Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81

ankerek

ankerek

Po dlouhé době tu máme obrovský patch, který přináší novinky a změny jak v uživatelském rozhrání, tak i v samotné hře a mnoha dalších částech.


Patch Spring Cleaning je zatím jen v testovací verzi Doty, do té hlavní se dostane co nevidět. Valve klasicky, jak už bývá u takovýhle patchů zvykem, vytvořilo speciální stránku na adrese www.dota2.com/springcleaning, kde si můžete tyto změny přečíst. My jsme vám všechny tyto změny krom bugfixů přeložili do Češtiny.

 

Změny v inventáři

  • Alt + klik na předmět ve vašem inventáři: napíše do chatu jestli je předmět připraven k použití, na cooldownu nebo nemáte na jeho použití manu
  • Quick Buy nyní zobrazuje cooldown u předmětů, které jsou vyprodány
  • Při použití klávesové zkratky na Quick Buy se vám koupí první vhodný předmět
  • Oznámení o koupi předmětu se nyní zobrazuje jako vyjížděcí okno v pravé části obrazovky
  • Vzít všechny předměty ze Stashe do inventáře nyní můžete, i když jste mrtví
  • Alt + klik na předmět, který něco dává i spojencům (Arcane Boots, Smoke of Deceit, Mekansm): napíše se zpráva do chatu a pingne na minimapu vaší pozici
  • Když jste poblíž fontány, můžete nyní přemístit předmět z inventáře do stashe. Tato nabídka se objeví po pravém kliku na předmět
  • Předměty v Quick Buy sekci, které nemůžete koupit, protože jsou v Secret shopu nebo jsou vyprodány, mají nyní odlišné ohraničení
  • Doporučené předměty u všech hrdinů byly aktualizovány (obrázky)

 

Změny v uživatelském rozhrání

  • Přidán nový efekt obrazovky při smrti (může být zapnut/vypnut v nastavení)
  • Když máte vybranou nějakou jednotku pod vaší kontrolou, budete ji přijejím úmrtí mít stále označenou 
  • Žádosti o přátelství se nyní mohou posílat z tabulky se skóre přímo ve hře
  • Všechny aktivní boostery na bitevní body či body u jiných akcí se nyní zobrazují ve hře, poté co se všichni hráči připojí
  • Když se zvedne Aegis of the Immortal, zobrazí se divákům upozornění v podobě vyjíždějícího okénka
  • Přidána buff ikonka s časovačem k Ember Spiritovu Fire Remnantovi
  • Do tutoriálu byla přidána rychlá možnost k přemístění minimapy na druhou stranu obrazovky (to si potom můžete zapnout i v nastavení)
  • Přidáno potvrzovací dialogové okénko pokud chcete udělat nějakou destruktivní akci na důležité předměty (např. použití Master Hammer na Immortal / Arcana předměty)

 

Další změny

  • Nový vzhled pro sekci Nastavení
    Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
    i Zdroj: DOTA2.cz
  • V turnajových a ligových zápasech se u profesionálních hráčů nyní zobrazují jejich oficiální přezdívky místo jejich Steam přezdívek
  • Při výběru regionu se nyní zobrazuje jakou má odezvu
    Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
    i Zdroj: DOTA2.cz
  • Turnajová sekce pod záložkou Watch se nyní dělí na: Premier, Professional a Amateur leagues. Amatérské ligy se dále dají třídit podle lokality
  • Když vůdce party založí nebo se připojí do private lobby, tak se tam ostatní členové party automaticky připojí s ním

 


Gameplay změny 6.81

Obecné

  • Roshanovo základní armor byl zvýšen o 1
  • Melee iluze z Rune of Illusions nyní dostávají 200% poškození namísto 300%
  • Počet hrdinů v módu Random Draft byl zvýšen z 22 na 24
  • Počet hrdinů v módu Captain's Draft byl zvýšen z 24 na 27
  • Počet banů v Captain's Draft byl zvýšen z 4 na 6
  • Meepo se už nemůže pickovat v módu Ability Draft

 

Hrdinové

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Abaddon

  • Aghanim's Scepter vylepšuje ulti - Borrowed Time: 35% poškození, které jde do spojenců v okolí 900, přejde do Abaddona

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ancient Apparition

  • Chilling Touch: redukce rychlosti útoků zvýšena z -15% na -20%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Anti-Mage

  1. Mana Void: Rozsah působení zvýšen z 450 na 500

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Axe

  • Counter Helix: Nyní funguje na základě Pseudo Random Distribution (co je PRD)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Batrider

