Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.12 - nová kamarádství

Patch 7.12 - nová kamarádství

Skaut

Skaut

29. 3. 2018 20:39

Hráči DAC se budou muset rychle sžít se změnami, které přináší (již očekávaný) patch, zvyšující verzi hry na 7.12

Reklama
Reklama

Verze 7.12 přichází se širokou škálou změn u předmětů i hrdinů. Některé změny pravděpodobně ve hře ani nepoznáte. Jiné naopak musíte pochytit, jinak se budete divit, co se začne dít. Nebo co se dít nezačne - viz například změna Rikiho Tricks of the Trade, kde byla schopnost zcela přepracována. Spoustu změn zaznamenal v tomto patchi také Dark Seer či Enchantress. Odpůrci Disruptora mohou aspoň malinko jásat, protože Kinetic Field již nemá prodlevu po tom, co skončí nebo po opuštění pole. Pozadu nezůstali ani hrdinové, které tak často v zápasech nevidíme a zpravidla nebývají ani příliš upravováni - třeba Wispa. A že zrovna ta se dočkala zajímavých změn, budu se těšit na nastávající profi hry, ve kterých by se tak mohla bludička opět objevovat více. Nic dalšího už ale neprozradím, všechny změny si přečtěte sami.

Pěkný prodloužený víkend!

 

 

OBECNÉ ZMĚNY

 

Také dnes jsme se dočkali malého přírůstku do rodiny hrdinů v kapitánském módu. Přibyl zde Pangolier. Další změnu najdeme u zlaťáků za stackované kempy - ty byly zvýšeny z 15 % na 20 %.

 

  

PŘEDMĚTY

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clarity

  • regenerace many snížena z 3.2 na 3.0

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Hearth of Tarrasque

  • síla zvýšena z 40 na 45
 
 
Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Moon Shard
  • Rychlost útoku zvýšena ze 120 na 130

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Nullifier

  • Rychlost projektilu snížena z 1200 na 900

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Refresher Orb

  • regenerace many zvýšena z 3 na 5

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Satanic

  • trvání zvýšeno z 4.5 na 5 sekund

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Silver Edge

  • Trvání breaku sníženo z 5 na 4 sekundy
  • Cooldown snížen z 24 na 22

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Skull Basher

  • Trvání bashe zvýšeno z 1.4 na 1.5

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Abbysal Blade

  • Trvání bashe zvýšeno z 1.4 na 1.5

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
  Spirit Vessel

  • Soul Release: poškození založené na současném zdraví je nyní magickým počkozením, namísto odstranění zdraví. Přímé poškození a poškození založené na výši aktuálního zdraví je nyní uděleno společně v jedné instanci. Navýšeno poškození ze současného zdraví ze 3 % na 4.5 %

 

   

HRDINOVÉ


 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Anti Mage

  • Poškození Mana Void zvýšeno z 0.6/0.85/1.1 na 0.8/0.95/1.1

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Arc Warden

  • Cooldown Fluxu snížen z 18 na 16
  • AoE Magnetic Fieldu zvýšena z 275 na 300 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Axe

  • Trvání Battle Hungeru zvýšeno z 10 na 12

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bounty Hunter

  • Manacost Shuriken Tossu zvýšen z 120/130/140/150 na 150
 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bloodseeker

  • Thirst: prodleva bonusu trvání zvýšena ze 2 na 4
 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Chen

  • Holy Persuasion již nemůže zacílit spojenecké creepy, vyjma crepů hráčů

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clinkz

  • Strafe trvání zvýšeno ze 3 na 3.5 sekund

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Crystal Maiden

  • Základní poškození zvýšeno o 3
  • Arcane Aura: regenerace vlastní many zvýšena z 1/2/3/4 na 1.3/2.2/3.1/4

