
i
Zdroj: DOTA2.cz
Patch 7.27b + 7.27c
Přeložený changelog, nepřekládal jsem slova jako damage, která dle mého jsou každému známa, kdyby někdo tápal, dovysvětlím. Během překladu vyšel i 7.27c, najdete ho na konci.
OBECNÉ
- Tyto předměty odteď nemohou být rozkládány: Abyssal Blade, Mjollnir, Silver Edge
PŘEDMĚTY
i
Zdroj: DOTA2.cz
ECHO SABRE
- Odteď může být rozložen
i
Zdroj: DOTA2.cz
MONKEY KING BAR
- Recept zdražen z 350 na 550
i
Zdroj: DOTA2.cz
ORCHID MALEVOLENCE
- Attack speed snížen z 30 na 25
i
Zdroj: DOTA2.cz
HAND OF MIDAS
- Recept zlevněn z 1850 na 1750
HRDINOVÉ
i
Zdroj: DOTA2.cz
ABADDON
- Základní HP regenerace zvýšena z 0 na 0.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
MIST COIL
- Mist Coil - cast range zvýšen z 500 na 575
TALENTS
- Level 20 Talent zvýšen z +70 Damage na +80
- Level 25 Talent AoE Mist Coil zvýšen z 340 na 375
i
Zdroj: DOTA2.cz
ALCHEMIST
i
Zdroj: DOTA2.cz
UNSTABLE CONCOCTION
- Unstable Concoction - rozsah zvýšen z 200 na 250
TALENTS
- Level 20 Talent +350 Unstable Concoction zvýšeno na +400
- Level 25 Talent +40 Chemical Rage regenerace zvýšena na +50
i
Zdroj: DOTA2.cz
ANCIENT APPARITION
i
Zdroj: DOTA2.cz
ICE VORTEX
- Ice Vortex manacost snížen z 40/60/80/100 na 40/55/70/85
TALENTS
- Level 10 Talent +140 Chilling Touch Attack Range zvýšen na +175
- Level 20 Talent +65 Chilling Touch Damage zvýšen na +70
i
Zdroj: DOTA2.cz
ANTI-MAGE
- Přírůstek Agility snížen z 3 na 2.8
TALENTS
- Level 10 Talent +10 Strength snížen na +9
- Level 25 Talent -45s Mana Void Cooldown zvýšen na -50s
i
Zdroj: DOTA2.cz
ARC WARDEN
- Základní armor zvýšen o 1
- Agility z 15 + 2.4 na 16 + 2.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPARK WRAITH
- Spark Wraith - doba trvání snížena z 50 na 45
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +6% Cooldown Reduction na +350 Flux Cast Range
- Level 10 Talent změněn z +30 Attack Speed na +200 Health
- Level 15 Talent změněn z +325 Flux Cast Range na +15% Cooldown Reduction
- Level 15 Talent změněn z +250 Health na +50 Attack Speed
i
Zdroj: DOTA2.cz
AXE
i
Zdroj: DOTA2.cz
CULLING BLADE
- Culling Blade práh zabití zvýšen z 250/325/400 na 250/350/450
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +8 Strength na +25 Attack Speed
- Level 15 Talent změněn z +35 Attack Speed na Útočení spouští Counter Helix
- Level 20 Talent změněn z Útočení spouští Counter Helix na +150 Culling Blade práh zabití
i
Zdroj: DOTA2.cz
BANE
- Základní atributy (str/agi/int) sníženy z 23 to 22
i
Zdroj: DOTA2.cz
BRAIN SAP
- Brain Sap mana cost zvýšen z 90/115/140/165 na 110/130/150/170
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +7% Spell Amplification na +9%
- Level 20 Talent snížen z +40 Movement Speed na +30
i
Zdroj: DOTA2.cz
BATRIDER
- Přírůstek Agility zvýšen z 1.5 to 1.8
i
Zdroj: DOTA2.cz
STICKY NAPALM
- Sticky Napalm - zpomalení otáčení sníženo z 70% na 40/50/60/70%
i
Zdroj: DOTA2.cz
FLAMING LASSO
- Flaming Lasso - dosah schopnosti vylepšené Aghanimem (do Lassa jsou chyceni 2 hrdinové) zvýšen z 450 na 550
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +2s Flamebreak doba hoření na +5 Sticky Napalm Damage
- Level 25 Talent zvýšen z -8s Flamebreak Cooldown na -10s
i
Zdroj: DOTA2.cz
BEASTMASTER
i
Zdroj: DOTA2.cz
CALL OF THE WILD BOAR
- Call of the Wild Boar manacost zvýšen z 50 na 60/65/70/75
i
Zdroj: DOTA2.cz
WILD AXES
- Wild Axes manacost snížen z 80/85/90/95 na 80
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z -14s Hawks Cooldown na +200 Hawk dohledu
- Level 20 Talent zvýšen z +400 Health na +450
- Level 25 Talent izvýšen z +80 Wild Axes Damage na +100
i
Zdroj: DOTA2.cz
BLOODSEEKER
- Intelligence zvýšena z 18 + 1.7 na 21 + 2.0
i
Zdroj: DOTA2.cz
BLOODRAGE
- Bloodrage přepracován. Zvyšuje attack speed na 50/80/110/140 a spell amplification o 6/12/18/24%. Stojí 2.4/2.6/2.8/3% max životů za sekundu. Použitelné na sebe nebo spojence (spojenci dává jen polovinu attack speed). Trvá 8 sekund. Cooldown 14/12/10/8. Manacost 25/30/35/40. Nezabíjí.
- Bloodrage může být použit bez přerušení pohybu
i
Zdroj: DOTA2.cz
THIRST
- Thirst odteď nezvyšuje attack speed.
- Thirst nyní léčí 6/9/12/15% max health při zabití creepa a 12/18/24/30% při zabití hrdiny. Léčí polovinu, nacházíš-li se ve vzdálenosti 300 od umírajícího creepa nebo hrdiny.
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +5 Armor na +6
- Level 10 Talent změněn z +20 Attack Speed na +30 Bloodrage Attack Speed
- Level 15 Talent zvýšen z +60 Blood Rite Damage na +75
i
Zdroj: DOTA2.cz
BOUNTY HUNTER
- Základní mana regen zvýšen z 0 na 0.5
- Snížen rozptyl damage z 48-62 na 51-59
i
Zdroj: DOTA2.cz
TRACK
- Track manacost snížen z 65 na 60
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +20 Damage na +40 Jinada Damage
- Level 10 Talent zvýšen z +15 Movement Speed na +20
i
Zdroj: DOTA2.cz
BREWMASTER
i
Zdroj: DOTA2.cz
THUNDER CLAP
- Thunder Clap odteď nemá zvláštní účinek na creepy
i
Zdroj: DOTA2.cz
CINDER BREW
- Cinder Brew manacost snížen z 80 to 50/60/70/80
- Cinder Brew damage upraven z 100/160/220/280 na 75/150/225/300
- Cinder Brew backswing animace zkrácena (z 0.67 na 0.4)
i
Zdroj: DOTA2.cz
PRIMAL SPLIT
- Primal Split Earth movement speed zvýšen z 325 na 330/350/370
- Primal Split Storm attack damage zvýšen z 20/40/60 na 30/50/70
- Primal Split Storm kapacita many zvýšena z 500/750/750 na 900
- Primal Split Fire attack backswing animace zkrácena (z 0.57 na 0.3)
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +150 HP na +175
- Level 25 Talent snížen z +140% Drunken Brawler na +120%
i
Zdroj: DOTA2.cz
BROODMOTHER
- Přírůstek Agility zvýšen z 2.8 to 3.2
i
Zdroj: DOTA2.cz
INCAPACITATING BITE
- Incapacitating Bite zpomalení zvýšeno z 16/26/36/46% na 20/30/40/50%
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPAWN SPIDERLINGS
- Spawn Spiderlings HP zvýšeny z 280 na 320
- Spawn Spiderlings magic resistance snížena z 40% na 25%
i
