Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí

Skaut

Skaut

26. 6. 2018 06:07

Seznamte se s další verzí hry, která se dnes dostala do vašich počítačů.

Reklama

Do začátku The Internationalu 2018 zbývá přibližně 43 dnů. V dnešní aktualizaci se dočkalo úprav pět předmětů a 57 hrdinů. Některé změny jsou téměř kosmetické, jiné však dost podstatné. Naštěstí je ještě spousta času si na tyto změny do začátku turnaje roku zvyknout. Změny se ale týkají všech hráčů, podívejte se tedy, na co si dát pozor.

 

  

PŘEDMĚTY

 

U předmětů nastala nejcitelnější změna u Aeon Disku, kterému se razantně zvyšuje cooldown. 

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Aeon Disk

  • Cooldown zvýšen z 90 na 115

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Echo Sabre

  • Bonus k síle zvýšen z 10 na 12
  • Bonus k poškození snížen z 15 na 12
  • Trvání zpomalení zvýšeno z 0.7 na 0.8
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Hand of Midas

  • Cooldown snížen z 95 na 90
 
Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Orb of Venom
  • poškození za sekundu sníženo z 5 na 3 na hrdinech útočících na dálku

 

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Maelstorm

  • Chain Lightning: poškození sníženo ze 170 na 160

 

 

HRDINOVÉ 

 

Snad největší novinkou tohoto patche je změna u ultimátní schopnosti Io. "Wispu" jsme vídali ve hrách v posledních měsících často, uvidíme tedy, jak jí prospěje tento patch. Spousta hrdinů byla v tomto patchi oslabena - jmenujme například Chena či Beastmastera. Naopak posíleni byli Alchemist, Enigma, Earthshaker a další. 

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Abaddon

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 310

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Alchemist

  • Greevil's Greed: bonusové zlaťáky zvýšeny z 16/20/24/28 na 20/24/28/32
  • Greevil's Greed: Trvání stacků zvýšeno z 30 na 40

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ancient Apparation

  • Ice Blast: trvání zvýšeno z 8/9/10 na 9/10/11

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bane

  • Fiend's Grip: cooldown zvýšen z 100 na 120/110/100
 
Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Beastmaster
  • Wild Axes: manacost zvýšen z 80 na 80/85/90/95
  • Primal Roar: cooldown zvýšen z 80/75/70 na 90/80/70
  • Talent na 10. levelu: snížen z +25 k rychlosti pohybu na +20
  • Talent na 15. levelu: snížen z +7 brnění na +6
  • Talent na 20. levelu: snížen z +100 poškození Wild Axes na +80

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bloodseeker

  • Talent na 10. levelu: snížen z +8 brnění na +6
  • Talent na 15. levelu: snížen z +300 zdraví na +275

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Centaur Warrunner

  • Základní síla zvýšena o 2
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Chen

  • Holy Persuasion: cast range snížen z 900 na 600
  • Holy Persuasion: zpoždění vrácení zpět změněno z 6/5/4/3 na 6
  • Holy Persuasion: cooldown zvýšen z 10 na 32/24/18/10

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clinkz

  • Strafe: cooldown snížen z 45/35/25/15 na 30/25/20/15
  • Strafe: manacost snížen z 90 na 75/80/85/90

  

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Clockwerk

  • Power Cogs: pálení/poškození sníženo z 80/120/160/200 na 50/100/150/200

  

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Crystal Maiden

  • Crystal Nova: poškození zvýšeno z 100/150/200/250 na 130/170/210/260
  • Arcane Aura: regenerace vlastní many zvýšena z 1.6/2.4/3.2/4 na 1.8/2.6/3.4/4.2

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dark Willow

  • Bramble Maze: celkové poškození zvýšeno z 100/150/200/250 na 140/180/220/260
  • Cursed Crown: manacost snížen z 100/120/140/160 na 80/100/120/140

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dazzle

  • Rozpětí základního poškození sníženo z 41-59 na 47-53
  • Poison Touch: poškození změněno z 10/24/38/52 na 16/28/40/52

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Death Prophet

  • Základní brnění sníženo o 1

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Doom

  • Základní rychlost pohybu snížena z 285 na 280

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dragon Knight

  • Talent na 15. levelu: snížen z +35 poškození na +30

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Earthshaker

  • Základní regenerace zdraví zvýšena z 2 na 2.5
  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 310
  • Enchant Totem Scepter: cast range zvýšen z 900 na 1100
  • Echo Slam: poškození Echa zvýšeno z 60/85/110 na 70/90/110
  • Echo Slam: vlny nadále nejsou nedělitelné

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Earth Spirit

  • Přírůstek síly zvýšen z 3.2 na 3.5
 
Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ember Spirit
  • Fire Remnant: čas potřebný k nabití zvýšen z 35 na 38
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enchantress

  • Dosah útoku zvýšen z 550 na 575
  • Untouchable: zpomalení útoku zvýšeno z -20/60/100/140 na -20/70/120/170
  • Impetus: poškození zvýšeno z 14/18/22% na 16/20/24%

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Enigma

  • Midnight Pulse: poškození zvýšeno z 3/3.75/4.5/5.25% na 3.75/4. 25/4.75/5.2 5%
  • Midnight Pulse: trvání změněno z 11 na 9/10/11/12
  • Midnight Pulse: cooldown změněn z 35 na 50/45/40/35 
  • Midnight Pulse: manacost změněn z 95/110/125/140 na 75/95/115/135
  • Talent na 15. levelu: zvýšen z +120 zlatých/min. na +150 
  • Talent na 20. levelu: zvýšen z +400 zdraví na +500
  • Talent na 25. levelu: zvýšen z +4 instance Malefice na +5 
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Invoker

  • Talent na 10. levelu: zvýšen z +0.5s zvednutí Tornádem na +1.25s
  • Talent na 15. levelu: changed z +2.5s Cold Snap trvání na -12s Cold Snap Cooldown

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Io

  • Relocate se nyní vyvolává.