  • Flaming Lasso: Nyní stojí 225 místo 150 many

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Beastmaster

  • Základní poškození zvýšeno o 4

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodseeker

  • Bloodrage: Nemůže být dispellnuto
  • Bloodrage: Animace vykouzlení zrychlena z 0.6s na 0.4s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bounty Hunter

  • Track: Dosah vykouzlení zvýšen z 900/1050/1200 na 1200

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Brewmaster

  • Drunken Brawler: Pokud hrdina neutočil po dobu 10s, příští útok bude kritický zásah
  • Drunken Brawler: Pokud hrdina nebyl zasažen po dobu 10s, příštímu útoku se vyhne

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bristleback

  • Warpath: První stack už nemá bonusové hodnoty
  • Warpath: Rychlost pohybu za každý stack zvýšena z 1/2/3% na 3/4/5%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Broodmother

  • Spin Web: Možnost pohybu přes překážky se nyní nedeaktivuje, pokud vás nepřítel vidí
  • Spin Web: Možnost pohybu přes překázky se deaktivuje na 3s, když Broodmother dostane poškození (stejný princip jako Blink Dagger)
  • Insatiable Hunger: Lifesteal zvýšen z 40/60/80% na 60/80/100%
  • Poškození za vteřinu z jedu Spiderlingů bylo zvýšeno z 4 na 8

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Centaur Warrunner

  • Hoof Stomp: Mana cost zvýšen z 85/100/115/130 na 130

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Chaos Knight

  • Phantasm: Při vykouzlení má 50% šanci na vyvolání jedné iluze navíc

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Chen

  • Penitence: Cooldown snížen z 14 na 14/13/12/11

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Clinkz

  • Death Pact: Cooldown snížen z 45 na 45/40/35

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Dazzle

  • Poison Touch: Nedává prvotní ministun

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Disruptor

  • Kinetic Field: Cooldown snížen z 14 na 14/13/12/11

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Doom

  • Doom: Poškození už neignoruje štít z Pipe of Insight

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Drow Ranger

  • Gust: Trvání odkupnutí zvýšeno z 0.2s na 0.5s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Earth Spirit

  • Stone Remnant: Doba znovudoplnění Remnanta snížena z 35 na 30

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Earthshaker

  • Creepové se už nesnaží obejít Fissuru. Počkají si dokud nezmizí
  • Echo Slam: Neignorují se jednotky, které jsou neviditelné nebo v Fog of War

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Elder Titan

  • Echo Stomp: Stojí méně many - z 100/115/130/145 na 100
  • Echo Stomp: poškození zvýšeno z 80 na 80/85/90/95

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ember Spirit

  • Searing Chains: Doba trvání snížena z 2/2/3/3 na 1/2/2/3
  • Sleight of Fist: Bonusové poškození sníženo z 30/60/90/120 na 20/40/60/80

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Enchantress

  • Untouchable: Doba trvání zpomalení zvýšena z 3 na 4

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Enigma

  • Midnight Pulse: Plocha na které působí zvýšena z 400 na 600

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Faceless Void

  • Základní obratnost zvýšena z 21 na 23
  • Turn rate zvýšen z 0.5 na 1

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Gyrocopter

  • Homing Missile: Nyní zasáhne i neviditelné jednotky
  • Homing Missile: Počet úderů ke zníčení zvýšen z 3 na 3/3/4/5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Huskar

  • Burning Spears: Už není Unique Attack Modifier (může se tedy používat s lifestealem apod.)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Invoker

  • Ghost Walk: Zpomalení už nemá efekt na jednotky imunní vůči magii
  • EMP: Prodlení zvýšeno z 2.6 na 2.9

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Jakiro

  • Dual Breath: Rozsah na které působí zvýšen o 50
  • Liquid Fire level 4: Cooldown snížen z 5 na 4
  • Aghanim's Scepter Macropyre: Doba trvání zvýšena z 7 na 14
  • Aghanim's Scepter Macropyre: Rozsah na který působí zvýšen z 1350 na 1800

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Juggernaut

  • Základní rychlost útoku vylepšena z 1.6 na 1.5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Keeper of the Light

  • Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení
  • Aghanim's Scepter: Dává Spirit Form navždy
  • Aghanim's Scepter: Schopnosti aktivní pouze ve dne: Vidí do větší dálky a Illuminate vyléči spojence o 75% svého poškození

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Kunkka

  • Torrent: Rozsah působení zvýšen z 215 na 225
  • X Marks The Spot: Může působit dvakrát déle na spojence
  • Ghost Ship: Buff pro spojence zvýšen z 8s na 10s
  • Ghost Ship: Přidán AOE indikátor pro spojence

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Legion Commander

  • Overwhelming Odds: Bonusové poškození za hrdinu zvýšeno z 14/16/18/20 na 20/35/50/65
  • Overwhelming Odds: Rozsah působení zvýšen z 315 na 330
  • Overwhelming Odds: Základní poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 60/100/140/180
  • Moment of Courage: Nyní funguje na základě Pseudo Random Distribution (co je PRD)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Leshrac

  • Lightning Storm: Nyní zpomalí o 75% na 0.5s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lich

  • Frost Armor: Nyní může být použit na budovy
  • Aghanim's Scepter Chain Frost: Může nyní přeskakovat do nekonečna (video)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lina

  • Attack range zvýšen z 650 na 670
  • Aghanim's Scepter Laguna Blade: Poškození jde přes imunitu vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lion

  • Hex: Cooldown snížen z 30/25/20/15 na 30/24/18/12

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid

  • Spirit Bearova regenerace životů zvýšena z 2 na 2/3/4/5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Luna

  • Základní obratnost snížena z 22 na 18

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lycan

  • Shapeshift: Už nedává 100/200/300 bonusových životů

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Magnus

  • Skewer: Odebrán limit na maximum cílů
  • Skewer: Rozsah působení zvýšen z 600/800/1000/1200 na 750/900/1050/1200

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Medusa

  • Split Shot: Předěláno z 50/60/70/80% poškození na 5 max cílů - na 80% damage na 2/3/4/5 max cílů
  • Mystic Snake: Skáče i na jednotky schované ve Fog of War
  • Mana Shield: Pohlcení poškození za manu zvýšeno z 1/1.5/2/2.5 na 1.6/1.9/2.2/2.5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Meepo

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 315

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Mirana

  • Sacred Arrow: Vize snížena z 800 na 650

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Naga Siren

  • Mirror Image: Poškození, které iluze dávají sníženo z 30/35/40/45% na 20/25/30/35%
  • Rip Tide: Rozsah působení sníženo z 350 na 320
  • Rip Tide: Snížení armor už nejde přes imunitu vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Necrophos

  • Heartstopper Aura: Rozsah působení zvýšen z 1000 na 1200
  • Reaper's Scythe: Když zabije někoho touto schopností, přidá se tomu, co umřel +30% času k času na oživení (bude trvat déle, než se oživí)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Night Stalker

  • Darkness má nyní vliv i na vizi budov

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Nyx Assassin

  • Impale: Cooldown zvýšen z 11 na 13
  • Impale: Nemůže být bloknuto Linken's Sphere

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ogre Magi

  • Základní armor zvýšeno o 1
  • Cast animation improved from 0.56 to 0.45

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Omniknight

  • Purification: Rozsah působení zvýšeno z 225 na 240
  • Repel: Už neodebírá pozitivní buffy ze spojenců
  • Guardian Angel: Doba působení zvýšena z 5/6/7 na 6/7/8
  • Aghanim's Scepter Guardian Angel: Doba působení zvýšena z 5/6/7 na 8/9/10
Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Assassin

  • Stifling Dagger: Cooldown snížen z 8 na 6
  • Blur: Šance na evasion zvýšena z 20/25/30/40% na 20/30/40/50%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Phoenix

  • Icarus Dive: Doba animace zvýšena z 0.01 na 0.2
  • Fire Spirits: Poškození sníženo z 15/35/55/75 na 10/30/50/70
  • Fire Spirits: Spotřeba životů zvýšena z 15% na 20%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Pugna

  • Decrepify: Spotřeba many snížena z 100 na 60
  • Nether Ward: Doba trvání zvýšena z 25 na 30

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Queen of Pain

  • Shadow Strike: Cooldown snížen z 20/16/12/8 na 16/12/8/4
  • Shadow Strike: Dosah zvýšen z 400 na 435

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Razor

  • Síla za úroveň zvýšena z 1.7 na 2.3
  • Unstable Current: Doba trvání zpomalení zvýšena z 0.4/0.8/1.2/1.6 na 0.5/1/1.5/2

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Riki

  • Backstab: funguje i na spojenecké jednotky

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Demon

  • Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení: Demonic Purge má dva "náboje", po použití trvá 40 sekund, než se znovu obnoví

