
Verze 7.13: Ayy jis? (aktualizováno 14. 4.)
Týden s týdnem se sešel a s dalším čtvrtkem přichází opět malá aktualizace. A dnes vám takhle večer povím tu o správném vyslovení "Aegisu". (..jakže jste to přečetli?)
Aktualizace 14.4: 7.13b
Dnes přinášíme krátké informace o aktualizaci vydané před malou chvílí. O to vydatnější změny však přichází:
- Aegis nyní v tooltipu zobrazuje, jak je vyslovováno jeho jméno [ayy jis] (...a ano, opravdu tomu tak je. Apríl sice už byl, ale vážně to tam přidali. Na pořadu dne jsou však mnohem důležitější věci.)
- Odměna za Tier 1 věž snížena ze 120 na 100
- Odměna za Tier 2 věž snížena ze 200 na 120
- Odměna za Tier 3 věž snížena ze 200 na 140
- Odměna za Tier 4 věž snížena ze 200 na 160
- Odměna za kasárny střelců snížena ze 150 na 100
- Odměna za vyplňující budovy snížena ze 125 na 75
- Průměrná odměna za creepa na dálku snížena z 57 na 54
- Trvání Glyphu zvýšeno z 5 na 6
- Zdraví kasáren pro boj zblízka zvýšeno z 1 500 na 1 800
- Zdraví svatyní zvýšeno z 1 500 na 1 750
- Svatyně mají nyní obnovu zdraví - 5 HP/sec.
- Změna času oživení na úrovních 12 -> 25 - změna ze: 48/52/54/56/58/60/70/74/76/78/82/86/90/100 na 44/46/48/50/52/54/65/70/75/80/85/90/95/100
- Odstraněny bonusy dle tříd hrdinů - jejich bonusy nyní ovlivňují všechny hrdiny. (Např. obratnost nyní dává rychlost pohybu všem hrdinům)
- Odstraněna Status rezistence ("odolnost vůči změně stavu") jako bonusový atribut založený na síle (rezistence tak zůstává pouze u Tinyho ultimátní schopnosti a Aeon disku)
- Vyváženy bonusy síly, inteligence i obratnosti (níže). Nadále přidávají +1 k poškození v závislosti na primárním atributu
- Primární atribut nyní dává +25% bonusů pro hrdiny dané třídy
Síla | |
Stará verze | Nová verze |
20 zdraví 0.71% obnova zdraví 0.15% Status Resistance |
18 zdraví (+25% pro hrdiny síly: 22.5) 0.55% obnova zdraví (+25% pro hrdiny síly: 0.68%) +0.08% odolnost vůči kouzlům (+25% pro hrdiny síly: 0.1%) |
Inteligence | |
Stará verze | Nová verze |
12 many 2% obnova many 0.07% navýšení poškození kouzel +0.15% odolnost vůči kouzlům |
12 many (+25% pro hrdiny inteligence: 15) 1.8% obnova many (+25% pro hrdiny inteligence: 2.25) 0.07% navýšení poškození kouzel (+25% pro hrdiny inteligence: 0.087%) |
Obratnost | |
Stará verze | Nová verze |
0.17 brnění 1 rychlost útoku 0.06% rychlost pohybu |
0.16 brnění (+25% pro hrdiny obratnosti: 0.2) 1 rychlost útoku (+25% pro hrdiny obratnosti 1.25) 0.05% rychlost pohybu (+25% pro hrdiny obratnosti 0.062%) |
Pro dnešek je to z tohoto patche vše. Zatím je těžké hodnotit, jaké dopady budou výše uvedené změny mít. Po rychlé úvaze je však vcelku jasné, že (se lidi budou smát tomu, jak vyslovit Aegis a budou tvrdit, že se to vyslovuje jinak. Ale to už víme) ...že pushování nyní nebude tak ekonomicky výhodné. Zdraví kasáren a svatyní bylo zvýšeno, takže hry by se měly stát delšími. Je nutné vzít v potaz také to, že vyšší zdraví kasáren a svatyní sebou chtě nechtě přináší také delší dobu potřebnou k jejich zbourání, což bude společně s prodlouženým Glyphem opět o něco těžší.
Z jiného úhlu pohledu to pak může vypadat tak, že hrdinové síly a inteligence tímto patchem utrpěli na úkor hrdinů obratnosti. Jak změny vidíte vy? Dejte vědět svůj názor ostatním!
7.13b
- Hrdinům síly byla snížena základní rychlost pohybu o 5
- Hrdinům síly bylo sníženo brnění o 1 (vyjma Dooma, Io, Lycana, Phoenixe, Timbersawa a Tinyho)
- Hrdinům inteligence byla zvýšena základní síla o 2 (vyjma hrdinů OD, Tinker a Bane)
- Přírůstek síly byl pro následující hrdiny zvýšen o 0.3: Dark Seer, Death Prophet, Ember Spirit, Leshrac, Nature's Prophet, Necrophos, Pugna, Queen of Pain, Ursa and Visage
Zdroj: Blog Dota 2 updates