Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku

Skaut

Skaut

1. 3. 2018 22:05

Nedá se říct, že by v aktualizaci 7.10 bylo změn jako šafránu. Vývojáři nás určitě nešetřili, tak snad se i s touto aktualizací brzo poperete.

Reklama
Reklama

Trošku jako v Bludišti. Před čtrnácti dny jsme se dočkali několika (možná) příjemných novinek, na které se dalo i koukat. Dnes pro vás mám bohužel pouze nudný "wall of text", protože vývojáři připravili obvyklý balance patch. Úprav se v něm dočkalo několik předmětů a na téměř 70 hrdinů. Kdo to přečte, má u mě zlatého bludišťáka! "Protože kdo nezabloudí v Bludišti, ten se ani v 7.10 neztratí!"

  

OBECNÉ ZMĚNY

 

Za zmínku stojí určitě to, že do kapitánského módu byla přidána Dark Willow. A ani Bounty runy nezůstaly nedotčeny. 

 

  • Dark Willow povolena v Kapitánském módu
  • Základní odměna zlatých z Bounty run zvýšena z 50 na 60 (platí od druhé runy)
  • Bounty Runa již nadále nedává zkušenosti. Dříve dávala 0 zkušeností při startu hry a poté byl počet navýšen o 7 za minutu. 
  • Tome of Knowledge: bonus ke zkušenostem zvýšen z 500 na 700
  • Melee Creeps - zlaté sníženy o jeden (ze 41 na 40)
  • Výběr náhodného hrdiny nyní dává Faerie Fire namísto Branch
  • Počet bonusových hrdinů zvýšen z 10 na 12

  

PŘEDMĚTY

 

Přišla zima a jde vidět, že i vývojářům začalo pořádně táhnout na nohy a nejspíš by nejraději odešli co nejrychleji na jih. Jak jinak si vyložit změny u bot, které ještě v 7.07 byly "zpomaleny" ze 45 na 40 a nyní nastává velký skok opačným směrem? Podobně je tomu také u fázovek či tredek, které se nedočkaly větších změn od patche 6.86, vydaného v polovině prosince roku 2015. 

 


 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Aeon Disk

  • Cooldown snížen z 100 na 90

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Boots of speed

  • Cena zvýšena ze 400 na 500
  • Bonus k rychlosti pohybu zvýšen ze 40 na 50
 
 
Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phase boots
  • Bonus k rychlosti pohybu zvýšen ze 45 na 50

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Power Treads

  • Bonus k rychlosti pohybu zvýšen ze 45 na 50

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Animal Courier

  • Rychlost pohybu Flying Couriera zvýšena ze 450 na 460

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Monkey King Bar

  • Přidán zvuk při úspěšném procnutí

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Soul Ring

  • Snížení životů zvýšeno ze 150 na 170

  

 

HRDINOVÉ

 

[TL:DR] Jak už jsem naznačil dříve, jedná se o větší balance patch. Níže přinášíme informace pro všech 69 upravených hrdinů. Z velké části se jedná o úpravu talentů, a to jak z pohledu úpravy stávajících (boost či nerf), tak ve změnách talentů jako takových. Gyrocopter má nyní zlepšené vizuální efekty Flak Cannonu. Dobrý postřeh také přináší Wykrhm Reddy (kdo jiný?) společně s úpravou Miranina Moonlight Shadow. Tipnete si, v čem spočívá? Rozuzlení naleznete na konci článku.

Novinku přináší také Morph - schopnost změnit se v cílového hrdinu lze od toho patche přepínat. Vteřinku tak můžete vypadat jako Morphling a vteřinku třeba jako bludička. Podobně získal "novou" schopnost také Visage. Po jejím použití na zem dosedne nejbližší z Familiarů. Dále, pokud se nepletu, zaznamenala výraznější změnu také Naga. Její Song of the Siren bude na třetím levelu o 100 bodů many dražší, kdežto doposud vás spuštění vždy přišlo na 100 bodů. Terrorbladeova Reflection již nadále nebude zpomalovat rychlost útoku.

Ač nechci příliš zacházet do diskuzí o tom, zda změna talentu povede k lepšímu, zda si ji vůbec hrdina zasloužil a zda je to v jeho prospěch či neprospěch, jednu poznámku si odpustit nemohu - tou je talent Treant Protectora, který lze volit na 25. levelu. Talent byl změnen z +6 instancí Living Armoru na +6 instancí plošného uzdravení pro budovy či hrdiny do vzdálenosti 700 od Treanta. Což je bezesporu zajímavou změnou, která se dotkne kohokoliv, pokud hru jen malinko prodloužíte. Vývojáři nešetřili ani u Warlocka, který díky talentu má možnost získat již ne 40% výhodu ve zkušenostech, ale rovnou výhodu 60%. 

A nyní již podrobně:

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Abaddon

  • Talent na 15. levelu zvýšen z +50 Mist Coil léčení/poškození na +60
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +15% redukce cooldownů na +20%
  • Talent na 25. levelu snížen z +250 zdraví Aphotic Shield na +225

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Alchemist

  • Talent na 20. levelu zvýšen z +25% Cleave na +30%

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ancient Apparation

  • Talent na 15. levelu zvýšen z -1.5s Ice Vortex Cooldown na -2.5s
  • Talent na 25. levelu změněn ze 4 nabití u Cold Feet na 900 AoE Cold Feet

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Anti Mage

  • Talent na 10. levelu změněn z +175 ke zdraví na +10 k síle
  • Talent na 15. levelu změněn z -2s cooldown Blinku na +400 Cast Range Blinku
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +300 Cast range Blinku na -2.5s cooldown Blinku

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Arc Warden

  • Talent na 10. levelu změněn z +5 k brnění na 8% redukce cooldownů
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +2s trvání Flux na +3s
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +100 k dosahu útoku na +125
  • Talent na 20. levelu změněn z +10% redukce cooldownů na -1.5s cooldown u Spark Wraith

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Axe

  • Talent na 15. levelu zvýšen z +30 k rychlosti pohybu na +40

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bloodseeker

  • Bloodrage nyní uzdravuje za 50% své hodnoty, pokud nemáte lasthit, ale ve vzdálenosti 300 AoE zemře hrdina.

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Centaur Warrunner

  • Talent na 20. levelu zvýšen z +250 poškození Double Edge na +300

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clinkz

  • Strafe: počet projektilů, kterým se lze vyhnout, zvýšen ze 3 na 4
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +15% k uhýbání na +20%

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Crystal Maiden

  • Talent na 10. levelu zvýšen z +200 ke zdraví na +250
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +90 zlatých/min. na +120

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dark Seer

  • Talent na 20. levelu zvýšen z +300 AoE Surge na +400

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dazzle

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 310
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +30 Poison Touch DPS na +45

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Doom

  • Základní inteligence zvýšena o 2
  • Talent na 10. levelu změněn z +25 k rychlosti pohybu na +16% k rychlosti pohybu při Scorched Earth

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dragon Knight

  • Přírůstek obratnosti snížen z 2.2 na 2.0
  • Talent na 10. levelu změněn z +30 k rychlosti útoku na -20% Breathe Fire redukce poškození

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Drow Ranger

  • Talent na 15. levelu zvýšen z +400 vzdálenost/odhození Gust na +550
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +2s k trvání Gust na +3s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ember Spirit

  • Bonusové poškození hrdiny Sleight of Fist zvýšeno z 25/50/75/100 na 30/60/90/120

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enchantress

  • Manacost Nature's Attendants zvýšen ze 125 na 140

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Gyrocopter

  • Zlepšeny vizuální efekty pro projektily Flak Cannonu
  • Homing Missile: zvýšení odměny z 25 na 50
  • Cooldown Homing Missile zvýšen z 20/17/14/11 na 26/21/16/11

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Invoker

  • Talent na 10. levelu z +0.3s doba zvednutí u Tornáda na +0.5s
  • Talent na 15. levelu z +1.5s k trvání Cold Snap na +2.5s
  • Cataclysm Sunstrikes se nyní zjeví v lehce nižší vzdálenosti od cíle (změna ze 175-250 na 160-220)

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Io

  • Trvání Tether zvýšeno z 12 na 14

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Jakiro

  • Talent na 10. levelu zvýšen z +25% ke zkušenostem na +30%
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +250 k dosahu útoku na +300

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Kunkka

  • Poškození Tidebringer zvýšeno z 25/45/65/85 na 25/50/75/100

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Leshrac

  • Manacost Lightning Stormu přepočítán z 90/100/110/120 na 75/90/105/120

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lich

  • Talent na 25. levelu: útoky aplikují již ne 30%, ale 40% zpomalení rychlosti pohybu a útoku

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lina

  • Talent na 10. levelu: zvýšen cast range z +100 na +125
  • Talent na 10. levelu: zvýšeno poškození z +25 na +30
  • Talent na 15. levelu: zvýšeno zdraví z +300 na +350
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +10% navýšení poškození kouzel na +12%

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lion

  • Zpomalení Mana Drain zvýšeno ze 14/16/18/20 na 16/19/22/25%
  • Talent na 10. levelu zvýšen z +75 k poškození na +90
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +90 zlatých/min. na +120 zl./min.

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lone Druid

  • Regenerace zdraví Spirit Beara zvýšena ze 4/5/6/7 na 5/6/7/8
  • Talent na 15. levelu zvýšen z -8s cooldownu Savage Roar na -12s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Luna

  • Talent na 15. levelu z -3s cooldown Lucent Beam na -4s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lycan

  • Základní poškození sníženo o 3

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Magnus

  • Základní síla zvýšena o 1
  • Talent na 25. levelu zvýšen z +0.75s Reverse Polarity na +1s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Mirana

  • Manacost Starfallu snížen ze 100/120/140/160 na 80/105/130/155
  • Talent na 25. levelu zvýšen z -70 cooldownu Moonlight Shadow na -80

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Monkey King

  • Základní poškození zvýšeno o 2
  • Oprava Mischief: neukazoval správně částice u první bounty runy
  • Talent na 10. levelu zvýšen z +150 k dohledu Tree Dance AoE na +300
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +300 cast range Tree Dance na +600
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +300 poškození Primal Spring na +400

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Morphling

  • Morph nyní může být přepínán mezi sebou a cílem po celou dobu trvání. Přepínání má 1 sekundový cooldown.

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Naga Siren

  • Trvání buffu při uspání sníženo z 0.5 na 0.4
  • Manacost Song of the Siren zvýšen z 100 na 100/150/200

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Nature's Prophet

  • Cooldown Wraith of Nature snížen ze 70/65/60 na 60
  • Talent na 10. levelu zvýšen z +30 k rychlosti pohybu na +40
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +8 k brnění na +10

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Necrophos

  • Talent na 15. levelu změněn z +30 k rychlosti pohybu na +16% ke zpomalení Ghost Shroud
  • Talent na 15. levelu změněn z +300 ke zdraví na +40 léčení Death Pulse

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ogre Magi

  • Talent na 20. levelu zvýšen z +30 k síle na +40

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Omniknight

  • Cooldown Purification  zvýšen z 11/10/9/8 na 11

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Oracle

  • Doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.7
  • Nárůst inteligence zvýšen z 2.9 na 3.2

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Outworld Devourer

  • Manacost Astral Imprisonmentu zvýšen z 120/140/160/180 na 140/160/180/200
  • Talent na 10. levelu zvýšen z +200 ke zdraví  na +250

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phantom Assassin

  • Talent Stifiling Dagger má nyní 300 cast range buffer pro druhý cíl

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phantom Lancer

  • Talent na 25. levelu zvýšen z -5s cooldownu Doppelganger  na -7s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phoenix

  • Talent na 15. levelu změněn z +40% přírůstku zkušeností na +500 ke zdraví
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +1s trvání stunu Supernovy na +1.25s

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Pudge

  • Zpomalení Rotu sníženo z 20/24/28/32% na 17/22/27/32%

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Razor

  • Manacost Static Link zvýšen z 50 na 65

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Riki

  • Talent na 15. levelu zvýšen z -5s u cooldownu Smokescreen  na -7s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Rubick