Zdroj: DOTA2.cz
CENTAUR WARRUNNER
i
Zdroj: DOTA2.cz
RETALIATE
- Retaliate odteď nemá aktivní schopnost poskytující bonusový damage
- Retaliate nyní také vrací 20/25/30/35% tvojí strength jako damage
- Retaliate základní damage snížen z 16/36/56/76 na 15/30/45/60
- Retaliate nyní budovám dává jen polovinu damage namísto celého
i
Zdroj: DOTA2.cz
DOUBLE EDGE
- Double Edge cooldown snížen z 5 na 4
i
Zdroj: DOTA2.cz
HOOF STOMP
- Hoof Stomp cooldown snížen z 22/19/16/13 na 15/14/13/12
- Hoof Stomp damage zvýšen z 80/110/140/170 na 100/150/200/250
- Hoof Stomp délka stunu snížena z 2/2.25/2.5/2.75 na 1.7/2.0/2.3/2.6
- Hoof Stomp manacost snížen z 115/120/125/130 na 100/110/120/130
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +25 Base Damage na +40 Damage
- Level 20 Talent snížen z +70 Retaliate Damage na +50
i
Zdroj: DOTA2.cz
CHAOS KNIGHT
i
Zdroj: DOTA2.cz
CHAOS STRIKE
- Chaos Strike odteď má 30% šanci namísto cooldownu
i
Zdroj: DOTA2.cz
PHANTASM
- Phantasm cooldown snížen z 125 na 75
- Phantasm počet iluzí snížen z 3 na 1/2/3
- Phantasm illusion damage zvýšen z 40/70/100% na 100%
- Phantasm illusions odteď nemají extra 25% magic resistance
- Phantasm manacost snížen z 125/200/275 na 75/125/175
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +12% Cooldown Reduction na +14%
- Level 25 Talent změněn z +1.5s trvání Max Chaos Bolt na +1s trvání Min/Max Chaos Bolt
- Level 25 Talent změněn z -1.5s Chaos Strike Cooldown na +10% Chaos Strike šance
i
Zdroj: DOTA2.cz
CLINKZ
- Přírůstek Intelligence zvýšen z 1.7 na 2.2
- Rychlost projektilu vylepšena z 0.7 na 0.4
i
Zdroj: DOTA2.cz
SEARING ARROWS
- Searing Arrows damage zvýšen z 25/35/45/55 na 30/40/50/60
- Searing Arrows manacost zvýšen z 9/10/11/12 na 12
i
Zdroj: DOTA2.cz
STRAFE
- Strafe je znovu samostatnou schopností. Dává 110/140/170/200 attack speed a 100% evasion proti ranged útokům. Trvá 3/4/5/6 sekund. Cooldown 34/30/26/22. Manacost 40/50/60/70.
i
Zdroj: DOTA2.cz
SKELETON WALK
- Skeleton Walk teď dává neviditelnost a 15/30/45/60% movement speed. Neviditelnost nezruší použití schopností. Trvá 25/30/35/40 sekund. Cooldown 20/19/18/17.
i
Zdroj: DOTA2.cz
BURNING ARMY
- Burning Army je teď schopnost z Aghanimu. Vyvolá 5 kostlivců v 1300 jednotek dlouhé řadě. Kostlivci mají 1000 HP, ale umřou na dvě rány. Dávají 30% tvého damage. Cooldown 90, Manacost 150.
i
Zdroj: DOTA2.cz
DEATH PACT
- Death Pact byl přepracován a je znovu ultimátní schopností. Zkonzumuje přátelského nebo nepřátelského creepa a získá % jeho HP jako max health a damage. Dává 6/10/14% aktuálních HP cíle jako damage, a přidává 60/80/100% jako životy. Trvá 65s. Cooldown 80/70/60. Manacost 100. Cast Range 900.
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +9 Strength na +1.75 Mana Regen
- Level 10 Talent změněn z +7 Agility na Ukončení Skeleton Walku vyvolá 1 Burning Army kostlivce
- Level 15 Talent zvýšen z +12 Searing Arrows Damage na +25
- Level 15 Talent změněn z -30s Burning Army Cooldown na -10s Skeleton Walk Cooldown
- Level 20 Talent zvýšen z +100 Attack Range na +125 Attack Range
- Level 20 Talent změněn z +325 Death Pact Health na Killy resetují Death Pact Cooldown
- Level 25 Talent změněn z +3s Skeleton Walk Attack Speed na +50/5% Death Pact Health/Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
CLOCKWERK
i
Zdroj: DOTA2.cz
ROCKET FLARE
- Rocket Flare doba trvání vize snížena z 10 na 8 seconds
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +12 Strength na +1 Power Cogs hit potřebný na zničení Cogu
i
Zdroj: DOTA2.cz
CRYSTAL MAIDEN
- Movement speed zvýšen z 275 na 280
- Základní intelligence zvýšena o 2 (základní damage nezměněn)
i
Zdroj: DOTA2.cz
FREEZING FIELD
- Freezing Field rozsah snížen z 835 na 810
- Freezing Field aghanim prodlení sníženo z 2 na 1.75
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z -2s Crystal Nova Cooldown na -3
- Level 15 Talent snížen z +8% Magic Resistance Aura na +6%
i
Zdroj: DOTA2.cz
DARK SEER
- Agility zvýšena z 12 to 18
- Základní armor snížen o 1
i
Zdroj: DOTA2.cz
VACUUM
- Vacuum manacost snížen z 100/130/160/190 na 60/90/120/150
- Vacuum damage zvýšen z 50/100/150/200 na 100/150/200/250
- Vacuum cooldown upraven z 60/50/40/30 na 60.0/50.0/40.0/30.0 :)
i
Zdroj: DOTA2.cz
WALL OF REPLICA
- Wall of Replica doba trvání zpomalení zvýšena z 0.75 sekund na 1 sekundu
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +10% Evasion na +75 Ion Shell rozsah
- Level 15 Talent změněn z +100 Ion Shell rozsah na Ion Shell dává 400 Max Health (Neléčí, udržuje % životů)
- Level 15 Talent změněn z +10 HP Regen na +25% Wall of Replica Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
DARK WILLOW
i
Zdroj: DOTA2.cz
CURSED CROWN
- Cursed Crown rozsah zvýšen z 325 na 360
i
Zdroj: DOTA2.cz
TERRORIZE
- Terrorize Jex return speed increased from 500 to 600
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +10 Intelligence na +0.4s trvání stunu Cursed Crown
- Level 15 Talent změněn z +30 Movement Speed na -2s Shadow Realm Cooldown
i
Zdroj: DOTA2.cz
DAZZLE
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +1.5 Mana Regen na +1.75
- Level 15 Talent zvýšen z +24 Shadow Wave Heal/Damage na +30
- Level 25 Talent zvýšen z +0.4 Bad Juju Armor Reduction na +0.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
DEATH PROPHET
i
Zdroj: DOTA2.cz
CRYPT SWARM
- Crypt Swarm doba seslání snížena z 0.4 na 0.2
TALENTS
- Level 20 Talent zvýšen z -2.5s Crypt Swarm Cooldown na -3s
- Level 25 Talent zvýšen z +6 Exorcism Spirits na +8
i
Zdroj: DOTA2.cz
DISRUPTOR
i
Zdroj: DOTA2.cz
KINETIC FIELD
- Kinetic Field rozsah zvýšen z 340 na 350
i
Zdroj: DOTA2.cz
GLIMPSE
- Glimpse bug, kdy glimpse nepočítal fontánu za poslední pozici zemřelého
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +20% Magic Resistance na -2s Kinetic Field Cooldown
- Level 15 Talent změněn z -3s Kinetic Field Cooldown na +1.5s trvání Static Storm