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Legion Commander

  • Duel: bonusové poškození zvýšeno z 10/14/18 na 10/18/26

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Leshrac

  • Split Earth: cast range snížen z 750 na 650

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lich

  • Sacrifice: manacost odstraněn
  • Ice armor zvýšeno z 3/5/7/9 na 4/6/8/10
  • Chain Frost: cast point snížen z 0.4 na 0.3

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lycan

  • Základní brnění sníženo o 2
  • Základní poškození sníženo o 3

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Meepo

  • Základní brnění zvýšeno o 2 

  

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Mirana

  • Talent na 10. levelu: snížen z +20 poškození na +15
  • Talent na 25. levelu: snížen z -75s Moonlight Shadow Cooldown na -70s

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Morphling

  • Waveform: cooldown zvýšen z 11 na 14/13/12/11

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Naga Siren

  • Rip Tide: poškození sníženo z 120/160/200/240 na 80/130/180/230
  • Naga Siren: Ensnare: cooldown zvýšen z 12 na 14

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Nature's Prophet

  • Přírůstek obratnosti zvýšen z 1.9 na 2.4

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Necrophos

  • Death Pulse: poškození zvýšeno z 80/120/160/200 na 100/140/180/220
  • Necrophos: Death Pulse: trvání regenerace po zabití jednotky zvýšeno z 6 na 7
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Night Stalker

  • Void dává poloviční poškození ve dne
  • Základní rychlost pohybu snížena z 290 na 285

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Nyx Assassin

  • Vendetta: manacost snížen z 160/210/260 na 140/200/260

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Oracle

  • Přírůstek inteligence zvýšen z 3.2 na 3.5

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Phantom Lancer

  • Základní síla snížen o 3

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Pudge

  • Meat Hook: cast range zvýšen z 1000/1100/1200/1300 na 1300
  • Flesh Heap: magic resistance zvýšena z 6/8/10/12% na 8/10/12/14%

  

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Riki

  • Základní poškození zvýšeno o 3
  • Blink Strike: poškození změněno z 55/70/85/100 na 100
  • Blink Strike: cast range změněn z 800 na 500/600/700/800
  • Smoke Screen: AoE zvýšena z 250/275/300/325 na 325
  • Smoke Screen: cooldown zvýšen z 11 na 17/15/13/11
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sand King

  • Burrowstrike: cooldown zvýšen z 11 na 14/13/12/11 
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Shadow Shaman

  • Mass Serpent Ward: poškození zvýšeno z 40/70/100 na 50/75/100
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Skywrath Mage

  • Arcane Bolt: manacost zvýšen z 70 na 90
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Slark

  • Talent na 10. levelu: snížen z +10 k obratnosti na +8

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sniper

  • Headshot: fyzické poškození již nadále neignoruje jednotky imunní vůči kouzlům
  • Headshot: poškození zvýšeno z 15/40/65/90 na 20/50/80/110

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sven

  • Great Cleave: poškození zvýšeno z 30/42/54/66 na 40/50/60/70
 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Templar Assassin

  • Psionic Traps: odměna zvýšena z 1 na 25

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Terrorblade

  • Přírůstek obratnosti zvýšen z 3.7 na 4.2

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tidehunter

  • Gush: redukce brnění zvýšena z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
  • Ravage: trvání zvýšeno z 2/2.4/2.8 na 2.4/2.6/2.8
  • Talent na 20. levelu: zvýšen z -4 brnění Gush na -5
  • Talent na 20. levelu: zvýšen z +24 blokování poškození Kraken Shell na +30

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Timbersaw

  • Whirling Death: redukce základního atributu zvýšena z 13% na 15%

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tiny

  • Přírůstek síly zvýšen z 3.3 na 3.6
  • Tree Grab: bonusové poškození jednotek zvýšeno z 10/20/30/40% na 25/30/35/40%
  • Tree Grab: bonusové poškození budov zvýšeno z 90/120/150/180% na 80/120/160/200%
  • Toss: poškození zvýšeno z 75/150/225/300 na 90/160/230/300

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Ursa

  • Overpower: počet útoků zvýšen z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
  • Talent na 20. levelu: zvýšen z +12 poškození Fury Swipes na +16

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Vengeful Spirit

  • Wave of Terror: poškození změněno z 45/70/95/120 na 60/80/100/120
  • Magic Missile: trvání stunu změněno z 1.2/1.4/1.6/1.8 na 1.5/1.6/1.7/1.8

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Warlock

  • Shadow Word: manacost zvýšen z 90/110/130/150 na 120/130/140/150
  • Shadow Word: cast range snížen z 525/600/675/750 na 450/550/650/750 

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Weaver

  • Přírůstek obratnosti zvýšen z 2.8 na 3.1
  • Shukuchi: poškození zvýšeno z 80/110/140/170 na 100/125/150/175

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Windranger

  • Inteligence snížen o 2
  • Powershot: maximální poškození sníženo z 180/270/360/450 na 150/250/350/450

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Witch Doctor

  • Voodoo Restoration: cena aktivace zvýšena z 20/30/40/50 na 35/40/45/50

 

Patch 7.18: Velké změny před velkou událostí
i Zdroj: DOTA2.cz
 Wraith King

  • Mortal Strike: magická rezistence kostlivců zvýšena z 30% na 50%
  • Vampiric Aura zvýšena z 15/20/25/30% na 18/22/26/30%

  


 

Zdroj: Blog Dota 2

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama