Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass

Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass

ankerek

ankerek

27. 1. 2016 21:31
Reklama
Reklama

Máme tu velký zimní update, který krom klasických oprav a úprav přináší dvě novinky: Winter 2016 Battle Pass a Conduct Summary.

Oficiální stránka patche: dota2.com/winter2016

Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass
i Zdroj: DOTA2.cz

Mrkneme se první na Battle Pass

Nový Battle Pass je něco jako Compendium, jen se tomu neříká Compendium. Úkoly, úrovňový systém, odměny, sázení a všemožné věci, co normálně obsahuje Compendium jsou nyní v Battle Pass. A nové Compendium nyní obsahující pouze věci související s Shanghai Major turnajem (info o týmech, zápasech, komentátorech a predikce) je součástí Battle Passu.

Winter 2016 Battle Pass stojí 7,49€ a naleznete ho v Dota 2 Storu.

V Battle Passu funguje klasický systém úrovní, kde za každou úroveň dostanete odměnu. Pro získávání úrovní je třeba získávat body, které je možné získávat mnoha způsoby.

Vyberte si svou cestu

Zajímavou novinkou v Battle Passu jsou Questy. Jsou tři cesty úkolů, kterými se lze vydat: Support, Solo a Carry. Každá z těch cest má své úkoly, které postupně splňujete a postupně postupujete touto cestou úkolů.

U Solo jsou např. tyto úkoly: Kup Bottle a vem 4 runy; Doraž 10 vlastních creepů na midu do 10:00;...

Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass
i Zdroj: DOTA2.cz

Úkol splníte pouze, když vyhrajete hru. Za každý splněný úkol je i odměna v podobě bodů do úrovně Battle Passu.

Nebojte, úrovňové body a dobrý pocit nejsou jediné odměny. Za splnění všech požadovaných úkolů a dosažení konce cesty, dostanete mocný set.

Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass
i Zdroj: DOTA2.cz

Pokud splní kompletní cestu 2 500 000 hráčů, tak se u té jedné cesty odemkne bonusový set, který dostanou všichni, kteří tuto cestu splnili. Bonusové sety vypadají takto:

Patch 27.1.: Nové Compendium - Battle Pass
i Zdroj: DOTA2.cz

 

Sázení

Battle Pass přináší i nový systém sázení. Každý týden získáte 1000 žetonů k sázení. Nepoužité žetony se nepřenášejí do dalšího týdne. V novém týdnu budete mít vždy jen 1000. Žetony potom můžete sázet ve svých zápasech na výhru vašeho týmu. Vyhrané žetony se automaticky přelijí do úrovňových bodů.

Achievements

Pod záložkou Achievements v Battle Points naleznete seznam úkolů, za které dostanete další úrovňové body. Např. Vyhraj sázku, Otevři 5 truhel Treasure I,...

Odměny

Jak již bylo řečeno, za každou úroveň dostanete nějakou odměnu: speciální truhlu, kurýra, efekty, wardy, atd. Seznam odměn je vidět pouze v přehledu Battle Passu ve hře. Na začátku (bez dosažení žádné další úrovně) dostanete zimní načítací obrazovku, zimní mapu, truhlu Winter 2016 Treasure I a to, že po období fungování Battle Passu budou replaye vašich her uloženy na 3 měsíce místo 10ti dnů.

Za zmínku ještě stojí to, že se všemi odměnami z Battle Passu je možné obchodovat ihned. Po každém otevření truhly z Battle Passu je větší šance, že dostanete rare předmět.

 

Conduct Summary a low priority FAQ

Překlad: Belaar

Další novinkou je Conduct Summary, které sděluje, kolik abandonů, reportů a commendů jste obdrželi v posledních 25ti hrách.

 

Proč byly Conduct Summaries přidány?

Abychom lépe sdělili hráčům, jak jejich chování ovlivňuje ostatní. Pro většinu hráčů to má sloužit jako důkaz toho, že se jim daří skvěle, a také povzbuzení k tomu, aby v tom pokračovali.

Pro rušící hráče to slouží k tomu, abychom jim dali vědět, kolik dostávají reportů. Doufáme, že toho napraví dvě běžně pletoucí se pojmy:

Mnoho rušivých hráčů si neuvědomuje, jak moc je jejich chování v nesouladu se zbytkem komunity. Conduct Summary zobrazuje procento poměru reportů, aby si ho hráči mohli porovnat se zbytkem komunity.

Mnoho hráčů, kteří obdrží low-priority tresty kvůli nadměrnému množství reportů podceňují, kolik reportů dostávají a kolik jich je třeba, aby obdrželi trest. Tito hráči tento system pociťují jako minové pole: stačí jeden zápas, ve kterém se proti ním spolčí ostatní hráči za to, že špatně hrají nebo za picknutí hrdiny, kterého neschvalují, a jsou v low priority.

Jak často dostanu nový Conduct Summary?

Conduct Summary budeme updatovat každých 10 her nebo ihned po tom, co obdržíte low priority trest.

Pokud obdržím low priority trest, ukáže Conduct Summary jen ty hry, které přispěly k tomu trestu?

Ne, Conduct Summary vždy ukáže posledních 25 her. Může se stát, že nějaké události v zápasech, které přispěly k tomu trestu, nebudou zahrnuty v Conduct Summary a nebo budou zahrnuty zápasy, které se nevztahovaly k tomu trestu, obzvlášť pokud score card zahrnuje aktivitu, která přispela k předchozímu low priority trestu. Účel Conduct Summary je dát vám obecnou představu, jak vaše chování ovliňuje ostatní, ne přesně vymezit ten překročený práh, který způsobil trest.

Můj počet reportů ukazuje "<3". Co to znamená?

Obdrželi jste 0, 1, nebo 2 reporty. Daří se vám skvěle, pokračujte v tom!

Jak poznám, že se mi dařilo perfektně, když nemám reporty?

Nepoznáte. Jsme si vědomi toho, že někteří hráči dávají nefér reporty, které potom působí v systému jako šum. Náš system jsme navrhli s tím, že uznáváme existence tohoto šumu, a chceme zajistit, aby se tím hráči nerozptylovali.

Měl jsem špatnou hru a tým čtyř hráčů mě reportnul bez důvodu. Teď jsem v low priority. Jak je tohle fér?

Je pravda, že někdy hráči dávají reporty jen tak, a někdy se hráči v týmu spolčí proti ostatním. Na tyto problémy jsme mysleli, když jsme navrhovali náš system. Low priority trest vyhodnotíme jen tehdy, když se určí vzorec rušivého chování tím, že hráč dostane reporty od víc hráčů (nebo týmů) během několika zápasů. Conduct Summary ukazuje počet zápasů, ve kterých jste dostali report, počet rozlišitelných týmů (I jednotlivců) které vás reportli a celkový počet report.

Byl jsem odpojen ze hry kvůli okolnostem mimo mou kontrolu a dostal jsem abandon. Teď jsem v low priority. Jak je tohle fér?

Jsme si vědomi toho, že se tohle stává, a proto jsme zabudovali určitou ohleduplnost, abychom vyhovili občasným selháním. Jeden abandon vás nedostane do low priority.

Je neuvěřitelně frustrující být trestén za něco, co je mimo vaší kontrolu Náš momentální návrh je výsledek dvou úvah. Za prvé, musíme být fér k ostatním devíti hráčům ve hře, jejichž hra byla zkažená, bez ohledu na příčinu. Za druhé, je velmi obtížné spolehlivě určit, pokud jste se odpojil úmyslně nebo ne. Přejeme si, abychom mohli s neúmyslnými disconnecty zacházet jinak než s úmyslnými, ale bohužel výsledek takového přístupu by byl, že hráči, kteří by chtěli opustit hru by akorát odpojili síťový kabel místo kliknutí na tlačítko "Opustit hru".