DOOM
- Základní armor zvýšen z 1
- Attack range zvýšen z 175 na 200
i
Zdroj: DOTA2.cz
DEVOUR
- Devour gold zvýšen z 20/80/140/200 na 50/100/150/200
- Devour regen snížen z 3/7/11/15 na 2/6/10/14

SCORCHED EARTH
- Scorched Earth backswing animace zkrácena (z 1.27 na 0.83)
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +16 Scorched Earth Damage na +2s trvání Doom
- Level 15 Talent changed from +3s trvání Doom na +30 Scorched Earth Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
DROW RANGER
- Snížen rozptyl damage z 49-60 na 51-58
- Movement speed zvýšen z 285 na 290
- Základní armor zvýšen z 1
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +40% Gust Blind na +50%
- Level 15 Talent změněn z +20 Movement Speed na -6s Multishot Cooldown
i
Zdroj: DOTA2.cz
EARTH SPIRIT
- Základní strength zvýšen z 21 na 22
i
Zdroj: DOTA2.cz
ROLLING BOULDER
- Rolling Boulder rozsah kolize zvýšen z 150 na 160

MAGNETIZE
- Magnetize damage upraven z 50/75/100 na 40/80/120

ENCHANT REMNANT
- Enchant Remnant odteď může použít sám na sebe (a kopnout se pomocí Boulder Smash)

EARTHSHAKER
i
Zdroj: DOTA2.cz
FISSURE
- Fissure trvání sníženo z 8 na 6.5/7/7.5/8
i
Zdroj: DOTA2.cz
ENCHANT TOTEM
- Enchant Totem backswing animace zkrácena (z 0.57 na 0.38)
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +25 Damage na +20 Base Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
ELDER TITAN
- Základní strength zvýšen o 2
- Opraven Echo Stomp - i při přerušení channelingu dělal zvuk jakoby byl celý vycastěný

ASTRAL SPIRIT
- Astral Spirit rychlost návratu zvýšena z 800 na 900
- Astral Spirit odteď nerefreshuje současný buff když je vyvolán nový spirit, který se vrátí před skončením prvního buffu
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +8 Strength na +20 Attack Speed
- Level 20 Talent změněn z +55 Attack Speed na +100% Cleave
i
Zdroj: DOTA2.cz
EMBER SPIRIT

FLAME GUARD
- Flame Guard damage za sekundu snížen z 30/40/50/60 na 25/35/45/55

ENCHANTRESS
- Přírůstek intelligence zvýšen z 3.6 na 3.8
- Rychlost otočení zvýšena z 0.5 na 0.6
- Aghanim nyní také dává +150 attack range

NATURE'S ATTENDANTS
- Nature's Attendants interval léčení změněn z každé 1s na každou 0.5s
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +15 Movement Speed na +20
i
Zdroj: DOTA2.cz
ENIGMA

MALEFICE
- Malefice damage upraven z 30/55/80/105 na 40/60/80/100
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +12% Magic Resistance na +4s trvání Midnight Pulse
- Level 10 Talent změněn z +150 Eidolon Attack Range na +135 Eidolon HP
- Level 15 Talent zvýšen z +0.25s trvání stunu Malefice na +0.35s
- Level 25 Talent snížen z +6 Demonic Conversion Eidolons na +5

FACELESS VOID

TIME WALK
- Time Walk Aghanim AoE zvýšen z 250 na 350
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z -1.2s Time Walk na +275 Time Walk Cast Range
- Level 20 Talent změněn z +350 Time Walk Cast Range na -1.75s Time Walk

GRIMSTROKE
- Attack range zvýšen z 550 to 575
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +20 Movement Speed na+100 Cast Range
- Level 15 Talent změněn z +150 Cast Range na +20% Ink Swell Movement Speed
- Level 20 Talent zvýšen z +650 Stroke of Fate Cast Range na +800

GYROCOPTER
- Základní intelligence zvýšena z 19 na 21

HOMING MISSILE
- Homing Missile čas vypuštění snížen z 3s na 2.5s

FLAK CANNON
- Flak Cannon cooldown snížen z 20 na 18
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +12 Damage na +16
- Level 10 Talent zvýšen z +175 HP na +200
- Level 20 Talent zvýšen z +12 Rocket Barrage Damage na +16
i
Zdroj: DOTA2.cz
HUSKAR
- Přírůstek agility zvýšen z 1.4 na 1.8
- Základní damage zvýšen o 2
i
Zdroj: DOTA2.cz
INNER FIRE
- Inner Fire odhození sníženo z 550 na 400

LIFE BREAK
- Life Break už nepoškozuje roshana
TALENTS
- Level 25 Talent zvýšen z +150 Attack Range na +175

