
Patch 7.12 - nová kamarádství
Hráči DAC se budou muset rychle sžít se změnami, které přináší (již očekávaný) patch, zvyšující verzi hry na 7.12
Verze 7.12 přichází se širokou škálou změn u předmětů i hrdinů. Některé změny pravděpodobně ve hře ani nepoznáte. Jiné naopak musíte pochytit, jinak se budete divit, co se začne dít. Nebo co se dít nezačne - viz například změna Rikiho Tricks of the Trade, kde byla schopnost zcela přepracována. Spoustu změn zaznamenal v tomto patchi také Dark Seer či Enchantress. Odpůrci Disruptora mohou aspoň malinko jásat, protože Kinetic Field již nemá prodlevu po tom, co skončí nebo po opuštění pole. Pozadu nezůstali ani hrdinové, které tak často v zápasech nevidíme a zpravidla nebývají ani příliš upravováni - třeba Wispa. A že zrovna ta se dočkala zajímavých změn, budu se těšit na nastávající profi hry, ve kterých by se tak mohla bludička opět objevovat více. Nic dalšího už ale neprozradím, všechny změny si přečtěte sami.
Pěkný prodloužený víkend!
OBECNÉ ZMĚNY |
Také dnes jsme se dočkali malého přírůstku do rodiny hrdinů v kapitánském módu. Přibyl zde Pangolier. Další změnu najdeme u zlaťáků za stackované kempy - ty byly zvýšeny z 15 % na 20 %.
PŘEDMĚTY |
- regenerace many snížena z 3.2 na 3.0
- síla zvýšena z 40 na 45
- Rychlost útoku zvýšena ze 120 na 130
- Rychlost projektilu snížena z 1200 na 900
- regenerace many zvýšena z 3 na 5
- trvání zvýšeno z 4.5 na 5 sekund
- Trvání breaku sníženo z 5 na 4 sekundy
- Cooldown snížen z 24 na 22
- Trvání bashe zvýšeno z 1.4 na 1.5
- Trvání bashe zvýšeno z 1.4 na 1.5
- Soul Release: poškození založené na současném zdraví je nyní magickým počkozením, namísto odstranění zdraví. Přímé poškození a poškození založené na výši aktuálního zdraví je nyní uděleno společně v jedné instanci. Navýšeno poškození ze současného zdraví ze 3 % na 4.5 %
HRDINOVÉ |
- Poškození Mana Void zvýšeno z 0.6/0.85/1.1 na 0.8/0.95/1.1
- Cooldown Fluxu snížen z 18 na 16
- AoE Magnetic Fieldu zvýšena z 275 na 300
- Trvání Battle Hungeru zvýšeno z 10 na 12
- Manacost Shuriken Tossu zvýšen z 120/130/140/150 na 150
- Thirst: prodleva bonusu trvání zvýšena ze 2 na 4
- Holy Persuasion již nemůže zacílit spojenecké creepy, vyjma crepů hráčů
- Strafe trvání zvýšeno ze 3 na 3.5 sekund
- Základní poškození zvýšeno o 3
- Arcane Aura: regenerace vlastní many zvýšena z 1/2/3/4 na 1.3/2.2/3.1/4
- Vacuum: AoE zvýšena z 250/350/450/550 na 400/450/500/550
- Vacuum: cooldown přepočítán z 32 na 60/50/40/30
- Vacuum: cast range přepočítán z 500 na 450/500/550/600
- Vacuum: trvání tažení zvýšeno z 0.5 na 0.3/0.4/0.5/0.6
- Vacuum: poškození přepočítáno ze 40/80/120/160 na 25/50/100/200
- Wall of Replica: příchozí poškození iluzí sníženo ze 400 % na 300 %
- Wall of Replica: šířka zvýšena z 1000 na 1300
- Čas kouzlení Terrorize zvýšen z 0.8 na 1.0
- Cooldown Bedlamu zvýšen z 40/30/20 na 40/35/30
- Poškození Poison Touch zvýšeno z 10/20/30/40 na 10/24/38/52
- Čas potřebný k nabití Spirit Siphon zvýšen ze 45 na 60/55/50/45
- Silence: manacost zvýšen z 80 na 80/90/100/110
- Static Storm už není prodleva 0.5 vteřiny po tom, co odejdete z AoE; končí ihned po tom, co schopnost skončí
- Kinetic Field cooldown zvýšen z 13/12/11/10 na 19/16/13/10
- Precision Aura: bonus k poškození zvýšen z 10/18/26/34% na 10/20/30/40%
- Echo Stomp Trvání počátečního stunu sníženo z 0.8 na 0.2
- Základní brnění sníženo o 1
- Zpomalení Untouchable přepočítáno ze 40/70/100/130 na 20/60/100/140
- Enchant: cooldown přepočítán z 30/24/18/12 na 55/40/25/10
- Zpomalení Enchant zvýšeno z 2.25/3.5/4.75/6 na 3/4/5/6
- Trvání ovládání Enchant přepočítáno z 80 na 50/60/70/80
- Impetus manacost přepočítán z 55/60/65 na 40/55/70
- Cooldown Flak Cannon zvýšen z 30 na 40
- Homing Missile: údery potřebné ke zničení rakety sníženy ze 3/3/4/4 na 3
