
Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
Seznamte se s další verzí hry, která se dnes dostala do vašich počítačů.
Do začátku The Internationalu 2018 zbývá přibližně 43 dnů. V dnešní aktualizaci se dočkalo úprav pět předmětů a 57 hrdinů. Některé změny jsou téměř kosmetické, jiné však dost podstatné. Naštěstí je ještě spousta času si na tyto změny do začátku turnaje roku zvyknout. Změny se ale týkají všech hráčů, podívejte se tedy, na co si dát pozor.
PŘEDMĚTY |
U předmětů nastala nejcitelnější změna u Aeon Disku, kterému se razantně zvyšuje cooldown.
- Cooldown zvýšen z 90 na 115
- Bonus k síle zvýšen z 10 na 12
- Bonus k poškození snížen z 15 na 12
- Trvání zpomalení zvýšeno z 0.7 na 0.8
- Cooldown snížen z 95 na 90
- poškození za sekundu sníženo z 5 na 3 na hrdinech útočících na dálku
- Chain Lightning: poškození sníženo ze 170 na 160
HRDINOVÉ |
Snad největší novinkou tohoto patche je změna u ultimátní schopnosti Io. "Wispu" jsme vídali ve hrách v posledních měsících často, uvidíme tedy, jak jí prospěje tento patch. Spousta hrdinů byla v tomto patchi oslabena - jmenujme například Chena či Beastmastera. Naopak posíleni byli Alchemist, Enigma, Earthshaker a další.
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 310
- Greevil's Greed: bonusové zlaťáky zvýšeny z 16/20/24/28 na 20/24/28/32
- Greevil's Greed: Trvání stacků zvýšeno z 30 na 40
- Ice Blast: trvání zvýšeno z 8/9/10 na 9/10/11
- Fiend's Grip: cooldown zvýšen z 100 na 120/110/100
- Wild Axes: manacost zvýšen z 80 na 80/85/90/95
- Primal Roar: cooldown zvýšen z 80/75/70 na 90/80/70
- Talent na 10. levelu: snížen z +25 k rychlosti pohybu na +20
- Talent na 15. levelu: snížen z +7 brnění na +6
- Talent na 20. levelu: snížen z +100 poškození Wild Axes na +80
- Talent na 10. levelu: snížen z +8 brnění na +6
- Talent na 15. levelu: snížen z +300 zdraví na +275
- Základní síla zvýšena o 2
- Holy Persuasion: cast range snížen z 900 na 600
- Holy Persuasion: zpoždění vrácení zpět změněno z 6/5/4/3 na 6
- Holy Persuasion: cooldown zvýšen z 10 na 32/24/18/10
- Strafe: cooldown snížen z 45/35/25/15 na 30/25/20/15
- Strafe: manacost snížen z 90 na 75/80/85/90
- Power Cogs: pálení/poškození sníženo z 80/120/160/200 na 50/100/150/200
- Crystal Nova: poškození zvýšeno z 100/150/200/250 na 130/170/210/260
- Arcane Aura: regenerace vlastní many zvýšena z 1.6/2.4/3.2/4 na 1.8/2.6/3.4/4.2
- Bramble Maze: celkové poškození zvýšeno z 100/150/200/250 na 140/180/220/260
- Cursed Crown: manacost snížen z 100/120/140/160 na 80/100/120/140
- Rozpětí základního poškození sníženo z 41-59 na 47-53
- Poison Touch: poškození změněno z 10/24/38/52 na 16/28/40/52
- Základní brnění sníženo o 1
- Základní rychlost pohybu snížena z 285 na 280
- Talent na 15. levelu: snížen z +35 poškození na +30
- Základní regenerace zdraví zvýšena z 2 na 2.5
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 310
- Enchant Totem Scepter: cast range zvýšen z 900 na 1100
- Echo Slam: poškození Echa zvýšeno z 60/85/110 na 70/90/110
- Echo Slam: vlny nadále nejsou nedělitelné
- Přírůstek síly zvýšen z 3.2 na 3.5
- Fire Remnant: čas potřebný k nabití zvýšen z 35 na 38
- Dosah útoku zvýšen z 550 na 575
- Untouchable: zpomalení útoku zvýšeno z -20/60/100/140 na -20/70/120/170
- Impetus: poškození zvýšeno z 14/18/22% na 16/20/24%
- Midnight Pulse: poškození zvýšeno z 3/3.75/4.5/5.25% na 3.75/4. 25/4.75/5.2 5%
- Midnight Pulse: trvání změněno z 11 na 9/10/11/12
- Midnight Pulse: cooldown změněn z 35 na 50/45/40/35
- Midnight Pulse: manacost změněn z 95/110/125/140 na 75/95/115/135
- Talent na 15. levelu: zvýšen z +120 zlatých/min. na +150
- Talent na 20. levelu: zvýšen z +400 zdraví na +500
- Talent na 25. levelu: zvýšen z +4 instance Malefice na +5
- Talent na 10. levelu: zvýšen z +0.5s zvednutí Tornádem na +1.25s
- Talent na 15. levelu: changed z +2.5s Cold Snap trvání na -12s Cold Snap Cooldown
- Relocate se nyní vyvolává.