INVOKER
- Základní damage zvýšen o 2
i
Zdroj: DOTA2.cz
FORGE SPIRIT
- Forge Spirit základní doba útoku zlepšena z 1.5 na 1.35
- Forge Spirit Melting Strike už nestojí manu

INVOKE
- Invoke už nespouští věci typu magic stick
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +50 Chaos Meteor Contact Damage na +30% Chaos Meteor Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
IO
- Zakladní movement speed zvýšen z 280 na 320
i
Zdroj: DOTA2.cz
JAKIRO

DUAL BREATH
- Dual Breath mana cost zvýšen z 135/140/155/170 na 140/150/160/170

ICE PATH
- Ice Path manacost zvýšen z 90 na 100
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +275 Attack Range na +325
- Level 15 Talent změněn z +275 HP na -1s Ice Path Cooldown

JUGGERNAUT
i
Zdroj: DOTA2.cz
OMNISLASH
- Omnislash nyní přidává +40 Attack Speed
- Omnislash attack speed násobení sníženo z 1.7 na 1.6
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +80 Blade Fury Movement Speed na +100
- Level 20 Talent zvýšen z +100 Blade Fury dps na +140
i
Zdroj: DOTA2.cz
KEEPER OF THE LIGHT

ILLUMINATE
- Illuminate - délka channelingu snížena z 2/3/4/5 na 2/2.7/3.4/4.1 (damage zůstává beze změny)

WILL-O-WISP
- Will-O-Wisp už nebude přerušovat to, co se chystal protivník dělat, mezi jednotlivými cykly a nebude už bránit novým příkazům zadaným během něj
TALENTS
- Level 20 Talent změněn z +250 Chakra Magic Mana na -4s Chakra Magic Cooldown
i
Zdroj: DOTA2.cz
KUNKKA
TALENTS
- Level 25 Talent zvýšen +85% Tidebringer Cleave na +110%
i
Zdroj: DOTA2.cz
LEGION COMMANDER
- Základní strength snížena o 1

DUEL
- Duel bonus do damage zvýšen z 10/18/26 na 10/20/30
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z -4s Overwhelming Odds Cooldown na -6s
- Level 25 Talent zvýšen z 275 AoE Press The Attack na +400
- Level 25 Talent snížen z +32 Dueling Damage Bonus na +30
i
Zdroj: DOTA2.cz
LESHRAC
- Základní damage zvýšen o 3
- Attack range snížen z 600 na 575
- Přírůstek Strength zvýšen z 2.3 na 2.5

PULSE NOVA
- Lightning Storm z Aghanimu má snížený interval z 1.75 sekund na 1.5
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +200 Mana na +40 Split Earth Radius
- Level 20 Talent změněn z +350 Health na +1s Lightning Storm Slow
- Level 25 Talent změněn z +2.5s Lightning Storm Slow na +175 Lightning Storm Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
LICH
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +15 Movement Speed na +60 Frost Nova AoE Damage
- Level 10 Talent změněn z +150 Health na +100 Cast Range
- Level 20 Talent změněn z +150 Cast Range na +100 Chain Frost Damage
- Level 20 Talent zvýšen z +2.5s Frost Shield Duration na +4s
i
Zdroj: DOTA2.cz
LIFESTEALER
- Minimální základní damage zvýšen z 42 na 46
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +25 Attack Speed na +30
- Level 10 Talent zvýšen z +150 Health na +200
- Level 20 Talent změněn z +40% Open Wounds Lifesteal na -4s Open Wounds Cooldown

LINA

LAGUNA BLADE
- Laguna Blade damage zvýšen z 450/650/850 na 500/700/900

DRAGON SLAVE
- Dragon Slave snížena délka backswing animace (z 0.53 na 0.38)
TALENTS
- Level 20 Talent zvýšen z 24/1.5% Fiery Soul Per Stack na 30/1.5%

LION
- Základní attack speed zvýšen z 100 na 115
- Základní armor zvýšen o 1
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +75 Cast Range na +15% Mana Drain Slow
- Level 15 Talent změněn z +15% Mana Drain Slow na +150 Cast Range
- Level 15 Talent změněn z +150 Finger Of Death Damage na -2s Earth Spike Cooldown
- Level 20 Talent změněn z +400 Health na +20 Finger of Death Damage za Kill
i
Zdroj: DOTA2.cz
LONE DRUID
- Strength snížen z 2.7 na 2.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
SAVAGE ROAR
- Savage Roar odteď nebude seslán zároveň medvědem a hrdinou, když je jeden z nich neschopen ho seslat (sešle ho jen ten z nich, kdo nemá stun/silence)

SUMMON SPIRIT BEAR
- Summon Spirit Bear damage za level je teď přidán do základního damage namísto bonusového
- Summon Spirit Bear damage, který dostane Lone Druid při smrti medvěda, zvýšen z 10% Max Health na 20%
- Summon Spirit Bear Entangle už nebude mít delší dobu trvání na creepech

TRUE FORM
- True Form armor bonus snížen z 10/15/20 na 8/10/12
TALENTS
- Level 25 Talent snížen z -0.15 Spirit Bear Attack Time na -0.1

LUNA
- Základní damage zvýšen o 3

LUNAR BLESSING
- Lunar Blessing předělán z 15/20/25/30% na 10/18/26/34%
- Lunar Blessing už nebude zvedat armor
i
Zdroj: DOTA2.cz
MOON GLAIVES
- Moon Glaives počet přeskoků z 1/2/3/6 na 3/4/5/6
- Moon Glaives redukce damage za přeskok z 35% na 52/46/40/34%
i
Zdroj: DOTA2.cz
MAGNUS

EMPOWER
- Empower damage zvýšen z 10/15/20/25% na 11/18/25/32%

SHOCKWAVE
- Shockwave slow zvýšen z 60% na 75%
i
Zdroj: DOTA2.cz
SKEWER
- Skewer cooldown snížen z 26/24/22/20 na 22/20/18/16
- Skewer rozsah zvýšen z 135 na 145
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +15 Attack speed na +20 Damage
- Level 15 Talent zvýšen z +100 Shockwave Damage na +140

MARS
- Základní intelligence zvýšena z 17 to 20
i
Zdroj: DOTA2.cz
ARENA OF BLOOD
- Arena Of Blood čas vyvolání zkrácen z 0.6 sekund na 0.3
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z -2s Spear Cooldown na -3s
i
Zdroj: DOTA2.cz
MEDUSA
- Základní strength zvýšen z 15 na 17
- Základní intelligence zvýšena z 19 na 23