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Fiend

  • Requiem of Souls: Debuff působí i na jednotky imunní vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Silencer

  • Obratnost za úroveň zvýšena z 2.1 na 3.0
  • Curse of the Silent: Cooldown snížen z 20/18/16/14 na 20/16/12/8

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Skywrath Mage

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 315 na 325
  • Concussive Shot: Poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 60/120/180/240

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Spirit Breaker

  • Nether Strike: Dosah na vykouzlení zvýšen z 400/550/700 na 700 (s Aghanim's Scepterem: z 550/700/850 na 850)
  • Nether Strike: Cooldown změněn ze 75 na 80/70/60

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Sven

  • Základní poškození zvýšeno o 6

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Templar Assassin

  • Psionic Trap: Vytvoření a vypuštění pasti má nyní rychlost animace 0

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Terrorblade

  • Síla za úroveň snížena z 1.9 na 1.4
  • Reflection: Zpomalení už neprochází přes imunitu vůči magii
  • Reflection: Doba trvání změněna z 5 na 2.5/3.5/4.5/5.5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tidehunter

  • Anchor Smash: Redukce poškození zvýšeno z 40% na 60%
  • Anchor Smash: Působí na Ancient creepy s výjimkou Roshana

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tinker

  • Heat Seeking Missile: Už nejsou blokovány Ethereal formou

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tiny

  • Craggy Exterior: Doba trvání stunu změněna z 1.2/1.3/1.4/1.5 na 1/1.25/1.5/1.75

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Troll Warlord

  • Melee Whirling Axes: Doba trvání animace snížena z 0.2 na 0

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tusk

  • Snowball předělán na dvě části (dva kliky): první část vytvoří sněhovou kouli a další kouli vypustí. Na vypuštění koule jsou 4 sekundy. Okolí ve kterém se do koule automaticky vtáhnou spojenci byla zmenšena.
  • Nyní můžete do koule přidat spojence v dosahu 400 pravým klikem na ně
  • Koule se pohybuje o 75 rychleji za každého spojeneckého hrdinu uvnitř
  • Koule dává 20/30/40/50 extra poškození za každého hrdinu uvnitř

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Undying

  • Soul Rip: Rozsah působení zvýšen z 975 na 1300
  • Tombstone: Práh zdraví u Deathlustu zvýšen z 5/10/15/20% na 20/25/30/35%
  • Tombstone: Za zabití zombíků už nejsou goldy
  • Tombstone: Goldy za zničení tombstonu zvýšeny z 70/90/110/130 na 75/100/125/150
  • Flesh Golem: Plague Aura nyní působí na jednotky imunní vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ursa

  • Fury Swipes: Už není Unique Attack Modifier

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Vengeful Spirit

  • Když je Vengeful Spirit zabita, tak její vrah dostane negativní Vengeance Auru, která sníží jemu a jeho spojencům v okolí poškození, dokud se VS znovu neoživí

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Visage

  • Grave Chill: Cooldown zvýšen z 10 na 16/14/12/10

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Warlock

  • Shadow Word: Doba trvání zvýšena z 9 na 11
  • Upheaval: Cooldown snížen z 50 na 50/46/42/38

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Windranger

  • Windrun: Při aktivování se uhne přicházejícím projektilům
  • Aghanim's Scepter Focus Fire: Redukce poškození snížena z -50/-40/-30 na -30/-15/0

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Witch Doctor

  • Maledict: Cooldown snížen z 35 na 20
  • Death Ward: Základní rychlost útoku změněna z 0.25 na 0.22

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Wraith King

  • Mortal Strike: Násobení kritického zásahu zvýšeno z 1.25/1.75/2.25/2.75x na 1.5/2/2.5/3x
  • Základní armor snížen o 1

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Zeus

  • Arc Lightning: Animace zrychlena z 0.4 na 0.2s
  • Lightning Bolt: Dosah true sight snížen z 900 na 750
  • Lightning Bolt: Nyní může být použit na zem a zasáhne nejbližšího nepřítele v okruhu 250

 

 

Předměty

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Animal Courier

  • Doba oživení základního kurýra sníženo z 180s na 140s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodstone

  • Bloodpact: vyléčení zvýšeno z 400 HP + 30 HP/charge na 500 HP + 30 HP/charge

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Clarity

  • Regenerace many změněna z 100 za 30s na 135 za 40s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz
Eul's Scepter of Divinity
  • Cyclone dá při dopadu jednotce 50 poškození
  • Můžete dát Cyclone na sebe, i když jste imunní vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Manta Style

