Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 7.26c

Patch 7.26c

Toxic

Toxic

5. 5. 2020 09:54

Jak se věci mají pod 7.26c

Reklama

Příruba se s tím evidentně nemaže a během týdne vydala již druhou aktualizaci hry.
Níže se tedy podívejme čeho se ty změny dotkly


Pár změn proběhlo už před týdnem, ve verzi 7.26b a i přesto, že se nejedná o mnoho změn na papíře, tempa hry se opět dotknou výrazně. V první fázi hry je ještě více než dříve výhodné zaměřit se na drag či pull. Vychýlit rovnováhu linky, tak abychom ideálně bojovali pod svou věží. Neutrálové dávají více zlaťáků, věže obnovují zdraví a všechny číselné hodnoty v talenech nerfnuty o pětunu. Kopmetní přehled 7.26b je následující:

Obecné změny:

  • Zabití vlastního creepa (deny) již neposkytuje zlaťáky 
  • Zkušenosti za deny nepříteli navýšeny z 40% na 50%
  • Základní odměna za zabití  meele creepa (na blízko) navýšena o 5 zlaťáků
  • Neutrální creepy (jungle) dávají o 10% více zlaťáků 
  • Všechny schopnosti v talent tree jsou o 20% slabší (pokud mají numerckou hodnotu)
  • Věže poskytují nově kromě brnění i regeneraci zdraví (T1 +1 obnově zdraví, T2, T3, T4 + +3 k obnově zdraví)
  • Zkušenosti pro získání levelu 9/10/11/12/13 byly navýšeny ze 780/810/840/870/900 na 890/930/970/1010/1050
  • Nově se mezi tzv. garantované zlaťáky počítá pouze pasivní příjem (jedná se o zlaťáky, které neztrácíte při smrti)
  • Změna času 2., 3. a 4. úrovně neutrálních předmětů z 17./27./37.minuty na 15./25./40.minutu
  • Věže T2 mají nově o 500životů více a udělují o 25 větší poškození
  • Došlo k navýšení příjmu zlaťáků při asistenci zabití nepřátelského hrdiny (z 45+0,027 x hodnota oběti na 45+ 0,033 x hodnota oběti) 


Předměty:

Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz


  Healing salve nyní trvá 10 seknud a vyléčí stejné množství života (40hp obnova x 10 sekund)
Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
  Cena Gloves of Haste zvýšena ze 400 na 450 zlaťáků 
Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
  Cena Blades of Attack zvýšena ze 430 na 450 zlaťáků
Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
  Cena Ring of Basilus zvýšena ze 175 na 200 zlaťáků
Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
  Hood of Defiance nově vyžaduje recept za 200 zlaťáků



Člověk se ani nerozkouká a "Herní klient je zastaralý". WFT  ve tři ráno restartovat hru kvůli další aktualizaci. Tentokrát to ale vývojáři vzali opět zeširoka: Kompletní přehled 7.26c :


Předměty:


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
  Royal Jelly je nyní možné požít na koholik na mapě (neomezený dosah pro buff)
  Buff Royal Jelly nyní platí i na iluze


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz

  Vyvolaná iluze zmizí jakmile hrdina přestane používat předmět Illusionist´s Cape



Hrdinové:
Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
ALCHEMIST
  • Level 10 Talent snížen z +20 rychlost útoku na +15 rychlost útoku
  • Level 10 Talent zvýšen z -5.5s Unstable Concoction Cooldown na -6s Unstable Concoction Cooldown
  • Level 15 Talent snížen z +25 poškození na +20 poškození
  • Level 15 Talent zvýšen z +325 zdraví na +350 zdraví
  • Level 20 Talent zvýšen z +325 poškození Unstable Concoction na +350 poškození Unstable Concoction


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
ANTI-MAGE
  • Level 25 Talent zvýšen z -40s Mana Void Cooldown na -45s Mana Void Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
AXE
  • Nárůst atributu Síla za level snížen z +3.6 na +3.4
  • Level 10 Talent zvýšen z +6 Síla +8 Síla
  • Level 10 Talent změněn z +30 rychlost útoku na +20 rychlost pohybu
  • Level 15 Talent změněn z +25 rychlost pohybu na +35 rychlost útoku
  • Level 15 Talent snížen z +2.5 obnova many na +2 obnova many
  • Level 25 Talent zvýšen z +80 dosah Berserker's Call +100 dosah Berserker's Call