SPLIT SHOT
- Split Shot primární šíp má odteď stejné redukce damage jako ostatní
- Split Shot se odteď vypíná/zapíná
- Split Shot počet šípů navíc navýšen z 3 na 4
- Split Shot sekundární šípy mají bonus range navýšen z 100 na 150
- Split Shot damage zvýšen z 30/45/60/75% na 50/60/70/80%
i
Zdroj: DOTA2.cz
MYSTIC SNAKE
- Mystic Snake délka sesílací animace snížena z 0.4 na 0.2
- Mystic Snake cooldown snížen z 11 na 10

MIRANA
i
Zdroj: DOTA2.cz
MOONLIGHT SHADOW
- Moonlight Shadow movement speed snížen z 15% na 9/12/15%
i
Zdroj: DOTA2.cz
SACRED ARROW
- Sacred Arrow cooldown zvýšen z 18/17/16/15 na 19/18/17/16
i
Zdroj: DOTA2.cz
LEAP
- Leap distance zvýšen z 550 na 575
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +65 Leap Attack Speed na +75

MONKEY KING
- Základní armor zvýšen o 3

JINGU MASTERY
- Jingu Mastery damage snížen z 60/90/120/150 na 40/70/100/130
- Jingu Mastery čas resetu počtu hitů snížen z 10 na 7/8/9/10
i
Zdroj: DOTA2.cz
WUKONG'S COMMAND
- Wukong's Command interval útoku snížen z 1.2 na 1.1
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +15 Attack Speed na +20
- Level 10 Talent zvýšen z +325 Tree Dance Vision AoE na +400
- Level 15 Talent zvýšen z +80 Jingu Mastery Damage na +100
i
Zdroj: DOTA2.cz
NAGA SIREN
- Movement speed zvýšen z 320 na 330
i
Zdroj: DOTA2.cz
ENSNARE
- Ensnare délka sesílací animace snížena z 0.6 na 0.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
SONG OF THE SIREN
- Song of the Siren Aghanim teď také snižuje cooldown o 20 sekund

NATURE'S PROPHET
- Základní armor snížen o 2
i
Zdroj: DOTA2.cz
NATURE'S CALL
- Nature's Call odměna za zabití treanta zlato/xp snížena z 16/20 na 8/12
TALENTS
- Level 10 Talent snížen z +25 Damage na +20
- Level 10 Talent zvýšen z +15 Wrath of Nature Base Damage na +25
- Level 15 Talent změněn z +8 Armor na +25 Attack Speed
- Level 20 Talent změněn z +30 Attack Speed na +8 Armor
i
Zdroj: DOTA2.cz
NECROPHOS
TALENTS
- Level 25 Talent snížen z -2s Death Pulse Cooldown na -2.5s
i
Zdroj: DOTA2.cz
NIGHT STALKER
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +150 Mana na +45 Void Damage
- Level 10 Talent změněn z +150 Health na +7% Hunter in the Night movement speed
i
Zdroj: DOTA2.cz
NYX ASSASSIN
i
Zdroj: DOTA2.cz
IMPALE
- Impale damage zvýšen z 80/140/200/260 na 100/160/220/280
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +6% Spell Amplification na +8%
i
Zdroj: DOTA2.cz
OGRE MAGI
- Přírůstek Agility snížen z 1.9 na 1.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
UNREFINED FIREBLAST
- Unrefined Fireblast manacost snížen z 60% na 45%
i
Zdroj: DOTA2.cz
OMNIKNIGHT
- Base movement speed zvýšen z 300 na 305
i
Zdroj: DOTA2.cz
PURIFICATION
- Purification cast range zvýšen z 400 na 550
i
Zdroj: DOTA2.cz
DEGEN AURA
- Degen aura odteď nesnižuje attack speed
- Degen aura rozsah zvýšen z 300 na 375
TALENTS
- Level 20 Talent zvýšen z -10% Degen Aura na -15%
- Level 20 Talent změněn z +3 Mana Regen na -3s Heavenly Grace Cooldown
- Level 25 Talent změněn z -6.5s Heavenly Grace Cooldown na -60s Guardian Angel Cooldown

ORACLE
i
Zdroj: DOTA2.cz
PURIFYING FLAMES
- Purifying Flames délka sesílací animace snížena 0.3 na 0.15
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z -0.8s Purifying Flames Cooldown na -1s
- Level 25 Talent změněn z -4s Fate's Edict Cooldown na -1.5s Fortune's End Max Channel Time
i
Zdroj: DOTA2.cz
OUTWORLD DEVOURER
i
Zdroj: DOTA2.cz
ESSENCE FLUX
- Essence Flux délka zpomalení zvýšena z 1.75 na 2
- Essence Flux délka trvání zvýšena z 6 na 8
i
Zdroj: DOTA2.cz
ARCANE ORB
- Arcane Orb manacost snížen z 110/140/170/200 na 80/120/160/200
i
Zdroj: DOTA2.cz
ASTRAL IMPRISONMENT
- Astral Imprisonment odteď má indikátor zobrazující damage AoE
- Astral Imprisonment cast range zvýšen z 225/300/375/450 na 300/350/400/450
TALENTS
- Level 25 Talent zvýšen z +12% Spell Lifesteal na +20%
i
Zdroj: DOTA2.cz
PHANTOM ASSASSIN
- Základní damage zvýšen o 3
i
Zdroj: DOTA2.cz
BLUR
- Blur Aghanim cooldown snížen z 12 na 10
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +12 Damage na -1s Stifling Dagger Cooldown
- Level 15 Talent změněn z +25% Cleave na +350 Phantom Strike Cast Range
- Level 20 Talent zvýšen z +30% Blur Evasion na +35%

PHANTOM LANCER
- Rozptyl damage snížen z 48-70 na 52-66 (stejný průměrný damage)
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPIRIT LANCE
- Spirit Lance damage zvýšen z 100/150/200/250 na 100/160/220/280
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +100 Spirit Lance Damage na -1s Spirit Lance Cooldown
- Level 20 Talent změněn z +5 Max Juxtapose Illusions na +4% Juxtapose Illusion Damage

PHOENIX
i
Zdroj: DOTA2.cz
FIRE SPIRITS
- Fire Spirits manacost zvýšen z 80/90/100/110 na 120
i
Zdroj: DOTA2.cz
SUPERNOVA
- Supernova hit count předělán z 5/8/11 na 6/8/10
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +14% Icarus Dive Slow na +18%
- Level 15 Talent zvýšen z +400 Health na +500
i
Zdroj: DOTA2.cz
PUCK
TALENTS
- Level 25 Talent Dream Coil Rapid Fire attack interval zvýšen z 0.85 na 0.75
- Level 25 Talent snížen z +350 Waning Rift AoE a dosah na +300
i
Zdroj: DOTA2.cz
PUDGE
- Základní health regen zvýšen z 1 na 2
- Přírůstek Strength snížen z 4 na 3.2
i
Zdroj: DOTA2.cz
MEAT HOOK
- Meat Hook cooldown snížen z 27/22/17/12 na 21/18/15/12

