
Patch 7.10: Sejdeme se u balancovníku
Nedá se říct, že by v aktualizaci 7.10 bylo změn jako šafránu. Vývojáři nás určitě nešetřili, tak snad se i s touto aktualizací brzo poperete.
Trošku jako v Bludišti. Před čtrnácti dny jsme se dočkali několika (možná) příjemných novinek, na které se dalo i koukat. Dnes pro vás mám bohužel pouze nudný "wall of text", protože vývojáři připravili obvyklý balance patch. Úprav se v něm dočkalo několik předmětů a na téměř 70 hrdinů. Kdo to přečte, má u mě zlatého bludišťáka! "Protože kdo nezabloudí v Bludišti, ten se ani v 7.10 neztratí!"
OBECNÉ ZMĚNY |
Za zmínku stojí určitě to, že do kapitánského módu byla přidána Dark Willow. A ani Bounty runy nezůstaly nedotčeny.
- Dark Willow povolena v Kapitánském módu
- Základní odměna zlatých z Bounty run zvýšena z 50 na 60 (platí od druhé runy)
- Bounty Runa již nadále nedává zkušenosti. Dříve dávala 0 zkušeností při startu hry a poté byl počet navýšen o 7 za minutu.
- Tome of Knowledge: bonus ke zkušenostem zvýšen z 500 na 700
- Melee Creeps - zlaté sníženy o jeden (ze 41 na 40)
- Výběr náhodného hrdiny nyní dává Faerie Fire namísto Branch
- Počet bonusových hrdinů zvýšen z 10 na 12
PŘEDMĚTY |
Přišla zima a jde vidět, že i vývojářům začalo pořádně táhnout na nohy a nejspíš by nejraději odešli co nejrychleji na jih. Jak jinak si vyložit změny u bot, které ještě v 7.07 byly "zpomaleny" ze 45 na 40 a nyní nastává velký skok opačným směrem? Podobně je tomu také u fázovek či tredek, které se nedočkaly větších změn od patche 6.86, vydaného v polovině prosince roku 2015.
- Cooldown snížen z 100 na 90
- Cena zvýšena ze 400 na 500
- Bonus k rychlosti pohybu zvýšen ze 40 na 50
- Bonus k rychlosti pohybu zvýšen ze 45 na 50
- Bonus k rychlosti pohybu zvýšen ze 45 na 50
- Rychlost pohybu Flying Couriera zvýšena ze 450 na 460
- Přidán zvuk při úspěšném procnutí
- Snížení životů zvýšeno ze 150 na 170
HRDINOVÉ |
[TL:DR] Jak už jsem naznačil dříve, jedná se o větší balance patch. Níže přinášíme informace pro všech 69 upravených hrdinů. Z velké části se jedná o úpravu talentů, a to jak z pohledu úpravy stávajících (boost či nerf), tak ve změnách talentů jako takových. Gyrocopter má nyní zlepšené vizuální efekty Flak Cannonu. Dobrý postřeh také přináší Wykrhm Reddy (kdo jiný?) společně s úpravou Miranina Moonlight Shadow. Tipnete si, v čem spočívá? Rozuzlení naleznete na konci článku.
Novinku přináší také Morph - schopnost změnit se v cílového hrdinu lze od toho patche přepínat. Vteřinku tak můžete vypadat jako Morphling a vteřinku třeba jako bludička. Podobně získal "novou" schopnost také Visage. Po jejím použití na zem dosedne nejbližší z Familiarů. Dále, pokud se nepletu, zaznamenala výraznější změnu také Naga. Její Song of the Siren bude na třetím levelu o 100 bodů many dražší, kdežto doposud vás spuštění vždy přišlo na 100 bodů. Terrorbladeova Reflection již nadále nebude zpomalovat rychlost útoku.
Ač nechci příliš zacházet do diskuzí o tom, zda změna talentu povede k lepšímu, zda si ji vůbec hrdina zasloužil a zda je to v jeho prospěch či neprospěch, jednu poznámku si odpustit nemohu - tou je talent Treant Protectora, který lze volit na 25. levelu. Talent byl změnen z +6 instancí Living Armoru na +6 instancí plošného uzdravení pro budovy či hrdiny do vzdálenosti 700 od Treanta. Což je bezesporu zajímavou změnou, která se dotkne kohokoliv, pokud hru jen malinko prodloužíte. Vývojáři nešetřili ani u Warlocka, který díky talentu má možnost získat již ne 40% výhodu ve zkušenostech, ale rovnou výhodu 60%.