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
BANE
  • Level 10 Talent  změněn z +75 dosah kouzel na +15% magická odolnost
  • Level 15 Talent změněn z +15% magická odolnost na +125 dosah kouzel 
  • Level 15 Talent zvýšen z +6% k síle kouzel na +7% k síle kouzel
  • Level 20 Talent změněn z +15% k sání života kouzlením na -3s Nightmare Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
BATRIDER
  • Level 15 Talent snížen z +2.5s trvání Flamebreak na +2s trvání Flamebreak
  • Level 25 Talent zvýšenz  -7s Flamebreak Cooldown na -8s Flamebreak Cooldown 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
BEASTMASTER
  • Základní poškození sníženo o 4
  • Level 15 Talent změněn z +24 k poškození Boara na -14s Cooldown u vyvolání Hawka
  • Level 20 Talent změněn z +60 k poškození Wild Axes na +30 k poškození Boara
  • Level 25 Talent změněn z -16s  Cooldown u vyvolání Hawka na +80 k poškození Wild Axes


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
BREWMASTER
  • Level 25 Talent zvýšen z -60s Primal Split Cooldown na -65s Primal Split Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
BROODMOTHER
  • Level 10 Talent změněn z +200 ke zdraví na +10 k obratnosti 
  • Level 15 Talent změněn z +15 k obratnosti na +30 k rychlosti poškození
  • Level 20 Talent změněn z +40 rychlosti poškození na +400 ke zdraví


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
CENTAUR WARRUNNER
  • Level 10 Talent změněn z +8% k uhýbání na +5 k obnově zdraví
  • Level 20 Talent změněn z +16 k Síle na -20s Stampede Cooldown
  • Level 25 Talent snížen z +1.2s k trvání Hoof Stomp +1s k trvání Hoof Stomp


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
CHAOS KNIGHT
  • Level 10 Talent zvýšen z +4 ke všem atributům na +5 ke všem atributům 
  • Level 10 Talent zvýšen z +15 rychlost pohybu na +20 rychlost pohybu


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
CLINKZ
  • Poškození schopnosti Searing Arrows sníženo z 30/40/50/60 na 25/35/45/55 za level
  • Level 10 Talent zvýšen z +8 k síle +9 k síle
  • Level 10 Talent zvýšen +6 k obratnosti na +7 k obratnosti
  • Level 15 Talent zvýšen -24s Burning Army Cooldown na -30s Burning Army Cooldown
  • Level 20 Talent zvýšen +275 ke zdraví za schopnost Death Pact +325 ke zdraví za schopnost Death Pact


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
CRYSTAL MAIDEN
  • Level 15 Talent zvýšen z -1.5s Crystal Nova Cooldown -2s Crystal Nova Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
DARK SEER
  • Level 10 Talent změněn z +100 dosah k Ion Shell na +60 AoE rozsah schopnosti Vacuum 
  • Level 15 Talent změněn z +60 AoE rozsah schopnosti Vacuum +100 dosah k Ion Shell
  • Level 20 Talent snížen z +65 k poškození Ion Shell na +60 k poškození Ion Shell 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
DARK WILLOW
  • Level 10 Talent změněn z +25 k poškození na + 10 k inteligenci 
  • Level 20 Talent změněn z +12% k sání života kouzlením na +50 k poškození 
  • Level 25 Talent zvýšen z +1.2s k trvání Terrorize na +1.3s k trvání Terrorize
  • Level 25 Talent snížen z +140 k rychlosti útoku na +110 k rychlosti útoku


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
DISRUPTOR
  • Level 10 Talent změněn z +175 ke zdraví na +20% odolnost proti magii


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
DOOM
  • Level 15 Talent změněn z +16% uhýbání na +3s k trvání schopnosti Doom
  • Level 25 Talent zvýšen z +140% rozštípnutí (cleave) na +150% rozštípnutí (cleave)


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
DRAGON KNIGHT
  • Level 10 Talent snížen z +2.5 obnova many na +2 obnova many
  • Level 15 Talent zvýšen z +325 ke zdraví na +350 ke zdraví