ROT
- Rot zpomalení zvýšeno z 11/18/24/32% na 14/20/26/32%

FLESH HEAP
- Flesh Heap přírůstek strength zvýšen z 1/1.5/2/2.5 na 1.5/2/2.5/3
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +28 Rot Damage na +30
i
Zdroj: DOTA2.cz
QUEEN OF PAIN
- Přírůstek Strength snížen z 2.3 na 2.2
i
Zdroj: DOTA2.cz
SHADOW STRIKE
- Shadow Strike manacost zvýšen z 110 na 110/120/130/140
- Shadow Strike prvotní damage snížen z 50/75/100/125 na 30/60/90/120
i
Zdroj: DOTA2.cz
SONIC WAVE
- Sonic Wave manacost zvýšen z 250/360/500 na 250/400/550

RAZOR
- Přírůstek Strength zvýšen z 2.6 na 2.8
- Přírůstek Agility zvýšen z 2.1 na 2.3

PLASMA FIELD
- Plasma Field cooldown snížen z 14 na 13/12/11/10
i
Zdroj: DOTA2.cz
STATIC LINK
- Static Link odteď nezpůsobuje disarm ani nedělá neviditelné útoky skrz link, namísto toho můžeš útočit za pohybu (jako Windranger). Automaticky útočí na cíl linku, ale umožňuje útočit i na jiné cíle.

STORM SURGE
- Storm Surge odteď nedává 2/4/6/8% AoE movement speed
- Storm Surge movement speed zvýšen z 6/10/14/18% na 8/12/16/20%
i
Zdroj: DOTA2.cz
EYE OF THE STORM
- Eye of the Storm odteď nemá pasivní prvek
- Eye of the Storm damage za úder zvýšen z 40/55/70 na 60/75/90
TALENTS
- Level 25 Talent změněn z +180 Eye of the Storm Passive Damage na +1 Eye of the Storm Targets
i
Zdroj: DOTA2.cz
RUBICK
- Základní attack speed zvýšen z 100 na 110
- Rozptyl Attack damage snížen z 47-57 na 49-55

FADE BOLT
- Fade Bolt damage reduction změněn z fixního čísla na 10/18/26/34% základního damage
- Fade Bolt damage zvýšen z 80/160/240/320 na 100/175/250/325
- Fade Bolt manacost snížen z 135/140/145/150 na 120/130/140/150
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +50 Damage na +50 Base Damage
- Level 15 Talent změněn z -80 Fade Bolt Hero Attack na Fade Bolt krade hrdinům damage

SAND KING
i
Zdroj: DOTA2.cz
CAUSTIC FINALE
- Caustic Finale přepracován. Útok na nepřítele teď dává debuff, který zpomaluje 10/15/20/25% movement speed na 5 sekund. Pokud cíl zemře během těchto 5 sekund, vybouchne za 70/90/110/130 + 10/14/18/22% max health v 500 AoE.
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z -30 Epicenter Attack Slow na +20 Epicenter Damage Per Pulse
- Level 15 Talent změněn z +2 Epicenter Pulses na +8% Caustic Finale Slow
- Level 20 Talent změněn z +8 Armor na -2s Burrowstrike Cooldown
- Level 20 Talent změněn z +25 Epicenter Damage na +20 Health regen
- Level 25 Talent změněn z +40 Health Regen na +4 Epicenter Pulses

SHADOW DEMON
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +12 Intelligence na +15
i
Zdroj: DOTA2.cz
SHADOW FIEND
- Základní damage zvýšen o 4

NECROMASTERY
- Necromastery maximální počet duší z 12/20/28/36 na 11/14/17/20 (s Aghanimem 25)
- Necromastery damage za duší změněn z 2 na 1/2/3/4
- Necromastery odteď nedává víc duší za zabití hrdiny
i
Zdroj: DOTA2.cz
REQUIEM OF SOULS
- Requiem of Souls posílá vlnu za 1 duši namísto 2
TALENTS
- Level 20 Talent zvýšen z +2 Damage Per Soul na +3

SHADOW SHAMAN
- Základní intelligence zvýšena z 19 na 25 (základní damage beze změny)

MASS SERPENT WARD
- Mass Serpent Wards rozptyl odměny za zabití snížen z 26-38 na 28-36
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +100 Shackles celkový damage na +140
- Level 15 Talent zvýšen z -4s Hex Cooldown na -4.5s
- Level 25 Talent zvýšen z +320 Ether Shock damage na +340
i
Zdroj: DOTA2.cz
SILENCER
i
Zdroj: DOTA2.cz
ARCANE CURSE
- Arcane Curse damage zvýšen z 16/24/32/40 na 16/26/36/46

GLOBAL SILENCE
- Global Silence cooldown snížen z 130 na 130/115/100
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +20 Arcane Curse Damage na +30
- Level 20 Talent zvýšen z +15% Arcane Curse Slow na +20%
- Level 25 Talent změněn z +1.5s Global Silence na +30% Cooldown Reduction
i
Zdroj: DOTA2.cz
SKYWRATH MAGE
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z -7s Ancient Seal Cooldown na -8s

SLARDAR
i
Zdroj: DOTA2.cz
CORROSIVE HAZE
- Corrosive Haze snížení armoru zvýšeno z 8/13/18 na 10/15/20
TALENTS
- Level 20 Talent změněn z +800 Vision na -4 Corrosive Haze Armor
- Level 25 Talent zvýšen z -3.5s Slithereen Crush Cooldown na -4s

SLARK
- Základní attack speed snížen z 120 na 115
i
Zdroj: DOTA2.cz
SNAPFIRE
i
Zdroj: DOTA2.cz
SCATTERBLAST
- Scatterblast odteď také snižuje attack speed o 100
i
Zdroj: DOTA2.cz
LIL' SHREDDER
- Lil' Shredder odteď nesnižuje nepříteli attack speed
- Lil' Shredder odteď snižuje armor o 1 za každý útok po 4 vteřiny
- Lil' Shredder damage snížen z 35/50/65/80 na 20/40/60/80
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +48 Scatterblast Damage na +60
- Level 25 Talent změněn z Scatterblast způsobuje 2.5s Disarm na 3x Lil' Shredder Multishot
i
Zdroj: DOTA2.cz
SNIPER

SHRAPNEL
- Shrapnel damage snížen z 20/40/60/80 na 20/35/50/65
i
Zdroj: DOTA2.cz
ASSASSINATE
- Assassinate Aghanim délka stunu snížena z 1.5 na 1/1.25/1.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPECTRE
- Základní health regenerace snížena z 2.5 na 1.5
i
Zdroj: DOTA2.cz
SHADOW STEP
- Shadow Step odteď může být použit Spell Immune jednotky
i
Zdroj: DOTA2.cz
HAUNT
- Haunt illusions odteď nemají fixovanou 400 movement speed
- Haunt illusions odteď nemají 1s prodlevu v reakci