A nyní již podrobně:
- Talent na 15. levelu zvýšen z +50 Mist Coil léčení/poškození na +60
- Talent na 20. levelu zvýšen z +15% redukce cooldownů na +20%
- Talent na 25. levelu snížen z +250 zdraví Aphotic Shield na +225
- Talent na 20. levelu zvýšen z +25% Cleave na +30%
- Talent na 15. levelu zvýšen z -1.5s Ice Vortex Cooldown na -2.5s
- Talent na 25. levelu změněn ze 4 nabití u Cold Feet na 900 AoE Cold Feet
- Talent na 10. levelu změněn z +175 ke zdraví na +10 k síle
- Talent na 15. levelu změněn z -2s cooldown Blinku na +400 Cast Range Blinku
- Talent na 20. levelu zvýšen z +300 Cast range Blinku na -2.5s cooldown Blinku
- Talent na 10. levelu změněn z +5 k brnění na 8% redukce cooldownů
- Talent na 15. levelu zvýšen z +2s trvání Flux na +3s
- Talent na 20. levelu zvýšen z +100 k dosahu útoku na +125
- Talent na 20. levelu změněn z +10% redukce cooldownů na -1.5s cooldown u Spark Wraith
- Talent na 15. levelu zvýšen z +30 k rychlosti pohybu na +40
- Bloodrage nyní uzdravuje za 50% své hodnoty, pokud nemáte lasthit, ale ve vzdálenosti 300 AoE zemře hrdina.
- Talent na 20. levelu zvýšen z +250 poškození Double Edge na +300
- Strafe: počet projektilů, kterým se lze vyhnout, zvýšen ze 3 na 4
- Talent na 15. levelu zvýšen z +15% k uhýbání na +20%
- Talent na 10. levelu zvýšen z +200 ke zdraví na +250
- Talent na 15. levelu zvýšen z +90 zlatých/min. na +120
- Talent na 20. levelu zvýšen z +300 AoE Surge na +400
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 310
- Talent na 20. levelu zvýšen z +30 Poison Touch DPS na +45
- Základní inteligence zvýšena o 2
- Talent na 10. levelu změněn z +25 k rychlosti pohybu na +16% k rychlosti pohybu při Scorched Earth
- Přírůstek obratnosti snížen z 2.2 na 2.0
- Talent na 10. levelu změněn z +30 k rychlosti útoku na -20% Breathe Fire redukce poškození
- Talent na 15. levelu zvýšen z +400 vzdálenost/odhození Gust na +550
- Talent na 20. levelu zvýšen z +2s k trvání Gust na +3s
- Bonusové poškození hrdiny Sleight of Fist zvýšeno z 25/50/75/100 na 30/60/90/120
- Manacost Nature's Attendants zvýšen ze 125 na 140
- Zlepšeny vizuální efekty pro projektily Flak Cannonu
- Homing Missile: zvýšení odměny z 25 na 50
- Cooldown Homing Missile zvýšen z 20/17/14/11 na 26/21/16/11
- Talent na 10. levelu z +0.3s doba zvednutí u Tornáda na +0.5s
- Talent na 15. levelu z +1.5s k trvání Cold Snap na +2.5s
- Cataclysm Sunstrikes se nyní zjeví v lehce nižší vzdálenosti od cíle (změna ze 175-250 na 160-220)
- Trvání Tether zvýšeno z 12 na 14
- Talent na 10. levelu zvýšen z +25% ke zkušenostem na +30%
- Talent na 15. levelu zvýšen z +250 k dosahu útoku na +300
- Poškození Tidebringer zvýšeno z 25/45/65/85 na 25/50/75/100
- Manacost Lightning Stormu přepočítán z 90/100/110/120 na 75/90/105/120
- Talent na 25. levelu: útoky aplikují již ne 30%, ale 40% zpomalení rychlosti pohybu a útoku
- Talent na 10. levelu: zvýšen cast range z +100 na +125
- Talent na 10. levelu: zvýšeno poškození z +25 na +30
- Talent na 15. levelu: zvýšeno zdraví z +300 na +350
- Talent na 20. levelu zvýšen z +10% navýšení poškození kouzel na +12%
- Zpomalení Mana Drain zvýšeno ze 14/16/18/20 na 16/19/22/25%
- Talent na 10. levelu zvýšen z +75 k poškození na +90
- Talent na 15. levelu zvýšen z +90 zlatých/min. na +120 zl./min.
- Regenerace zdraví Spirit Beara zvýšena ze 4/5/6/7 na 5/6/7/8
- Talent na 15. levelu zvýšen z -8s cooldownu Savage Roar na -12s
- Talent na 15. levelu z -3s cooldown Lucent Beam na -4s
- Základní poškození sníženo o 3
- Základní síla zvýšena o 1
- Talent na 25. levelu zvýšen z +0.75s Reverse Polarity na +1s
- Manacost Starfallu snížen ze 100/120/140/160 na 80/105/130/155
- Talent na 25. levelu zvýšen z -70 cooldownu Moonlight Shadow na -80
- Základní poškození zvýšeno o 2
- Oprava Mischief: neukazoval správně částice u první bounty runy
- Talent na 10. levelu zvýšen z +150 k dohledu Tree Dance AoE na +300
- Talent na 15. levelu zvýšen z +300 cast range Tree Dance na +600
- Talent na 20. levelu zvýšen z +300 poškození Primal Spring na +400
- Morph nyní může být přepínán mezi sebou a cílem po celou dobu trvání. Přepínání má 1 sekundový cooldown.
