rozsahu 900
 - Rychlost útoků a pohybu z Reflection snížena z 60% na 25%
 - Cooldown Reflection změněn z 22/18/14/10 na 22/20/18/16
 - Iluze z Conjure Image jsou nyní pro nepřátele rozeznatelné
 - Doba vyvolání Conjure Image snížena z 0.5s na 0.15s
 - Metamorphosis má nyní auru o rozsahu 900 bodů, která změní všechny Terrorbladovi iluze na stejnou formu
 - Dosah vyvolání Sunder zvýšen z 325 na 550
 - Minimální % životů pro Sunder zvýšeno z 20 na 25%
 
Tidehunter
- Redukce brnění z Gush zvýšena z 2/3/4/5 na 3/4/5/6
 
Timbersaw
- Cooldown Whirling Death snížen z 8 na 6
 
Tinker
- Doba vyvolávání Rearmu snížena z 3/2/1s na 3/1.5/0.75s
 
Tiny
- Základní síla zvýšena z 24 na 26
 - Základní inteligence zvýšena z 14 na 17
 
Treant Protector
- Spotřeba many Leech Seed snížena z 140 na 100/110/120/130
 
Troll Warlord
- Rychlost útoků za stack z Fervor zvýšena z 16/22/28/34 na 20/25/30/35
 
Tusk
- Spotřeba many Ice Shards zvýšena z 90 na 100/105/110/115
 - Maximální doba vyvolání Snowballu snížena z 4s na 3s
 - Frozen Sigil již neprochází přes imunitu vůči magii
 - Walrus Kick s Aghanimem nyní dává 200 poškození
 
Undying
- Aghanim's Scepter již nevylepšuje Flesh Golem
 - Aghanim's Scepter nyní zvyšuje odcizení síly Decay z 4 na 10
 - Poškození zombíků z Tombstone sníženo z 41 na 35
 - Pro zničení Tombstonu je nyní třeba přesný počet útok: 3/4/5/7 od hrdinů (6/8/10/14 od creepů)
 - Soul Rip nyní může vyléčit Tombstonu 1/2/3/4 životů
 
Ursa
- Růst síly za úroveň snížena z 2.9 na 2.7
 - Cooldown Earthshocku snížen z 6s na 5s
 - Násobitel fury swipes z Enrage snížen z 1.5/2/2.5 na 1.5/1.75/2
 - Cooldown Enrage snížen z 50/45/40 na 50/40/30
 
Vengeful Spirit
- Růst obratnosti za úroveň zvýšena z 2.8 na 3.3
 - Základní rychlost pohybu zvýšena z 295 na 300
 
Venomancer
- Poškození Poison Sting zvýšeno z 5/10/15/20 na 6/12/18/24
 - Poison Sting nyní působí normálně na iluze
 - Poškození/s z Poison Nova damage sníženo z 36/58/81 na 30/55/80 (Aghanim's Scepter poškození/s zvýšeno z 58/81/108 na 60/85/110)
 - Doba trvání Poison Nova zvýšena z 12/14/15/16 na 16
 
Viper
- Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 2.5 na 2.9
 - Zpomalení z Corrosive Skin již neprochází přes imunitu vůči magii
 
Visage
- Rozsah působení Stone Formy Familiarů Form zvýšen z 325 na 340
 
Warlock
- Golemy již nelze zničit pomocí Purge
 
Weaver
- Spotřeba many The Swarm změněna z 100 na 70/80/90/100
 - Cooldown The Swarm snížen z 36/33/30/27 na 35/30/25/20
 
Winter Wyvern
- Winter's Curse již nepůsobí na okolní jednotky s imunitou vůči magii
 
Witch Doctor
- Poškození Death Ward zvýšeno z 60/90/120 na 60/105/150
 - Death Ward na 3. úrovni již nepřeskakuje
 
Wraith King
- Základní poškození zvýšeno o 7
 - Vampiric Aura již nezobrazuje léčící efekt, když není Wraith King viditelný pro nepřátele
 - Reincarnation Aghanim's Scepter: Oddálení smrti spojence zvýšeno z 5s na 7s
 - Reincarnation Aghanim's Scepter: Wraith aura pro spojence je nyní aktivní i v momentě, když se Wraith King oživuje pomocí Reincarnation
 
Předměty
- Následující předměty se nyní chovají jako Bottle (lze normálně použít na sebe a pomocí CTRL + klik lze použít na spojence): Clarity Potion, Mango, Healing Salve
 
Aegis of the Immortal
- Aegis nyní poskytuje dočasnou vizi (při reinkarnaci) v oblasti smrti, podobně jako je tomu u Wraith Kinga.
 