DESOLATE
- Desolate damage zvýšen z 20/30/40/50 na 30/40/50/60
- Desolate oblast rozsahu snížena z 500 na 425
- Desolate odteď nesnižuje vision
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPIRIT BREAKER

CHARGE OF DARKNESS
- Charge of Darkness délka sesílací animace snížena z 0.47 na 0.3
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z +30 Damage na +40
i
Zdroj: DOTA2.cz
STORM SPIRIT
- Přírůstek Agility zvýšen z 1.5 na 1.7

BALL LIGHTNING
- Ball Lightning manacost za uražení 100 jednotek snížen z 12 + 0.7% na 10 + 0.65%
i
Zdroj: DOTA2.cz
SVEN
- Základní movement speed zvýšen z 315 na 325
- Stormhammer talent na dispel odteď může být použit na cíle v Cyclone (např. Eul) a dispeluje i to
i
Zdroj: DOTA2.cz
WARCRY
- Warcry odteď nepřidává 12/16/20/24 bonus damage
- Warcry movement speed se odteď přidává i spojencům
- Warcry movement speed bonus snížen z 10/14/18/22 na 8/12/16/20
- Warcry manacost snížen z 60 na 30/40/50/60
i
Zdroj: DOTA2.cz
GREAT CLEAVE
- Great Cleave vzdálenost zvýšena z 650 na 700

GOD'S STRENGTH
- God's Strength nodteď nepřidává 10/20/30 strength
- God's Strength bonus damage zvýšen z 80/120/160% na 110/160/210%
- God's Strength doba trvání zvýšena z 25 na 40
TALENTS
- Level 25 Talent změněn z +32 STR God's Strength na +50% God's Strength damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
TEMPLAR ASSASSIN

MELD
- Meld snížení armoru zvýšeno z 2/4/6/8 na 5/6/7/8
- Meld cooldown zvýšen z 6 na 12/10/8/6
TALENTS
- Level 25 Talent zvýšen z +4 Refraction instance na +6
i
Zdroj: DOTA2.cz
TERRORBLADE
i
Zdroj: DOTA2.cz
METAMORPHOSIS
- Metamorphosis odteď nesnižuje movement speed
TALENTS
- Level 10 Talent snížen z +20 Movement Speed na +15

TIDEHUNTER
- Základní strength zvýšen o 2
i
Zdroj: DOTA2.cz
KRAKEN SHELL
- Kraken Shell damage block zvýšen z 12/24/36/48 na 14/26/38/50
TALENTS
- Level 20 Talent zvýšen z +24 Kraken Shell Damage Block na +30
i
Zdroj: DOTA2.cz
TIMBERSAW
- Base strength zvýšen o 1
- Base mana regenereace zvýšena z 0.25 na 0.5
TALENTS
- Level 10 Talent snížen z +2 Mana Regen na +1.75
- Level 15 Talent zvýšen z +6 Reactive Armor Stacks na +8
i
Zdroj: DOTA2.cz
TINY
- Base health regen zvýšen z 0 na 1

TOSS
- Toss duration zvýšen z 1.3 na 1.4

AVALANCHE
- Avalanche prvotní projektyl odteď neletí fixních 0.5 sekund, ale má 1200 projectile speed

TREE GRAB
- Tree Grab odteď nezpomaluje Tinyho o 30 movement speed
- Tree Grab teď má limit 5 hitů
- Tree Grab bonus damage jednotkám přepracován z 10/20/30/40% na 25%
- Tree Grab bonus damage budovám zvýšen z 20/50/80/110% na 90/120/150/180%
- Tree Grab splash damage zvýšen z 30/40/50/60% na 40/60/80/100%

GROW
- Grow bonus damage přepracován 30/45/60 na 25/50/75
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +325 Health na +3 Tree Grab Attack Charges
- Level 20 Talent zvýšen z +16 Strength na +18

TREANT PROTECTOR

LEECH SEED
- Leech Seed se odteď zase používá přímo na cíl. Dává 16/32/48/64 damage za sekundu a léčí spojence v 650 range tolik, kolik ubírá. Trvá 5 sekund. Zpomaluje nepřítele o 8/14/20/26%. Cooldown 18/16/14/12. Manacost 110/120/130/140. Cast Range 400

EYES IN THE FOREST
- Eyes in the Forest odteď má 3 charges s 40 sekundovým nabíjením
i
Zdroj: DOTA2.cz
TROLL WARLORD
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +3 Max Fervor Stacks na +5 Fervor Attack Speed
- Level 15 Talent zvýšen z +70 Whirling Axes damage na +90

TUSK
- Základní armor zvýšen o 1

SNOWBALL
- Snowball damage za spojence zvýšen z 20/30/40/50 na 20/40/60/80
TALENTS
- Level 25 Talent zvýšen z -6s Snowball Cooldown na -8s

UNDERLORD
- Attack range zvýšen z 150 na 175

ATROPHY AURA
- Atrophy Aura odteď nedává permanentní bonus damage
- Atrophy Aura damage za creepa předělán z 5 na 4/5/6/7
- Atrophy Aura damage délka trvání zvýšena z 30/40/50/60 na 30/45/60/75
i
Zdroj: DOTA2.cz
FIRESTORM
- Firestorm délka sesísalcí animace snížena z 0.6 na 0.5
- Firestorm AoE zvýšen z 400 na 400/430/460/490
- Firestorm debuff odteď neignoruje Ancient creepy (Roshana ano)

PIT OF MALICE
- Pit of Malice cooldown snížen z 22/20/18/16 na 18/17/16/15
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +20 Movement Speed na +5 Armor
- Level 10 Talent změněn z +14 Firestorm Wave Damage na +12% Magic Resistance
- Level 15 Talent změněn z +5 Atrophy Permanent Bonus Damage na -3s Firestorm Cooldown
- Level 15 Talent změněn z +175 Cast Range na +100 Pit of Malice AoE
i
Zdroj: DOTA2.cz
UNDYING

FLESH GOLEM
- Flesh Golem debuff odteď nedává damage za sekundu ani nezvyšuje damage zombíkům
- Flesh Golem debuff odteď zvyšuje všechen damage, způsobený cíly o 25/30/35%
i
Zdroj: DOTA2.cz
URSA

EARTHSHOCK
- Earthshock slow snížen z 10/25/40/55% na 10/20/30/40%
- Earthshock cooldown zvýšen z 9/8/7/6 na 11/10/9/8

ENRAGE
- Enrage cooldown zvýšen z 50/40/30 na 70/50/30
TALENTS
- Level 20 Talent změněn z +1.2s Enrage Duration na -3s Earthshock Cooldown
i
Zdroj: DOTA2.cz
VENGEFUL SPIRIT