- Tether nyní dává rychlost pohybu dle rychlosti cíle
- Relocate cooldown zvýšen ze 120/100/80 na 130/110/90
- Tether již nemá trvání
- Tether rychlost pohybu přepočítána z 10/12/14/16% na 7/10/13/16%
- Tether sdílení regenerace přepočítáno z 1.5x na 1.2/1.3/1.4/1.5
- Základní poškození sníženo o 4
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 325 na 330
- Lightning Storm poškození přepočítáno z 50/100/150/200 na 80/120/160/200
- Lightning Storm trvání zpomalení přepočítáno z 0.7/0.8/0.9/1.0 na 0.4/0.6/0.8/1.0
- Lightning Storm cast point snížen z 0.45 na 0.4
- Sacrifice přetvoření na manu zvýšeno z 30/50/70/90 na 55/70/85/100
- Manacost Open Wounds zvýšen ze 140/130/120/110 na 140
- Manacost Earth Spike přepočítán ze 100/120/140/160 na 70/100/130/160
- Skewer AoE zvýšeno ze 125 na 135
- Reverse Polarity trvání stunu zvýšeno z 2.25/3/3.75 na 2.75/3.25/3.75
- Dosah základního poškození z 39-50 na 43-48
- Wukong's Command zlepšeno tempo útočení vojáků z 1.4 na 1.3
- Heartstopper Aura zvýšena z 0.5/1/1.5/2% na 0.5/1.1/1.7/2.3%
- Death Pulse manacost přepočítán ze 125/145/165/185 na 100/130/160/190
- Multicast nadále nenavyšuje manacost Fire Blastu
- Repel manacost zvýšen z 50 na 85
- Stifling Dagger může být cíleno na jednotku imunní vůči kouzlům (zpomalení nebude mít žádný efekt, ale fyzické poškození projde)
- Supernova radius zvýšen z 1000 na 1300
- Supernova nyní změní noc v den po dobu trvání (má vyšší prioritu)
- Static Link cast range snížen z 600 na 550 (dosah breaku stále 800)
- Unstable Current poškození sníženo ze 100/130/160/190 na 60/100/140/180
- Tricks of the Trade přepracován. Namísto útoků do všech hrdinů v AoE jednou za sekndu nyní bude útočit na náhodného hrdinu jednou za 0.5/0.45/0.4 sekundy
- Tricks of the Trade bude zaměřen na creepy, pokud nebude v dosahu žádný hrdina
- Tricks of the Trade trvání zvýšeno z 3/4/5 na 4/5/6
- Telekinesis cooldown zvýšen z 22 na 28/26/24/22
- Burrowstrike trvání stunu přepočítáno z 2.17 na 1.9/2.0/2.1/2.2
- Základní rychlost pohybu snížena z 295 na 290
- Zpomalení Demonic Purge je nyní lineární s časem ze 100 % na 20 %
- Demonic Purge cooldown zvýšen ze 40 na 60 (ovlivňuje doplnění nabití)
- Trvání Demonic Purge zvýšeno z 5 na 7 sekund
- Demonic Purge již nezakoření jednotky na tři sekundy (vyjma hrdinů)
- Demonic Purge nyní nepřetržitě dispelne cíl
- Guardian Sprint nadále nemá 15% navýšení poškožení
- Guardian Sprint trvání sníženo z 12 na 10
- Základní regenerace zdraví zvýšena z 1.5 na 2.75
- Doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.6
- Assassinate manacost snížen z 175/275/375 na 175/225/275
- Spectral Dagger poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 90/140/190/240
- Empowering Haste aktivní již zpětně neredukuje vaši rychlost pohybu
- Empowering Haste cooldown zvýšen z 12 na 20
- Rychlost pohybu zvýšena z 300 na 310
- Chakram manacost za sekundu snížen z 20/25/30 na 16/23/30
- Chakram počáteční manacost snížen z 100/150/200 na 80/140/200
- Základní regenerace zdraví snížena z 2.5 na 1.5
- Avalanche cooldown zvýšen z 17 na 20/19/18/17
- Základní inteligence zvýšena o 3
- Berserker's Rage základní čas útoku zlepšen z 1.5 na 1.45
- Ice Shards cooldown zvýšen z 19/16/13/10 na 21/18/15/12
- Undying Zombie hranice kritického zdraví pro boost rychlosti útoku zvýšena z 50 na 75
- Flesh Golem uzdravení zabitím hrdiny zvýšeno z 10% na 15/20/25%
- Poškození útoky Golemů zvýšeno z 75/100/125 na 75/125/175
- Opraveny chyby týkající se útoků Windranger během Focus Fire
- Arctic Burn dosah útoku změněn ze 275/375/475/575 na 350/425/500/575
- Základní inteligence zvýšena o 1
- Dosah útoku zvýšen z 350 na 380
- Základní poškození zvýšeno o 5
Zdroj: Blog Dota 2, Hrdinové, Předměty, Wykrhm Reddy, úvodní obrázek