  • Talent na 15. levelu zvýšen z -35 Fade Bolt redukce útoku na -45

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Shadow Demon

  • Talent na 10. levelu zvýšen z +25% přírůstek zkušeností na 30%
  • Talent na 25. levelu změněn z +5s k trvání Disruption Banish na 2 nabití Disruption

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Shadow Fiend

  • Shadow Raze: navýšení poškození za sečtení sníženo z 80 na 50/60/70/80

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Skywrath Mage

  • Talent na 15. levelu zvýšen z -6s u cooldownu Ancient Seal na -8s

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slardar

  • Talent na 10. levelu: zvýšeno poškození z +20 na +25

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slark

  • Talent na 10. levelu: zvýšena síla z +8 na +10

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Spectre

  • Talent na 25. levelu: zvýšeno poškození iluzí Haunt z +20% na +40%

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sven

  • Talent na 15. levelu změněn z +30 k poškození na Storm Hammer dispellne nepřátele
  • Talent na 20. levelu změněn z dispellnutí nepřátel Storm Hammerem na -5s z cooldownu u Storm Hammeru
  • Talent na 25. levelu změněn z -9s cooldownu u Storm Hammeru na +0.75s trvání stunu Storm Hammeru

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Terrorblade

  • Základní regenerace zdraví snížena z 3.25 na 3.0
  • Reflection již nadále nesnižuje rychlost útoku

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tinker

  • Laser Scepter bounce radius snížen z 650 na 400
  • Manacost Laseru zvýšen z 95/120/145/170 na 110/130/150/170
  • Talent na 20. levelu z +100 k poškození na +10 k brnění

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tiny

  • Cooldown Tree Grab zvýšen z 18/16/14/12 na 24/20/16/12

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Treant Protector

  • Talent na 10. levelu změněn z +35% přírůstku zkušeností na +2 blokujících instancí Living Armor
  • Talent na 15. levelu zlepšen z 3s oživení stromů na 2s
  • Talent na 25. levelu změněn z +6 blokujících instancí Living Armor na 700 AoE Living Armor (hrdinové a budovy)

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Troll Warlord

  • Talent na 10. levelu: zvýšeno zdraví z +200 na +250
  • Talent na 15. levelu: zvýšeno poškození Whirling Axes z +50 na +75

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Undying

  • Talent na 10. levelu zvýšen z +100 Cast Range na +150
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +20 trvání Decay na +30
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +3 útoky Tombstone na +4

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ursa

  • Trvání Fury Swipes u Roshana zvýšeno z 6 na 10

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Venomancer

  • Talent na 15. levelu zvýšen z +150 Cast Range na +200
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +6s k trvání Poison Novy na +7s
  • Talent na 25. levelu zvýšen z +600 Poison Nova AoE na +800

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Visage

  • Talent Soul Assumption má nyní 300 cast range buffer pro sekundární cíle
  • Přidána sekundární schopnost, při jejímž použití nejbližší Familiar dosedne na zem

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Warlock

  • Talent na 10. levelu zvýšen z +125 Cast Range na +150
  • Talent na 15. levelu zvýšen z +40% přírůstek zkušeností na +60%
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +250 Shadow Word AoE na +300

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Weaver

  • Talent na 10. levelu zvýšen z +25% přírůstku zkušeností na +35%

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Windranger

  • Manacost Shackleshot snížen z 90/100/110/120 na 70/85/100/115
  • Talent na 20. levelu zvýšen z +0.5s trvání Shackleshot na +1s

 

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Winter Wyvern

  • Manacost Arctic Burn snížen ze 120/110/100/90 na 90
  • Talent na 10. levelu: zvýšeno poškození z +50 na +60

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Wraith King

  • Talent na 15. levelu změněn z +5 maximálních kostlivců na +25 poškození kostlivců
  • Talent na 20. levelu změněn z +30 poškození kostlivců na 2x zrození kostlivců

 

Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
i Zdroj: DOTA2.cz
 Zeus

  • Talent na 25. levelu: zvýšen Cast Range z +200 na +275
 

 
Tak, a jste tady. Úspěšně jsem to zvládli. A já vám dlužím ještě malou věc. Ale nezapomínám:
 
 

 

Zdroje: Twitter Wykrhma ReddyBlog Dota 2

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

DOTA2.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým DOTA2.cz