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
DROW RANGER
  • Level 10 Talent změněn z +4 ke všem atributům +5 ke všem atributům
  • Level 10 Talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +40% k šanci na minutí při zasažení schopností Gust
  • Level 15 Talent změněn z +40% k šanci na minutí při zasažení schopností Gust na +20 k rychlosti pohybu


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
ELDER TITAN
  • Level 10 Talent změněn z  150 ke zdraví na +8 k síle
  • Level 25 Talent snížen z +475 k poškození k probuzení z Echo Stomp na +450 k poškození k probuzení z Echo Stomp


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
EMBER SPIRIT
  • Level 10 Talent snížen z +20 k poškození na +15 k poškození
  • Level 20 Talent zvýšen z +50 k poškození hrdinů schopností Sleight of Fist na +65 k poškození hrdinů schopností Sleight of Fist
  • Level 25 Talent snížen z -13s obnova nabití Remnanta na -12s obnova nabití Remnanta


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
ENIGMA
  • Level 15 Talent změněn z +80 k poškození za úder Malefice na +0.25 k trvání omráčení za úder Malefice


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
FACELESS VOID
  • Level 20 Talent zvýšen z +35 k rychlosti útoku na +40 k rychlosti útoku


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
GRIMSTROKE
  • Level 10 Talent snížen z +25 k rychlosti pohybu na +20 k rychlosti pohybu 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
GYROCOPTER
  • Level 10 Talent snížen z +15 k poškození na +12 k poškození
  • Level 10 Talent snížen z +200 ke zdraví na +175 ke zdraví
  • Level 15 Talent změněn z +9 k poškození schopnosti Rocket Barrage na -40s Call Down Cooldown
  • Level 20 Talent změněn z -40s Call Down Cooldown na +12 k poškození schopnosti Rocket Barrage


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
HUSKAR
  • Level 20 Talent změněn z +16 k síle na +40% obnova zdraví u schopnosti Berserker's Blood


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
INVOKER
  • Level 10 Talent zvýšen z +30 k poškození Chaos Meteor na +50 k poškození Chaos Meteor (při kontaktu)


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
IO
  • Level 20 Talent změněn z +12 k brnění  na -25s Relocate Cooldown
  • Level 25 Talent změněn z -24s Relocate Cooldown na +700 ke zdraví


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
JAKIRO
  • Level 10 Talent izvýšen z +250 k dosahu útoku na +275 k dosahu útoku
  • Level 15 Talent snížen z +30 k poškození hořením Dual Breath na +25 poškození hořením Dual Breath


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
JUGGERNAUT
  • Předmět Helm of the Dominator nově nemá efekt na hrdinu během schopnosti Omnislash
  • Nově existuje prodleva 0,15 sekundy ve které Juggernaut setvrá ve schopnosti Omnislash, pokud se nenachází vhodný cíl v dosahu. Pokud se během této doby vhodný cíl pro přeskok najde, Omnislash trvá dále, jinak skončí. Dříve Omnislash skončil okamžitě, jakmile se nenacházel v dosahu vhodný cíl.
  • Level 15 Talent zvýšen z +60 k rychlosti pohybu Blade Fury na +80 k rychlosti pohybu Blade Fury
  • Level 25 Talent zvýšen z +0.8s k trvání Omnislash na +1s k trvání Omnislash


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
KEEPER OF THE LIGHT
  • Základní poškození sníženo o 2


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
KUNKKA
  • Level 20 Talent zvýšen z +16 k síle na +18 k síle
  • Level 25 Talent zvýšen z +65% k rozštípnutí schopnosti Tidebringer na +85% k rozštípnutí schopnosti Tidebringer


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LEGION COMMANDER
  • Level 10 Talent zvýšen z +6 k síle +7 k síle
  • Level 15 Talent změněn z +65 k poškození za hrdinu při Overwhelming Odds Hero Damage na -4s Overwhelming Odds Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LESHRAC
  • Poškození schopnosti Lightning Storm zvýšeno z 80/120/160/200 na 90/130/170/210
  • Level 20 Talent zvýšen z +325 ke zdraví na +350 ke zdraví
  • Level 25 Talent snížen z +32 za explozi Diabolic Edict na +30 za explozi Diabolic Edict


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LINA
  • Level 15 Talent zvýšen z +275 ke zdraví na +300 ke zdraví


