
Regenerační vzorce
Nebojte se, to je jen trocha matematiky. :-)
SHRNUTÍ |
Byly zcela přepracovány vzorce pro regeneraci zdraví a many. Pro obojí nyní dostáváte přímé hodnoty. Síla a inteligence pak přímo navyšují regeneraci zdraví a many. Například Void Stone přináší 1.0 mana regeneraci namísto 100%.
STAT TOOLTIP |
Oblast statů vám říká, jak8 je procentu8ln9 p59r;stek bodů zdraví (HP) nebo bodů many (MP) poskytovaných vašimi atributy a jaké jsou absolutní hodnoty regenerace + hodnoty inteligence (int)/síly (str)
VZORCE PRO MANU |
...a je to tady.
Přepracované vzorce pro změnu procentuálních bonusů na syrové bonusy (setkáváme se například u Void Stone).
Každý bod inteligence zesílí regeneraci many o 2%
Dříve: (0.01 + 0.04 * INT)*(1 + procentní bonusy) + plošné (flat?) bonusy
Nyní: (Základ + Flat bonusy) a navýšení o 2 % za inteligenci
Poznámka: Všichni hrdinové mají nyní základ 0.9, ten ale může být v budoucnu upraven dle potřeby podobně, jako je nyní upravován u regenerace HP.
Poznámka 2: V závislosti na tomto byly upraveny předměty, talenty, skilly
Upravené předměty
- V zásadě platí, že všechny předměty dávající 50 % regeneraci many, nyní poskytují 0.5 regeneraci many, 100% pak 0.1 atp.
- Další hodnoty předmětů:
Perseverance: 1.5
Scythe of Vyse: 2.25
Battle Fufy: 2.25
Orchid: 2.25
Bloodthorn: 2.25
Eul: 2.25
Linken's Sphere: 2.25
Lotus Orb: 1.75
Drums: 0.75
Solar Crest: 1.0
Aether Lens: 1.25
Raindrops: 0.5
Bloodstone per charge: 0.4
Clarity Potion: 3.2
Vlad: 0.65
Basilius: 0.5
Aquila: 0.5
Bottle: 40
- Talenty byly přepracovány tak, aby odpovídaly novému vzorci.
- Upravené schopnosti:
Aura Crystal Maiden na spojencích změněna: z 1/1.5/2/3 na 0.8/1.0/1.2/1.4
Aura Crystal Maiden na sobě samé změněna: z 2/3/4/8 na 1/2/3/4
Death Pulse regenerace many změněna: z 1/3/5/7 na 2/2.25/2.5/2.75
- Další změny:
Regenerace many při použití Svatyně: z 40 na 30
Svatyně již nezvyšují hodnotu regenerace many po uplynutí času
Zdraví |
...a je to tady II.
Přepracovaný vzorec pro regeneraci zdraví. Každý bod síly navyšuje regeneraci o 0.7 %.
Dříve: Base + 0.06 * STR + flat bonusy
Nyní: (Základ + Flat bonusy) a navýšení o 0.7 % za sílu
Poznámka: Všichni hrdinové mají nyní základ 1.5 dle nového vzorce
Poznámka 2: V závislosti na tomto byly upraveny předměty, talenty, skilly
Upravené předměty
Ring of Health: 5
Hood of Defiance: 6.5
Perseverance: 5.5
Force Staff: 5
Vanguard: 5.5
Abyssal Blade: 7
Crimson Guard: 6
Helm of the Dominator: 8
Refresher Orb: 11
Linken Sphere: 5.5
Lotus Orb: 5.5
Pipe: 6.5
Pipe Insight Aura: 2
Greaves Aura: 3.5
Greaves Critical Heal: 12
Headdress Aura: 2
Mek Aura: 3.5
Tranquil: 12
Bloodstone: 7
Armlet: 4
Soul Ring: 2
Ring of Regen: 1.5
Veil from 6 to 5
Hurricane Pike from 6 to 5.5
Vladmir 3 to 2.5
Armlet life drain from 45 to 54
Bottle: 80
Urn: 35
- Talenty byly přepracovány tak, aby odpovídaly novému vzorci.
- Upravené schopnosti:
Chemical Rage: regenerace zdraví změněna z 50/75/100 na 40/48/56
Dragon Blood změněn z 3/6/9/12 na 4/6/8/10
Press The Attack změněn z 30/40/50/60 na 30/35/40/45
Feral Impulse změněn z 1/4/7/10 na 1/3/5/7
Reactive Armor změněn z 1/1.2/1.4/1.6 na 1/1.15/1.3/1.45
Satyr Tormentor Aura změněna z 6 na 5.5
Inner Vitality: faktor prahu zdraví změněn z 20/40/60/80% na 22/30/38/46%
Inner Vitality: faktor normálního léčení změněn z 5/10/15/20% na 6/8/10/12%
Death Pulse kill HP regen multiplier změněn z 10 na 6
Death Pulse kill HP regen duration změněn z 7 na 6
Death Pulse regenerace zdraví změněna z 1/3/5/7 na 2/3/4/5
Doom Scorched Earth uzdravení změněno z 16/24/32/40 na 12/18/24/30
Living Armor změněno z 4/8/12/16 na 4/7/10/13
Cold Embrace základ změněn z 25 na 15
- Další změny:
Regenerace zdraví při použití Svatyně: z 90 na 75
Svatyně již nezvyšují hodnotu regenerace zdraví po uplynutí času
Zdroj: The Dueling Fates Update page