
Patch 7.06d - Pápá, Bristlebacku
Icefrogův nerf hammer udeřil okmažitě po skončení turnaje EPICENTER a hlavní obětí se stal Bristleback. Neunikli ale ani další populární hrdinové jako Crystal Maiden, Dark Seer nebo Invoker.
- Trvání prodlouženo ze 45 na 50
- Minimální HP creepa zvýšeno ze 1400 na 1500
- Trvání zpomalení prodlouženo z 0.6 na 0.7
- Bonus k rychlosti z Chemical Rage zvýšen z 30/40/60 na 40/50/60
- Level 15 – Bonus poškození k Unstable Concotion zvýšen z 80 na 100
– Rychlost pohybu zvýšena z 315 na 320
- Zisk síly snížen z 2.5 na 2.2
- Bonusové poškození z Warpath sníženo z 20/25/30 na 18/24/30
- Základní síla zvýšena z 20 na 22
- Hand of God heal zvýšen z 200/300/400 na 225/325/425
- Poškození Hookshot sníženo ze 100/200/300 na 75/175/275
- Manacost Frostbite zvýšen ze 115/125/140/150 na 140/145/150/155
- Základní inteligence snížena o 2
- Doba zpomalení z Wall of Replica snížena z 0.6/0.8/1.0 na 0.5/0.75/1.0
- Doom trvá 16 vteřin místo 15
- Rychlost pohybu zvýšena z 320 na 325
- Zvýšený cooldown Alacrity z 15 na 17
- Bonusová rychlost z Tether snížena z 13/14/15/16% na 10/12/14/16%
- Level 10 – Bonus k rychlosti zvýšen z +15MS na +25MS
- Level 10 – Bonus k životům zvýšen z +125HP na +175HP
- Chain Frost se nyní odráží do vzdálenosti až 600 jednotek místo 575
- Aghanim Scepter Stun prodloužen z +0.2s na +0.3s za přeskok
- Zisk obratnosti zvýšen z 3.3 na 3.6
- Level 10 – Evasion zvýšena z +10% na +12%
- Boundless Strike critical zvýšen z 1.4/1.6/1.8/2.0x na 1.5/1.75/2.0/2.25x
- Maximální poškození Primal Spring zvýšeno ze 100/180/260/340 na 140/210/280/350
- Base Attack Time snížen z 1.6 na 1.55
- Poškození treantů zvýšeno z 32 na 36
- Cooldown Reaper’s Scythe snížen ze 100/85/70 na 90/80/70
- Level 10 – bonus k síle zvýšen z +6 na +8
- Manacost Hunter in the Night zvýšen z 50 na 80
- Zpomalení Void ve dne sníženo z 2 na 1.25 vteřin
- Základní HP regenerace zvýšena z 0.5 na 1.5
- Attack range zvýšena z 600 na 630
- Základní síla zvýšena ze 17 na 19
- Poškození Concussive Shot zvýšeno z 60/120/180/240 na 70/140/210/280
- Level 10 – bonus k síle zvýšen z +6 na +8
- Level 10 - bonus k inteligenci zvýšen z +12 na +14
- Poškození Craggy Exterior zvýšeno ze 40/50/60/70 na 60/80/100/120
- Rychlost pohybu snížena z 280 na 270
- Poškození Firestorm zvýšeno z 0.8/1.6/2.4/3.2% na 1/2/3/4% z maximálního množství HP poškozené jednotky
- Armor zvýšen o 1
- Cooldown Viper Strike snížen z 60/45/30 na 50/40/30
- Cooldown Summon Familiars snížen ze 160/145/130 na 130
- Zpomalení z Windrun zvýšeno z 8/16/24/30% na 15/20/25/30%
- Poškození Arctic Burn zvýšeno z 8% na 9% současného HP cílové jednotky