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LION
  • Level 15 Talent změněn z +50 sání many u Mana Drain na +15% zpomalení u Mana Drain


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LONE DRUID
  • Level 25 Talent zvýšen z +800 ke zdraví za schopnost True Form na +1000 ke zdraví za schopnost True Form
  • Level 25 Talent snížen z -0.16s k animaci útoku Spirit Beara na -0.15s k animaci útoku Spirit Beara


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LUNA
  • Level 10 Talent zvýšen z +325 k dosahu kouzel na +350  k dosahu kouzel
  • Level 15 Talent zvýšen z -3s Lucent Beam Cooldown na -3.5s Lucent Beam Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
LYCAN
  • Snížena základní rychlost pohybu z 315 na 305


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
MAGNUS
  • Shockwave cooldown snížen z 14/13/12/11 na 13/12/11/10
  • Level 20 Talent zvýšen z +400 dosahu schopnosti Skewer na +425 dosahu schopnosti Skewer


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
MARS
  • Spotřeba many u schopnosti Spear of Mars zvýšena z 100 na 110/120/130/140 za level
  • Schopnost Bulwark bude vypnuta jakmile se použije schopnost Spear of Mars
  • Level 10 Talent změněn z +6 k síle +15 k poškození
  • Level 10 Talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na -2s Spear of Mars Cooldown
  • Level 15 Talent změněn z +20 k poškození na +20 k rychlosti pohybu


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
MIRANA
  • Level 15 Talent snížen z -4s Sacred Arrow Cooldown na -3.5s Sacred Arrow Cooldown
  • Level 25 Talent zvýšen z -55s Moonlight Shadow Cooldown na -60s Moonlight Shadow Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
MONKEY KING
  • Level 25 Talent zvýšen z +80 k brnění při schopnosti Wukong's Command na +100 k brnění při schopnosti Wukong's Command 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
NAGA SIREN
  • Level 10 Talent zvýšen z +15 k rychlosti pohybu na +20  k rychlosti pohybu
  • Level 10 Talent zvýšen z +8% k poškození kopií Mirror Image na +9% k poškození kopií Mirror Image
  • Level 15 Talent zvýšen z +11 k síle na +13 k síle
  • Level 20 Talent zvýšen z -7s Ensnare Cooldown na -9s Ensnare Cooldown 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
NATURE'S PROPHET
  • Level 10 Talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +15 k základnímu poškození Wrath of Nature
  • Level 15 Talent zvýšen z +3 vyvolaní stromáci na +4 vyvolaní stromáci


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
NECROPHOS
  • Nárůst atributu síly za level snížen z  2.8 na 2.6
  • Nárůst atributu inteligence za level snížen z 2.9 na 2.7


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
NIGHT STALKER
  • Level 25 Talent zvýšen z -50s Dark Ascension Cooldown na -60s Dark Ascension Cooldown 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
OGRE MAGI
  • Level 20 Talent snížen z +50 k rychlosti útoku za Bloodlust na +40 k rychlosti útoku za Bloodlust


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
OMNIKNIGHT
  • Level 10 Talent změněn z +80 AoE rozsah schopnosti Purification na +20 k rychlosti pohybu
  • Level 10 Talent zvýšen z +8 k obnově zdraví během Heavenly Grace +10  k obnově zdraví během Heavenly Grace
  • Level 15 Talent směněn z +25 k rychlosti pohybu na -2s Purification Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
ORACLE
  • Level 10 Talent změněn z +0.8s k maximálnímu trvání schopnosti Fortune's End na +0.4 k trvání Fortune's End Duration (změna ovlivňuje minimální a maximální efekt kouzla, nikoli dobu vyvolání)
  • Level 20 Talent zěměn z +35 k rychlosti pohybu na -20s False Promise Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
OUTWORLD DEVOURER
  • Essence Flux zpomalení zvýšeno z 11/22/33/44% na 20/30/40/50%
  • Sanity's Eclipse základní poškození zvýšeno z 150/225/300 na 150/250/350
  • Level 15 Talent zvýšen z +5 k brnění na +6 k brnění 
  • Level 15 Talent snížen z +275 k maně +250 k maně
  • Level 20 Talent zvýšen z +0.08 k násobiči rozdílu maximální many u schopnosti Sanity's Eclipse na +0.1 k násobiči rozdílu maximální many u schopnosti Sanity's Eclipse


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
PANGOLIER
  • Vzdálenost pro seslání Swashbuckle snížena z 1000 na 900
  • Dosah schopnosti Swashbuckle zvýšen z 900 to 1000
  • Level 10 Talent snížen z +2.5 k obnově many na +2 k obnově many
  • Level 10 Talent zvýšen z +325 k doshahu schopnosti Swashbuckle na +350 k doshahu schopnosti Swashbuckle 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
PHANTOM ASSASSIN
  • Level 15 Talent zvýšen z +20% k rozštípnutí na +25% k rozštípnutí
  • Level 20 Talent zvýšen z +24% k uhýbání schopností Blur na  +30% k uhýbání schopností Blur
  • Level 25 Talent změněn z +8% ke schopnosti Coup de Grace na +100% ke kritickému poškození Coup de Grace 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
PHANTOM LANCER
  • Level 20 Talent zvýšen z +4 k maximu iluzí schopnosti Juxtapose na +5 k maximu iluzí schopnosti Juxtapose 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
PHOENIX
  • Základní inteligence snížena z 18 na 16
  • Level 15 Talent snížen z +28 k poškození za sekundu u Fire Spirits na +25 k poškození za sekundu u Fire Spirits


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
PUCK
  • Level 20 Talent zvýšen z +40% k rychlosti a dosahu Illusory Orb na +50% k rychlosti a dosahu Illusory Orb


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
RAZOR
  • Level 15 Talent zvýšen z +10 k síle na +12 k síle
  • Level 20 Talent zvýšen z -0.08s z intervalu útoků Eye of the Storm na -0.1s z intervalu útoků Eye of the Storm
  • Level 25 Talent zvýšen z +160 k poškození Eye of the Storm +180 k poškození Eye of the Storm


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
RIKI
  • Level 15 Talent snížen z +25 k poškození na +20 k poškození
  • Level 20 Talent zvýšen z +0.4 k násobiči za útok Backstab na +0.5 k násobiči za útok Backstab 
  • Level 25 Talent změněn z permanentní Cloak and Dagger na +125 AoE k rozsahu Smoke Screen


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
RUBICK
  • Level 15 Talent zvýšen z -60 poškození hrdinů při zásahu Fade Bolt na -80 poškození hrdinů při zásahu Fade Bolt


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SAND KING
  • Level 10 Talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na -30 ke zpomalení útoku při zasažení Epicenter 
  • Level 10 Talent zvýšen z +150 ke zdraví na +175 ke zdraví 
  • Level 15 Talent změněn z -40 ke zpomalení útoku při zasažení Epicenter na +2 výbuchy Epicenter
  • Level 20 Talent změněn z +3 výbuchy Epicenter na +25 k poškození za výbuch při Epicenter 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SHADOW DEMON
  • Level 10 Talent změněn ze Soul Catcher vytváří iluzi při úmrtí hrdiny an +12 k inteligenci


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SHADOW SHAMAN
  • Základní brnění zvýšeno o 1
  • Level 10 Talent zvýšen z +150 ke zdraví na +175 ke zdraví
  • Level 10 Talent změněn z +8% k síle kouzel na +100 k poškození Shackles (při plném trvání) 
  • Level 25 Talent snížen z +32 k poškození Wards +30 k poškození Wards


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SILENCER
  • Level 15 Talent změněn z +11% zpomalení schopností Arcane Curse na +20 k poškození Arcane Curse 
  • Level 20 Talent změněn z +24 k poškození Arcane Curse na +15% zpomalení schopností Arcane Curse


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SKYWRATH MAGE
  • Level 10 Talent změněn z +6% k sání života kouzlením na +10 k inteligenci


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SLARK
  • Level 10 Talent zvýšen z +5 k obratnosti na +6 k obratnosti
  • Level 10 Talent zvýšen z +8 k síle na +9 k síle 
  • Level 25 Talent zvýšen z +0.8s k trvání Shadow Dance na +1s k trvání Shadow Dance


