
i
Zdroj: DOTA2.cz
Patch 6.1.: Jen pár drobností
Dnešní patch aplikuje opravdu jen pár drobností. Jejich přehled najdete zde.
- Změněn pathfinding (hledání nejkratší cesty) creepů s Clockwerkovými Cogy, Tuskovými Ice Shardy, Nature Prophetovými Sprouty a s Fissure Earthshakera. Všechny nyní pracují obdobně jako Fissure, který byl změněn tak, že omezené množství creepů může projít kolem něj.
- Opravena chyba, kde cooldowny nabití pro Spin web, Spirit Siphon, Stone Caller, Fire Remant a Aghanim's Scepter Demonic Purge nebyly správně ovlivněny Octarine Core nebo Arcane runou.
- Opraven Tiny - někdy při reconnectu či sledování některé části modelu chyběly.
- Uživatelské módy nyní používají normální pravidla pro pauzování hry.
- Upravena síla Fog of War pro Fissure (Earthshaker).
- Oprava: první vlna Super Creepů na každé lajně a první vlna Mega Creepů byla příliš silná.
- Oprava: Glyph neovlivňuje podobizny.
- Opravena chyba, kde efekty Kinetic Gemu (pohybového drahokamu) na vlastněném itemu nebyly správně zobrazeny v Demo Hero módu.
- Opravena chyba, kde Demo Hero mode nezobrazoval správně styl pro vybavené itemy.
- Sítě (Webs) Broodmother jsou nyní viditelné pro její tým a sledující hráče.
- Opravena průhlednost na vizuálním efektu Echo Stomp (Elder Titan).