  • Aktivováním iluzí po novém resetne váš útok nebo spell target, na který jste útočili

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Mjollnir

  • Chain Lightning poškození sníženo z 160 na 150
  • Static Shock area of effect is now centered around the unit with the Static Charge, rather than around the attacker
  • Fixed Chain Lightning not functioning properly when it procs while a previous proc is still bouncing

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Necronomicon

  • Necronomicon Warrior: Rychlost pohybu změněna z 330/360/390 na 350
  • Za zabití Necronomicona dostanete místo 59XP 100/150/200 XP

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Observer a Sentry Wardy

  • K předání wardy spojenci je nyní třeba CTRL (CTRL + kliknutí wardy na spojence)
  • Už se nemůže wardovat v blízkosti fontán

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Pipe of Insight

  • Regenerace životů snížena z 11 na 8
  • Nyní dává Insight Auru, která dává +4 regeneraci životů blízkým spojencům
  • Pipe's active buff is no longer dispellable

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Rod of Atos

  • Cripple: Cooldown snížen z 12 na 10

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Scythe of Vyse

  • Rychlost pohybu jednotce pod Hexem zvýšena z 100 to 140 (platí jen u předmětu)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Amulet

  • Pro Fade už není třeba stát na místě (pro zneviditelnění to furt platí)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Blade

  • Shadow Walk doba trvání zvýšena z 12 na 14

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Town Portal Scroll

  • Přidána možnost v nastavení, aby bylo třeba k zastavení teleportace "halt command"

 

Opravené chyby

INTERFACE BUG FIXES

  • Fixed a bug where spectating a game in-progress would sometimes show a team score of zero
  • Fixed a case where the courier respawn time would disappear
  • Very quickly toggling between selection groups was incorrectly counting as a double-click on a group
  • Fixed Meepo's net worth not working in the stat dropdown while spectating
  • Cancelling Nature's Prophet's Teleportation, Boots of Travel and Town Portal Scroll will properly remove the teleport minimap icon
  • Fixed alt-click on recipes in the shop not showing the correct message
  • Fixed Loading Screens appearing blurry if texture quality was turned down in video options
  • Fixed item preview not working with bundles containing both hero and non-hero items such as the Free to Play Collector's Pack
  • Fixed a bug so that when all of the items have been received from a Treasure they're shown as available again in peek screen
  • Fixed not being able to reset inscribed gem counts
  • Fixed hero rotation resetting back to zero when you equip a new item in the loadout
  • Fixed equipping an item in the armory not showing the item the first time it displays in the loadout
  • Fixed a case where using Hero Showcase view and clicking on an enemy player could show their experience value and stash items
  • Fixed armory preview on model replacement items (e.g. Spirit Bear, Warlock Golem)
  • Previewing a temporary Prismatic Gem on Terrorblade's Fractal Horns of Inner Abysm in the socketing interface now shows the correct preview color
  • Fixed missing roles for Abaddon
  • Fixed Dota TV Director prioritizing Ancient Apparition's ultimate too high
  • Fixed Drow Ranger's Enemies Silenced inscribed count not working with her new Silence ability


AUDIO/VISUAL BUG FIXES

  • Fixed issues with Earth Spirit VO not playing during Spawn, or when casting Stone Remnant
  • Pugna's Nether Blast precast sound now plays for allies only
  • Fixed issue where Ursa's Overpower cast sound would play for enemies if it was still active when he exited the Fog of War
  • Daedalus crits now play a sound on target unit
  • Fixed some visual effects showing incorrectly in Fog of War
  • Fixed sound elements from the following spells ignoring the Fog of War:
    • Bloodseeker's Rupture
    • Centaur Warrunner's Double Edge
    • Clockwerk's Rocket Flare
    • Dark Seer's Vacuum
    • Death Prophet's Silence
    • Earth Spirit's Stone Remnant
    • Invoker's Sun Strike impact
    • Jakiro's Ice Path
    • Jakiro's Macropyre
    • Keeper of the Light's Blinding Light
    • Leshrac's Split Earth
    • Lina's Light Strike Array
    • Night Stalker's Void
    • Night Stalker's Crippling Fear
    • Outworld Devourer's Sanity's Eclipse
    • Pugna's Nether Blast
    • Shadow Shaman's Serpent Ward
    • Silencer's Curse of the Silent
    • Skywrath Mage's Mystic Flare
    • Spirit Breaker's Nether Strike
    • Treant Protector's Leech Seed
    • Treant Protector's Overgrowth
    • Tusk's Ice Shards
    • Undying's Decay
    • Witch Doctor's Paralyzing Cask