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dark Seer

  • Vacuum: AoE zvýšena z 250/350/450/550 na 400/450/500/550
  • Vacuum: cooldown přepočítán z 32 na 60/50/40/30
  • Vacuum: cast range přepočítán z 500 na 450/500/550/600
  • Vacuum: trvání tažení zvýšeno z 0.5 na 0.3/0.4/0.5/0.6
  • Vacuum: poškození přepočítáno ze 40/80/120/160 na 25/50/100/200
  • Wall of Replica: příchozí poškození iluzí sníženo ze 400 % na 300 %
  • Wall of Replica: šířka zvýšena z 1000 na 1300
 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dark Willow

  • Čas kouzlení Terrorize zvýšen z 0.8 na 1.0
  • Cooldown Bedlamu zvýšen z 40/30/20 na 40/35/30

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dazzle

  • Poškození Poison Touch zvýšeno z 10/20/30/40 na 10/24/38/52

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Death Prophet

  • Čas potřebný k nabití Spirit Siphon zvýšen ze 45 na 60/55/50/45
  • Silence: manacost zvýšen z 80 na 80/90/100/110

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Disruptor

  • Static Storm už není prodleva 0.5 vteřiny po tom, co odejdete z AoE; končí ihned po tom, co schopnost skončí
  • Kinetic Field cooldown zvýšen z 13/12/11/10 na 19/16/13/10

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Drow Ranger

  • Precision Aura: bonus k poškození zvýšen z 10/18/26/34% na 10/20/30/40%

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Elder Titan

  • Echo Stomp Trvání počátečního stunu sníženo z 0.8 na 0.2

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ember Spirit

  • Základní brnění sníženo o 1

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enchantress

  • Zpomalení Untouchable přepočítáno ze 40/70/100/130 na 20/60/100/140
  • Enchant: cooldown přepočítán z 30/24/18/12 na 55/40/25/10
  • Zpomalení Enchant zvýšeno z 2.25/3.5/4.75/6 na 3/4/5/6
  • Trvání ovládání Enchant přepočítáno z 80 na 50/60/70/80
  • Impetus manacost přepočítán z 55/60/65 na 40/55/70

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Gyrocopter

  • Cooldown Flak Cannon zvýšen z 30 na 40
  • Homing Missile: údery potřebné ke zničení rakety sníženy ze 3/3/4/4 na 3

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Io

  • Tether nyní dává rychlost pohybu dle rychlosti cíle
  • Relocate cooldown zvýšen ze 120/100/80 na 130/110/90
  • Tether již nemá trvání
  • Tether rychlost pohybu přepočítána z 10/12/14/16% na 7/10/13/16%
  • Tether sdílení regenerace přepočítáno z 1.5x na 1.2/1.3/1.4/1.5
  • Základní poškození sníženo o 4

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Leshrac

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 325 na 330
  • Lightning Storm poškození přepočítáno z 50/100/150/200 na 80/120/160/200
  • Lightning Storm trvání zpomalení přepočítáno z 0.7/0.8/0.9/1.0 na 0.4/0.6/0.8/1.0
  • Lightning Storm cast point snížen z 0.45 na 0.4

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lich

  • Sacrifice přetvoření na manu zvýšeno z 30/50/70/90 na 55/70/85/100

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lifestealer

  • Manacost Open Wounds zvýšen ze 140/130/120/110 na 140

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lion

  • Manacost Earth Spike přepočítán ze 100/120/140/160 na 70/100/130/160

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Magnus

  • Skewer AoE zvýšeno ze 125 na 135
  • Reverse Polarity trvání stunu zvýšeno z 2.25/3/3.75 na 2.75/3.25/3.75

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Mirana

  • Dosah základního poškození z 39-50 na 43-48

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Monkey King

  • Wukong's Command zlepšeno tempo útočení vojáků z 1.4 na 1.3
 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Necrophos

  • Heartstopper Aura zvýšena z 0.5/1/1.5/2% na 0.5/1.1/1.7/2.3%
  • Death Pulse manacost přepočítán ze 125/145/165/185 na 100/130/160/190

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ogre Magi

  • Multicast nadále nenavyšuje manacost Fire Blastu

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Omniknight

  • Repel manacost zvýšen z 50 na 85

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phantom Assassin

  • Stifling Dagger může být cíleno na jednotku imunní vůči kouzlům (zpomalení nebude mít žádný efekt, ale fyzické poškození projde)