 

Changelog patche

Překlad: Skautik

  • Přidáno okno (popup), které vám řekne, kolik jste dostali reportů či doporučení v posledních 25 hrách. Zároveň také ukazuje, kolik her jste opustili. Více informací naleznete zde [EN].
  • Obnovení upozornění, které vám oznamuje, pokud bylo zakročeno proti Vámi nahlášenému hráči.
  • Přidána podpora pro Live Rewind (přetáčení) při pozorování hry.
  • Zlepšeno využití CPU na low end PC.
  • Zlepšení výkonu renderování (hrdinové, stíny, částice, voda).
  • Zlepšena integrace osvětlení efektů počasí pro vizuální jasnost a kvalitu.
  • Defaultní itemy jako je např. kurýr jsou nyní viditelné ve Zbrojnici, takže můžete kontrolovat jejich náhodné vybavení přímo odtud.
  • Zlepšena schopnost náhodného vybavení předmětů z kontextového menu ve Zbrojnici.
  • *Bundles are now inspectable. The owned item details page will show you all items in the bundle and allow you to unbundle it.
  • Hlasatelé, Mega-killy, hudba a zvuky - předměty nyní mají možnost náhledů ve Výzbroji, deteilní stránce o předmětu a ve stránce o detailech předmětu.

  • Aktualizována textura pro Clockwerkovy Power Cogs.
  • Přidána nová animace pro Earth Spiritova Emchant Remmanta.
  • Přidán zvuk pro Blink Dagger - změní se, pokud vzdálenost blinku dosáhne prahové hodnoty (4/5 vzdálenosti a výše).
  • Aktualitován zvuk Iron Talonu.
  • Upraveny okolní zvuky pro Brood Webs.
  • 50% šance mezi krátkou a dlouhou verzí Skywrathova ITB line (?)
  • Hráči soutěžící na Dota 2 Majorech nyní budou muset používat jejich registrovaná jména, pokud budou soutěžit na tuenaji.
  • Oprava: Illusory Orb nedával poškození Spirit Bearovi.
  • Oprava podobizen - objevily se nesprávně v portrétech ve hře.
  • Opravena chyba, korekce textury prismatic gemu, který dával špatné zbarvení Terrorbladeovi nebo jeho Demon formě na správnou barvu. (?)
  • Opravena chyba, kde Terrorbladova Metamorphosis mohla někdy opustit jeho Demona při animaci běžící na místě. (?)
  • Opravena závada, která se objevovala při castu Terrorbladovy Matemorphosis.
  • Opravena chyba, kde některé částice Terrorbladovy Demon Form nebyly ovlivněny prismatic gemem ve okně s portrétem.
  • Opravena chyba, kde animace tauntu vypadaly špatně, pokud byl hrdina zastunován.
  • Opraven problém s předměty Temptest Helm a Temptest helm of the Thundergod Bundle.
  • Opraven chybějící materiál na kurýrovi El Gato.
  • Opravení portrétu Timbersawova Steam Chopper Top Hat.
  • Opraveny "broken idle rares" u kurýra Captain Bamboo a Spirit of Anger Bear.
  • Opraveno zkreslení modelu treanta Children of Verdicia.
  • Opraveny chybějící geometrie na Armlet of Mordiggian.
  • Opravení výherců Aegisu pro 2014 - rozděleno na dva řádky (?).
  • Chat: Pokud někoho ignorujete, jeho zprávy budou okamžite skryty. Pokud to vezmete nazpět (unignore), zprávy se znovu zobrazí (myšleno nejspíše zpětně, pozn.).
  • Emotikony mají nyní náhled v tooltipech, v Obchodě a na stránce s detaily. Objeví se také v dialogu, který se zobrazuje při odemčení setu s emotikonami.
  • Emotikony mohou být nyní odemčeny ze stránky s detaily.
  • Workshop tools: Přidána podpora pro náhledy itemů, který se zobrazuje na právě používaném (vybaveném) terénu.
  • Workshop tools: Opraven pád vyskytující se při pokládání velkého množství stromů.
  • Uživatelské hry: Opravení úniku paměti s modifier_lua a CheckState(). .

Ruské zvuky:

  • Přidáni Gyrocopter, Luna a Necrophos.
  • Přepracováni Silencer a Wraith King a provedena změna hlasitosti u Svena.

 

Přehled změn v Angličtině si můžete přeložit na stránce store.steampowered.com.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

DOTA2.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým DOTA2.cz