Patch s aktualizací 7.01 je venku!
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch s aktualizací 7.01 je venku!

Patch s aktualizací 7.01 je venku!

Skaut

Skaut


Po velkém updatu 7.00 bylo jasné, že budou postupně následovat menší balance patche. Dnes vyšel ten první. Pojďme se podívat, co všechno mění.

Obecné změny

  • Oprava: následující panely se nezobrazovaly: The Hall of Fame, podobizny a PA Arcana gravestones
  • Opravena chyba s trénováním
  • Přidány některé nové příkazy pro API pro skriptování botů
  • Oprava chyby, kdy se vlastní publikované guidy nezobrazovaly v seznamu
  • Karta pro procházení položek v obchodě se nyní vysouvá jako modální panel namísto toho, aby zabírala místo UI v obchodě
  • Navráceny klávesové zkratky v obchodě
  • TP Scroll nyní zobrazuje vizuálně cooldown jako je reálný cooldown na teleportu
  • Opraveny různé pády hry

 

7.01 herní změny

  • Necrophos byl přidán do kapitánského módu
  • Zkušenosti vyžadované pro přechod z 6. levelu na 12. byly zvýšeny o 140 (615/630/645/660/675/775/ na 640/660/680/700/720/740)
  • Zkušenosti vyžadované pro přechod z 12. levelu na 20. byly zvýšeny o 140 (1175/1200/1225/1250/1275/1375/1400/1425 na 1200/1225/1250/1275/1300/1325/1400/1490)
  • Zkušenosti vyžadované pro přechod z levelu 24 na level 25 byly  sníženy o 280 (stejný celkový počet zkušeností k dosažení 25. úrovně)
  • Oprava Jingu Mastery - ingorování brnění pro výpočet lifestealu
  • Jingu Mastery counter duration sníženo z 15 na 10 s.
  • Boundless strike: kritický zásah změněn z 200 % na 140/160/180/200 %
  • Cooldown Howl zvýšen z 50/45/40/35 na 55/50/45/40
  • Manacost Howl zvýšen z 15/20/25/30 na 30
  • Lycanův talent na 10. úrovni: snížení +20 poškození na +15 poškození
  • Lycanův přírůstek obratnosti snížen z 1.9 na 1.5
  • Zdraví Familiarů sníženo z 500/750/1000 na 300/500/700
  • Základní poškození Visage bylo sníženo o 3
  • Talent Windranger na 15. úrovni: inteligence zvýšena z +13 na +16
  • Talent Windranger na 15. úrovni: zdraví zvýšeno z +150 na +200
  • Cooldown Windrunu snížen z 14 na 13
  • Slarkova síla snížena z 21+1.8 na 20+1.6
  • Manacost Purification změněna ze 70/90/110/130 na 85/100/115/130
  • Cooldown Guardian Angel zvýšen z 150 na 160
  • Invokerův talent na 15. úrovni: zvýšení z 20% XP na 25% XP
  • Quas - obnovování zdraví změněno z 1.5/3/4.5/6/... na 1/3/5/7/...
  • Invokerův přírůstek síly zvýšen z 1.7 na 1.9
  • Centaurův přírůstek obratnosti snížen z 2.0 na 1.6
  • Zvýšení intervalu Pit of Malice z 3.5 na 3.6 s.
  • Zvýšení cooldownu Pit of Malice z 30/26/22/18 na 32/28/24/20
  • Nature's Guise bash (Treant protector) změněn z 1/1.4/1.8/2.2 na 0.7/1.2/1.7/2.2
  • Treantův talent na 25. úrovni: změněn z +20% 2s bash na zkrácení času oživení (-50 s.)
  • Treantova rychlost pohybu snížena z 300 na 295
  • Základní poškození Stifling Dagger sníženo ze 70 na 65
  • Základní brnění Luny sníženo o 1
  • Debuff brnění Reality Rift změněn z -3/4/5/6 na -1/3/5/7
  • Oprava: Chaos Strike lifesteal ignoruje redukci brnění
  • Lifesteal Chaos Strike zvýšen z 50 % na 65 %
  • Nature's Prophetův talent na 15. úrovni: zvýšení inteligence z +10 na +15
  • Nature's Prophetův talent na 15. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
  • Nature's Prophetův talent na 25. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -35 s. na -40 s.
  • Nature's Prophetův talent na 25. úrovni: změněn z +6 treantů na 2x zdraví/poškození treantů
  • Meepovy klony nyní mohou brát runy
  • Witch Doctorův talent na 25. úrovni: zvýšení z +150 k dosahu útoku Death Wardy na +175
  • Svenův talent na 15. úrovni: zvýšení všech statů z +6 na +8
  • Svenův talent na 15. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
  • Incapacitating Bite zpomalení zvýšeno z 10/20/30/40 na 14/24/34/44 %
  • Diův talent na 20. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -35 s. na -40 s.
  • Diův talent na 20. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +30 na +35
  • Tuskova doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.7
  • Základní inteligence Enchantress zvýšena o 3
  • Talent Enchantress na 10. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
  • Talent Enchantress na 20. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -25 s. na -30 s.
  • Geminate Attack cooldown změněn z 6/5/4/3 na 7/6/5/3
  • Dream Coil cooldown snížen ze 75 na 70/65/60
  • Linin talent na 15. úrovni: zvýšení cast range z +100 na +125
  • Linin talent na 15. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -25 s. na -30 s.
  • Linin talent na 20. úrovni: zvýšení poškození kouzly (Spell Amp) +5 % na 6 %
  • Talent Death Prophet na 10. úrovni: zvýšena síla z +6 na +7
  • Doomův talent na 20. úrovni: zvýšení poškození z +50 na +65
  • Doomův talent na 20. úrovni: zvýšení obnovování zdraví z +20 na +25
  • Smokescreen zpomalení změněno z 13/17/21/25 % na 10/15/20/25 %
  • Ogre Magi rychlost pohybu snížena z 295 na 290

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google