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phoenix

  • Supernova radius zvýšen z 1000 na 1300
  • Supernova nyní změní noc v den po dobu trvání (má vyšší prioritu)

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Razor

  • Static Link cast range snížen z 600 na 550 (dosah breaku stále 800)
  • Unstable Current poškození sníženo ze 100/130/160/190 na 60/100/140/180

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Riki

  • Tricks of the Trade přepracován. Namísto útoků do všech hrdinů v AoE jednou za sekndu nyní bude útočit na náhodného hrdinu jednou za 0.5/0.45/0.4 sekundy
  • Tricks of the Trade bude zaměřen na creepy, pokud nebude v dosahu žádný hrdina
  • Tricks of the Trade trvání zvýšeno z 3/4/5 na 4/5/6

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Rubick

  • Telekinesis cooldown zvýšen z 22 na 28/26/24/22

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sand King

  • Burrowstrike trvání stunu přepočítáno z 2.17 na 1.9/2.0/2.1/2.2
  • Základní rychlost pohybu snížena z 295 na 290

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Shadow Demon

  • Zpomalení Demonic Purge je nyní lineární s časem ze 100 % na 20 %
  • Demonic Purge cooldown zvýšen ze 40 na 60 (ovlivňuje doplnění nabití)
  • Trvání Demonic Purge zvýšeno z 5 na 7 sekund
  • Demonic Purge již nezakoření jednotky na tři sekundy (vyjma hrdinů)
  • Demonic Purge nyní nepřetržitě dispelne cíl

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slardar

  • Guardian Sprint nadále nemá 15% navýšení poškožení
  • Guardian Sprint trvání sníženo z 12 na 10

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slark

  • Základní regenerace zdraví zvýšena z 1.5 na 2.75
  • Doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.6

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sniper

  • Assassinate manacost snížen z 175/275/375 na 175/225/275

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Spectre

  • Spectral Dagger poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 90/140/190/240

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Spirit Breaker

  • Empowering Haste aktivní již zpětně neredukuje vaši rychlost pohybu
  • Empowering Haste cooldown zvýšen z 12 na 20

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Templar Assassin

  • Rychlost pohybu zvýšena z 300 na 310

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Timbersaw

  • Chakram manacost za sekundu snížen z 20/25/30 na 16/23/30
  • Chakram počáteční manacost snížen z 100/150/200 na 80/140/200

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tiny

  • Základní regenerace zdraví snížena z 2.5 na 1.5
  • Avalanche cooldown zvýšen z 17 na 20/19/18/17

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Treant Protector

  • Základní inteligence zvýšena o 3

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Troll Warlord

  • Berserker's Rage základní čas útoku zlepšen z 1.5 na 1.45

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tusk

  • Ice Shards cooldown zvýšen z 19/16/13/10 na 21/18/15/12

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Undying

  • Undying Zombie hranice kritického zdraví pro boost rychlosti útoku zvýšena z 50 na 75
  • Flesh Golem uzdravení zabitím hrdiny zvýšeno z 10% na 15/20/25%

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Warlock

  • Poškození útoky Golemů zvýšeno z 75/100/125 na 75/125/175

  

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Windranger

  • Opraveny chyby týkající se útoků Windranger během Focus Fire

 

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Winter Wyvern

  • Arctic Burn dosah útoku změněn ze 275/375/475/575 na 350/425/500/575
  • Základní inteligence zvýšena o 1

 

Patch 7.12 - nová kamarádství
i Zdroj: DOTA2.cz
 Zeus

  • Dosah útoku zvýšen z 350 na 380
  • Základní poškození zvýšeno o 5
 

 
..a pokud jste dnes marně hledali spojitost nadpisu s článkem.. :)
  
 

 

Zdroj: Blog Dota 2, Hrdinové, Předměty, Wykrhm Reddyúvodní obrázek

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

DOTA2.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým DOTA2.cz