- Duel: bonusové poškození zvýšeno z 10/14/18 na 10/18/26
- Split Earth: cast range snížen z 750 na 650
- Sacrifice: manacost odstraněn
- Ice armor zvýšeno z 3/5/7/9 na 4/6/8/10
- Chain Frost: cast point snížen z 0.4 na 0.3
- Základní brnění sníženo o 2
- Základní poškození sníženo o 3
- Základní brnění zvýšeno o 2
- Talent na 10. levelu: snížen z +20 poškození na +15
- Talent na 25. levelu: snížen z -75s Moonlight Shadow Cooldown na -70s
- Waveform: cooldown zvýšen z 11 na 14/13/12/11
- Rip Tide: poškození sníženo z 120/160/200/240 na 80/130/180/230
- Naga Siren: Ensnare: cooldown zvýšen z 12 na 14
- Přírůstek obratnosti zvýšen z 1.9 na 2.4
- Death Pulse: poškození zvýšeno z 80/120/160/200 na 100/140/180/220
- Necrophos: Death Pulse: trvání regenerace po zabití jednotky zvýšeno z 6 na 7
- Void dává poloviční poškození ve dne
- Základní rychlost pohybu snížena z 290 na 285
- Vendetta: manacost snížen z 160/210/260 na 140/200/260
- Přírůstek inteligence zvýšen z 3.2 na 3.5
- Základní síla snížen o 3
- Meat Hook: cast range zvýšen z 1000/1100/1200/1300 na 1300
- Flesh Heap: magic resistance zvýšena z 6/8/10/12% na 8/10/12/14%
- Základní poškození zvýšeno o 3
- Blink Strike: poškození změněno z 55/70/85/100 na 100
- Blink Strike: cast range změněn z 800 na 500/600/700/800
- Smoke Screen: AoE zvýšena z 250/275/300/325 na 325
- Smoke Screen: cooldown zvýšen z 11 na 17/15/13/11
- Burrowstrike: cooldown zvýšen z 11 na 14/13/12/11
- Mass Serpent Ward: poškození zvýšeno z 40/70/100 na 50/75/100
- Arcane Bolt: manacost zvýšen z 70 na 90
- Talent na 10. levelu: snížen z +10 k obratnosti na +8
- Headshot: fyzické poškození již nadále neignoruje jednotky imunní vůči kouzlům
- Headshot: poškození zvýšeno z 15/40/65/90 na 20/50/80/110
- Great Cleave: poškození zvýšeno z 30/42/54/66 na 40/50/60/70
- Psionic Traps: odměna zvýšena z 1 na 25
- Přírůstek obratnosti zvýšen z 3.7 na 4.2
- Gush: redukce brnění zvýšena z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
- Ravage: trvání zvýšeno z 2/2.4/2.8 na 2.4/2.6/2.8
- Talent na 20. levelu: zvýšen z -4 brnění Gush na -5
- Talent na 20. levelu: zvýšen z +24 blokování poškození Kraken Shell na +30
- Whirling Death: redukce základního atributu zvýšena z 13% na 15%
- Přírůstek síly zvýšen z 3.3 na 3.6
- Tree Grab: bonusové poškození jednotek zvýšeno z 10/20/30/40% na 25/30/35/40%
- Tree Grab: bonusové poškození budov zvýšeno z 90/120/150/180% na 80/120/160/200%
- Toss: poškození zvýšeno z 75/150/225/300 na 90/160/230/300
- Overpower: počet útoků zvýšen z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
- Talent na 20. levelu: zvýšen z +12 poškození Fury Swipes na +16
- Wave of Terror: poškození změněno z 45/70/95/120 na 60/80/100/120
- Magic Missile: trvání stunu změněno z 1.2/1.4/1.6/1.8 na 1.5/1.6/1.7/1.8
- Shadow Word: manacost zvýšen z 90/110/130/150 na 120/130/140/150
- Shadow Word: cast range snížen z 525/600/675/750 na 450/550/650/750
- Přírůstek obratnosti zvýšen z 2.8 na 3.1
- Shukuchi: poškození zvýšeno z 80/110/140/170 na 100/125/150/175
- Inteligence snížen o 2
- Powershot: maximální poškození sníženo z 180/270/360/450 na 150/250/350/450
- Voodoo Restoration: cena aktivace zvýšena z 20/30/40/50 na 35/40/45/50
- Mortal Strike: magická rezistence kostlivců zvýšena z 30% na 50%
- Vampiric Aura zvýšena z 15/20/25/30% na 18/22/26/30%
Zdroj: Blog Dota 2