LINUX/MAC BUG FIXES

  • [Linux/Mac] Fixed shimmering artifacts when specular reflections were enabled with Intel graphics
  • [Linux] Fixed match readiness sound sometimes not playing when 'sound while alt-tab' was enabled
  • [Linux] Match readiness sound now plays using the 'aplay' external command when 'sound while alt-tab' is disabled


GAMEPLAY BUG FIXES

  • You can no longer see trees being destroyed if they are hidden by the Fog of War
  • Fixed the bug that prevented placing a ward where a building recently died
  • Fixed a bug where if multiple wards (such as Plague Wards) were told to attack a target that was out of range to some of the wards none of the wards would attack that target. Now the in-range wards will attack the target properly
  • Updated various outdated tooltips for items and abilities
  • Fixed not being able to walk out of Power Cogs without being hit again
  • Fixed Ember Spirit's Sleight of Fist to do no damage if cast while disarmed
  • Fixed Hex disabling Bristleback's Bristleback passive ability
  • Fixed Magnus's Skewer continuing to pull units after being Relocated by Io
  • Fixed bugs that allowed heroes to ignore Axe's Berserker's Call and Legion Commander's Duel
  • Fixed Timbersaw's Chakram slowing enemies by 5% less than it should
  • Fixed a bug where the projectiles from Witch Doctor's Death Ward wouldn't deal damage or bounce after the Death Ward channeling was cancelled
  • Phoenix's Icarus Dive is now properly stopped by Faceless Void's Chronosphere
  • Fixed Urn of Shadows to always charge the closest hero with the item
  • Fixed bug preventing Lone Druid's Spirit Bear from being able to retrieve items from the stash
  • Units that are not owned by the local player (such as disconnected allied heroes) are not included in tab-cycling groups
  • Fixed bug with Ember Spirit which could cause him to get stuck and be unable to move
  • Fixed Invoker's Chaos Meteor to stack multiple meteors correctly
  • Fixed shop stock interaction when purchasing observer wards if you have enemy observer wards in your inventory
  • Fixed double damage rune applying to all friendly disconnected heroes if picked up by a disconnected hero
  • Fixed bug allowing heroes that were transformed to attack Roshan from outside of the pit (primarily affects Tiny, Dragon Knight, Terrorblade, and Rubick)
  • Fixed Spirit Breaker not sticking on auto-attack targets that are hit with Greater Bash
  • Fixed Sand King's Epicenter being removed after dying from Ancient Apparition's Ice Blast's shatter effect
  • Fixed Leshrac's Diabolical Edict being removed after dying from Ancient Apparition's Ice Blast's shatter effect
  • Fixed stuns shortly before death preventing buyback for the duration that the stun would have still been in effect
  • Fixed strange interactions with enemy Phoenix's Sun Ray and the Fog of War
  • Fixed Sniper's Headshot sometimes triggering True Strike independently from the mini-stun and damage bonus
  • Fixed Undying's Tombstone's armor type
  • Fixed the visual effect from Tusk's Ice Shards not stopping when the spell hits a close enemy
  • Fixed the visual effect from Mirana's Sacred Arrow not stopping when the spell hits a close enemy
  • Fixed Timbersaw being interrupted by Return Chakram
  • Fixed Timbersaw's Whirling Death debuff not stacking properly
  • Fixed Earth Spirit's Magnetize not affecting invisible units
  • Fixed Beastmaster's Wild Axes not being able to target units
  • Fixed Clockwerk's Hookshot being able to attach to Elder Titan's Astral Spirit
  • Fixed Faceless Void's Time Walk not travelling the full distance
  • Fixed overhead indicator for Gyrocopter's Homing Missile showing for enemy players
  • Fixed a bug where Radiance could deal damage to allied units
  • Fixed bug allowing Phoenix to use Blade Mail to reflect it's full health of damage onto a killer during Supernova
  • The following auras now properly apply to invulnerable units (e.g. Juggernaut during Omnislash):
    • Beastmaster's Inner Beast
    • Luna's Lunar Blessing
    • Lycan's Howl
    • Vengeful Spirit's Vengeance Aura
    • Wraith King's Vampiric Aura
    • Assault Cuirass
    • Drums of Endurance (including active component)
    • Vladmir's Offering
  • Fixed a bug where the courier would only consider delivering its items every half-second instead of constantly
  • Fixed Drow Ranger's Marksmanship revealing that enemies are near her death location