WAVE OF TERROR
- Wave of Terror oblast vize zvýšena z 300 na 350
TALENTS
- Level 20 Talent změněn z +6 Vengeance Aura Attribute na +100 Vengeance Aura Attack Range
- Level 20 Talent zvýšen z +160 Magic Missile Damage na +200
i
Zdroj: DOTA2.cz
VENOMANCER
- Základní movement speed zvýšen z 275 na 280

POISON STING
- Poison Sting damage zvýšen z 6/12/18/24 na 8/16/24/32
- Poison Sting odteď nesnižuje hp regeneraci

PLAGUE WARD
- Plague Wards health zvýšen z 75/200/325/450 na 120/230/340/450

POISON NOVA
- Poison Nova Aghanim cooldown snížen z 140/120/60 na 100/80/60 (normálně je 140/120/100)
TALENTS
- Level 10 Talent zvýšen z +12s Plague Ward Duration na +15s
i
Zdroj: DOTA2.cz
VIPER
- Základní damage zvýšen o 2
- Intelligence zvýšena z 15 + 1.8 na 17 + 2.0

VISAGE
- Rychlost projektylu útoku zvýšena z 900 na 1000
i
Zdroj: DOTA2.cz
SOUL ASSUMPTION
- Soul Assumption manacost snížen z 150 na 135/140/145/150
TALENTS
- Level 15 Talent zvýšen z -2.5 Armor Corruption na -3

VOID SPIRIT

RESONANT PULSE
- Resonant Pulse Aghanim doba nabíjení zvýšena z 16 na 18

WARLOCK
i
Zdroj: DOTA2.cz
SHADOW WORD
- Shadow Word cast range zvýšena z 450/550/650/750 na 450/600/750/900

WEAVER

SHUKUCHI
- Shukuchi speed zvýšen z 200/220/240/260 na 200/230/260/290

TIME LAPSE
- Time Lapse Aghanim cooldown zvýšen z 16 na 20
- Time Lapse Aghanim cast range snížen z 1000 na 600
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +6 Agi na +15 Damage
- Level 15 Talent zvýšen z +15 Mana Break na +20

WINDRANGER

FOCUS FIRE
- Focus Fire odteď přestane střílet při použití STOP rozkazu. Po right clicku na cíl obnoví střelbu.

WINTER WYVERN

WINTER'S CURSE
- Winter's Curse cooldown zvýšen z 80 na 90
i
Zdroj: DOTA2.cz
WITCH DOCTOR
TALENTS
- Level 20 Talent změněn z +1 Maledict Tick na +15% Maledict Burst Damage
i
Zdroj: DOTA2.cz
WRAITH KING
- Základní damage zvýšen o 3

VAMPIRIC AURA
- Vampiric Aura odteď nepřidává attack damage nebo větší bonus sám sobě
- Vampiric Aura lifesteal zvýšen z 5/10/15/20% na 8/16/24/32%
- Vampiric Aura odteď má poloviční efekt na range hrdiny
i
Zdroj: DOTA2.cz
MORTAL STRIKE
- Mortal Strike Skeleton attack damage zvýšen z 30-35 na 35-40

ZEUS
- Movement speed zvýšen z 300 na 310

ARC LIGHTNING
- Arc Lightning damage zvýšen z 70/95/120/145 na 75/100/125/150
i
Zdroj: DOTA2.cz
LIGHTNING BOLT
- Lightning Bolt manacost zvýšen z 90/105/120/135 na 125/130/135/140
i
Zdroj: DOTA2.cz
THUNDERGOD'S WRATH
- Thundergod's Wrath damage zvýšen z 250/350/450 na 300/400/500
- Thundergod's Wrath cooldown zvýšen z 90 na 120

NIMBUS
- Nimbus cooldown zvýšen z 35 na 45 seconds
TALENTS
- Level 10 Talent snížen z +2 Mana Regen na +1.75
- Level 25 Talent zvýšen z +225 Cast Range na +275
7.27c
PŘEDMĚTY

BLADE MAIL
- Armor snížen z +7 na +6
HRDINOVÉ
i
Zdroj: DOTA2.cz
BLOODSEEKER
i
Zdroj: DOTA2.cz
BLOODRAGE
- Bloodrage damage sobě snížen z 2.4/2.6/2.8/3% na 2.2/2.4/2.6/2.8%
- Bloodrage manacost snížen z 25/30/35/40 na 25
i
Zdroj: DOTA2.cz
THIRST
- Thirst creep kill heal zvýšen z 6/9/12/15% na 8/12/16/20%

BLOOD RITE
- Blood Rite damage přepracován z 125/175/225/275 na 120/180/240/300
TALENTS
- Level 15 Talent změněn z +225 Health na +15% Lifesteal
- Level 20 Talent změněn z +20% Lifesteal na +400 Health

BROODMOTHER
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPAWN SPIDERLINGS
- Spawn Spiderlings Spiderite magic resistance snížen z 40% na 25%
- Spawn Spiderlings Spiderite health zvýšen z 100 na 120
TALENTS
- Level 10 Talent změněn z +100 Spawn Spiderlings Damage na +80
- Level 20 Talent snížen z +25 Spiders Attack Damage na +18
i
Zdroj: DOTA2.cz
CHAOS KNIGHT
- Základní armor zvýšen o 1
i
Zdroj: DOTA2.cz
CLINKZ

SEARING ARROWS
- Searing Arrows damage snížen z 30/40/50/60 na 24/36/48/60
i
Zdroj: DOTA2.cz
STRAFE
- Strafe attack speed snížen z 110/140/170/200 na 90/120/150/180

DEATH PACT
- Death Pact přírůstek health snížen z 60/80/100% na 40/70/100%
- Death Pact přírůstek damage snížen z 6/10/14% na 4/9/14%
i
Zdroj: DOTA2.cz
RAZOR
- Přírůstek Intelligence zvýšen z 1.8 na 2.2
- Přírůstek Agility zvýšen z 2.3 na 2.6
- Základní movement speed zvýšen z 280 na 285

STORM SURGE
- Storm Surge speed zvýšen z 8/12/16/20% na 12/16/20/24%
i
Zdroj: DOTA2.cz
SPECTRE
i
Zdroj: DOTA2.cz
DESOLATE
- Desolate damage snížen z 30/40/50/60 na 24/36/48/60

UNDERLORD

ATROPHY AURA
- Atrophy Aura rozsah snížen z 1200 na 900
i
Zdroj: DOTA2.cz
PIT OF MALICE
- Pit of Malice cast range snížen z 750 na 675
i
Zdroj: DOTA2.cz
FIRESTORM
- Firestorm cast range snížen z 750 na 675
TALENTS
- Level 15 Talent snížen z +100 Pit of Malice AoE na +75
- Level 25 Talent snížen z +20% Firestorm Building Damage na +15%