Patch 7.11 - "One for you, one for me...One for you, one for me..."
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.11 - "One for you, one for me...One for you, one for me..."

Patch 7.11 - "One for you, one for me...One for you, one for me..."

Skaut

Skaut

15. 3. 2018 19:20

Věci, které se neupravují zrovna každý den. 7.11 je zaměřena na změnu vzorců týkajících se zlata a vykoupení.

Reklama
Reklama

Dnešní patch se zcela vymyká všem ostaním. Obsahuje pouze změny týkající se výpočetních částí.

  • Cena vykoupení byla změněna ze 100 + (level * level * 1.5) + (čas * 0.25) na 100 + NetWorth / 13
  • Vykoupení již nadále nesnižuje zlato získané po respawnu.
  • AoE zlato ztrácejícího týmu se již nepočítá z rozdílu celkového týmového networthu, nově se počítá z networthu umírajícího hrdiny (tedy z osobního). Například při smrti supporta to doposud přinášelo neúměrné množství zlata nepříteli, pokud si core hrdina týmu vedl dobře.
  • Složka návratnosti (?) je nyní pouze (NetWorthUmírajícíhoHrdiny * 0.26 + 70) / počet hrdinů, kteří zabíjeli

               Například v případě 1 "zabijáka" nahrazujeme (NetWorthEarlyFactor * 90 + NetWorthFactor * 0.03375)

               Stejně jako u předchozího vzorce toto platí pro ztrátový tým.

  • Násobič zlatých založený na NetWorthu umírajícího hrdiny se změnil  z 1.2/1.1/1.0/0.9/0.8 na 1.2/1.05/0.9/0.75/0.6

 

Dále jsou v patchi pro upřesnění zapsány další rovnice, kterými vás zatěžovat nebudu - pokud vás téma zajímá, zajisté tyto rovnice pochopíte sami i v anglické verzi.

 

 

To všechno je zajisté pěkné (a možná i nedobře či nesrozumitelně přeložené, pardon, opravte), co to ale bude znamenat v praxi?

 

Jistě znáte situaci, kdy si supportíte celou hru a své drahocenné zlato najednou odevzdáte nepříteli stejně jednoduše, jak jednoduše vás on shodou náhod najde samotného a.....

 

Zdá se ale, že důsledky takovéto akce budou vypadat maličko jinak. V souvislosti se změnami týmových networthů by se zabíjení supportů nemuselo tolik vyplácet - neměli byste přicházet o tolik zlaťáků, vykoupení bude levnější a dokonce nepřijdete ani o zlaté vydělané po vykoupení. Po těchto změnách se příliš nevyplatí (či resp. nevyplatí se to tak moc, jako doposud) zabíjet nepřátelského supporta, pokud jste s networthem oproti nepřátelům příliš pozadu. Dříve tento by tento kill znamenal slušný přivýdělek - rozdíl v týmových networtech zvyšoval získanou částku. Jelikož ale od této verze 7.11 jsou hodnoty odvozeny z networthu individuálního, nebude částka navyšována celkovým rozdílem.

 

Díky změně násobiče zlatých je pak vidět ještě jedna změna  - v předchozích verzích se smrt core hrdiny nepřítele rovnala "1.5 úmrtí" spojeneckého supporta. Díky této úpravě se však rozdíl markantně navýší - smrt core hrdiny nepřítele vyrovnají dvě úmrtí supporta. Při logické úvaze tak dojdeme k závěru, že trade jednoho supporta za cennější carry (jeden za jednoho) přináší nyní ještě více - jak se říká "good trade" je nyní ještě více dobrý.

Zdroj: Blog Dota 2

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

DOTA2.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým DOTA2.cz