  • Fixed a bug causing Broodmother to be revealed when levelling up her Spin Web ability
  • Medusa's Mystic Snake now bounces harmlessly off of targets that become invisible while the projectile is in-flight
  • Fixed a bug preventing Lone Druid from casting Summon Spirit Bear immediately after using Return
  • Fixed a bug preventing Lone Druid from casting Summon Spirit Bear immediately after a Spirit Bear died
  • Fixed a bug where Slark's Pounce could interrupt a friendly Rubick's Telekinesis
  • Fixed Treant Protector's Living Armor not working on mechanical units
  • Fixed Treant Protector's Nature's Guise to have a proper 1 second grace period after it leaves the radius of a tree
  • Fixed a bug causing Brewmaster to resume his pre-Primal Split command after Primal Split ends
  • Fixed Invoker's Chaos Meteor to deal the proper number of damage instances at 1 and 2 Wex
  • Fixed bug with Faceless Void's Chronosphere where damage block (such as Kraken Shell and Poor Man's Shield) was not being disabled
  • Fixed Axe's Berserker's Call not being applied to invulnerable targets within the area of effect
  • Fixed bug where Beastmaster's Wild Axes would stop when Beastmaster died
  • Fixed bug where Bane's Fiend's Grip channeling bar wouldn't show the correct time with Aghanim's Scepter
  • Fixed bug where Troll Warlord's Berserker's Rage wouldn't refresh when levelling up the ability
  • Fixed bug causing Meepo to lose their kill streak when Aegis of the Immortal prevents death
  • Fixed bug with Enigma's Black Hole that was causing it to sometimes do one less tick of damage than it should
  • Fixed a bug that caused moving a Teleport Scroll that is currently being channeled from canceling the teleport
  • Fixed Sand King's Sandstorm visual/audio effects ending too early when the ability is stopped during channeling
  • Fixed a case where Rubick's Telekinesis can get an enemy stuck near the bottom Runes
  • Fixed a bug where players would lose an additional 50 gold when repicking after randoming a hero
  • The Cyclone effect of Eul's Scepter and Invoker's Tornado can now be purged
  • Fixed a bug with Ancient Apparition's Ice Blast where self-damage would cause suicide on shattering, instead of awarding the kill to Ancient Apparition
  • Fixed a bug that allowed Meepo to buy back after being killed by Necrophos's Reaper Scythe with Aghanim's Scepter upgrade
  • Fixed a bug where Pudge's Rot skill could be quickly toggled allowing him to suicide quickly
  • Fixed a bug with Shadow Fiend's Requiem of Souls where the effect was being treated as an aura instead of applied to all units hit by the ability
  • Fixed Chilling Touch's interaction with multi-attack abilities like Gyrocopter's Flak Cannon
  • Fixed bugs involving Meepo clones' interactions with the extra buy back revive timer
  • Fixed a bug that would cause a Meepo clone to spawn if Meepo acquired an Aghanim's Scepter while dead
  • Fixed not being able to buy items while a non-prime Meepo clone is selected
  • Fixed Truestrike working against non-tower buildings
  • Fixed Sniper's Assassinate channel being interrupted if the target becomes temporarily invulnerable
  • Fixed hidden units being unable to gain charges for Urn of Shadows
  • Fixed Legion Commander's Moment of Courage extra attack lasting longer if she cannot lifesteal off of the target (e.g. when attacking buildings)
  • Fixed Rubick stealing Bane's Nightmare End not giving you the main Nightmare spell
  • Fixed Earthshaker's Fissure range not being properly increased to 1400
  • Fixed some cases with Phoenix's Icarus Dive not stopping when ordered
  • Fixed Ember Spirit's turn rate being slightly too high
  • Fixed the Satyr Tormenter creep's Shockwave projectile ending slightly too short
  • Tinker's Laser debuff is no longer partially disjointable
  • Fixed Dark Seer's Wall of Replica dealing damage first instead of creating the illusions first
  • Fixed a bug where a courier delivering an item to a hero who has a full inventory would cause the courier's inventory to combine with items in that hero's stash, even if the courier was not in range of the stash
  • Fixed a bug where buying a stackable item after dying would allow the whole stack to be sold while dead
  • Fixed buffs that were applied shortly before death sometimes not being properly removed by dying
  • Fixed a bug where Broodmother's Insatiable Hunger would not lifesteal from Lone Druid's Spirit Bear