Bloodstone
- Doba respawnu snížena ze 4 za nabití na 3 za nabití
 - Bloodstone již nesnižuje počet ztracených zlaťáků při smrti
 - Bloodstone již neuděluje viditelnost/nezískává zkušenosti z místa smrti nositele
 
Bottle
- Obnovování životů/many sníženo z 135/70 na 110/70
 
Crimson Guard
- Cena receptu snížena z 825 na 600
 
Diffusal Blade
- Cooldown Purge snížen z 8s na 0s
 
Drum of Endurance
- Rychlost útoků z Aktivního buffu zvýšena z 20 na 25
 
Dust of Appearance
- Cooldown snížen z 60s na 30s
 
Enchanted Mango
- Cena snížena z 150 na 125
 - Dosah vyvolání zvýšen z 250 na 400
 
Ethereal Blade
- Cooldown Ether Blast snížen z 30s na 20s
 
Eul's Scepter of Divinity
- Dosah vyvolání Cyclone snížen z 700 na 575
 
Guardian Greaves
- Cooldown Mend snížen z 45s to 40s
 
Glimmer Cape
- Prodleva zmizení z Glimmer zvýšena z 0.4s na 0.6s
 - Glimmer buff lze nyní purgnout
 - Odolnost vůči magii z Glimmer buffu snížena z 55% na 45%
 - Dosah vyvolání Glimmer buffu snížen z 900 na 800
 - Spotřeba many Glimmer buffu snížena z 130 na 110
 - Vizuální efekt při vyvolání Glimmeru je nyní více vidět
 
Heart of Tarrasque
- Regenerace životů za sekundu zvýšena z 3.25% na 4%
 
Heaven's Halberd
- Lze nyní rozebrat
 
Helm of the Dominator
- Dominované jednotky, které mají méně jak 1400 životů, dostanou přesně 1400 životů
 
Helm of Iron Will
- Cena snížena z 950 na 900
 
Lotus Orb
- Spotřeba many Echo Shell snížena z 100 na 75
 - Cooldown Echo Shell snížen z 17 na 15
 
Manta Style
- Cooldown Mirror Image (range/melee) snížen z 50/35 na 45/30
 - Spotřeba many Mirror Image snížena z 165 na 125
 
Medallion of Courage
- Již nepůsobí na jednotky imunní vůči magii
 - Roshanovi snižuje brnění jen o polovinu
 
Solar Crest
- Šance na úhyb a minutí sníženy z 30% na 25%
 - Již nepůsobí na jednotky imunní vůči magii
 - Roshanovi snižuje brnění jen o polovinu
 
Mjollnir
- Počet cílů, které mohou blesky zasáhnout zvýšen z 8 na 12
 
Moon Shard
- Již nevyžaduje recept
 
Necronomicon
- Počet životů Necronomicon Warriora a Archera zvýšen z 600/700/800 na 700/800/900
 
Octarine Core
- Opravena interakce s Guardian Greaves
 
Pipe of Insight
- Insight Aura nyní působí i na nositele
 
Phase Boots
- Doba trvání Phase snížena z 3.6 seconds na 2.5 seconds
 - Bonusová rychlost pohybu z Phase zvýšena z 16% na 24% pro melee hrdiny, 20% pro ranged hrdiny
 
Power Treads
- Rychlost útoků snížena z 30 na 25
 
Quelling Blade
- Cooldown Chopu snížen z 5s na 4s (platí i pro Battle Fury)
 
Radiance
- Cena receptu snížena z 1425 na 1350
 
Scythe of Vyse
- Cooldown snížen z 35 na 30
 
Town Portal Scroll
- Cena snížena z 100 na 75
 
Ring of Health
- Cena snížena z 875 na 850
 
Void Stone
- Cena snížena z 875 na 850
 
Veil of Discord
- Cena receptu snížena z 1100 na 900