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SNIPER
  • Zpomalení schopností Shrapnel sníženo z 15/20/25/30% na 12/18/24/30%
  • Omráčení schopností Assassinate při užívání Aghanim Scepter sníženo z 1.8s na 1.5s
  • Level 10 Talent snížen z 20% redukce cooldownů na 15% redukce cooldownů
  • Level 15 Talent snížen z +16% ke zpomalení schopností Shrapnel na +14% ke zpomalení schopností Shrapnel


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SPECTRE
  • Level 10 Talent zvýšen z +4 ke všem atributům na +5 ke všem atributům


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SPIRIT BREAKER
  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 285 na 290


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
SVEN
  • Storm Hammer cooldown snížen z 19/17/15/13s na 18/16/14/12s
  • Level 10 Talent zvýšen z +6 k síle na +7 k síle
  • Level 15 Talent změněn z +25 k rychlosti pohybu +15% k sání života
  • Level 20 Talent změněn z +20% k sání života na +25 k rychlosti pohybu


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
TEMPLAR ASSASSIN
  • Level 10 Talent změněn z +12% k uhýbání na +15k rychlosti pohybu
  • Level 10 Talent snížen z +20 k rychlosti útoku na +15 k rychlosti útoku
  • Level 15 Talent změněn z +15 k rychlosti pohybu na +15% k uhýbání
  • Level 25 Talent zvýšen z +3s k trvání Refraction Instances na +4s k trvání Refraction Instances 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
TERRORBLADE
  • Level 20 Talent změněn z -8s Reflection Cooldown na +8s k trvání Conjure Image
  • Level 25 Talent zvýšen z -28s Sunder Cooldown na -32s Sunder Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
TREANT PROTECTOR
  • Level 10 Talent zvýšen z +40 k poškození na +60 k poškození
  • Level 20 Talent zvýšen z +30 k poškození/léčení Leech Seed na +40 k poškození/léčení Leech Seed
  • Level 25 Talent zvýšen z +80k poškození za sekundu Overgrowth na +100k poškození za sekundu Overgrowth


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
UNDERLORD
  • Nárůst atributu síla za level snížen z +3.3 na +3.0
  • Level 10 Talent snížen z +25 k rychlosti pohybu na +20 k rychlosti pohybu
  • Level 15 Talent zvýšen z +150 k dosahu sesílání kouzel +175 k dosahu sesílání kouzel


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
UNDYING
  • Level 25 Talent zvýšen z -1.5s Decay Cooldown na -2s Decay Cooldowns


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
URSA
  • Nárůst atributu síla za level sníženo z +2.8 na +2.6
  • Level 10 Talent změněn z +1.5 obnova many na +20s k trvání debuffu Fury Swipes
  • Level 10 Talent změněn z +6 k síle na +175 ke zdraví
  • Level 15 Talent změněn z +20s k trvání debuffu Fury Swipes na +2 k obnově many
  • Level 20 Talent snížen z +13 k poškození Fury Swipes na +12 k poškození Fury Swipes 


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
VIPER
  • Maximální poškození za sekundu schopnosti Nethertoxin zvýšeno z 60/80/100/120 na 80/100/120/140


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
VOID SPIRIT
  • Základní rychlost pohybu snížena z 300 na 295
  • Level 10 Talent snížen z +20 k poškození na +15 k poškození
  • Level 20 Talent zvýšen z +12% k síle kouzel na +14% k síle kouzel


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
WINDRANGER
  • Level 10 Talent zvýšen z -1.5s Shackleshot Cooldown na -2s Shackleshot Cooldown


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
WINTER WYVERN
  • Level 10 Talent zvýšen z +0.8% k léčení schopností Cold Embrace na +1% k léčení schopností Cold Embrace


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
WRAITH KING
  • Nárůst atributu síla za level snížen z +3.2 na +3.0
  • Level 10 Talent změněn z +1.2s ke zpomalení schopností Wraithfire Blast na -1s Wraithfire Blast Cooldown
  • Level 20 Talent změněn z 1.8x Skeletons Spawned na +6 Skeletons Spawned


Patch 7.26c
i Zdroj: DOTA2.cz
ZEUS
  • Level 10 Talent snížen z +2.5 k obnově many na +2 k obnově many 



To je vše, doporučuji se tím moc netrápit, protože to pravděpodobně nebude dlouho trvat a podobně rozsáhlý seznam dostaneme zase, a zase .... a zase. 

Mějte se a urdžujte se zdravě

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama