
Patch 7.16
Čtvrtek nebo neděle, patch je tady!
OBECNÉ ZMĚNY |
Následující patche budou zpravidla zaměřeny na balancování hry v rámci přípravy na The International. Budou vydávány další doplňující patche, které jsou naplánovány primárně kolem posledního Majoru a kvalifikací na TI. Po skončení The Internationalu je očekáváno, že patche budou vydávány v první polovině nové sezóny v delších periodách.
Zlato získané týmem pomocí Bounty run sníženo ze 40 + 3/min na 40 + 2/min
Snížena rychlost pohybu u následujících talentů:
- Bane úroveň 20: 75->65
- Beastmaster úroveň 10: 30 -> 25
- Bounty Hunter úroveň 10: 30 -> 25
- Clockwerk úroveň 10: 25 -> 20
- Dark Willow úroveň 15: 40 -> 35
- Gyrocopter úroveň 20: 50->45
- Legion Commander úroveň 20: 60->50
- Leshrac úroveň 15: 40->30
- Lifestealer úroveň 15: 35 -> 30
- Nature's Prophet úroveň 10: 40 -> 35
- Nightstalker úroveň 20: 50 -> 45
- Oracle úroveň 20: 75 -> 65
- Outworld Devourer úroveň 15: 40 -> 35
- Sand King úroveň 10: 30 -> 25
- Shadow Demon úroveň 15: 40 -> 35
- Shadow Fiend úroveň 15: 35->30
- Techies úroveň 20: 75 -> 60
- Zeus: úroveň 15: 40 -> 30
Zvýšena základní regenerace zdraví na 1.75 pro následující hrdiny obratnosti: Anti-Mage, Arc Warden, Clinkz, Drow Rang er, Meepo, Pangolier, Phantom Assassin, Templar Assassin, Troll Warlord, Vengeful Spirit
Zdraví kasáren pro boj zblízka zvýšeno z 1800 na 2000
Poškození útoku Roshana zvýšeno v čase z 2.5/min na 4/min
PŘEDMĚTY |
- Cena zvýšena z 420 na 430
- Oprava - bounty runy se nedaly při plné lahvi uschovat
- Regenerace zdraví snížena z 0.6 na 0.5
- Cooldown snížen z 100 na 95
- Rychlost útoku zvýšena z 130 na 140
- Rychlost projektilu snížena z 900 na 750
- Cena receptu snížena z 1100 na 1000
- Trvání zvýšeno ze 4 na 6 minut
- Cena zvýšena ze 1300 na 1400
- Cena receptu snížena ze 700 na 600
- Cena receptu snížena z 1150 na 1000
- Regenerace many zvýšena z 0.65 na 1.0
HRDINOVÉ |
- Greevil's Greed násobič bounty run zvýšen z 3 na 3.5
- Základní attack rate zlepšen z 1.45 na 1.4
- Základní poškození zvýšeno o 2
- Magnetic Field manacost snížen z 80/90/100/110 na 50/70/90/110
- Trvání Enfeeble sníženo z 14/16/18/20 na 8/12/16/20
- Talent na úrovni 10 zvýšen z +4 brnění na +8 brnění
- Talent na úrovni 20 zvýšen z +14% Rupture poškození na +18%
- Talent na úrovni 25 zvýšen z +20 poškození za sečtení Warpath na +30
- Zdraví Spiderlings zvýšeno z 250 na 280
- Základní poškození zvýšeno o 4
- Hoof Stomp: manacost snížen z 130 na 115/120/125/130
- Základní inteligence zvýšena o 2
- Inteligence zvýšena z 16 + 1.55 na 18 + 1.7
- Vyhnutí se projektilům již není omezeno jejich počtem
- Power Cogs: manacost zvýšen z 50/60/70/80 na 80
- Arcane Aura: vlastní regenerace many zvýšena z 1.3/2.2/3.1/4.0 na 1.6/2.4/3.2/4.0
- Základní poškození zvýšeno o 2
- Bedlam cooldown snížen z 40/35/30 na 30
- Trvání Bedlam zvýšeno z 4 na 5
- Přírůtek síly zvýšen z 2.15 na 2.3
- Počet cílů Poison Touch změněn z 4/5/6/7 na 2/4/6/8
