
i
Zdroj: DOTA2.cz
Patch s aktualizací 7.01 je venku!
Po velkém updatu 7.00 bylo jasné, že budou postupně následovat menší balance patche. Dnes vyšel ten první. Pojďme se podívat, co všechno mění.
Obecné změny
- Oprava: následující panely se nezobrazovaly: The Hall of Fame, podobizny a PA Arcana gravestones
- Opravena chyba s trénováním
- Přidány některé nové příkazy pro API pro skriptování botů
- Oprava chyby, kdy se vlastní publikované guidy nezobrazovaly v seznamu
- Karta pro procházení položek v obchodě se nyní vysouvá jako modální panel namísto toho, aby zabírala místo UI v obchodě
- Navráceny klávesové zkratky v obchodě
- TP Scroll nyní zobrazuje vizuálně cooldown jako je reálný cooldown na teleportu
- Opraveny různé pády hry
7.01 herní změny
- Necrophos byl přidán do kapitánského módu
- Zkušenosti vyžadované pro přechod z 6. levelu na 12. byly zvýšeny o 140 (615/630/645/660/675/775/ na 640/660/680/700/720/740)
- Zkušenosti vyžadované pro přechod z 12. levelu na 20. byly zvýšeny o 140 (1175/1200/1225/1250/1275/1375/1400/1425 na 1200/1225/1250/1275/1300/1325/1400/1490)
- Zkušenosti vyžadované pro přechod z levelu 24 na level 25 byly sníženy o 280 (stejný celkový počet zkušeností k dosažení 25. úrovně)
- Oprava Jingu Mastery - ingorování brnění pro výpočet lifestealu
- Jingu Mastery counter duration sníženo z 15 na 10 s.
- Boundless strike: kritický zásah změněn z 200 % na 140/160/180/200 %
- Cooldown Howl zvýšen z 50/45/40/35 na 55/50/45/40
- Manacost Howl zvýšen z 15/20/25/30 na 30
- Lycanův talent na 10. úrovni: snížení +20 poškození na +15 poškození
- Lycanův přírůstek obratnosti snížen z 1.9 na 1.5
- Zdraví Familiarů sníženo z 500/750/1000 na 300/500/700
- Základní poškození Visage bylo sníženo o 3
- Talent Windranger na 15. úrovni: inteligence zvýšena z +13 na +16
- Talent Windranger na 15. úrovni: zdraví zvýšeno z +150 na +200
- Cooldown Windrunu snížen z 14 na 13
- Slarkova síla snížena z 21+1.8 na 20+1.6
- Manacost Purification změněna ze 70/90/110/130 na 85/100/115/130
- Cooldown Guardian Angel zvýšen z 150 na 160
- Invokerův talent na 15. úrovni: zvýšení z 20% XP na 25% XP
- Quas - obnovování zdraví změněno z 1.5/3/4.5/6/... na 1/3/5/7/...
- Invokerův přírůstek síly zvýšen z 1.7 na 1.9
- Centaurův přírůstek obratnosti snížen z 2.0 na 1.6
- Zvýšení intervalu Pit of Malice z 3.5 na 3.6 s.
- Zvýšení cooldownu Pit of Malice z 30/26/22/18 na 32/28/24/20
- Nature's Guise bash (Treant protector) změněn z 1/1.4/1.8/2.2 na 0.7/1.2/1.7/2.2
- Treantův talent na 25. úrovni: změněn z +20% 2s bash na zkrácení času oživení (-50 s.)
- Treantova rychlost pohybu snížena z 300 na 295
- Základní poškození Stifling Dagger sníženo ze 70 na 65
- Základní brnění Luny sníženo o 1
- Debuff brnění Reality Rift změněn z -3/4/5/6 na -1/3/5/7
- Oprava: Chaos Strike lifesteal ignoruje redukci brnění
- Lifesteal Chaos Strike zvýšen z 50 % na 65 %
- Nature's Prophetův talent na 15. úrovni: zvýšení inteligence z +10 na +15
- Nature's Prophetův talent na 15. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
- Nature's Prophetův talent na 25. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -35 s. na -40 s.
- Nature's Prophetův talent na 25. úrovni: změněn z +6 treantů na 2x zdraví/poškození treantů
- Meepovy klony nyní mohou brát runy
- Witch Doctorův talent na 25. úrovni: zvýšení z +150 k dosahu útoku Death Wardy na +175
- Svenův talent na 15. úrovni: zvýšení všech statů z +6 na +8
- Svenův talent na 15. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
- Incapacitating Bite zpomalení zvýšeno z 10/20/30/40 na 14/24/34/44 %
- Diův talent na 20. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -35 s. na -40 s.
- Diův talent na 20. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +30 na +35
- Tuskova doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.7
- Základní inteligence Enchantress zvýšena o 3
- Talent Enchantress na 10. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
- Talent Enchantress na 20. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -25 s. na -30 s.
- Geminate Attack cooldown změněn z 6/5/4/3 na 7/6/5/3
- Dream Coil cooldown snížen ze 75 na 70/65/60
- Linin talent na 15. úrovni: zvýšení cast range z +100 na +125
- Linin talent na 15. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -25 s. na -30 s.
- Linin talent na 20. úrovni: zvýšení poškození kouzly (Spell Amp) +5 % na 6 %
- Talent Death Prophet na 10. úrovni: zvýšena síla z +6 na +7
- Doomův talent na 20. úrovni: zvýšení poškození z +50 na +65
- Doomův talent na 20. úrovni: zvýšení obnovování zdraví z +20 na +25
- Smokescreen zpomalení změněno z 13/17/21/25 % na 10/15/20/25 %
- Ogre Magi rychlost pohybu snížena z 295 na 290