  • Fixed Wraith King losing his Aegis of the Immortal and Reincarnation if he died while a Duel was active anywhere on the map
  • Fixed Sand King to support simultaneously active Epicenters (e.g. via Refresher Orb)
  • Fixed Legion Commander's Overwhelming Odds not updating movement speed properly when cast while the previous buff is active
  • Fixed Juggernaut's Omnislash being able to hit units inside of Tusk's Snowball
  • Fixed a bug where Meepo would drop Gem of True Sight and Divine Rapier when Aegis of the Immortal prevents death
  • Fixed a bug where Rubick stealing Legion Commander's Duel and losing the duel would not result in the enemy gaining the damage bonus from winning
  • Fixed a bug where Juggernaut wasn't invulnerable in Omnislash until after the first attack
  • Fixed Witch Doctor's Voodoo Restoration not consuming mana added by Soul Ring
  • Fixed Leshrac's Pulse Nova not consuming mana added by Soul Ring
  • Fixed a bug where Spirit Breaker could cast Charge of Darkness while rooted
  • Drow Ranger's Precision Aura, when activated, will now properly apply to units created after its activation
  • Fixed a bug where Lone Druid's Spirit Bear wasn't affected by passive abilities such as Tiny's Craggy Exterior or Meepo's Geostrike
  • Faceless Void's Chronosphere no longer reveals allied invisible heroes
  • Necrophos's Sadist buff icon now properly shows the remaining duration
  • Fixed a bug where Legion Commander could sometimes cancel a Duel by leveling up an ability
  • Fixed a bug where heroes would visibly respawn at their death location and then teleport back to the fountain
  • Disruptor's Glimpse will now send Meepo clones to their previous location (instead of the location of the prime Meepo)
  • Fixed a bug where disjointing Templar Assassin's Psi Blades out of Meld would not cancel Meld
  • Templar Assassin's bonus damage from Meld no longer applied to Undying's Tombstone
  • Templar Assassin's Psi Blades no longer spill through attacks on Undying's Tombstone
  • Bane's Fiend's Grip and Pudge's Dismember now properly cancel channeling if purged in the first tick
  • Fixed the angles that Power Cogs pushes you towards
  • Fixed a bug where any disconnected player's units could move freely within Faceless Void's Chronosphere if the caster is also disconnected
  • Fixed magic and pure damage sources triggering Medusa's Mana Shield while magic immune
  • The Troll Priest creep's aura now properly stacks with the aura from Ring of Aquila/Basilius
  • Fixed Elder Titan's Astral Spirit not stopping immediately when Echo Stomp was issued while the spirit was returning
  • Fixed a bug where Ember Spirit wasn't invulnerable in Sleight of Fist until after the first attack
  • Rubick's Telekinesis's stun will no longer be interrupted if Telekinesis is interrupted
  • Leshrac's Lightning Storm is no longer entirely blocked if it is cast on a unit with Linken's Sphere
  • Courier abilities will no longer give magic stick charges
  • Fixed Visage's Familiars causing a hitch when they are first created
  • Fixed Lycan's Summon Wolves to no longer summon into inaccessible terrain
  • Ranged units can now properly deny invisible friendly units
  • Units can no longer be damaged by negative lifesteal
  • Fixed Keeper of the Light's abilities getting shuffled around if he's killed by Pugna's ward when casting Illuminate
  • Fixed incorrect messages when the Aegis is picked up at the same time as it is being denied
  • Fixed a bug with multiple instances of Windranger's Focus Fire
  • Axe's Culling Blade when cast on a target with the Reaper's Scythe debuff will now correctly credit Necrophos with the kill
  • Dragon Knight's Dragon Form splash attack will now do half damage to nearby units if it misses the primary target
  • Fixed Counter Helix proccing when attacked by a friendly unit
  • Fixed Chakram going slightly too far then jumping back once it arrives at its location

 

V tomto patchi samozřejmě nechybí ani nové kosmetické předměty a lístky do turnajů. Všechny najdete na www.dota2.com/store.

 

Na ukázky některých z výše uvedených změn se můžete podívat tady:

 

Podrobnější rozbor od Cyborgmatta s více obrázky najdete tady.

 

Spring Cleaning je doopravdy velký patch a jestli místo úklidu udělá spíše bordel, uvidíme až po nějaké době, co bude nasazen. Co říkáte vy na tento patch? Které změny vás zaujaly nejvíce? Které se vám naopak nelíbí?