- Poison Touch: cooldown snížen z 35/30/25/20 na 27/24/21/18
- Základní rychlost pohybu snížena z 310 na 305
- Spirit Siphon: manacost zvýšen z 70/65/60/55 na 70
- Talent na úrovni 10 snížen z +50 poškození na 40
- Thunder Strike: cooldown zvýšen z 12/11/10/9 na 15/13/11/9
- Infernal Blade: základní poškození sníženo z 25/30/35/40 na 25
- Scorched Earth: rychlost pohybu snížena z 14% na 11/12/13/14%
- Základní rychlost pohybu snížena z 285 na 280
- Elder Dragon Form: bonus k rychlosti pohybu zvýšen z 25 na 30
- Základní poškození zvýšeno o 4
- Základní brnění zvýšeno o 1
- Základní síla zvýšena o 1
- Enchantress: Nature's Attendants: manacost snížen z 140 na 110/120/130/140
- Demonic Conversion Eidolon: odměna při konverzi snížena z 29 na 23
- Call Down: poškození první střely sníženo z 200/275/350 na 150/250/350
- Talent na úrovni 10 snížen z +25 poškození na +20
- Life Break: zvýšen z 34/38/42% na 34/39/44%
- Inner Vitality: manacost snížen z 170 na 140/150/160/170
- Inner Vitality: základní regenerace zvýšena z 10 na 12
- Invoke: manacost odstraněn
- Základní rychlost pohybu snížena z 290 na 280
- Talent na úrovni 15 snížen z +90 poškození Spiritů na +75
- Talent na úrovni 20 změněn z Automatického útoku na cíl spojené jednotky na +20 k regeneraci zdraví
- Talent na úrovni 25 změněn z +50 k regeneraci zdraví na Automatický útok na cíl spojené jednotky
- Talent na úrovni 25 změněn z +50% Tidebringer Cleave na -1.5s Tidebringer Cooldown
- Základní inteligence snížena o 2 (základní poškození nezměněno)
- Lightning Storm: cast range snížen z 800 na 650/700/750/800
- Chain Frost: poškození zvýšeno z 280/370/460 na 300/400/500 (Scepter: z 370/460/550 na 400/500/600)
- Přírůtek inteligence snížen z 1.55 na 1.4
- Shapeshift kritický úder snížen ze 160/180/200% na 150/175/200%
- Vzdálenost Empower cleave zvýšena ze 460 na 625 (odpovídá Battle Fury)
- Empower cleave: radius konce zvýšen z 240 na 330 (odpovídá Battle Fury)
- Earthbind: rychlost projektilu zvýšena z 857 na 900
- Earthbind nyní plně ovlivňuje neviditelné jednotky
- Leap: rychlost útoku zvýšena z 40/60/80/100 na 60/80/100/120
- Mirana: Trvání Moonlight Shadow zvýšeno z 15 na 18 sekund
- Wukong's Command: Brnění zvýšeno z 8/14/20 na 12/18/24
- Attack point zlepšen z 0.53 na 0.4
- Základní poškození zvýšeno o 2
- Obnova many za stack u Death Pulse z 2/2.25/2.5/2.75 na 2.25/2.5/2.75/3
- Void nadále neaplikuje během dne ministun
- Darkness nadále nepřátelům nenastavuje vizi na stanovené množství
- Darkness nyní redukuje vizi nepřátelům o 25 % (budovy nejsou ovlivněny)
- Šance na Multicast 2x z 40/50/60 na 60/60/60%
- Šance na Multicast 3x z 0/20/25% na 0/30/30%
- Šance na Multicast 4x z 0/0/12.5% na 0/0/15%
- Talent na úrovni 10 zvýšen z +60 zlatých/min na +90
- Talent na úrovni 15 změněn z +30 rychlost útoku na +2s trvání Rolling Thunder
- Pangolier: Talent na úrovni 20 zlepšen z +30 Swashbuckle poškození na +40
- Pangolier: Talent na úrovni 25 zlepšen z -16s Rolling Thunder Cooldown na -35
- Blur je nyní spouštěn pouze u reálných hrdinů
- Blur je nyní spouštěn u neviditelných jednotek a jednotek imunních proti kouzlům
- Doppelganger nadále nemůže být kouzlen, pokud je hrdina rooten (zakořeněn)
- Poškození Fire Spiritů zvýšeno z 10/30/50/70 na 20/40/60/80
- Meat Hook: cooldown zvýšen z 14/13/12/11 na 17/15/13/11
- Meat Hook: poškození zvýšeno z 90/180/270/360 na 150/220/290/360
- Nether Ward poškození za manu zvýšeno z 1/1.25/1.5/1.75 na 1.25/1.5/1.75/2.0
- Talent na úrovni 25 zlepšen z 20s blok kouzel na 15s
- Základní regenerace zdraví zvýšena z 1.5 na 3.0
- Blink Strike nyní může být použit na jednotky imunní vůči kouzlům
- Tricks of the Trade cooldown zvýšen z 40/35/30 na 50/45/40
- Cloak and Dagger zpoždění přechodu zvýšeno z 6/5/4/3 na 7.5/6/4.5/3
- Zpomalení Caustic Finale sníženo z 30% na 21/24/27/30%
- Talent na úrovni 20 změněn z +20% k uhýbání na +2 poškození za duši
- Talent na úrovni 25 změněn z +3 poškození za duši na -5 Presence Aura
- Last Word: cooldown snížen z 30/24/18/12 na 28/22/16/10
- Arcane Curse: poškození zvýšeno z 14/22/30/38 na 16/24/32/40
- Bash of the Deep: poškození zvýšeno z 60/80/100/120 na 80/100/120/140
- Pounce: poškození sníženo z 40/80/120/160 na 30/60/90/120
- Noční vize zvýšena z 1100 na 1400
- Základní regenerace zdraví zvýšena z 1 na 1.5
- Talent na úrovni 20 zvýšen z -5s Storm Hammer Cooldown na -6s
- Sven: Talent na úrovni 25 zvýšen z +0.75s Storm Hammer trvání stunu na +1.25s
- Tree Grab: bonus k poškození budov zvýšen z 60/80/100/120% na 90/120/150/180%
- Tree Throw: poškození zvýšeno z 100 na 130%
- Základní inteligence zvýšena o 3
- Ice Shards: cooldown zvýšen z 21/18/15/12 na 23/20/17/14
- Soul Rip: manacost snížen z 100/110/120/130 na 80/95/110/125
- Talent na úrovni 15 změněn z -1s Earthshock Cooldown na +25s Fury Swipes Reset Time
- Talent na úrovni 20 změněn z +25s Fury Swipes Reset Time na +12 poškození Fury Swipes
- Talent na úrovni 25 změněn z +14 Fury Swipes poškození na Enrage dává 80% Status Resistance
- Magic Missile: cooldown snížen z 13/12/11/10 na 10
- Wave of Terror: manacost snížen z 40 na 25/30/35/40
- Shukuchi: Poškození zvýšeno z 75/100/125/150 na 80/110/140/170
- Opraveny nějaké chyby týkající se útoků Windranger během Focus Fire
- Zpomalení Splinter Blast zvýšeno z 25% na 30%
- Splinter Blast: manacost snížen z 120/130/140/150 na 90/110/130/150
- Mortal Strike: nyní nemá šanci zabít creepa
- Mortal Strike nyní dává nabití skeletonům za každé 2 nepřátelské jednotky, které zabijete
- Mortal Strike: počet skeletonů změnen z 4/5/6/7 na 2/4/6/8
- Mortal Strike: odměna za skeletony snížena z 15/15 XP/Gold na 5/5
- Mortal Strike: manacost snížen z 75 na 30/45/60/75
- Základní poškození zvýšeno o 5
- Přírůtek síly snížen z 2.6 na 2.3
- Arc Lightning: poškození změněno z 85/100/115/145 na 70/95/120/145
- Lightning Bolt: cast range zvýšen z 700 na 700/750/800/850
- Lightning Bolt: poškození zvýšeno z 100/175/275/350 na 125/200/275/350
Zdroj: Blog Dota 2