- Trvání buffu při uspání sníženo z 0.5 na 0.4
- Manacost Song of the Siren zvýšen z 100 na 100/150/200
- Cooldown Wraith of Nature snížen ze 70/65/60 na 60
- Talent na 10. levelu zvýšen z +30 k rychlosti pohybu na +40
- Talent na 15. levelu zvýšen z +8 k brnění na +10
- Talent na 15. levelu změněn z +30 k rychlosti pohybu na +16% ke zpomalení Ghost Shroud
- Talent na 15. levelu změněn z +300 ke zdraví na +40 léčení Death Pulse
- Talent na 20. levelu zvýšen z +30 k síle na +40
- Cooldown Purification zvýšen z 11/10/9/8 na 11
- Doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.7
- Nárůst inteligence zvýšen z 2.9 na 3.2
- Manacost Astral Imprisonmentu zvýšen z 120/140/160/180 na 140/160/180/200
- Talent na 10. levelu zvýšen z +200 ke zdraví na +250
- Talent Stifiling Dagger má nyní 300 cast range buffer pro druhý cíl
- Talent na 25. levelu zvýšen z -5s cooldownu Doppelganger na -7s
- Talent na 15. levelu změněn z +40% přírůstku zkušeností na +500 ke zdraví
- Talent na 20. levelu zvýšen z +1s trvání stunu Supernovy na +1.25s
- Zpomalení Rotu sníženo z 20/24/28/32% na 17/22/27/32%
- Manacost Static Link zvýšen z 50 na 65
- Talent na 15. levelu zvýšen z -5s u cooldownu Smokescreen na -7s
- Talent na 15. levelu zvýšen z -35 Fade Bolt redukce útoku na -45
- Talent na 10. levelu zvýšen z +25% přírůstek zkušeností na 30%
- Talent na 25. levelu změněn z +5s k trvání Disruption Banish na 2 nabití Disruption
- Shadow Raze: navýšení poškození za sečtení sníženo z 80 na 50/60/70/80
- Talent na 15. levelu zvýšen z -6s u cooldownu Ancient Seal na -8s
- Talent na 10. levelu: zvýšeno poškození z +20 na +25
- Talent na 10. levelu: zvýšena síla z +8 na +10
- Talent na 25. levelu: zvýšeno poškození iluzí Haunt z +20% na +40%
- Talent na 15. levelu změněn z +30 k poškození na Storm Hammer dispellne nepřátele
- Talent na 20. levelu změněn z dispellnutí nepřátel Storm Hammerem na -5s z cooldownu u Storm Hammeru
- Talent na 25. levelu změněn z -9s cooldownu u Storm Hammeru na +0.75s trvání stunu Storm Hammeru
- Základní regenerace zdraví snížena z 3.25 na 3.0
- Reflection již nadále nesnižuje rychlost útoku
- Laser Scepter bounce radius snížen z 650 na 400
- Manacost Laseru zvýšen z 95/120/145/170 na 110/130/150/170
- Talent na 20. levelu z +100 k poškození na +10 k brnění
- Cooldown Tree Grab zvýšen z 18/16/14/12 na 24/20/16/12
- Talent na 10. levelu změněn z +35% přírůstku zkušeností na +2 blokujících instancí Living Armor
- Talent na 15. levelu zlepšen z 3s oživení stromů na 2s
- Talent na 25. levelu změněn z +6 blokujících instancí Living Armor na 700 AoE Living Armor (hrdinové a budovy)
- Talent na 10. levelu: zvýšeno zdraví z +200 na +250
- Talent na 15. levelu: zvýšeno poškození Whirling Axes z +50 na +75
- Talent na 10. levelu zvýšen z +100 Cast Range na +150
- Talent na 15. levelu zvýšen z +20 trvání Decay na +30
- Talent na 20. levelu zvýšen z +3 útoky Tombstone na +4
- Trvání Fury Swipes u Roshana zvýšeno z 6 na 10
- Talent na 15. levelu zvýšen z +150 Cast Range na +200
- Talent na 20. levelu zvýšen z +6s k trvání Poison Novy na +7s
- Talent na 25. levelu zvýšen z +600 Poison Nova AoE na +800
- Talent Soul Assumption má nyní 300 cast range buffer pro sekundární cíle
- Přidána sekundární schopnost, při jejímž použití nejbližší Familiar dosedne na zem
- Talent na 10. levelu zvýšen z +125 Cast Range na +150
- Talent na 15. levelu zvýšen z +40% přírůstek zkušeností na +60%
- Talent na 20. levelu zvýšen z +250 Shadow Word AoE na +300
- Talent na 10. levelu zvýšen z +25% přírůstku zkušeností na +35%
- Manacost Shackleshot snížen z 90/100/110/120 na 70/85/100/115
- Talent na 20. levelu zvýšen z +0.5s trvání Shackleshot na +1s
- Manacost Arctic Burn snížen ze 120/110/100/90 na 90
- Talent na 10. levelu: zvýšeno poškození z +50 na +60
- Talent na 15. levelu změněn z +5 maximálních kostlivců na +25 poškození kostlivců
- Talent na 20. levelu změněn z +30 poškození kostlivců na 2x zrození kostlivců
- Talent na 25. levelu: zvýšen Cast Range z +200 na +275
Zdroje: Twitter Wykrhma Reddy, Blog Dota 2