Templar Assassin v novém patchi - 12.7.
Máme tu další patch do test verze. Dnešní hlavní změnou je určitě přidání nového hrdiny Templar Assassin a dalších pár vizuálních vylepšení.
Valve nezastavuje a prodlužuje svůj přidávací strike i dnes! Což nám určitě nevadí že, jen aby v tom pokračovali dál. Tento týden přibyl jeden nový hrdina, Templar Assassin. Já osobně jsem velmi spokojený, Lanayu mám hodně rád a nemůžu se dočkat, až si ji zahraji. Tak a teď už k samotnému patchi.
Lanaya, the Templar Assassin
Lanaya se mi hodně líbí, nevím co dodat, jsem na ní natěšenej.
Změny v Game Lobby
Dashboard UI
Nyní ve svém friend listu vidíte, zda někdo hru Broadcastuje.

Při zobrazení shrnutí replaye, se nezobrazují všekeré detaily, dokud si nezobrazíte výsledek.
Před zobrazením výsledku:
Po zobrazení výsledu:
Možnost vypnutí automatického přejetí kamery na hrdinu po narození:

Vzhled nastavení se také dočkal nového vzhledu:
Nyní:
Dříve:
In Game UI Updates
Odpočítávání do konce pausy má nyní nový vzhled:

Nyní si můžete vybrat jiného Announcera při sledování hry:

V nové funkci Oblíbeného hrdiny, je přidán i Battle Point Rate v procentech:

Nyní, když hrdina nemá vylpšitelné ulti Aghanimem, tak se to už zobrazuje v popisu spellu:

Nyní při sledování her mají neutrální creepy žluté health bary:

Kompletní přehled změn si můžete přečíst zde:
- Added Templar Assassin!
- Enabled Templar Assassin, Disruptor and Undying in Captain's Mode.
GAMEPLAY
- Bounty Hunter: Fixed Jinada proccing on Tombstone.
- Broodmother: Fixed Spiderling passive proccing on magic immune units (like zombies) and spawning mass spiderlings.
- Disruptor: Fixed Kinetic Field sometimes causing heroes to fail to attack a hero who is being trapped in the field.
- Earthshaker: Fixed Echo Slam inital damage not hitting units through magic immunity.
- Leshrac: Fixed Pulse Nova procing Essence Aura.
- Lone Druid: Fixed Spirit Bear not aggroing creeps when it attacks a hero
- Luna: Fixed Moon Glaive bouncing on ward type units
- Luna: Fixed Moon Glaive bounce order.
- Lycan: Fixed wolves having max speed for their duration after Shapeshift ends if summoned during Shapeshift.
- Necrolyte: Fixed Death Pulse not healing allied magic immune units
- Puck: Fixed Phase Shift proccing Essence Aura.
- Rubick: Fixed being able to steal spells from their being toggled off.
- Rubick: Fixed getting stuck in Flesh Golem form when respawning with the buff.
- Rubick: Fixed some abilities being broken when re-stealing them, now re-stealing an ability will have no effect on your currently stolen ability.
- Shadow Shaman: Fixed Ether Shock ignoring Linken's Sphere.
- Spiritbreaker: Fixed Greaterbash affecting Magic Immune units when procced via other abilities
- Undying: Fixed Tombstone interaction with Refresher Orb.
- Undying: Fixed Deathlust sometimes not working properly.
- Undying: Fixed a bug where Deathlust would sometimes not go away.
- Undying: Decay now makes the target lose exactly 76 health when cast and heal exactly 76 when it ends. Before the health scaling was causing the target not to lose then gain the correct amount of health.
- Wisp: Fixed Spirits exploding on illusions.
- Wisp: Fixed Relocate to not teleport Wisp while dead
- Improved AFK detection.
- Fixed Smoke of Deceit dodging incoming projectiles if there are nearby enemy heroes.
- Fixed Ethereal Blade and Black King Bar interaction.
- Fixed completely-avoided damage from triggering blink dagger's cooldown.
UI
- Rich Presence now shows if you're casting a game.
- If you buy an Aghanim's Scepter on a hero with no upgrade, this is now shown in the ability.
- Battle point rate and any equipped bonuses are now shown in the inspect panel.
- Numerical battle points earned (split into base and bonus) are now shown on the game end screen.
- The play panel now shows matchmaking game modes and regions from the party when finding a match.
- Improved unpause countdown, added UI sound.
- Fixed case where we weren't properly crediting damage from summoned units/wards to their hero in the combatlog.
- Added an interface setting to prevent the camera from moving upon respawn
- Neutrals now have yellow healthbars when spectating.
- Roshan's healthbar is now slightly bigger.
- We now hide all match details until you reveal the winner.
- Team names and logos are now shown on match details panel.
- Fixed a handful of issues with the message and chat system when watching replays.
- The killcam card now flips over to show the full body portrait.
DOTA 2 BOTS
- Improved how bots manage their movement while doing evasive maneuvers -- they will now consider a range of escape directions and select the best one based on other nearby avoidance zones.
- Added avoidance to Disruptor's Kinetic Field (while it's forming) and Static Storm.
- Improved how bots request items from the stash via the courier. The courier will now only deliver items the hero has room for, and bots will take into account projected item combines.
VISUALS
- Added overhead messages when items or abilities cause unnatural mana gain or loss (such as Arcane Boots).
Tak co jak se Templar Assassin líbí vám?



