Patch 7.15
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.15

Patch 7.15

Skaut

Skaut

10. 5. 2018 16:44

Kdo stejně jako já dnes patch neočekával, ten se mýlil. 7.15 je na světě společně s pár změnami, kterých si možná na první pohled ani nevšimnete.

Reklama
Reklama
Některých změn si však všimnete naopak hned - třeba změny časů spawnování bounty run či změny týkající se lahvičky. To ale není to, kvůli čemu by bylo vydávat hned novou verzi. Dočkali jsme se totiž další verze hry, která neupravuje jediného hrdinu, případně předmět sám o sobě, avšak upravuje dosti zásadně získávání zlaťáků.
  
O jaké změny se tedy jedná?
 
  • Bounty Runes se nyní objevují každých pět minut
  • Bounty Runes nyní dávají zlato každému hráči (40 + 3/min)
  • Bounty Runes nyní plně naplní Bottle
  • Bottle při použití nyní dává 100 zdraví/50 many namísto 80/40

 

  • Zlato za creepy na blízko sníženo o 2
  • Zlato za creepy na dálku sníženo o 1
  • Zlato za range creepy za upgrade je zvýšeno z 1 na 3. (S těmito změnami je celkový rozdíl ve zlatě na mapě ve 40. minutě 2052 méně zlatých)

 

  • Zlato za kasárny pro boj zblízka sníženo z 225 na 175
  • Odměna za nelétajícího kurýra snížena ze 175 na 125 (létající zůstává stále na 175)
  • Zničení vlastní věže nyní nedává zlato nepřátelům (dříve: 50/60/70/80 za zničení vlastní věže 1/2/3/4 úrovně)

 

  • Síla hrdinů obratnosti zvýšena o 1
  • Inteligence hrdinů inteligence byla snížena o 2, vyjma Bana (základní poškození upraveno tak, aby zůstalo stejné)

 

  • Odměna za stackování neutrálních kempů zvýšena z 20 % na 25 %
  • Obnovování zdraví Ancientů zvýšeno z 8 na 12
  • Observer wardy: restack (doplnění v obchodě) sníženo ze 150 na 135
  • Observer wardy: cena snížena z 80 na 75
  • Enchanted mango: obnovování zdraví sníženo z 0.7 na 0.6

 

  • Nárůst poškození Roshanova Slamu zvýšen z 8 za minutu na 10
  • Základní poškození Roshana zvýšeno z 65 na 75
  • Základní zdraví Roshana zvýšeno z 5 000 na 6 000

 

  • Odstraněn strom v pravé spodní části prostřední linky Dirů, poblíž hrany mapy
  • Malé úpravy v pozici run
  • Sníženy spawn boxy pro pár neutrálních creepů Dirů
  • Odstraněn strom poblíž dolní Radiant bounty runy - vpravo od ní
  • Přesunuta mírně dolů spodní T1 věž Dirů
  • Přesunuta mírně vpravo spodní runa darů na straně Dire
  • Spodní svatyně Dirů rovněž posunuta mísrně dolů
  • Horní T1 věž na straně Dire posunuta mírně vpravo
  • U prostřední T1 věže na straně Dire došlo k malým úpravám průhledů a stromů směrem doleva
  • Creepové na dálku se nyní rodí za creepy na blízko

 

  • Kapitánský mód: čas kola zvýšen z 30 na 35
  • Kapitánský mód: pořadí při druhé fáze banu změněno z druhý/první/druhý/první na první/druhý/první/druhý
 
Vydání tohoto patche, který upravuje zlaťáky a mění tím zásadní mechanismus hry, již vyvolalo reakce na sociálních sítích. Známí hráči již dávají najevo svůj nesouhlas. Není se však čemu divit - blíží se konec sezóny Doty Pro Circuit a právě probíhá Minor v Thajsku - ačkoliv teprve končí skupinová fáze, mohou mít i tyto změny svůj podíl na vývoji. Valve sice slibovalo, že následující patche nebudou z důvodu turnajů vydávány ve čtvrtek, GESC však byl tohoto očividně ušetřen.
 
 
 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

DOTA2.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým DOTA2.cz