Vylepšené UI a opravené bugy v novém patchi - 8.11.
Před malou chvilkou vyšel nový patch opravující několik zlých bugů, a vylepšující interface hry.
Před malou chvilkou vyšel nový patch opravující několik zlých bugů, a vylepšující interface hry.
Veškeré další informace si můžete přečíst v následujících patch notes.
PS: pokud naleznete chybu v překladu, dejte vědět
GAMEPLAY
 - Dark Seer: Opravený Wall of Replica illusion rychlost vykouzlení (hlavně opravuje instantně umírající iluze).
 - Dragon Knight: Opravený Elder Dragon Form rozsáhlé poškození nyní škodí i creepům.
 - Enchantress: Opravena nemožnost být uzdraven pomocí Nature's Attendants když jste poslání do spánku.
 - Enchantress: Opravený Impetus nyní je možné vyvolat na nepřátelé s imunitou proti magii (stále neuděluje poškození pri nárazu pokud má imunitu).
 - Gyrocopter: Homing Missile nyní startuje 150 jednotek před ním.
 - Huskar: Opravený Life Break nyní nezruší buffy.
 - Lich: Opravený Chainfrost nyní funguje s Refresherem.
 - Phantom Lancer: Opravený Phantom který správně nereproduktoval své ability (včetně stat bonusů) na své Dopplewalked iluze.
 - Phantom Lancer: Opravené Dopplewalked iluze které se nikdy nepohybovali paralelně Juxtaposing.
 - Shadow Shaman: Opraveny Mass Serpent Wardy mají nyní vyvolávací delay (casting point).
 - Silencer: Opravené Iluze již nekradou inteligenci.
 - Spiritbreaker: Opravené přerušení jeho kouzla pomocí dříve seslaného útoku na něj.
 - Templar Assassin: Opravený Psionic Trap's detonace né vždy fungovala když byla past moc daleko.
 - Undying: Zombíci nyní správně přeruší možnost Blink Daggeru.
 - Venomancer: Opravený Poison Sting doba trvání se nezvyšuje každým lvlem.
 - Visage: Opraveno Přisluhovači již neagrují neutrály když letí přes ně.
 - Wisp: Opraveno jeho přízraky již neumírají pokud dostane cyclónem nebo zpomalení diffusialkou a dalším.
 - Wisp: Opravený Tether nyní může propojit i s magicky immuní jednotkou.
 - Witch Doctor: Opravený Paralyzing Casks který se neodrážel mezi magicky immunními nepřáteli (nezastunuje je, ale neukončí to kouzlo předčasně).
 - Witch Doctor: Opravený Death Ward nefungoval správně na magicky immuní nepřátele.
 - Opraveno hrdinové v sobě ve vzácných případech mohli uvíznout.
 - Opraveno neutrálové již nevidí a neničí neškodné wardy jako sentry ward.
 - Opraveno Arcane Boots a Mekansm nefungovalo na přátelské nezranitelné (invulnerable) jednotky.
 - Opravený Orb of Venom JED již nezabije ubere do 1HP (pokud to chápu správně).
 - Opravený Neutral Gnoll, jeho jed již nezabije ubere pouze do 1HP (pokud to chápu správně).
 - Opravený Vladmir's Offering již nefunguje aura když je majitel mrtev.
 
 UI
 - Rychlost pohybu je nyní na panelu psáno dohromady v jednom čísle a né jako dvě různá čísla.
 - Opraveny Disable Tranquil Boots rychlého pohybu.
 - Upravena Tranquil boots disable ikona.
 - Pokud prošvihnete příjmutí DIRETIDE zápasu a dáte znovu hledat, bude to hledat opět v DIRETIDE.
 - Přidána bublina ukazující vaší hlasitost mikrofonu.
 - Nastavení zvuků a broadcasterů by teď mělo zůstat když je hra restartována.
 
 AUDIO
 - Přidáno automatické nastavení hlasu. Všechny hlasy jsou ted nastaveny na normální úroveň. Vypnutí mikrofon boostu v ovladačích je doporučeno.
 - Sníženo spoždení při komunikaci přes mikrofon.
Zdroj: Changelog