Patch 7.09: větší změny v menším patchi?
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.09: větší změny v menším patchi?

Patch 7.09: větší změny v menším patchi?

Skaut

Skaut

16. 2. 2018 14:14

Málem už se to nestihlo. Nakonec ale patch přece vyšel ve čtvrtek - a co že je v něm nového? Supporti, těšte se!

Reklama

Tento čtvrtek je ten správný pro pravidelné patche, které mají vycházet co čtrnáct dní. Kdo čekal převratné změny přinášející Dotu 3, ať čeká dál. Neuvidíte ani balanc hrdinů, na které jsme celkem u těchto záplat zvyklí. O nudný patch se ovšem rozhodně nejedná.

 

 

Kurýr WTF?

Velkou novinkou je rozhodně další úprava kurýra. Ten se poslední úpravy dočkal v patchi 7.07, kde vývojáři změnami  příliš nešetřili. Nyní je změna pouze jedna, za to velmi významná - cena kurýra byla rapidně snížena ze 200 na 50 zlatých. Rovněž počet zlaťáků při startu hry byl snížen, avšak ne tak závratně. V dřívější verzi jste začínali se 625 zlatými, nyní můžete počítat pouze s 600 goldy na kontě. Možná si v tuto chvíli říkáte, že jste byli okradeni, protože kurýra nekupujete a tak budete muset udělat o jeden last hit navíc. Jenže nemusíte nutně prodělat, pokud bude váš tým šikovný. Změny se totiž dočkaly i počáteční bounty runy, které namísto +150 zlatých dají všem hráčům po 40 zlaťácích. Tyto runy vypadají také maličko jinak.

 

 

 

Hele, strom aneb Ekologická vsuvka

Pokud nepatříte mezi úplné nováčky, vzpomenete jistě na verzi 6.79, kde Tanga stála 90 zlaťáků a mohli jste sníst tři stromy. A abychom se každým patchem neposouvali jen kupředu, vracíme se v 7.09 k tomuto stavu. 3 tanga, 90 zlatých.

 

Když už máme tu ekologickou, tak u lesa ještě chvilku zůstaneme. V jungli vzniká nová mechanika (dá-li se to tak nazvat), díky které (opět především supporti) mohou mít navrch. Za vyčištění stacknutého kempu nyní získá stackující hráč +15 % bonusových zlaťáků. Tento bonus nebude vyplacen, jestliže kemp bude vyčištěn nepřátelským hrdinou nebo pokud jej vyčistí sám stackující hráč. Zároveň, pokud je stack neutrálů úspěšný, je přehrán nový zvuk. Stacknutí neutrálové mají poté u sebe buff v podobě ikonky stackujícího hráče.

 

A poslední novinka z lesů a hájů - v Radiant jungli byl odstraněn celý jeden strom. Jedná se o strom poblíž "modrých krystalů" - po levé straně prostředních schodů na výběžku. Avšak jeden strom les nedělá, takže možná je tohle zbytečná poznámka o neexistujících dřevorubcích.

 

Pozorným hráčům už jistě neuniklo, že rovněž věže na prostřední lince nejsou nějak v pořádku. To víte, tektonika nikdy nespí, zvlášť v tom kouzelném světě se to hýbe nějak častěji:

 

 

Poslední změnou je už jen drobnost - acquisition range u creepů na dálku byla snížena z 800 na 600.

 


 

Také v tomto patchi

Další změny se dotýkají již klasicky celé hry. Některé změny jsou viditelné na první pohled, jiných si třeba ani nevšimnete.

  • Creepové na lince nyní mají menší knockback založený na výši poškození hrdiny. V praxi to znamená, že při zabití bude creep lehce odhozen, přičemž vzdálenost bude záviset na "síle" úderu.
  • Nature's Guise (Treant): nyní ukazuje ikonu buffu, když se Treant nachází v dosahu stromů.
  • Oprava schopnosti Flesh Golem (Undying): léčení nezohledňovalo dočasné zvýšení maximálního zdraví.
  • Upravena poloha familiarů (Visage),  pokud si hráč koupil Aghanim's Scepter nebo zvolil talent +1 Familiar (25. level)
  • Kurýr již nebude zkoušet doručovat gemy, pokud je váš inventář plný.
  • Další menší úpravy Windranger - modelu, textur atp. Prvních změn jsme se dočkali před dvěma dny.
  • Oprava tauntu Windranger - taunt se nezobrazoval, pokud jste neměli vizi na středu mapy.
  • Přidána položka do detailního pohledu výběru in-game guide - zobrazuje, kdy byl daný průvodce naposledy upraven.
  • Přidán přepínač poblíž filtru jazyků pro výběr aktuálních průvodců (guide).
  • Custom games: lokální lobby jsou nyní seřazena od nejstaršího.
  • Custom games: Opravena chyba, kde načítání do hry bylo občasně doprovázeno chybou z důvodu nenalezení potřebných souborů (což vedlo k pádu hry nebo chybějícím prvkům rozhraní).

...a jedna malá třešnička na závěr:

U právě dohraného zápasu jistě rychle nahlížíte do statistik. Nyní zde přibyl nový sloupec, který ukazuje u každého hrdiny počet stacknutých kempů během celé hry.

 

 

Vypadá to, že tento patch je orientován silně na roli supportů - v mnohém možná roli nedoceňovanou. Jedná se o hráče, kteří mají dlouhodobě slabší výsledky v networthu a zároveň jsou nuceni investovat své zdroje do předmětů, kterými podporují své týmové kolegy. Ať už se jedná o wardy, tanga, smoke či jiné věcičky určené k "přímé spotřebě". S příchodem tohoto patche se pravděpodobně změní výrazněji celý průběh hry, supporti budou nuceni stackovat kempy nejen kvůli podpoře carry hráčů, ale také díky svému vlastnímu profitu. Další věcí je rozhodně zlepšení finančního postavení supportů hned na startu hry, kdy v jejich prospěch hraje bezesporu levnější koupě kurýra nebo přísun zlaťáků z bounty run ulovených spoluhráči.

 

A jak to vidíte vy? Nebuďte skoupí a podělte se s názory!

 

Zdroje: Blog Dota 2, Twitter Wykrhma Reddyho

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama